אשכול פתח תקווה-

מצב
הנושא נעול.
אשכול פתח תקווה-

אשכול פתח תקווה-
נושא מוכר אבל החלטתי להעלות את מה שתיכננתי לי בראש:
הכל כמובן בסיטואציה שדן-היא היא שתפעל בעיר ולא קווים
23=1
25=2
91=3
99=4
31=5
6-קו מראש העין לשוהם
7=7
62=8
16=9 אבל יפעל רק כחלופה שלא עוברת בתחנה מרכזית
10 מתחנה מרכזית במסלול קו 9
פעם 21 היה=11 אבל מסלולו שונה בגלל העובדה שהרסו את גשר קיש מעל מכבית,חבל,אחרת 11 היה נשאר בדיוק אותו הדבר
גם 24 היה פעם=12 שיכול להחליף היום חלק ניכר מ53
5=13 מכיוון שהמספר 5 תפוס לנווה עוז אז 13 יהיה קו פ''ת-כפר קסם.אם כי קו 4 ראה''ע-כפר קסם גם לא יפריע במיוחד.
14 של דן אבל קצת יותר מתוגבר.במסלול הבא (החלקים שבהם אני לא בטוח מסומנים בסוגריים):מנחם בגין,הענבל (שם מצאתי שרידי צבע של תחנות האוטובוס באבני שפה,בשני אזורים משני הכיוונים ברחוב=4 תחנות),צלח שלום,ועד 4 ארצות,עין גנים,גורדון (שם בבירור וגם בחזון איש יש תחנות מסומנות על 14+ההוכחה היחידה שעוד נשארה לקיום קו 10 ל''נווה כיבוש''),חזון איש,שטמפפר,(ירקונים),רכבת סגולה.כיוון ב':רכבת סגולה,(ירקונים),שטמפפר,(מכבים,ת''מ,בר כוכבא,חיים עוזר,אוסישקין,הס,וולפסון חיים עוזר [קטע זה הוא בגלל תמונה מפוברקת לעניות דעתי של עמוד תחנה באלבום 'היום האחרון לפעילות דן בפ''ת'],שטמפפר),חזון איש והמשך כבהלוך להדר גנים.
10=15 שהיה פעם קו של קווים מקביל פחות או יותר לקו 16 ובוטל לאחר זמן מה
67=16 עם כל הכבוד ל14 צריך קו מהיר מת''מ לרכבת סגולה אבל הפעם בתדירות נורמלית
17=17
97=18
98=19 ע''פ המספור של דן
96=20
22 יבוטל ומחליפו 26
26 הקו של קווים שבוטל פעם רק שעכשיו יוארך לרכבת קריית אריה.משניידר יפנה לז'בוטינסקי,משה דיין,שנקר,השפלה,אם המושבות.
27=27
30 שבוטל יוחזר.
קו 11 של מטרופולין יוחזר לדן וייקרא 31
חלופת 99 תקרא 34 (שילוב בין הקווים 3 ו4 כמו שכתוב במפת 3 שנשארה עוד בכפר סירקין)
38=38
41 יבצע את מסלולו הסיבובי כשירות לרכבת הקלה בתחנת 'בית שוימר' וכן יהיה שירות לרמת סיב ''43'' בתוואי הבא:ת. רקל''ה בית שוימר,הסיבים,הביטחון,התוכן,הסיבים,דרנגר,השחם,ת. מרקל''ה השחם.וכן חזור בלי הביטחון והתוכן.
44=44
46 שניידר,הרב מלכה,המר,אם המושבות,רכבת קריית אריה.לדעתי,ניתן לעשות ברחובות הרב מלכה,המר,אם המושבות בקו 46 את האפשרות לעצירה בהנף יד ועצירה בבקשה מהנהג.
49=49
50=50
51=51
53=ת''מ-העצמאות,העצמאות,יפה נוף,הצייר צבי שור,קפלן,הרב מלכה,מחלפון גרינשפן (יציאה מגרינשפן להרב מלכה לטובת תושבי נווה גן),סיבוב בהדר המושבות,רכבת קריית אריה.
61 מרכבת קריית אריה לגבעת שמואל ד. הדר המושבות,הנשיאים,כפ''ג,רבין ואונ' בר אילן.
62 קו 62 במסלול 62 מכניסת קווים (שאח''כ שונה למסלול קו 8 המקורי) למסוף החרש
63 כפר הבפטיסטים-רכבת ירקונים.
65 לנווה עוז ד. חיים עוזר וההסתדרות.
66=66
76=76
78 התהפכו היוצרות.חלופת 78=78.78=חלופת 78 ד. שטמפפר.פעם בכמה שעות ייכנס לבארות יצחק\מגשימים בהתאמה לכיוון.
82=82
83 לג'לג'וליה ושדי חמד
84=84
84 א מנחם בגין,מחלפון עמישב,נחלים.
85=85
87=87 במסלולו המקורי
92=92 בתדירות יותר נמוכה וכנ''ל לגבי 192 ו292
89=93
136=136
127=127
150=150
159=159
164=164
165 אקספרס= מבצע יפתח,דרך אם המושבות,ז'בוטינסקי,נתיבי איילון,431,וייצמן עד לרחובות
166=166
187 במסלולו המקורי מתקופת דן (לכפ''ג יש את 287)
200 יועבר לדן וכן 202 שיעבור ע''פ המלצות הדו''ח שאיליה העלה מקודם ליד אונ' בר אילן,ובשעות 600,700,800,900,1600,1700,1800,1900,2200 יעבור בכפר דניאל וגמזו (לאחר שיחה עם כמה מתושבי כפר דניאל על כך שאין להם תח''צ ואל תתחילו להגיד לי על קו 21)
217=217
243 יקוצר עד לשיבא ולא לבית עלמין ירקון
249 יועבר לדן
250=250
251=251
266 (דמיוני לגמרי-עד שהמקומות שלא קיימים והתשתיות יוקמו),מסלול קו 4,הענבל,בגין,חזן,כביש 40 עוקף פ''ת,גליס,ד. אם המושבות,בחיבור עם מסלול 66 ימשיך כמותו.
287=287
316=316 מאיפה הוא נסע לאשדוד ומה היה מסלולו?ע''פ שלט ז''ל בת''מ פ''ת
2 החלופות שהוצעו בדו''ח על התח''צ בתל השומר-327 ו337 האעטרקטיבית וזאת שתיבחר בתדירות שהומלצה,והשנייה בתדירות נמוכה
ואחרון חביב:
492-זה שישלים את כל ה92,192,292 שהונמכה תדירותםמחלפון עמישב,471,4,מחלף אם המושבות,ישר ישר ו..מסוף קניון איילון.
זהו אלה קווי אשכול פ''ת מבחינתי וכעת אתם מוזמנים לדון


נ.ב
במפת קו 3 בכפר סירקין מצויין קו 74,אינני זוכר באיזה הקשר.האם מישהו יודע מה היה מסלולו,שעות פעילותו ותדירותו?
 
נהדר! קודם כל החזרת המספרים

אשכול פתח תקווה-
נושא מוכר אבל החלטתי להעלות את מה שתיכננתי לי בראש:
הכל כמובן בסיטואציה שדן-היא היא שתפעל בעיר ולא קווים
23=1
25=2
91=3
99=4
31=5
6-קו מראש העין לשוהם
7=7
62=8
16=9 אבל יפעל רק כחלופה שלא עוברת בתחנה מרכזית
10 מתחנה מרכזית במסלול קו 9
פעם 21 היה=11 אבל מסלולו שונה בגלל העובדה שהרסו את גשר קיש מעל מכבית,חבל,אחרת 11 היה נשאר בדיוק אותו הדבר
גם 24 היה פעם=12 שיכול להחליף היום חלק ניכר מ53
5=13 מכיוון שהמספר 5 תפוס לנווה עוז אז 13 יהיה קו פ''ת-כפר קסם.אם כי קו 4 ראה''ע-כפר קסם גם לא יפריע במיוחד.
14 של דן אבל קצת יותר מתוגבר.במסלול הבא (החלקים שבהם אני לא בטוח מסומנים בסוגריים):מנחם בגין,הענבל (שם מצאתי שרידי צבע של תחנות האוטובוס באבני שפה,בשני אזורים משני הכיוונים ברחוב=4 תחנות),צלח שלום,ועד 4 ארצות,עין גנים,גורדון (שם בבירור וגם בחזון איש יש תחנות מסומנות על 14+ההוכחה היחידה שעוד נשארה לקיום קו 10 ל''נווה כיבוש''),חזון איש,שטמפפר,(ירקונים),רכבת סגולה.כיוון ב':רכבת סגולה,(ירקונים),שטמפפר,(מכבים,ת''מ,בר כוכבא,חיים עוזר,אוסישקין,הס,וולפסון חיים עוזר [קטע זה הוא בגלל תמונה מפוברקת לעניות דעתי של עמוד תחנה באלבום 'היום האחרון לפעילות דן בפ''ת'],שטמפפר),חזון איש והמשך כבהלוך להדר גנים.
10=15 שהיה פעם קו של קווים מקביל פחות או יותר לקו 16 ובוטל לאחר זמן מה
67=16 עם כל הכבוד ל14 צריך קו מהיר מת''מ לרכבת סגולה אבל הפעם בתדירות נורמלית
17=17
97=18
98=19 ע''פ המספור של דן
96=20
22 יבוטל ומחליפו 26
26 הקו של קווים שבוטל פעם רק שעכשיו יוארך לרכבת קריית אריה.משניידר יפנה לז'בוטינסקי,משה דיין,שנקר,השפלה,אם המושבות.
27=27
30 שבוטל יוחזר.
קו 11 של מטרופולין יוחזר לדן וייקרא 31
חלופת 99 תקרא 34 (שילוב בין הקווים 3 ו4 כמו שכתוב במפת 3 שנשארה עוד בכפר סירקין)
38=38
41 יבצע את מסלולו הסיבובי כשירות לרכבת הקלה בתחנת 'בית שוימר' וכן יהיה שירות לרמת סיב ''43'' בתוואי הבא:ת. רקל''ה בית שוימר,הסיבים,הביטחון,התוכן,הסיבים,דרנגר,השחם,ת. מרקל''ה השחם.וכן חזור בלי הביטחון והתוכן.
44=44
46 שניידר,הרב מלכה,המר,אם המושבות,רכבת קריית אריה.לדעתי,ניתן לעשות ברחובות הרב מלכה,המר,אם המושבות בקו 46 את האפשרות לעצירה בהנף יד ועצירה בבקשה מהנהג.
49=49
50=50
51=51
53=ת''מ-העצמאות,העצמאות,יפה נוף,הצייר צבי שור,קפלן,הרב מלכה,מחלפון גרינשפן (יציאה מגרינשפן להרב מלכה לטובת תושבי נווה גן),סיבוב בהדר המושבות,רכבת קריית אריה.
61 מרכבת קריית אריה לגבעת שמואל ד. הדר המושבות,הנשיאים,כפ''ג,רבין ואונ' בר אילן.
62 קו 62 במסלול 62 מכניסת קווים (שאח''כ שונה למסלול קו 8 המקורי) למסוף החרש
63 כפר הבפטיסטים-רכבת ירקונים.
65 לנווה עוז ד. חיים עוזר וההסתדרות.
66=66
76=76
78 התהפכו היוצרות.חלופת 78=78.78=חלופת 78 ד. שטמפפר.פעם בכמה שעות ייכנס לבארות יצחק\מגשימים בהתאמה לכיוון.
82=82
83 לג'לג'וליה ושדי חמד
84=84
84 א מנחם בגין,מחלפון עמישב,נחלים.
85=85
87=87 במסלולו המקורי
92=92 בתדירות יותר נמוכה וכנ''ל לגבי 192 ו292
89=93
136=136
127=127
150=150
159=159
164=164
165 אקספרס= מבצע יפתח,דרך אם המושבות,ז'בוטינסקי,נתיבי איילון,431,וייצמן עד לרחובות
166=166
187 במסלולו המקורי מתקופת דן (לכפ''ג יש את 287)
200 יועבר לדן וכן 202 שיעבור ע''פ המלצות הדו''ח שאיליה העלה מקודם ליד אונ' בר אילן,ובשעות 600,700,800,900,1600,1700,1800,1900,2200 יעבור בכפר דניאל וגמזו (לאחר שיחה עם כמה מתושבי כפר דניאל על כך שאין להם תח''צ ואל תתחילו להגיד לי על קו 21)
217=217
243 יקוצר עד לשיבא ולא לבית עלמין ירקון
249 יועבר לדן
250=250
251=251
266 (דמיוני לגמרי-עד שהמקומות שלא קיימים והתשתיות יוקמו),מסלול קו 4,הענבל,בגין,חזן,כביש 40 עוקף פ''ת,גליס,ד. אם המושבות,בחיבור עם מסלול 66 ימשיך כמותו.
287=287
316=316 מאיפה הוא נסע לאשדוד ומה היה מסלולו?ע''פ שלט ז''ל בת''מ פ''ת
2 החלופות שהוצעו בדו''ח על התח''צ בתל השומר-327 ו337 האעטרקטיבית וזאת שתיבחר בתדירות שהומלצה,והשנייה בתדירות נמוכה
ואחרון חביב:
492-זה שישלים את כל ה92,192,292 שהונמכה תדירותםמחלפון עמישב,471,4,מחלף אם המושבות,ישר ישר ו..מסוף קניון איילון.
זהו אלה קווי אשכול פ''ת מבחינתי וכעת אתם מוזמנים לדון


נ.ב
במפת קו 3 בכפר סירקין מצויין קו 74,אינני זוכר באיזה הקשר.האם מישהו יודע מה היה מסלולו,שעות פעילותו ותדירותו?
נהדר! קודם כל החזרת המספרים
הקטנים שהיתה בימי דן מעולה, והחזרתה של דן מעולה (אבל הבנתי שהולכים להוציא שליש מהאשכולות הקיימים של דן למכרז, כך שזה קצת בעייתי...) אבל מי יודע "אם תרצו אין זו אגדה".
2. לגבי 249- אין סיכוי שיעבירו את הקו לדן, ממתי דן מתעסקת עם רחובות, רמלה ולוד? סניף רחובות עדיין מצליח לשמור את אגד, וטוב שכך, למזלם של תושבי רחובות, הם לא קיבלו את אחת מהחברות הנוראיות והקטנות דוגמת קווים, סופרבוס וכו'.

3. קו 243- לא הבנתי למה כתבת שהוא יקצור לשיבא? הוא כבר לא מגיע לבת ים, המסלול שלו הוא בית עלמין ירקון- בילינסון- צומת גהה- כביש 4- בר אילן- שיבא.

4. אני לא בעד מספר קטן לכפר קאסם. המספרים 1-20 יישמרו לקווים פנימיים או מקסימום לראש העין. 75 יכול להיות במקום 5.

5. את קו 98 אפשר לבטל לחלוטין. פשוט לתגבר מעט את קו 18 (במקום 97) ולהפעיל את קו 163 באמצעות דן שייסע מהדר גנים דרך כפר גנים לבר אילן, אלוף שדה, השלום, כרמלית.

6. לדעתי צריך לשנו תאת המספור של קווי ראש העין. 282 לשנות למספר עצמאי. את 251 לשנות ל250 הרי הוא עובר במנחם בגין ואל במסגר כמו 51. את 250 לשנות למספר עצמאי.

7. שים לב שדן קבעו את 366 במספר הזה ולא 266 למרות שהמספר פנוי. כנראה שמתוכנן לפעימה הבאה קו 266. אני מציע מסלול כמו שלך, שייסע כמו שכתבת ובתוך ת"א ברגע שיסיים את ארלוזורוב לא יפנה שמאלה לדיזינגוף אלא ימשיך בארלוזורוב, יפנה לירקון כמו 55, ייכנס לתוך הנמל, כדי שסוף סוף יהיה אוטובוס שנכנס לנמל החדש, ומשם יגיע למסוף רידינג. בחזור אין אפשרות לנסוע בירקון ולכן ייסע כמו 55 על בן יהודה רק שלא יעבור דרך איכילוב, מרגע שיגיע לארלוזורוב יעזור לתגבר את 66 העמוס.

8. אני לא חושב שמישהו יוכל להוריד מתדירות מזלג 92. החרדים לא יתנו. שים לב שאפילו קו 192 מוסתר מעיני הציבור, והוא לא מופיע לא באתר דן ואפילו לא באתר משרד התחבורה, כנראה שהחרדים דרשו להסתיר אותו או משהו כזה. אין לך איך להתנגד למזלג הזה.
 
192 כן מופיע באתר bus.gov.il וכבר כתבתי לך

נהדר! קודם כל החזרת המספרים
הקטנים שהיתה בימי דן מעולה, והחזרתה של דן מעולה (אבל הבנתי שהולכים להוציא שליש מהאשכולות הקיימים של דן למכרז, כך שזה קצת בעייתי...) אבל מי יודע "אם תרצו אין זו אגדה".
2. לגבי 249- אין סיכוי שיעבירו את הקו לדן, ממתי דן מתעסקת עם רחובות, רמלה ולוד? סניף רחובות עדיין מצליח לשמור את אגד, וטוב שכך, למזלם של תושבי רחובות, הם לא קיבלו את אחת מהחברות הנוראיות והקטנות דוגמת קווים, סופרבוס וכו'.

3. קו 243- לא הבנתי למה כתבת שהוא יקצור לשיבא? הוא כבר לא מגיע לבת ים, המסלול שלו הוא בית עלמין ירקון- בילינסון- צומת גהה- כביש 4- בר אילן- שיבא.

4. אני לא בעד מספר קטן לכפר קאסם. המספרים 1-20 יישמרו לקווים פנימיים או מקסימום לראש העין. 75 יכול להיות במקום 5.

5. את קו 98 אפשר לבטל לחלוטין. פשוט לתגבר מעט את קו 18 (במקום 97) ולהפעיל את קו 163 באמצעות דן שייסע מהדר גנים דרך כפר גנים לבר אילן, אלוף שדה, השלום, כרמלית.

6. לדעתי צריך לשנו תאת המספור של קווי ראש העין. 282 לשנות למספר עצמאי. את 251 לשנות ל250 הרי הוא עובר במנחם בגין ואל במסגר כמו 51. את 250 לשנות למספר עצמאי.

7. שים לב שדן קבעו את 366 במספר הזה ולא 266 למרות שהמספר פנוי. כנראה שמתוכנן לפעימה הבאה קו 266. אני מציע מסלול כמו שלך, שייסע כמו שכתבת ובתוך ת"א ברגע שיסיים את ארלוזורוב לא יפנה שמאלה לדיזינגוף אלא ימשיך בארלוזורוב, יפנה לירקון כמו 55, ייכנס לתוך הנמל, כדי שסוף סוף יהיה אוטובוס שנכנס לנמל החדש, ומשם יגיע למסוף רידינג. בחזור אין אפשרות לנסוע בירקון ולכן ייסע כמו 55 על בן יהודה רק שלא יעבור דרך איכילוב, מרגע שיגיע לארלוזורוב יעזור לתגבר את 66 העמוס.

8. אני לא חושב שמישהו יוכל להוריד מתדירות מזלג 92. החרדים לא יתנו. שים לב שאפילו קו 192 מוסתר מעיני הציבור, והוא לא מופיע לא באתר דן ואפילו לא באתר משרד התחבורה, כנראה שהחרדים דרשו להסתיר אותו או משהו כזה. אין לך איך להתנגד למזלג הזה.
192 כן מופיע באתר bus.gov.il וכבר כתבתי לך
על כך פעם.
מצורף צילום מסך.
 
אתה צודק, בדרך הזו הוא מופיע כשמחפשים

נסיון נוסף:
אתה צודק, בדרך הזו הוא מופיע כשמחפשים
ממוצא ליעד, אבל לא בגלגלת של הקווים.
אגב גם שנה שעברה וגם השנה קווי הים 98,298 לא מופיעים בגלגלת של דן. דן הגדילו לעשות השנה שהם פירסמו את "קווי הים" רק היום, ביום שהם מתחילים. אני לא אתפלא אם בבני ברק עצמה הם שמו מודעות. שוב לדעתי הסתרה מהציבור, כדי שרק אוכלוסייה מסוימת תיסע בו (פה גם יש עניין של מחיר רק 6.60 מז'בוטינסקי בני ברק להרצליה!)
 
הוא כן מופיע בתפריט של הקווים

אתה צודק, בדרך הזו הוא מופיע כשמחפשים
ממוצא ליעד, אבל לא בגלגלת של הקווים.
אגב גם שנה שעברה וגם השנה קווי הים 98,298 לא מופיעים בגלגלת של דן. דן הגדילו לעשות השנה שהם פירסמו את "קווי הים" רק היום, ביום שהם מתחילים. אני לא אתפלא אם בבני ברק עצמה הם שמו מודעות. שוב לדעתי הסתרה מהציבור, כדי שרק אוכלוסייה מסוימת תיסע בו (פה גם יש עניין של מחיר רק 6.60 מז'בוטינסקי בני ברק להרצליה!)
הוא כן מופיע בתפריט של הקווים
הצילום מסך שעשיתי הוא לפי קו ולא לפי מוצא ויעד.
 

אשרי1987

New member
74 היה עד שנות התשעים המספר של קו 4

אשכול פתח תקווה-
נושא מוכר אבל החלטתי להעלות את מה שתיכננתי לי בראש:
הכל כמובן בסיטואציה שדן-היא היא שתפעל בעיר ולא קווים
23=1
25=2
91=3
99=4
31=5
6-קו מראש העין לשוהם
7=7
62=8
16=9 אבל יפעל רק כחלופה שלא עוברת בתחנה מרכזית
10 מתחנה מרכזית במסלול קו 9
פעם 21 היה=11 אבל מסלולו שונה בגלל העובדה שהרסו את גשר קיש מעל מכבית,חבל,אחרת 11 היה נשאר בדיוק אותו הדבר
גם 24 היה פעם=12 שיכול להחליף היום חלק ניכר מ53
5=13 מכיוון שהמספר 5 תפוס לנווה עוז אז 13 יהיה קו פ''ת-כפר קסם.אם כי קו 4 ראה''ע-כפר קסם גם לא יפריע במיוחד.
14 של דן אבל קצת יותר מתוגבר.במסלול הבא (החלקים שבהם אני לא בטוח מסומנים בסוגריים):מנחם בגין,הענבל (שם מצאתי שרידי צבע של תחנות האוטובוס באבני שפה,בשני אזורים משני הכיוונים ברחוב=4 תחנות),צלח שלום,ועד 4 ארצות,עין גנים,גורדון (שם בבירור וגם בחזון איש יש תחנות מסומנות על 14+ההוכחה היחידה שעוד נשארה לקיום קו 10 ל''נווה כיבוש''),חזון איש,שטמפפר,(ירקונים),רכבת סגולה.כיוון ב':רכבת סגולה,(ירקונים),שטמפפר,(מכבים,ת''מ,בר כוכבא,חיים עוזר,אוסישקין,הס,וולפסון חיים עוזר [קטע זה הוא בגלל תמונה מפוברקת לעניות דעתי של עמוד תחנה באלבום 'היום האחרון לפעילות דן בפ''ת'],שטמפפר),חזון איש והמשך כבהלוך להדר גנים.
10=15 שהיה פעם קו של קווים מקביל פחות או יותר לקו 16 ובוטל לאחר זמן מה
67=16 עם כל הכבוד ל14 צריך קו מהיר מת''מ לרכבת סגולה אבל הפעם בתדירות נורמלית
17=17
97=18
98=19 ע''פ המספור של דן
96=20
22 יבוטל ומחליפו 26
26 הקו של קווים שבוטל פעם רק שעכשיו יוארך לרכבת קריית אריה.משניידר יפנה לז'בוטינסקי,משה דיין,שנקר,השפלה,אם המושבות.
27=27
30 שבוטל יוחזר.
קו 11 של מטרופולין יוחזר לדן וייקרא 31
חלופת 99 תקרא 34 (שילוב בין הקווים 3 ו4 כמו שכתוב במפת 3 שנשארה עוד בכפר סירקין)
38=38
41 יבצע את מסלולו הסיבובי כשירות לרכבת הקלה בתחנת 'בית שוימר' וכן יהיה שירות לרמת סיב ''43'' בתוואי הבא:ת. רקל''ה בית שוימר,הסיבים,הביטחון,התוכן,הסיבים,דרנגר,השחם,ת. מרקל''ה השחם.וכן חזור בלי הביטחון והתוכן.
44=44
46 שניידר,הרב מלכה,המר,אם המושבות,רכבת קריית אריה.לדעתי,ניתן לעשות ברחובות הרב מלכה,המר,אם המושבות בקו 46 את האפשרות לעצירה בהנף יד ועצירה בבקשה מהנהג.
49=49
50=50
51=51
53=ת''מ-העצמאות,העצמאות,יפה נוף,הצייר צבי שור,קפלן,הרב מלכה,מחלפון גרינשפן (יציאה מגרינשפן להרב מלכה לטובת תושבי נווה גן),סיבוב בהדר המושבות,רכבת קריית אריה.
61 מרכבת קריית אריה לגבעת שמואל ד. הדר המושבות,הנשיאים,כפ''ג,רבין ואונ' בר אילן.
62 קו 62 במסלול 62 מכניסת קווים (שאח''כ שונה למסלול קו 8 המקורי) למסוף החרש
63 כפר הבפטיסטים-רכבת ירקונים.
65 לנווה עוז ד. חיים עוזר וההסתדרות.
66=66
76=76
78 התהפכו היוצרות.חלופת 78=78.78=חלופת 78 ד. שטמפפר.פעם בכמה שעות ייכנס לבארות יצחק\מגשימים בהתאמה לכיוון.
82=82
83 לג'לג'וליה ושדי חמד
84=84
84 א מנחם בגין,מחלפון עמישב,נחלים.
85=85
87=87 במסלולו המקורי
92=92 בתדירות יותר נמוכה וכנ''ל לגבי 192 ו292
89=93
136=136
127=127
150=150
159=159
164=164
165 אקספרס= מבצע יפתח,דרך אם המושבות,ז'בוטינסקי,נתיבי איילון,431,וייצמן עד לרחובות
166=166
187 במסלולו המקורי מתקופת דן (לכפ''ג יש את 287)
200 יועבר לדן וכן 202 שיעבור ע''פ המלצות הדו''ח שאיליה העלה מקודם ליד אונ' בר אילן,ובשעות 600,700,800,900,1600,1700,1800,1900,2200 יעבור בכפר דניאל וגמזו (לאחר שיחה עם כמה מתושבי כפר דניאל על כך שאין להם תח''צ ואל תתחילו להגיד לי על קו 21)
217=217
243 יקוצר עד לשיבא ולא לבית עלמין ירקון
249 יועבר לדן
250=250
251=251
266 (דמיוני לגמרי-עד שהמקומות שלא קיימים והתשתיות יוקמו),מסלול קו 4,הענבל,בגין,חזן,כביש 40 עוקף פ''ת,גליס,ד. אם המושבות,בחיבור עם מסלול 66 ימשיך כמותו.
287=287
316=316 מאיפה הוא נסע לאשדוד ומה היה מסלולו?ע''פ שלט ז''ל בת''מ פ''ת
2 החלופות שהוצעו בדו''ח על התח''צ בתל השומר-327 ו337 האעטרקטיבית וזאת שתיבחר בתדירות שהומלצה,והשנייה בתדירות נמוכה
ואחרון חביב:
492-זה שישלים את כל ה92,192,292 שהונמכה תדירותםמחלפון עמישב,471,4,מחלף אם המושבות,ישר ישר ו..מסוף קניון איילון.
זהו אלה קווי אשכול פ''ת מבחינתי וכעת אתם מוזמנים לדון


נ.ב
במפת קו 3 בכפר סירקין מצויין קו 74,אינני זוכר באיזה הקשר.האם מישהו יודע מה היה מסלולו,שעות פעילותו ותדירותו?
74 היה עד שנות התשעים המספר של קו 4
71,72 הפכו ל1,2
71א ל11
72א ל12
 


74 היה עד שנות התשעים המספר של קו 4
71,72 הפכו ל1,2
71א ל11
72א ל12

לאשרי1987 ואני כבר חשבתי שמדובר על קו לאור יהודה.יותר הגיוני שאלו היו המספרים עד שנות השבעים,כיוון שבשלטים שהיו עד לא מזמן בת''מ כבר מוזכרים קווים 1,2,11,12 (לכל המאוחר שנת 79 כי ב80 שינו את שמה של קריית אלון מנווה כיבוש)


א.גם אני מעדיף את דן ואת המספרים הישנים.ומי צריך את ההפרטה הזאת אם מוציאים שירות טוב יחסית ושמים שירות טעון שיפור.
ב.אולי אתה צודק,אבל שאל שאלה זאת גם על 164 ו165.אבל,אם אגד לא הייתה קיימת מעולם (ונניח ש...)גם דרום יהודה סביר להניח שדן הייתה פועלת באזור זה ובראשון לציון.
ג.כנראה שלא התעדכנתי לגבי 243.המפה שנמצאת אצלי במחשב הורדה מאתר דן לפני הפעימה לפני שנה בדיוק (על מנת לא לחזור על הטעות שכמעט ולא היו לי מקורות,למשל,לשחזור מסלולי קווי פ''ת).
ד.5 יכול להחשב כקו של ראש עין (ראש העין-כפר קאסם) ואילו אני הפכתי את המספר של קווים ל13 אצל דן.75 ישתייך לאשכול בקעת אונו ויקשר בין כפר קאסם וראש העין לאור יהודה.105 יהיה קו לילה לכפר קאסם בגלל התאונות הרבות שבקרב הצעירים הערביים.
ה.98=19 דן.הבעיה שלך עם קו 163 שלפי התוכנית שלי יש 2 קווים לכרמלית (ואם מחשיבים את 951 אז 3) מהדר גנים.לעומת זאת לתמח''ת אין קישור כלל,גם לא מכביש 40.ולכן אפשר לעשות גם לשם 2 קווים:163-כמו שהצעת,אבל כמובן,מסיים בתמח''ת.
951-כמו שציינתי לגבי 266,מחלפון עמישב,471,4,אם המושבות והמשך כמסלול 51.
ו.250 הישן (לאחר שינוי 251 ל250)-267
282=255
אולי כדאי גם לעשות עוד קו ע''ב 266 רק שמסללו כ250 החדש ע''פ הצעתך בראש העין,471,והמשך כ266
ז.רק ש366 הוא לעתידים ולא לכרמלית,לכן מתוכנן 266,אולי אפילו על אותו הבסיס שהצענו.
ח.לא נורא אם יורידו קצת מתדירותו,אומנם הוא מקשר לקניון איילון אבל מהמוצא שלו מגיעים לאיילון לאחר כשעה וחצי,192 הוא קו יוממים שאין יותר מדי מה להוריד ממנו אולי רק לנסיעה אחת ליום (אך הוא כנראה בוטל-הוא גם לא מופיע באוטובוסים),ו292 הורס את הקטע שהוא נוסע ד.מכבית בכניסתו לבני ברק.הדרך היחידה להילחם לקו חדש ותדירויות נמוכות לאחרים היא רק מחאה שקטה.אך כמו שאמרת-אם תרצו אין זו אגדה.
 
שיפרתי את 266


לאשרי1987 ואני כבר חשבתי שמדובר על קו לאור יהודה.יותר הגיוני שאלו היו המספרים עד שנות השבעים,כיוון שבשלטים שהיו עד לא מזמן בת''מ כבר מוזכרים קווים 1,2,11,12 (לכל המאוחר שנת 79 כי ב80 שינו את שמה של קריית אלון מנווה כיבוש)


א.גם אני מעדיף את דן ואת המספרים הישנים.ומי צריך את ההפרטה הזאת אם מוציאים שירות טוב יחסית ושמים שירות טעון שיפור.
ב.אולי אתה צודק,אבל שאל שאלה זאת גם על 164 ו165.אבל,אם אגד לא הייתה קיימת מעולם (ונניח ש...)גם דרום יהודה סביר להניח שדן הייתה פועלת באזור זה ובראשון לציון.
ג.כנראה שלא התעדכנתי לגבי 243.המפה שנמצאת אצלי במחשב הורדה מאתר דן לפני הפעימה לפני שנה בדיוק (על מנת לא לחזור על הטעות שכמעט ולא היו לי מקורות,למשל,לשחזור מסלולי קווי פ''ת).
ד.5 יכול להחשב כקו של ראש עין (ראש העין-כפר קאסם) ואילו אני הפכתי את המספר של קווים ל13 אצל דן.75 ישתייך לאשכול בקעת אונו ויקשר בין כפר קאסם וראש העין לאור יהודה.105 יהיה קו לילה לכפר קאסם בגלל התאונות הרבות שבקרב הצעירים הערביים.
ה.98=19 דן.הבעיה שלך עם קו 163 שלפי התוכנית שלי יש 2 קווים לכרמלית (ואם מחשיבים את 951 אז 3) מהדר גנים.לעומת זאת לתמח''ת אין קישור כלל,גם לא מכביש 40.ולכן אפשר לעשות גם לשם 2 קווים:163-כמו שהצעת,אבל כמובן,מסיים בתמח''ת.
951-כמו שציינתי לגבי 266,מחלפון עמישב,471,4,אם המושבות והמשך כמסלול 51.
ו.250 הישן (לאחר שינוי 251 ל250)-267
282=255
אולי כדאי גם לעשות עוד קו ע''ב 266 רק שמסללו כ250 החדש ע''פ הצעתך בראש העין,471,והמשך כ266
ז.רק ש366 הוא לעתידים ולא לכרמלית,לכן מתוכנן 266,אולי אפילו על אותו הבסיס שהצענו.
ח.לא נורא אם יורידו קצת מתדירותו,אומנם הוא מקשר לקניון איילון אבל מהמוצא שלו מגיעים לאיילון לאחר כשעה וחצי,192 הוא קו יוממים שאין יותר מדי מה להוריד ממנו אולי רק לנסיעה אחת ליום (אך הוא כנראה בוטל-הוא גם לא מופיע באוטובוסים),ו292 הורס את הקטע שהוא נוסע ד.מכבית בכניסתו לבני ברק.הדרך היחידה להילחם לקו חדש ותדירויות נמוכות לאחרים היא רק מחאה שקטה.אך כמו שאמרת-אם תרצו אין זו אגדה.
שיפרתי את 266
כיוון א':ימשיך בדיזנגוף עד סופו,428,1235,ישר,יציאה שלישית בכיכר של יריד המזרח,נמל תל אביב,חניון,שמאלה,נמל תל אביב,שמאלה,שער ציון,ימינה וישר,נחשון,הירקון,פרי,הרברט סמואל,דניאל,הכובשים,כרמלית.
כיוון ב':כרמלית,הירקון,פרי,הירקון,(או לפי הצעתך בן יהודה,נורדאו,הירקון)חבקוק,נמל ת''א,שמאלה לחניון,ימינה וישר,בכיכר ראשונה לכג' יורדי הסירה,שמאלה וישר,נמל ת''א,בכיכר יריד המזרח ראשונה,ישר,1235 ואז 428,התערוכה,אוסישקין,ירמיהו,דיזנגוף והמשך כ266.

599
רידינג,הירקון,כניסה לנמל במסלול 266,והמשך בדיזנגוף כהמשך מסלול הקו.

האם נראה לך שהמסלול יתאים למפרקיות ו\או כרטיסניות (שאני מקווה שדן תרכוש ממאן,על אפו וחמתו של ד''ר רייטר)?
 
מפרקיות- בוודאי- כבר היום אין ספק

שיפרתי את 266
כיוון א':ימשיך בדיזנגוף עד סופו,428,1235,ישר,יציאה שלישית בכיכר של יריד המזרח,נמל תל אביב,חניון,שמאלה,נמל תל אביב,שמאלה,שער ציון,ימינה וישר,נחשון,הירקון,פרי,הרברט סמואל,דניאל,הכובשים,כרמלית.
כיוון ב':כרמלית,הירקון,פרי,הירקון,(או לפי הצעתך בן יהודה,נורדאו,הירקון)חבקוק,נמל ת''א,שמאלה לחניון,ימינה וישר,בכיכר ראשונה לכג' יורדי הסירה,שמאלה וישר,נמל ת''א,בכיכר יריד המזרח ראשונה,ישר,1235 ואז 428,התערוכה,אוסישקין,ירמיהו,דיזנגוף והמשך כ266.

599
רידינג,הירקון,כניסה לנמל במסלול 266,והמשך בדיזנגוף כהמשך מסלול הקו.

האם נראה לך שהמסלול יתאים למפרקיות ו\או כרטיסניות (שאני מקווה שדן תרכוש ממאן,על אפו וחמתו של ד''ר רייטר)?
מפרקיות- בוודאי- כבר היום אין ספק
שקו 66 זקוק בדחיפות למפרקיות. יש עכשיו 2 מפרקיות קבועות עליו (בעקבות צמצום המפרקיות של 82) וכבר בתחנה הראשונה של ארלוזורוב אין מקום לשבת.
לגבי 266- הגיוני שיזקק למפרקיות, בין היתר משום שהוא היחיד שנכנס לתוך הנמל, וגם מפני שהוא ייסע במסלול של 66 מנקודה מזוימת, וכמובן ש-66 זקוק למפרקית. לשם השוואה בימים ש-55 היה של דן, גם הוא היה נוסע במפרקית בקטע של רידינג-צפון הירקון או צפון בן יהודה.
 
לא בשנות ה90 בשנות השבעים לכל המאוחר

קו 12 פעם בתחילת שנות ה-90? לאן הוא נסע
כשאם המושבות עוד לא קמה?
לא בשנות ה90 בשנות השבעים לכל המאוחר
השלט הוצב ברציף 2 לכל המאוחר בשנת 79.סימנתי כאן 2 קווים:קו 10 לנווה כיבוש,שמוכיח את טענתי שזה משנות ה70 כיוון שבשנת 80 שונה שמה של נווה כיבוש לקריית אלון (עיין גם במדריך הרחובות של פ''ת בהוצאת העירייה,וכן בבן הערובה עמ' 397 ''הווילות הנאות של נווה כיבוש,שהוקמה במקום פג'ה,הרתיחו את דמו.הסיפור נכתב בימים שאופירה הייתה בידינו ולכן לכל המאוחר-82.אך מכיוו9ן שעברו שנתיים משינוי שמה הרשמי של נווה כיבוש לקריית אלון התושבים היו מורגלים בשם ועוד השתמשו בו.למרות זאת כבר 64 שנה שקוראים לה פג'ה בשפת העם...).סוף שכ' קרול ושלום אש כבר היו קיימים וכן שכ' האחים ישראלית לכן קו 12 עבר באזור ע''מ לשרת אותם.אם כי שלום אש צמודה לציר ז'בוטינסקי והת''מ בתחומי שכ' קרול.
ובכל מקרה,הזכויות על התמונה שמורות ליאיר וייסברוט-יאיר הדרקון האמיתי.
 
סליחה....הנה התמונה

לא בשנות ה90 בשנות השבעים לכל המאוחר
השלט הוצב ברציף 2 לכל המאוחר בשנת 79.סימנתי כאן 2 קווים:קו 10 לנווה כיבוש,שמוכיח את טענתי שזה משנות ה70 כיוון שבשנת 80 שונה שמה של נווה כיבוש לקריית אלון (עיין גם במדריך הרחובות של פ''ת בהוצאת העירייה,וכן בבן הערובה עמ' 397 ''הווילות הנאות של נווה כיבוש,שהוקמה במקום פג'ה,הרתיחו את דמו.הסיפור נכתב בימים שאופירה הייתה בידינו ולכן לכל המאוחר-82.אך מכיוו9ן שעברו שנתיים משינוי שמה הרשמי של נווה כיבוש לקריית אלון התושבים היו מורגלים בשם ועוד השתמשו בו.למרות זאת כבר 64 שנה שקוראים לה פג'ה בשפת העם...).סוף שכ' קרול ושלום אש כבר היו קיימים וכן שכ' האחים ישראלית לכן קו 12 עבר באזור ע''מ לשרת אותם.אם כי שלום אש צמודה לציר ז'בוטינסקי והת''מ בתחומי שכ' קרול.
ובכל מקרה,הזכויות על התמונה שמורות ליאיר וייסברוט-יאיר הדרקון האמיתי.
סליחה....הנה התמונה
 
יש גם את רציף 1

סליחה....הנה התמונה
יש גם את רציף 1
כל התמונות שלו שצילמתי יצאו באיכות גרועה ולכן זה מה שהיה כתוב עליו:רציף 1
אגד+הסמל הישן בצבע כחול
551 לרכבת ארלוזורוב
552 להרצליה דרך רמה''ש
316 לאשדוד (מעניין מה היה מסלולו ומתי בוטל)
995 לבאר שבע (כנ''ל,כנראה שמסלולו שונה למהיר והוא הוארך לחיפה)

דן+הסמל באדום כמו שיש על מאן SL מקדימה
81 83א 86 161 מהיר תמח''ת
(83א בגלל ש83 השני של דן נוסע לג'לג'וליה,ראה תמונה בהודעה קודמת,כמו כן,ייתכן ששלט זה הוצב מאוחר מכום ולכל המוקדם בשנת 93)
89 בני ברק
88 בלינסון והשרון (מעניין מה היה מסלולו-אולי המספר המרכזי בו 8 מרמז על נסיעה ד.השוק ורוטשילד למסוף שניידר)
 
ורציף 3

יש גם את רציף 1
כל התמונות שלו שצילמתי יצאו באיכות גרועה ולכן זה מה שהיה כתוב עליו:רציף 1
אגד+הסמל הישן בצבע כחול
551 לרכבת ארלוזורוב
552 להרצליה דרך רמה''ש
316 לאשדוד (מעניין מה היה מסלולו ומתי בוטל)
995 לבאר שבע (כנ''ל,כנראה שמסלולו שונה למהיר והוא הוארך לחיפה)

דן+הסמל באדום כמו שיש על מאן SL מקדימה
81 83א 86 161 מהיר תמח''ת
(83א בגלל ש83 השני של דן נוסע לג'לג'וליה,ראה תמונה בהודעה קודמת,כמו כן,ייתכן ששלט זה הוצב מאוחר מכום ולכל המוקדם בשנת 93)
89 בני ברק
88 בלינסון והשרון (מעניין מה היה מסלולו-אולי המספר המרכזי בו 8 מרמז על נסיעה ד.השוק ורוטשילד למסוף שניידר)
ורציף 3
התמונה מעט חתוכה בגלל שאנו רוצים לראות את שלט התחנה ולא את נציגת ה''שירות'' של קווים
 
וזו כבר תמונה שלי

רציף 4
יצאו ממנו קווים 3,4,66
אם אני זוכר נכון אלו הכתוביות
3 כפר סירקין
4 עמישב
66 הכרמלית
וזו כבר תמונה שלי
הקודמת היא של יאיר הדרקון האמיתי מהאלבום היום האחרון לפעילות דן בפ''ת.כל הזכויות שמורות לו
רציף 5
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה