אשר, אם אתה כבר כאן, שאלה לי אליך

John the Savage

New member
אשר, אם אתה כבר כאן, שאלה לי אליך

שאלה בעניין תשלום ל-IRS בעקבות מכירת אופציות והמנעות מ-underpayment panelty.

השנה מימשתי תמורת מזומנים כמות נכבדה של אופציות מהעבודה ומכרתי מניות לצורך קניית בית. אני יודע שבדרך כלל יש "נמל מבטחים" שמאפשר להמנע מתשלום קנס במקרים כאלו, ולרוב שכירים נופלים אוטומטית במסגרת נמלי המבטחים האלו כך שהם לא צריכים לדאוג. הבעיה היא שאני עוד מעט עוזב את העבודה הנוכחית שלי, ובחצי השני של השנה נרוויח הרבה פחות ממה שהרווחנו בשנה שעברה, מה שאומר שינכו לנו הרבה פחות מס במקור.

זה אומר שכניראה שתשלום מס בהתאם לתשלום של שנה שעברה לא יגן עלינו, וכניראה שגם הכלל של 90% מהתשלום של השנה או 1000$ לא יגן עלינו. מה אפשר לעשות במצב כזה בכדי להמנע מתשלום קנס?
 
תראה את זה

אני חושב שאם אתה תהיה במצב שבו אתה 90 אחוז מהחבות של 2017 או 100 אחוז מהחבות של 2016
אתה "משכיב" כבר במהלך 2017 אז לא יהיה קנס גירעון
אני מסתמך על זה
אני לציבור השכירים נוהג:
1. להציע תשלום מקדמות כשיש אירוע חריג כמו מימש
2. אני עושה בדיקת אומדן ברבעון האחרון של השנה לראות אם אני בניכוי מס בחסר
מה אתה חושב?

אשר
enerally, most taxpayers will avoid this penalty if they either owe less than $1,000 in tax after subtracting their withholding and estimated tax payments, or if they paid at least 90% of the tax for the current year or 100% of the tax shown on the return for the prior year, whichever is smaller
 

John the Savage

New member
לא חושב שלהגיע ל-100% של שנה שעברה יהיה מעשי

וזה כאמור בגלל השינוי המשמעותי בהכנסות שלנו השנה.

עדכנתי בינתיים את ה-W4 בכדי להגדיל את הניכוי במקור, אבל אני לא בטוח אם השינוי הזה מספיק בכדי שאגיע ל-90% בסוף השנה. יש דרך פשוטה להעריך את זה?
 

John the Savage

New member
המון תודה!


אבדוק את הקישורים.

יש לי טורבו טקס של 2016 (הגירסה להורדה) שהשתמשתי בה בשביל לדווח השנה. מעניין אם אפשר גם להשתמש בה בשביל לקבל אומדן לגבי 2017.
 
למעלה