ארצה לפתור סוגייה

כתבתי בתרבותיות וקיוויתי שיגיבו בתרבותיות
כתבתי על חברות יפה עם אהבה שארצה לשפר גם בכיוון המגע, ואתם עניתם לא יפה כמו למטרידן. לא לעניין בכלל.
 
אני רוצה תשובות מכבדות
בלי העלבות. בלי להציג אותי כמציק. יכולתם לכתוב שאם היא כרגע לא רוצה לקרב את המגע צריך לדעתכם לקבל את זה בלי הרבה הסברים עד שתרצה, או אולי שאפשר לנסות לדבר עם החברה על המגע ולקרב אותו בעדינות עם התפתחות האמון מצידה. אמרתם: "היא לא חייבת לך הסברים". אני גם לא דורש הסברים, אני מקווה להסברים. אמרתם: "תבין שלא זה לא". היא לא אמרה לי לא מוחלט כי היא חברה שלי ואוהבת אותי, ואני לא צריך להבין שום דבר. אל תגידו לי מה לעשות. אמרתם: "אתה מספר לעצמך סיפורים שמתאימים לך". אני לא מספר לעצמי סיפורים, אני מציאותי ויודע שהחברה רומזת לקירוב הקשר. גם אם טעיתי בזה, לא צריך להגיד שאני מדמיין ולא מציאותי. אמרתם: "תעשה ביד". אני לא צריך לעשות ביד, יש לי קשר מגע טוב עם נשים ואני שמח ומוצלח. אמרתם: "הוא יכול לחכות עשרות שנים". אני מחכה עשרות שנים לאהבה חזקה וחשובה שהייתה לי עם אישה נהדרת, לא למגע. הגיע הזמן שתלמדו להכיר במעלות האדם שאתכם ולכבד אותו, ולא להעליב סתם.
 
ארצה לפתור סוגייה
אם באתם להציג אותי פה כמסכן, מטרידן או רודף נשים, טעיתם. אני לא אף אחד מאלה. אני יוצר חברויות בעדינות ומאהבה, יש לי חברה טובה שאוהבת אותי מאד ואני מוכן לתת לה את הזמן להיות מוכנה נפשית להתקרב לאט ובהדרגה מתוך פיתוח האמון ההדדי וגם אפשר בהחלט לדבר על זה בין חברים. זה לא נקרא לחכות בשביל החומר והמגע אלא ליהנות מחברות עם אהבה ולתת לזה להתפתח בטבעיות. יש לי חיים טובים וחיי רגש וחומר טובים. את עובדת ההשמה אהבתי אהבה מאד אמתית חשובה וחזקה. משפטים כמו: "היא הבהירה לך, היא לא חייבת לך הסברים, תבין שלא זה לא, תעשה ביד, אתה מספר לעצמך סיפורים שמתאימים לך, אתה מוכן לחכות שנים" - מעליבים! מקווה שיהיה לכם לא טוב.
 

כחול34

New member
היי פילוסוף
אני קורא מבין השורות שהכוונות שלך הן טובות אבל לעתים חוצות את הגבול כמו במקרה של המטפלת ואתה צריך להזהר כי נשמע שיש לך קושי לשים לב למצבים כאלה. זה קל להגיד אבל קשה לעשות - נסה לא להפגע מדברים שנכתבים באינטרנט, אנשים לא בהכרח מבינים את המצב הנפשי שלך ואת ההיסטוריה שלך ואת סוג התקשורת העדינה שאתה צריך. אם בכל זאת אתה נפגע מדבריהם של אנשים, נסה להסביר להם את מצבך
 
למעלה