אשמח לשמוע ממי שכבר הייתה

זדשב

New member
אשמח לשמוע ממי שכבר הייתה

במוזאון חולון. חשבנו לנסוע לשם בחנוכה (כן, אני יודעת שבטח יהיה עמוס ומפוצץ אנשים
). שווה את הנסיעה ואת מחיר הכרטיס ? חייבים להצטרף לסיור מודרך או שאפשר גם עצמאית ?
 

dafgol

New member
סורי לא יכולה לעזור

מבחינתי חולון וחו"ל זה פחות או יותר אותו דבר
מזמן לא יצאנו את תחומי אזור חיוג 04 ..... ממה ששמעתי המוזיאון שם מאוד מומלץ, אבל לא הייתי שם....משאירה למנוסות ממני לענות.
 

S r 35

New member
מוזיאון חולון לילדים מומלץ מאוד ../images/Emo45.gif

במיוחד הסיור של "דיאלוג בחשיכה" שהוא חוויה מיוחדת במינה. היינו במוזיאון כמה פעמים: בפעם הראשונה - בתערוכה שנקראת "טעמי ילדות" - רעיון נפלא של שילוב מאכלים עם אגדות וסיפורי ילדים. הביצוע היה קצת לוקה בחסר, כי הצפיפות הרבה שם (חול המועד סוכות) פגמה בהנאה. בפעמים הבאות - אחת מהן במהלך המלחמה, כשהתארחנו כפליטים בחולון - נהננו מאוד.
כדאי לעקוב אחרי התערוכות שלהם. עד כמה שאני יודעת, חייבים להצטרף לסיור מודרך ורצוי להזמין (טלפונית) מקום כמה ימים מראש כדי לוודא שהסיור שאת רוצה פתוח בזמן שאת מעוניינת בו. בכלל... חולון מסבירה מאוד פנים לילדים: מוזיאון "אגד" - שחברים שלי ביקרו בו וסיפרו על הנאה גדולה מתערוכת אוטובוסים, מכל הזמנים. ה"מדיטק" הנפלא. וגני הסיפור המקסימים שפזורים ברחבי העיר. אנחנו באמת צריכים לבקר את קרובי המשפחה שלנו שם, בהקדם ...
*** צירפתי קישור למוזיאון הילדים. ובהודעה הבאה קישור למוזיאון אגד.
 

litzuf

New member
ליאב היה שם בטיול שנתי.. וחזר מלא התפעלות...

 
אנחנו היינו במוזיאון הילדים בחולון

שחף נהנתה מאוד השנה נלך שוב בע"ה בלי נדר כי עכשיו יש פעילות לילדים גם בגיל 8 גם וזה משהו אחר משהייתה בת 4 החסרון של המקום זה המחיר היקר שגם הורה צריך לשלם על כרטיס ואז התענוג נהפך יקר יותר אם תרצי קופונים יש לי
 
אני ממליצה בחום על סיור במוזיאון לילדים

בחולון. ביקרנו שם מספר פעמים בתערוכות שמתקיימות שם. בהחלט שווה את הנסיעה והמחיר. לעניות דעתי אין אפשרות להסתובב בתערוכה ללא הדרכה. התערוכה עוסקת בעולם החרשים ותערוכה נוספת עוסקת בעולם העיוורים. שתי התערוכות מומלצות בחום.
 

מתרגשת

New member
אומנם לא היינו אבל שמעתי ידיעות סותרות

לרוב מדווחים לי שילדים מגיל 6-7 ואפילו רצוי 8 מתעניינים יותר. לילדים קטנים יותר זה פשוט לא כיף. עוד לא ניסינו כאמור...
 

זדשב

New member
איזה מהסיורים יותר מומלץ ?

הסיורים שרלוונטים לנו מבחינת הגיל הם "היער הקסום" ו"המסע לתיקון ממלכת הזמן" . אשמח לשמוע חוות דעת עליהם. לאיזה גילאים מתאים דיאלוג בחשיכה ?
 
למעלה