אתאיסטים, אני בטוח שלא עברתם עדיין כלום בחיים שלכם

The fox150

New member
אתאיסטים, אני בטוח שלא עברתם עדיין כלום בחיים שלכם

ובגלל זה אתם חיים ככה ללא שום אמונה. גם אני הייתי אתאיסט כמוכם ואפילו יותר מכם, אבל החיים הביאו אותי למצב שלא יכלתי יותר לחיות ללא אמונה אפילו אם אמונה בדרך שלי. ברגע שתעברו בחיים דבר רציני או שניים ותישארו אתאיסטים אז תהיו אתאיסטים אמיתיים, עד אז אתם סתם חרטטנים שלא מבינים כלום על החיים.
 

BravoMan

Active member
מה שאתה אומר בעצם, זה שאת חלש אופי, וברגע שגילית

שהעולם אינו "תוכנית כבקשתך" ולפעמים קשה, מיד רצת לבכות לחבר דמיוני כאילו אתה בן 3. &nbsp האמונה שלך עזרה לך במשהו? החבר הדמיוני בא לנחם? &nbsp יש לי חדשות בשבילך - כדי להפוך לאתאיסט בחברה שלנו, צריך לעבור הרבה דברים, להסתכל על החלקים הכי קשים והכי מכוערים בעולם - ואז מבינים: לא רק שאין אלים, אלא שלא יכולים להתקיים אלים בעולם שכזה! &nbsp אבל אל דאגה - אנחנו לא צריכים "חותמת כשרות" ממך כדי להיות אתאיסטים אמתיים. אז תמשיך לחיות בפנטזיה שלך ושיהיה בהצלחה!
 
אני לא יודע מה עברת בחיים, אבל אין ספק שיש לך הרבה מה ללמוד.

אם מצאת נחמה באמונה - אשריך. לא כולם צריכים את הקביים הפסיכולוגיים האלו - ותהיה בטוח שלא כולם כאן ילדים. &nbsp אני, אגב, מכיר אישית כמה וכמה אנשים שעברו חוויות שלשמחתי הרבה אף אחד לא נאלץ לעבור בשבעים וחמש השנים האחרונות - אולי שמעת על הדבר הקטן הזה שנקרא מלחמת העולם השניה - התחילו כמאמינים וסיימו כאתאיסטים גמורים. &nbsp לא משנה מה הטראומה שעברת, אתה לא הראשון ולא האחרון שחווה דברים קשים בחיים שלו, וצורת ההתמודדות שלך עם החיים בטח לא מתאימה לכולם. &nbsp אולי הגיע הזמן שתתבגר קצת.
 

BravoMan

Active member
בכיף!

כשאין מעליך רודן אכזר קורא מחשבות שירביץ לך כי אתה מעונן, או כי התאהבת בבן מינך, או כי ההורים שלך לא היו נשואים כשיצרו אותך (דבר שאין לך בכלל שליטה עליו!) החיים הרבה יותר יפים. &nbsp אתה לא צריך לשבור את הראש איך "הטוב והמטיב" שחט יותר בני אדם מכל הרודנים האנושיים גם יחד, או למה הוא המציא סרטן שפוגע בתינוקות תמימים. &nbsp תאמין לי - לא להאמין בסיפורי הבדיות העתיקים משאיר לך הרבה יותר מקום להיות בן אדם טוב!
 
למעלה