אשמח לענות לשאלות

  • פותח הנושא Helio
  • פורסם בתאריך

Helio

New member
אשמח לענות לשאלות

לפני הרבה זמן כבר העלתי הודעה דומה בפורום , אשמח להעלות שוב:

אני גבר לא נימול. חיי בישראל 20 שנה, נשוי, בלי ילדים בינתיים. אם מישהו בפורום מתעניין איך אני חיי עם זה אשמח לענות לשאלות, להתגבר על חששות, לדעת מה אני חושב על הפרוצדורה וכד'.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אשמח לשמוע מה שיש לך לספר ובא לך לחלוק...


 

Helio

New member
חשבתי שתהיה איזו שאלה ספציפית. אבל אין. כנראה שהכל

בסדר אצל חברי הפורום והאורחים
 
תודה רבה על ההצעה ועל הנכונות


בינתיים כנראה שאין שאלות אבל נשמח, אם לא אכפת לך, לשמור על האופציה...
 

danit69

New member
מצפים לבן ראשון ויש לנו די הרבה שאלות


היי :) קודם כל, תודה רבה! ולחלוטין נבין אם חלק מהשאלות מרגישות לך אישיות מדי ותבחר לא לענות. קצת עלינו - אנחנו זוג שאיננו מאמין, ומקריאת אינספור מאמרים ומחקרים ראינו כי הטיעון הבריאותי איננו חזק מספיק, כך שהחלטנו שלא למול את בננו העתידי. עם זאת, נותרנו עם חששות בנוגע להשלכות חברתיות שנצטרך להיות יותר קשובים אליהן על מנת למנוע נזק נפשי. בעלי בא ממשפחה דתית ואני ממשפחה חילונית. כרגע הצד הדתי מנסה לשכנע אותנו לבצע את ההליך, גם תוך שימוש במניפולציות רגשיות. 1. האם זכור לך לעג במסגרות השונות? יחס שונה מצד הסובבים אותך? 2. במידה ואביך נימול - כמה שינה לך שאינך "כמוהו"? 3. באיזה שלב ידעת שאינך נימול? האם הנושא הועלה ע"י הוריך או על ידך? מה היה הטריגר? 4. האם היותך ערל פגע לך בבטחון העצמי בצורה כלשהי (זוגיות, חברים, משפחה)? 5. האם היית מל את בנך? (כמובן שזו החלטה זוגית, אך מה עמדתך) 6. אם יש לך שיתופים נוספים על דברים שלא חשבתי עליהם ותרצה לשתף, אשמח לקרוא :)
 

Helio

New member
שלום,
להלן התייחסותי :
1. לא היה שום לעג בשום מסגרת. לא הייתי בישראל בגן או בבית ספר אבל צבא, בחדר כושר או באוניברסיטה לא היתה שום בעיה. אני לא יחיד או מיוחד. אף אחד לא הסתכל אליי. הנושא לא עניין את אף אחד. פעם אחת כאשר מישהי שאלה אותי על הנושא היה ממש לא מזמן בעבודה -עניתי וזהו.
2. אבי אכן היה נימול, כנראה מסיבה רפואית. לא שאלתי כי הוא כבר מזמן לא בחיים. אף פעם לא חשבתי שאיבר המין שלי צריך להיות דומה לשלו. זה נשמע מוזר...הרי אנחנו גם לא זהים באף איבר אחר - לא בצבע עניים ולא בצבע צורת הפנים - אז למה לפין צריכה להיות התייחסות אחרת, למה שנעשה מזה משהו מיוחד....
3. לא עלה ולא ענין. גדלתי בסביבה של לא נימולים במדינה מוסלימית חילונית שבה הרוב נימול כמובן, זה חלק מהתרבות. אבל אני לא ההרגשתי חלק מהתרבות הזאת. בכלל נושא של כל מיני אלמטניים דתיחם שמלווא באיזה אמונה קולקטיבית שמשפיע גם התנהגות הפרט נראה לי מוזר, לא מתחבר לזה.
4. אני בן אדם רגיל לחלוטין והיו לי אולי חששות מסויימות בגיל מאוד צעיר, אבל זה היה במינון מאוד נמוך ונעלם עם הגיל. האמת שלאנשים יש דאגות מישלהם ומה אתה עושה לא מעניין אותם במיוחד. באמת פשוט אין על מה לחשוש במיוחד עם את סגורה על מה שחשוב לך. יש המון לא נימולים בארץ , בעיקר עולים חדשים, ויש המון צברים שבאמת עושים את זה בגלל חשש חברתי מדומיין לחלוטין.
5. אישתי ואני גם כן מצפים לבן ולא נעשה בו שום ניתוח לא הכרחי, זה סיכום בינינו נכון לעכשיו.

משהו נוסף - אני לא מבין למה החברה הישראלית כ"כ מפותחת ומתקדמת בהרבה מאוד רבדים לפעמית מתחברת לאמונות ופרקטיקות דתיות מוזרות (מוזרות בעיניי, אני לא רוצה לפגוע באף אחד). זה לא ברור לי. אבל אני בא מתרבות אחרת, כנראה שלא אבין לעולם.
 

danit69

New member
לקח לנו זמן לעבור את הלחץ החברתי והמשפחתי עלינו.
רצינו להודות לך על התשובה והשיתוף! זה נושא אישי וממש לא מובן מאליו שאתה מייעץ ועוזר פה. תודה ומזל טוב על הבן :-):
 
למעלה