אתם מוזמנים להביע דעה בסקר קטן

אתם מוזמנים להביע דעה בסקר קטן

איזה כביש הכי אהוב עליכם, ולמה ? מה הייתם משנים בו ? אני אתחיל: כביש ים-המלח אהוב עליי מאוד. עליות, ירידות, סיבובים - כמו שאני אוהב. תנועה דלילה בד"כ. אין הרבה שוטרים. הנסיעה ליד הים מרגיעה מאוד ותמיד אפשר לעצור להתרעננות במים. מה שהייתי משנה זה פונדקים ותחנות דלק נוספות, לרווחת הנהגים וליצירת תחרות מחירים (מופקעים יש לציין). אז קדימה, תתחילו לכתוב. איפה אתם אוהבים לנהוג ?
 

שי ז.

New member
מאוד תלוי מתי ובמה אני נוהג

זה נע מכבישי פרוזדור ירושלים (לא כביש מס' אחד אלא איזור עמק האלה) ועד לכביש 6 כשאני מחפש נסיעה רגועה ושקטה עם מוזיקה טובה.
 
מותר גם למי שלא נוהג משאית? - מזל טוב.

אוהבת את כביש 6 הוא הפיתרון הנכון לצאת מהבית שלי במרכז ולהגיע היישר לשולחן ארוחת הבקר אצל הורי 100 ק"מ דרומה והכל ב 45 דקות
עד לפתיחת החלק הדרומי ארכה הדרך בסיוט של פקקים וחישובים מתי לצאת. היום אני פשוט נכנסת לאוטו- לא למשאית כי אין לי. ונוסעת
הייתי משנה את העובדה שהוא כביש אגרה.........
 
בטח שמותר !

ברוכה הבאה ! כמו שאמרתי, עוד ועוד גולשות מוסיף הרבה צבע לפורום. אני אישית לא מת על 6. כביש מצ'עמם ביותר.
 

sprinter518

New member
נישמע הזוי?! צודקים!

אני באופן אישי אוהב מאוד תיתפלאו לשמוע את איילון דרום אחרי השעה 10 וחצי בבוקר,מצומת גלילות עד הסוף 13 דקות חותך את המדינה יותר מהר מכולם,וכמו כן יש לי חיבה מיחדת לדרכי קיצור מעניינות אשמח לשמוע על דרכים נוספות אשר מוכרות לכם
 

Eran De Niro

New member
וואו יש המון

אני מנסה לסקור את כל הכבישים ואני אוהב כביש אחד עם המון אתגר זה הכביש שיורד מרמת הגולן מבני יהודה עד לצומת כורסי , שגרתי שם הייתי מרוב ההכרות האישית שלי עם הכביש יורד אותו על 90 וכמובן כביש 443 (רק משם אני עולה לירושלים ) ועל באמת מה שהייתי משנה זה את הפונדקים בדרך שאתה משלם על בקבוק קולה יותר מליטר סולר וואלה לפעמם אני אומר ניקח שלוק מהמיכל יעלה יותר זול גם ינקה הכל חחחחחח אבל בכללי אני אוהב כל פיסה וכל כביש בארץ פרט לכבישים של בני ברק (בטח יש כמה אנשים שמחיכים ואומרים כמה שהוא צודק לגבי בני ברק )
 
למזלי איזור העבודה שלי לא כולל את בני ברק

אבל אתה צודק. גם עם הרכב הפרטי אני מקבל קריז.
 

אלון 58

New member
../images/Emo99.gifישמע מוזר,אבל אני אוהב את כביש הערבה,

הכיוון:דרומה בלבד; לרוב אנו יורדים לשם פעם בשנתיים לקראת סוף נובמבר למשך שבוע,אני אוהב את הנסיעה המדברית,עד שממרחק מסוים כבר רואים את מפרץ-אילת המקסים,ובתי-המלון של אילת גם כבר בולטים. הדרך צפונה כבר יותר מונוטונית,כי זה אומר שחוזרים לשגרה.
 
תלוי בעונה

לפעמים הכביש הזה פשוט בלתי אפשרי לנהיגה. במיוחד בתקופת הקיץ. אפשר להתקע בטור מכוניות אינסופי, כאשר תמיד (אבל תמיד, זה חוק) הנהג בראש השיירה לא מכיר את הדרך וגורר אחריו נהגים אומללים ב- 50-40 ואפילו 30 קמ"ש. התוצאה היא שכל אחד מנסה לעקוף ובגלל זה יש בכביש הרבה תאונות. זה כולל גם את כביש ים המלח. אם אני במשאית ומצטברת אחרי שיירה, יורד לשוליים בדיוק ל- 20 שניות ואולי בכך מונע תאונות עתידיות.
 

אלון 58

New member
"למזלי"...,

אני נוסע לשם בשנים האחרונות רק בסתו,לא מתקרב לאילת בשיא העונה ובשיא החום.
 

srurh

New member
כביש הבקעה...

וגם כביש הערבה לפנות בוקר.אם לחשוב על זה גם כביש החוף בשעות שלפני הפקקים.כביש ריק,אוויר נקי ומטאליקה בדיסק. השילוב המושלם.
 
למעלה