אשמח להכנה-כיצד להתכונן לחקירה ברשום המיסים?

מצב
הנושא נעול.
אשמח להכנה-כיצד להתכונן לחקירה ברשום המיסים?

אשמח להכנה-כיצד להתכונן לחקירה ברשום המיסים?
זומנתי לאחר חקירה סמויה
 
זומנתי לחקירה

אשמח להכנה-כיצד להתכונן לחקירה ברשום המיסים?
זומנתי לאחר חקירה סמויה
זומנתי לחקירה
שלום,

ראשית, אני מציע לך להיוועץ בעו"ד שילווה אותך עוד בטרם החקירה. שנית, להלן קישור לאתר שלי, המאמר יוכל לסייע לך https://www.davidelaw.co.il/newpage3
כמו כן להלן מספר טיפים, אבל אני חוזר ומדגיש רצוי מאד שתגש לעו"ד כבר עכשו
1.זכותך להיוועץ בעורך דין. אל תוותר על זכות זו.
2.אם אתה לא מעוניין להשיב לשאול החוקרים אל תשיב זו זכותך. אמירות שקריות עלולות להתגלות ולגרום לנזק רב מאשר לתועלת.
3.החוקרים ינסו בכל דרך לקבל הודאה. ככל שאתה תישאר רגוע וקר רוח החוקרים ינסו להעלות את מפלס הלחץ והחרדה. אל תצא מכליך השאר רגוע ככל הניתן אל תתנצח ותתעמת עם החוקרים. זכור כל מילה שלך מתועדת ואתה עלול לפלוט דברים שאינך מעוניין לומר.
4.זכור תמיד! החוקרים מנסים לקבל הודאה אם ע"י הפחדה והגברת החרדה ובין אם הורדת החרדה, אחת הדרכים היא להתחבר אליך ולשדר אמפטיה.
5.אל תחשוש מגורם בכיר ככל שיהיה ואל תתפתה לקבל את דבריו. מטרתו אחת הודאה!

6.תעד בכתב את כל פעולות החוקרים כל פרט חשוב. ספר לעורך הדין על כל פרט שהיה החל מהרגע שבו הגיעו אליך החוקרים. כל דבר עשוי לסייע להגנתך. תיעוד כאמור יכול לעשות גם מיד לאחר סיום החקירה, רצוי שיעשה סמוך ככל האפשר לקרות האירועים.
7.קרא את פרוטוקול החקירה ובדוק שהדברים שנרשמו תואמים למה שאמרת. אם הדברים לא תועדו במדויק בקש מהחוקרים לתקן את הפרוטוקול בדיוק לדברים שאמרת. בקש להוסיף לפרוטוקול גם דברים שהחוקרים אמרו ולא תועדו למשל, איום במעצר או כל איום אחר או לחילופין הבטחה שניתנה ע"י החוקרים, אם נכחו יותר משניים שלושה חוקרים בחדר וכדומה. אם החוקרים מסרבים לתעד דברים, אל תחתום על פרוטוקול החקירה. אם תשאל מדוע אינך חותם אמור כי אינך חותם מאחר והחוקרים אינם מתעדים הכול ובצורה מדויקת.
8.זכותך ללכת לשירותים ולקבל אוכל ושתייה.
9.אם הנך נוטל תרופות בקש מהחוקרים ליטול אותן.
10.אם הנך חש ברע בקש להיבדק ע"י רופא. החוקרים יפסיקו את החקירה, במידה ורופא בדק אותך ואשר שמצבך אינו מאפשר את המשך החקירה. בדרך כלל, במידה ויגיע צוות רפואי בסבירות גבוה הם יבקשו לפנות אותך.
11.אל תחשוש ממעצר. בדרך כלל פקידי שומה לחקירות ממעטים במעצרים. גם אם הוחלט על מעצר אל תתפתה לומר דברים שלא התכוונת לומר וגם אם תדבר בדרך כלל הדבר לא יימנע את מעצרך. לכל היותר תהיה עצור יום או יומיים זה עדיף על פני אמירות שעלולות לעלות בהרשעה ומאסר ממושך.
12.אם מתקיים דיון בעניינך בבית המשפט והוא מסוקר ע"י התקשורת, הימנע מלכסות את פניך ולהסתתר מהצלמים. אינך עבריין ולכן אין סיבה להסתתר. אל תגיב לשאלות העיתונאים אלא בעצת עו"ד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה