אתם מאמינים שזהו זה נגמר? שלא יירו עלינו יותר

אתם מאמינים שזהו זה נגמר? שלא יירו עלינו יותר

שהאזעקות לא יבהילו אותנו ב11 בלילה או שתהיה נפילה ללא אזעקה? כששמעתי את הבום נדהמתי - זה היה ברור שזה בום של נפילה מתי מערכת החינוך חוזרת לתפקד? אני לא יודעת מי יותר אומלל מהמצב - אני או הילדים בנתיים שקט
 

lital_helmer

New member
בדיוק מה שרציתי לשאול

וחוץ מזה מה יהיה עוד שבוע? (שזה האולטימטום שקיבלנו מחמאס) שוב הם יחליטו שלא מתאים להם ושוב טילים? היום אחרי הבום ללא אזעקה בצהריים התקשרנו לפיקוד העורף והם לא ידעו כלום על העניין... לגבי מערכת החינוך אין לאף אחד מושג לדעתי. למרות שהבנתי שמחר יא' ויב' לומדים. אפילו אם הגן של הילדון היה נפתח מחר או מחרתיים אני באמת לא יודעת אם יש לי אומץ לשלוח אותו.
 

מאיו

New member
משהו על מוקד פיקוד העורף....

הם לא מחוברים לשטח. רוצים דוגמה? ביומיים הראשונים של המלחמה, הצופר לא עבד. אף אחד לא בא לבדוק למרות שהתרעתי ואמרו שיחזרו אליי. יש אצלנו ביישוב רחוב שלם שלא שומע את האזעקה, זה לא מעניין אותם למרות שהאיזור שם ספג נפילה. אתמול שוב התקשרתי כי בלילה האזעקה לא עבדה שוב אמרו שיחזרו אליי, אני סקפטית.
 
אולי האזעקות שלא עבדו אצלכם

עבדו אצלנו, ועוד בשעות אקזוטיות ביותר
 

ברוריהה

New member
חצי מאמינה

מאמינה לחלוטין שתהיה חזרה מוחלטת לשגרה. אז למה רק חצי מאמינה ? אני מאמינה שתושבי באר שבע, אשדוד, קרית גת, אופקים, גדרה ושאר הישובים בטווח הרחוק יכולים להירגע. שכבר לא תהיינה שם אזעקות ונפילות. אבל אני גם מאמינה שגם אצלינו תהיה חזרה לשגרה. לאותה שגרה דרוכה שחיינו בה עד עכשיו וכנראה נמשיך ליחיות בה לעד. לאותה שגרה שבה פצמ"רים מסביב לקיבוץ ולא בתוכו, זה מצב טוב. לאותה שגרה שבה "רק" כמה קסאמים בודדים באיזור זה בסדר. לאותה שגרה שבה פעם בכמה זמן יושבים בחושך בבית הנעול ומקווים שזו טעות ולא באמת חדירה של מחבלים. אז כן מאמינה שחוזרים לשגרה. ממש לא מאמינה שיהיה שקט. ומוכרחה להוסיף. תחושת ההחמצה כל כך כואבת.
 

ק א סי

New member
גם לי יש צביטה בלב

ככל הנראה אני אחזור לשיגרה. אבל לא ממש. תמיד כאב לי כשנפל בשדרות. מחר זה יכאב יותר, כי חוויתי את "החוויה" ממקור אישי. כי אני באמת יודעת עכשיו מה הם עוברים. ומקומם אותי לחשוב שהם ימשיכו אולי לספוג. אתמול הייתי במרכז ופתאום קלטתי מה עבר עלינו 3 שבועות. מעיר רפאים תוך יום היא חזרה לעצמה והרחובות היו עמוסים. כאילו לא קרה כלום. אבל בפנים, אצל כל אחד, כנראה שתמיד ישאר משהו שונה, הפחד שהכל יחזור... ובפיקוד העורף משמיעים קולות כאילו מחר/מחרתיים יחזרו ללימודים.
 
"שיר ערש נגבי" ../images/Emo4.gif

"אין חריש עמוק בלי נשק" "חשכה לא תפחידנו" מקווה שאת טועה, ושהניגון יהיה אחר מעתה והלאה.
 

Shampile

New member
../images/Emo24.gif

אני כל כך מקווה שאת ואני טועות. חששותיך הם חששותי. מצד אחד שמחה על השקט שיש עכשיו. מצד שני מבינה שבשנייה הראשונה שצה"ל ימצמץ בצורה שלא תמצא חן בעיניי חמאס - שוב נהיה הכתובת. לא הערים הגדולות...אנחנו, העוטף ואולי גם אשקלון. מבחינתי הפתרון היחיד למצב הוא שאם וכאשר חמאס יפר את השקט - לא תהיה שוב פעם המתנה לתגובה. כל הפרה שלהם משמעותה פעולה נמרצת ואקטיבית שלנו. זו המשוואה היחידה שהם, לצערי, מבינים.
 
אני כל כך רוצה לקוות שכך יהיה

שלא יירו יותר לכיווננו ושיוחזר גלעד שליט. אני לא מאמינה בממשלה הנוכחית ולכן קשה לי לחשוב שכך אכן יהיה.
 
למעלה