אשכול פתח תקווה-

מצב
הנושא נעול.
88 הפך ל-8 מיד כשקווי ה7X הפכו לחד

יש גם את רציף 1
כל התמונות שלו שצילמתי יצאו באיכות גרועה ולכן זה מה שהיה כתוב עליו:רציף 1
אגד+הסמל הישן בצבע כחול
551 לרכבת ארלוזורוב
552 להרצליה דרך רמה''ש
316 לאשדוד (מעניין מה היה מסלולו ומתי בוטל)
995 לבאר שבע (כנ''ל,כנראה שמסלולו שונה למהיר והוא הוארך לחיפה)

דן+הסמל באדום כמו שיש על מאן SL מקדימה
81 83א 86 161 מהיר תמח''ת
(83א בגלל ש83 השני של דן נוסע לג'לג'וליה,ראה תמונה בהודעה קודמת,כמו כן,ייתכן ששלט זה הוצב מאוחר מכום ולכל המוקדם בשנת 93)
89 בני ברק
88 בלינסון והשרון (מעניין מה היה מסלולו-אולי המספר המרכזי בו 8 מרמז על נסיעה ד.השוק ורוטשילד למסוף שניידר)
88 הפך ל-8 מיד כשקווי ה7X הפכו לחד
מספריים, 88 הוא הקו היחיד עם הקידומת 8 שהצטרף אליהם והפך לחד מספרי, כי הוא קו שלא יוצא מתחומי פתח תקווה.
כמו כן- 76,78 נשארו עם קידומת 7 כי הם יצאו מתחומי פתח תקווה.
 
גם קו 80 הפך ל-10

88 הפך ל-8 מיד כשקווי ה7X הפכו לחד
מספריים, 88 הוא הקו היחיד עם הקידומת 8 שהצטרף אליהם והפך לחד מספרי, כי הוא קו שלא יוצא מתחומי פתח תקווה.
כמו כן- 76,78 נשארו עם קידומת 7 כי הם יצאו מתחומי פתח תקווה.
גם קו 80 הפך ל-10
10 אמנם דו-ספרתי, אבל ההמרה של 80 ל-10 הייתה בדיוק כמו ההמרה של 71 ל-1, 72, ל-2, 73 ל-3, 74 ל-4, 75 ל-5, 77 ל-7, 79 ל-9, 71א ל11 ו 72א ל-12.
 

אוהד11

New member
80 בוטל הרבה לפני שהפעילו את 10, אם כי

גם קו 80 הפך ל-10
10 אמנם דו-ספרתי, אבל ההמרה של 80 ל-10 הייתה בדיוק כמו ההמרה של 71 ל-1, 72, ל-2, 73 ל-3, 74 ל-4, 75 ל-5, 77 ל-7, 79 ל-9, 71א ל11 ו 72א ל-12.
80 בוטל הרבה לפני שהפעילו את 10, אם כי
האזורים בהם פעלו שניהם קרובים זה לזה
 
קו 62 של היום זה היורש של 88 (שהפך אח"כ ל-8)

יש גם את רציף 1
כל התמונות שלו שצילמתי יצאו באיכות גרועה ולכן זה מה שהיה כתוב עליו:רציף 1
אגד+הסמל הישן בצבע כחול
551 לרכבת ארלוזורוב
552 להרצליה דרך רמה''ש
316 לאשדוד (מעניין מה היה מסלולו ומתי בוטל)
995 לבאר שבע (כנ''ל,כנראה שמסלולו שונה למהיר והוא הוארך לחיפה)

דן+הסמל באדום כמו שיש על מאן SL מקדימה
81 83א 86 161 מהיר תמח''ת
(83א בגלל ש83 השני של דן נוסע לג'לג'וליה,ראה תמונה בהודעה קודמת,כמו כן,ייתכן ששלט זה הוצב מאוחר מכום ולכל המוקדם בשנת 93)
89 בני ברק
88 בלינסון והשרון (מעניין מה היה מסלולו-אולי המספר המרכזי בו 8 מרמז על נסיעה ד.השוק ורוטשילד למסוף שניידר)
קו 62 של היום זה היורש של 88 (שהפך אח"כ ל-8)
 
נכון,אבל

קו 62 של היום זה היורש של 88 (שהפך אח"כ ל-8)
נכון,אבל
62 של היום הוא אכן היורש של 88 שהפך אח''כ ל8.אבל,62 של 1.4.06 יום כניסת קווים הוא אחרת (ואם יש בידך את ה''קטלוג'' הזה תוכל להיווכח).מבחינת קווים,לא היה קיים מסוף שניידר (חוץ מחלופות בוקר) וקוויו נכנסו לחרש.אולי 62 שאני מציע הוא מעט ארוך מדי ועדיף מסגולה על כביש אם המושבות (המתוכנן להמשיך את בן ציון גליס מערבה) ישר לחרש.
לגבי 7X ו8X זה מעט תמוה:בתחנת קו 3 מעט לפני שיכון בלינסון (על ידה יש בוטקה קטן) ישנה מפת קו 3 ואם קוראים עוד קצת מגיעים לקו 74.כנראה שזה נעשה טלאי על טלאי.קו 14?מה היה מספרו לפני?.ו17?.

לגבי 62 תוכל לראות כאן נ(למרות שהמספר 8 כלל לא מוזכר כאן)
http://sf.tapuz.co.il/article-394-1-2804-69362/

נ.ב
שמת לב ל''חשבון'' שקווים עושים:62 זה 8=6+2. או 99,המקורי,18=9+9.
 
גם אז 62 היה היורש של 88, אבל בתחילת דרכה

נכון,אבל
62 של היום הוא אכן היורש של 88 שהפך אח''כ ל8.אבל,62 של 1.4.06 יום כניסת קווים הוא אחרת (ואם יש בידך את ה''קטלוג'' הזה תוכל להיווכח).מבחינת קווים,לא היה קיים מסוף שניידר (חוץ מחלופות בוקר) וקוויו נכנסו לחרש.אולי 62 שאני מציע הוא מעט ארוך מדי ועדיף מסגולה על כביש אם המושבות (המתוכנן להמשיך את בן ציון גליס מערבה) ישר לחרש.
לגבי 7X ו8X זה מעט תמוה:בתחנת קו 3 מעט לפני שיכון בלינסון (על ידה יש בוטקה קטן) ישנה מפת קו 3 ואם קוראים עוד קצת מגיעים לקו 74.כנראה שזה נעשה טלאי על טלאי.קו 14?מה היה מספרו לפני?.ו17?.

לגבי 62 תוכל לראות כאן נ(למרות שהמספר 8 כלל לא מוזכר כאן)
http://sf.tapuz.co.il/article-394-1-2804-69362/

נ.ב
שמת לב ל''חשבון'' שקווים עושים:62 זה 8=6+2. או 99,המקורי,18=9+9.
גם אז 62 היה היורש של 88, אבל בתחילת דרכה
קווים המשיכה הרבה קווים עד למסוף החרש ואחר כך קיצרה אותם. מלבד קטע שניידר-החרש, 62 מחליף את 88 מתחילת דרכו.

ל-14 ול-17 לא היו מספרים לפני כן, כי הם לא היו קיימים. 14 נוצר בתחילת שנות האלפיים, בשביל לשרת את תחנת הרכבת בסגולה ו-17 ו-27 נוספו ל-7 עם התפתחות ראש העין.

ולגבי 62 מהיר מסגולה לחרש, אין בכך שום צורך. קו כזה לא יעבור דרך רכוזי אוכלוסיה ואין הרבה נוסעים בין קרית אריה (אזור תעשיה אחד) לסגולה (אזור תעשיה שני). קווי אוטובוס צריכים לשרת אוכלוסיה, לא כבישים מהירים.
62 מקשר בין מרכז העיר ואזור כפר גנים לבין סגולה וכן בין מרכז העיר וצפון מזרחה לאזור בילינסון.
קווים עירוניים צריכים לעבור דרך ריכוזי אוכלוסיה, לא לעקוף אותם.
 
ואל תשכח ש 62 הוא הקו היחיד שמגיע לבית עלמין

גם אז 62 היה היורש של 88, אבל בתחילת דרכה
קווים המשיכה הרבה קווים עד למסוף החרש ואחר כך קיצרה אותם. מלבד קטע שניידר-החרש, 62 מחליף את 88 מתחילת דרכו.

ל-14 ול-17 לא היו מספרים לפני כן, כי הם לא היו קיימים. 14 נוצר בתחילת שנות האלפיים, בשביל לשרת את תחנת הרכבת בסגולה ו-17 ו-27 נוספו ל-7 עם התפתחות ראש העין.

ולגבי 62 מהיר מסגולה לחרש, אין בכך שום צורך. קו כזה לא יעבור דרך רכוזי אוכלוסיה ואין הרבה נוסעים בין קרית אריה (אזור תעשיה אחד) לסגולה (אזור תעשיה שני). קווי אוטובוס צריכים לשרת אוכלוסיה, לא כבישים מהירים.
62 מקשר בין מרכז העיר ואזור כפר גנים לבין סגולה וכן בין מרכז העיר וצפון מזרחה לאזור בילינסון.
קווים עירוניים צריכים לעבור דרך ריכוזי אוכלוסיה, לא לעקוף אותם.
ואל תשכח ש 62 הוא הקו היחיד שמגיע לבית עלמין
סגולה.
 

אשרי1987

New member
17 היה בהתחלה 77א

גם אז 62 היה היורש של 88, אבל בתחילת דרכה
קווים המשיכה הרבה קווים עד למסוף החרש ואחר כך קיצרה אותם. מלבד קטע שניידר-החרש, 62 מחליף את 88 מתחילת דרכו.

ל-14 ול-17 לא היו מספרים לפני כן, כי הם לא היו קיימים. 14 נוצר בתחילת שנות האלפיים, בשביל לשרת את תחנת הרכבת בסגולה ו-17 ו-27 נוספו ל-7 עם התפתחות ראש העין.

ולגבי 62 מהיר מסגולה לחרש, אין בכך שום צורך. קו כזה לא יעבור דרך רכוזי אוכלוסיה ואין הרבה נוסעים בין קרית אריה (אזור תעשיה אחד) לסגולה (אזור תעשיה שני). קווי אוטובוס צריכים לשרת אוכלוסיה, לא כבישים מהירים.
62 מקשר בין מרכז העיר ואזור כפר גנים לבין סגולה וכן בין מרכז העיר וצפון מזרחה לאזור בילינסון.
קווים עירוניים צריכים לעבור דרך ריכוזי אוכלוסיה, לא לעקוף אותם.
17 היה בהתחלה 77א
 
יש בעיה בפתיח שלך - דן לא תחזור להפעיל את

אשכול פתח תקווה-
נושא מוכר אבל החלטתי להעלות את מה שתיכננתי לי בראש:
הכל כמובן בסיטואציה שדן-היא היא שתפעל בעיר ולא קווים
23=1
25=2
91=3
99=4
31=5
6-קו מראש העין לשוהם
7=7
62=8
16=9 אבל יפעל רק כחלופה שלא עוברת בתחנה מרכזית
10 מתחנה מרכזית במסלול קו 9
פעם 21 היה=11 אבל מסלולו שונה בגלל העובדה שהרסו את גשר קיש מעל מכבית,חבל,אחרת 11 היה נשאר בדיוק אותו הדבר
גם 24 היה פעם=12 שיכול להחליף היום חלק ניכר מ53
5=13 מכיוון שהמספר 5 תפוס לנווה עוז אז 13 יהיה קו פ''ת-כפר קסם.אם כי קו 4 ראה''ע-כפר קסם גם לא יפריע במיוחד.
14 של דן אבל קצת יותר מתוגבר.במסלול הבא (החלקים שבהם אני לא בטוח מסומנים בסוגריים):מנחם בגין,הענבל (שם מצאתי שרידי צבע של תחנות האוטובוס באבני שפה,בשני אזורים משני הכיוונים ברחוב=4 תחנות),צלח שלום,ועד 4 ארצות,עין גנים,גורדון (שם בבירור וגם בחזון איש יש תחנות מסומנות על 14+ההוכחה היחידה שעוד נשארה לקיום קו 10 ל''נווה כיבוש''),חזון איש,שטמפפר,(ירקונים),רכבת סגולה.כיוון ב':רכבת סגולה,(ירקונים),שטמפפר,(מכבים,ת''מ,בר כוכבא,חיים עוזר,אוסישקין,הס,וולפסון חיים עוזר [קטע זה הוא בגלל תמונה מפוברקת לעניות דעתי של עמוד תחנה באלבום 'היום האחרון לפעילות דן בפ''ת'],שטמפפר),חזון איש והמשך כבהלוך להדר גנים.
10=15 שהיה פעם קו של קווים מקביל פחות או יותר לקו 16 ובוטל לאחר זמן מה
67=16 עם כל הכבוד ל14 צריך קו מהיר מת''מ לרכבת סגולה אבל הפעם בתדירות נורמלית
17=17
97=18
98=19 ע''פ המספור של דן
96=20
22 יבוטל ומחליפו 26
26 הקו של קווים שבוטל פעם רק שעכשיו יוארך לרכבת קריית אריה.משניידר יפנה לז'בוטינסקי,משה דיין,שנקר,השפלה,אם המושבות.
27=27
30 שבוטל יוחזר.
קו 11 של מטרופולין יוחזר לדן וייקרא 31
חלופת 99 תקרא 34 (שילוב בין הקווים 3 ו4 כמו שכתוב במפת 3 שנשארה עוד בכפר סירקין)
38=38
41 יבצע את מסלולו הסיבובי כשירות לרכבת הקלה בתחנת 'בית שוימר' וכן יהיה שירות לרמת סיב ''43'' בתוואי הבא:ת. רקל''ה בית שוימר,הסיבים,הביטחון,התוכן,הסיבים,דרנגר,השחם,ת. מרקל''ה השחם.וכן חזור בלי הביטחון והתוכן.
44=44
46 שניידר,הרב מלכה,המר,אם המושבות,רכבת קריית אריה.לדעתי,ניתן לעשות ברחובות הרב מלכה,המר,אם המושבות בקו 46 את האפשרות לעצירה בהנף יד ועצירה בבקשה מהנהג.
49=49
50=50
51=51
53=ת''מ-העצמאות,העצמאות,יפה נוף,הצייר צבי שור,קפלן,הרב מלכה,מחלפון גרינשפן (יציאה מגרינשפן להרב מלכה לטובת תושבי נווה גן),סיבוב בהדר המושבות,רכבת קריית אריה.
61 מרכבת קריית אריה לגבעת שמואל ד. הדר המושבות,הנשיאים,כפ''ג,רבין ואונ' בר אילן.
62 קו 62 במסלול 62 מכניסת קווים (שאח''כ שונה למסלול קו 8 המקורי) למסוף החרש
63 כפר הבפטיסטים-רכבת ירקונים.
65 לנווה עוז ד. חיים עוזר וההסתדרות.
66=66
76=76
78 התהפכו היוצרות.חלופת 78=78.78=חלופת 78 ד. שטמפפר.פעם בכמה שעות ייכנס לבארות יצחק\מגשימים בהתאמה לכיוון.
82=82
83 לג'לג'וליה ושדי חמד
84=84
84 א מנחם בגין,מחלפון עמישב,נחלים.
85=85
87=87 במסלולו המקורי
92=92 בתדירות יותר נמוכה וכנ''ל לגבי 192 ו292
89=93
136=136
127=127
150=150
159=159
164=164
165 אקספרס= מבצע יפתח,דרך אם המושבות,ז'בוטינסקי,נתיבי איילון,431,וייצמן עד לרחובות
166=166
187 במסלולו המקורי מתקופת דן (לכפ''ג יש את 287)
200 יועבר לדן וכן 202 שיעבור ע''פ המלצות הדו''ח שאיליה העלה מקודם ליד אונ' בר אילן,ובשעות 600,700,800,900,1600,1700,1800,1900,2200 יעבור בכפר דניאל וגמזו (לאחר שיחה עם כמה מתושבי כפר דניאל על כך שאין להם תח''צ ואל תתחילו להגיד לי על קו 21)
217=217
243 יקוצר עד לשיבא ולא לבית עלמין ירקון
249 יועבר לדן
250=250
251=251
266 (דמיוני לגמרי-עד שהמקומות שלא קיימים והתשתיות יוקמו),מסלול קו 4,הענבל,בגין,חזן,כביש 40 עוקף פ''ת,גליס,ד. אם המושבות,בחיבור עם מסלול 66 ימשיך כמותו.
287=287
316=316 מאיפה הוא נסע לאשדוד ומה היה מסלולו?ע''פ שלט ז''ל בת''מ פ''ת
2 החלופות שהוצעו בדו''ח על התח''צ בתל השומר-327 ו337 האעטרקטיבית וזאת שתיבחר בתדירות שהומלצה,והשנייה בתדירות נמוכה
ואחרון חביב:
492-זה שישלים את כל ה92,192,292 שהונמכה תדירותםמחלפון עמישב,471,4,מחלף אם המושבות,ישר ישר ו..מסוף קניון איילון.
זהו אלה קווי אשכול פ''ת מבחינתי וכעת אתם מוזמנים לדון


נ.ב
במפת קו 3 בכפר סירקין מצויין קו 74,אינני זוכר באיזה הקשר.האם מישהו יודע מה היה מסלולו,שעות פעילותו ותדירותו?
יש בעיה בפתיח שלך - דן לא תחזור להפעיל את
הקוים העירוניים. משרד התחבורה לא יתן לה.
סיכוי הרבה יותר גבוה שגם הפעילות הנוכחית של דן בפ"ת תצומצם.

אתה מתעלם משינויים צפויים בקווים לתל אביב בעקבות הפעלת הקו האדום (במתכונת BRT ואחריה במתכונת רק"ל) וכן מהמסוף המשולב בקניון הגדול שייפתח מתישהו (כנראה במהלך השנה הקרובה).

מה זה מחלפון גרינשפן? עושים שם צומת, לא מחלפון.

מדוע להחזיר את 87 למסלולו המקורי?

165 אקספרס שאתה מציע הוא קו ארוך, מפותל ומייגע. מפתח תקוה לרחובות (או לראשל"צ) אף אחד לא יסע בו.

243 - תל השומר ובית עלמין ירקון הם שני קצוות הקו. למה אתה מתכוון בקיצור עד לשיבא?

למה ש-249 יועבר לדן? דן לא פועלת לא בלוד, לא ברמלה, לא ברחובות ולא לאורך כביש 40.
 

דניאל 130

New member
לדן אין כל עניין לחזור לפתח-תקווה

יש בעיה בפתיח שלך - דן לא תחזור להפעיל את
הקוים העירוניים. משרד התחבורה לא יתן לה.
סיכוי הרבה יותר גבוה שגם הפעילות הנוכחית של דן בפ"ת תצומצם.

אתה מתעלם משינויים צפויים בקווים לתל אביב בעקבות הפעלת הקו האדום (במתכונת BRT ואחריה במתכונת רק"ל) וכן מהמסוף המשולב בקניון הגדול שייפתח מתישהו (כנראה במהלך השנה הקרובה).

מה זה מחלפון גרינשפן? עושים שם צומת, לא מחלפון.

מדוע להחזיר את 87 למסלולו המקורי?

165 אקספרס שאתה מציע הוא קו ארוך, מפותל ומייגע. מפתח תקוה לרחובות (או לראשל"צ) אף אחד לא יסע בו.

243 - תל השומר ובית עלמין ירקון הם שני קצוות הקו. למה אתה מתכוון בקיצור עד לשיבא?

למה ש-249 יועבר לדן? דן לא פועלת לא בלוד, לא ברמלה, לא ברחובות ולא לאורך כביש 40.
לדן אין כל עניין לחזור לפתח-תקווה
גם אם משרד התחבורה היה מאפשר חזרה כזאת,והוא לא.
מאז שדן יצאה מפ"ת,מצבה הכלכלי השתפר לאין ערוך,החברה התיעלה והשירות
שהיא נותנת באזורי הפעילות הגרעיניים שלה-תל-אביב,רמת-גן,גבעתיים ובת-ים-השתפר.
 

דניאל 130

New member
ובמקום קווים

לדן אין כל עניין לחזור לפתח-תקווה
גם אם משרד התחבורה היה מאפשר חזרה כזאת,והוא לא.
מאז שדן יצאה מפ"ת,מצבה הכלכלי השתפר לאין ערוך,החברה התיעלה והשירות
שהיא נותנת באזורי הפעילות הגרעיניים שלה-תל-אביב,רמת-גן,גבעתיים ובת-ים-השתפר.
ובמקום קווים
אפשר להכניס לפתח-תקווה או את מטרופולין או את אגד תעבורה.
 
אם אני זוכר נכון

ובמקום קווים
אפשר להכניס לפתח-תקווה או את מטרופולין או את אגד תעבורה.
אם אני זוכר נכון
שמואל רפאלי מנכ''ל דן אמר שזו הייתה טעות לצאת מפ''ת.בכל מקרה,לפחות שיכניסו את מטרודן.שנראה קצת דן בעיניים בפ''ת....
 
קצת תמונות,שמחכות לצאת מן הפלאפון שלי

אם אני זוכר נכון
שמואל רפאלי מנכ''ל דן אמר שזו הייתה טעות לצאת מפ''ת.בכל מקרה,לפחות שיכניסו את מטרודן.שנראה קצת דן בעיניים בפ''ת....
קצת תמונות,שמחכות לצאת מן הפלאפון שלי
מאן ליון DD של קו 99 י-ם
אתם בטח מזהים איפה זה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה