אתם עוד תראו... ליברמן עוד ילך עם ליבני

אתם עוד תראו... ליברמן עוד ילך עם ליבני

ביבי פשוט לא מספיק דפוק על כל הראש בשביל לתת לו את כל מה שהוא רוצה, והיא כן. הזהרתי אתכם! למה לא שמעתם?!
 

שרון AAA

New member
את סתם נלחצת. ברק שלך יהיה שר ביטחון

לא משנה איך לא משנה מה, ברק יהיה שר ביטחון . ביבי יהיה ראש ממשלה כי גם עם ליברמן אין ללבני רוב.
 
דבריך שקריים. ברק לא יהיה שר הבטחון

כי אם יו"ר האופוזיציה. הגיע הזמן שהציבור שרוצה את ברק שר הבטחון יבין מה עשה כאשר לא נתן לו מנדט לכך. גם לביבי אין רוב בלי ליברמן.
 

שרון AAA

New member
ללבני אין רוב אפילו עם ליברמן

הסיכוי שברק יהיה שר ביטחון הוא שואף ל 100%. ביינתים מדברים סתם דיבורי קואליציה. סביר להניח שהליכוד קדימה העבודה יהיו הגרעין של הממשלה וליברמן ו/או ש"ס ו/או הבית היהודי יצטרפו לחגיגת הכסאות
 
שוב, דבריך שקריים לחלוטין.

מפלגת העבודה הולכת לאופוזיציה, ולברק אין שום עניין לקחת חלק הממשלה הכושלת מראש הזאת. הגושים הולכים להיות ביבי-ש"ס-הבית היהודי וליבני-ליברמן. לאף אחד מהם אין רוב, והם יקימו "ממשלת אחדות".
 

בדנתמ

New member
דבריו לא שקריים.

הם סתם לא חכמים במיוחד
העבודה אכן תשב באופוזיציה בסבירות של 90%... ליברמן הוא עדיין לא צפוי. הוא יכול ללכת איתה או איתו באותה מידה. מבחינתו הוא רוצה אותה בנושאי החברה ואת הליכוד בנושאים המדיניים. הליכוד יכול להיות לא רע בשבילו גם בנושאי החברה, אלמלו היה הולך עם שס ויהדות התורה. קיים גם סיכוי שאולמרט ימשיך לצחוק לכולנו בפרצוף כראש ממשלה זמני עד הבחירות החוזרות, אבל אני חושב שכולם היו מעדיפים להימנע מזה כמעט בכל מחיר.
 
../images/Emo6.gif על השורה האחרונה

ליברמן בנושאים המדיניים זה סתם פקה פקה. בנושאים החברתיים, כולל הפאשיסטיים, וכן, גם בנושאים הבטחוניים, ציפורה מתאימה לו הרבה יותר מביבי. ביבי פשוט מסונדל לחלוטין על ידי החרדים וגם על ידי הליכוד, ואני לא חושבת שאיווט יאמין למילה מהבטחותיו.
 

שרון AAA

New member
לברק יש עניין להיות שר הביטחון

ואני רואה אותו מסביר כבר "גם אלה שלא בחרו בי רוצים אותי כשר ביטחון" לביבי יש רוב עם ש"ס הבית היהודי , ליברמן ( ליברמן הוא חבר שלו , הוא ימני, כל הציבור שבחר בו ימני, עוזי לנדאו הוא ליכודניק). למה לדעתך ליברמן יילך עם לבני? הוא סתם מנסה עכשיו לסחוט כמה שיותר מביבי ולא תומך בו אוטומטית. כמו שאמרת. הם יקימו ממשלת אחדות בסבירות גבוהה. מפלגת העבודה הולכת לאופוזיציה זה יכול להיות שם טוב לסרט מדע בידיוני אבל במציאות הם יגידו בסוף "אחריות לאומית", "זוהי שעת אחדות ", "איראן /החמאס /המשבר הכלכלי מחייבים אותנו לגלות אחריות", "צריך להחליף את שיטת הממשל , המפלגות הקטנות נגד ואנחנו בעד ולכן חשוב שניכנס".
 
יש לו עניין לאומי בכך, נכון

אבל הוא יודע היטב שאם ילך עכשיו להיות שר הבטחון, מוטב יהיה להוציא חוק לפיו ברק שר הבטחון עד הפנסיה בכל ממשלה שהיא כי מפלגת העבודה בראשותו לעולם לא תמריא. לעומת זאת, ברק יודע שכיו"ר האופוזיציה, ולאחר שהזהיר את הציבור שאם לא יתן לו את המנדט לא יקח את תיק הבטחון בשום ממשלה, בסיבוב הבא עלינו "לטובה" ובמהרה הוא עולה בענק. הרבה יותר מביבי. תן לאינטליגנציה הגבוהה של ברק קצת קרדיט, קצת.
 

שרון AAA

New member
יש זמן עד לסיבוב הבא

הוא צריך להגיע לסיבוב הבא כראש העבודה. אני נותן לברק קרדיט על האינטלגנציה. ברק הוא קודם כל איש ביטחון. ביבי צריך אותו כדי למנוע סחטנות יתרה מהמפלגות הקטנות וכדי להסתדר עם אובמה וברק צריך את תיק הביטחון כי זה הסיכוי היחיד שלו לא להיות מודח כמו מצנע ופרץ שנה אחרי הבחירות. . זה לא כמו ביבי שהתחרה מול סילבן אחרי התבוסה שלו. לברק יהיה את ברוורמן מולו. הסיכוי היחיד שלו בבחירות פנימיות בעבודה שיהיו עוד שנה הוא להשאר במשרד הביטחון.
 
ברק יודח אך ורק אם ינסה להכנס לקואליציה

ולכן לא רק שאיננו רוצה בכך, גם איננו יכול. מה הקשר לברוורמן? לברוורמן אין שום כוונה להתמודד מול ברק. אתה משעשע, בפורום העבודה אתה כל הזמן קשקשת על זה שהעבודה לא ראויה כי היא לא יושבת באופוזיציה. פתאום לחוץ לך שהיא לא תשב? מה קרה? פתאום קלטת שבגלל אנשים כמוך ברק לא הולך להיות שר הבטחון, ונכנסת ללחץ?
 

שרון AAA

New member
אני חושב שהעבודה צריכה לשבת באופוזיציה

ושברק הדביל הזה יפסיק לבלבל את המח. אמרתי לך, ברק יהיה שר ביטחון, לא משנה כמה מנדטים מפלגת אקירוב תקבל. הוא יישב עם ליברמן, עם ברוך מרזל עם כל אחד. חבל על כל קול שהעבודה קיבלה שיכל היה להגיע למפלגות שמאל אמיתיות ולא לברק הליכודניק הזה. בקיצור, ברק, תתפקד לליכוד. אתה לא שמאל. אני כל כך שמח שהצלחתי לשכנע הרבה אנשים לא להצביע לעבודה לפני הבחירות.
 

GIOVANINI

New member
נכון אבל גם לביבי אין רוב בלי ליברמן

לכן אם איכשהו כן ליברמן ימליץ על ליבני,אז מה יהיה תגיד/י לי מה יהיה?
 
אם ליברמן חובר לליבני

קרוב לוודאי שמה שיהיה זה רוטציה, וקרוב לוודאי שליבני תהיה הראשונה.
 
למעלה