אתם פשוט מגזימים,אתם חושבים "שאתם"

אתם פשוט מגזימים,אתם חושבים "שאתם"

זה לא כזו גאווה להיות הומו/לסבית!!! למה אתם מנסים כל הזמן להתבלט,להיות עוד יותר מוחצנים גם ככה אתם עושים את הלא טבעי וכל הזמן מתלוננים שכולם נגדכם אז מה יתן לכם לגור באזור סגור? מה תעשו אורגיה ברחובות? צבע המדרכות שלכם יהיה בצבעי "הדגל" של הקהילה,הדשא שלכם יעשה לכם יותר נעים בישבן:) למה אתם חייבים להתגרות ולנסות עוד יותר להיות יוצאים מין הכלל? מה יוצא לכם מזה? כל אחד יעשה בבית שלו מה שהוא רוצה וזהו. תל-אביב זה לא סאן-פרנסיסקו וגם לא תיהיה כזו, יש מספיק טמבלים שביום העצמאות במקום לתלות דגל של מדינת ישראל תולים ברחובות תל-אביב את "הדגל" שלכם. ובמיוחד השכן שלי שתולה אותו כל השנה כאילו הוא יוצא יחידה קרבית שקיבל צל"ש. ואם עוד לא הבנתם על מה אני מדבר אני מדבר על "הרובע הוורוד" שיכול להיות שבעוד כמה שנים יהיה כאן הומואים-דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
 

כ ח ו ל ה

New member
הדבר היחיד שיש לי להגיד לך זה

שאתה ממש ממש אבל ממש אידיוט.. וממש עצוב שיש אנשים כמוך.. אני מרחמת עלייך..
 

i love u

New member
אתה אפילו לא שווה תגובה!!! ../images/Emo34.gif ../images/Emo90.gif ../images/Emo23.gif ../images/Emo89.gif ../images/Emo34.gif

 

SC

New member
דגל הגאווה נועד לך

דגל הגאווה נועד לך ולשכמותך ותמשיך להתפוצץ בכל פעם שאתה רואה אותו מונף בגאווה או מניף אותו בגאווה בחדרי חדרים, שכן לו היית סטרייט לא היית מטריח את עצמך לפורום זה. אנחנו תמיד נקבל אותך באהבה לכשתתפקח !
 

Ms. Librety

New member
אתה ממש... אבל ממש חולה!

מה הקטע שלך???אני בהחלט מסכימה עם מה שsc אמר... אתה פשוט דוחה!!!
 

אופק L

New member
חשבתי לחסום אותך רק בגלל הכינוי

שלך, ובכל זאת אני חושב שזה יהיה נכון להסביר לך מה החשיבות שברובע ורוד. בכל העולם יהודים חיים בקהילות, אחד עם השני, משפחות שכנות. האם על המדרכות בברוקלין יש מגני דוד והן צבועות בכחול-לבן עם פסוקים מהתנ"ך? האם היהודים בברוקלין עושים אורגיות ברחובות? אתה מדבר על רובע ורוד כאילו מדובר ב"פארק היורה", כאילו יש איזו גדר תייל מסביב עם שומרים וכל מי שרוצה להיכנס צריך לשלם כסף. רובע ורוד, כמו שמקובל בכל עיר גדולה אחרת בעולם, הוא רובע שרוב התושבים בו הם חד מיניים. הם לא מקיימים אורגיות ברחוב, הם לא צובעים את המדרכות בצבע ורוד - הם שומרים על החוקים ומקיימים כללים בדיוק כמו כל אזרח אחר. באותו איזור יש ריכוז גבוה יותר של בתי קפה ודיסקוטקים לגייז, יש הוצאות ספרים ומגזינים לעניינים שקשורים לגייז, יש פארקים וגני שעשועים להורים שרוצים לקחת את הילדים שלהם לשחק בחוץ - וזה בערך כמו השכונה שלך רק שהאוכלוסיה בה חד-מינית. האם הדתיים במאה שערים מקיימים אורגיות ברחוב? צובעים את המדרכה בצבעים של אתרוג ולולב? - מדוע לדתיים מותר שיהיה רובע משלהם? שהם יכולים לסגור לתנועה ביום שבת, להתפלל ולעשות בו כרצונם? הרובה הורוד הוא לא גטו, אין לו משטרה משלו או תעודות זהות, אלא בסך הכל שלושה-ארבעה רחובות שמיועדים בראש ובראשונה לקהילה הגאה
אפשר לתלות ביום העצמאות דגל ישראל ולצידו דגל גאווה - הם לא מבטלים אחד את השני ולהיפך, שניהם מסמלים עצמאות. ויש הרבה סיכויים שהשכן שלך אכן יוצא יחידה קרבית - גם שם יש אחוז גבוה מאוד של גייז.
נצל את השנה החדשה לסבלנות ולפתיחות לסובבים אותך
 

i love u

New member
אופק מאמי כל הכבוד!!!

אחלה של תגובה אני גאה בך!!! שלך ב-
,
ו-
יפעת
 

amir100

New member
לאופק...

אתה רוצה להידמות לחרדים ? לצורת החיים שלהם ? להיבדלות שלהם ? להתנערות שלהם מחובותיהם למדינה ? זה מה שעולה מדבריך, "מדוע לדתיים מותר שיהיה להם רובע משלהם?" , כאילו אתה משווה את הומואים לחרדים. מצד אחד רבים רוצים שוויון בקהילה ,ומצד שני רוצים להיות שונים. ואם יהיה רובע ורוד נניח , מי יגור בו ? רק הומואים ? או שתהיה פתיחות גם לסטרייטים ? ואם תהיה פתיחות לסטרייטים אז במה תתבטא הייחודיות של הרובע? בכמה חנויות ובתי קפה ? זה כבר קיים כיום באזור נחלת בנימין. לדעתי ,במידה וייפתח רובע כזה , במקרה הרע יבואו תיירים להביט ב"קופים" שבכלוב ,ובמקרה הגרוע תהיה אדישות מוחלטת. אני מהמר על האופציה השנייה,כפי שנוכחתם לדעת כבר מהתגובות בפורום של וואלה. נראה לי שמישהו אחד שהוא לא מהקבועים של פורום גאווה שם הגיב..... השיקול היחידי שיכול להיות חיובי הוא אולי , והדגש על אולי , הוא כספי,וגם פה ירוויחו עמה אינטרסנטים בוודאי , ולא ההומואים בכללם. בארץ , בניגוד לאופק , אני חושב שרובע כזה יהווה חממה לפעולות מיניות ביתר חופשיות , מה שיגביר את שנאת האוכלוסיה המקומית לקהילה. אני שוב חוזר על הנקודה החשובה שבסכנה ברובע כזה , והיא היבדלות משאר האוכלוסיה... לגבי ההערה על יוצאי יחידות קרביות. אף אחד מאיתנו לא ממש בדק סטטיסטית נתונים , אז בואו לא נפרסם נתונים שמתבססים על משאלות לב. ושתהיה שנה טובה לכולם,צום קל, ובהצלחה למרמלד על הפורומים החדשים.
 

MARMELAD

New member
בוא נתחיל מזה

שכמו שיש רחובות שבהן יש ריכוז גדול של: שמלות כלה (דיזנגוף) בגדים זולים (בוגרשוב, אלנבי) ביגוד במחירים של מכוניות (כיכר המדינה) מכוניות (דרך פתח תקווה) חנויות של קלאברים (שינקין) בתי קפה (אבן גבירול) מועדונים (הנמל) אז שיהיה גם רחוב שיהיו בו הרבה עסקים של גייז. יותר נוח, יותר יפה בעיניים, יותר כיף. צאו מהקטע של הגטו, זאת לא הכוונה. אבל.. כמו שלאט לאט קלאברים התחילו לגור באיזור שינקין כי שם יותר כיף להם גם ההומואים והלסביות יעברו למתחם הוורוד וכולם מרוויחים. אני לא מבין, ממה אתם מפחדים? זה בסך הכל ריכוז של חנויות ועסקים שפונים לאותו הקהל מתוך מטרה להגיע לחשיפה מירבית של העסק ללקוחות- מתוך ההגיון שאם יש שם כמה עסקים של גייז אז יותר גייז יראו את העסק שלך! זה הכל. הגיון עסקי. והרווחים יכולים להיות תיירותיים, חברתיים ומה שלא תרצו.
 
../images/Emo22.gifמרמלד אתה צודק... ../images/Emo45.gif ../images/Emo47.gif ../images/Emo34.gif

אנשים משום מה נתפסים לעניין ה"גטו"...וזה ממש לא נכון. אני יכול להבין את הרתיעה מגטאות, אבל זה ממש לא המצב כאן. סה"כ יהיה איזור עם ריכוז עסקים "עליזים" ואוכלוסיה תואמת...מה רע? לא יהיו חומות או שערים, המקום יראה בדיוק כמו שאר העיר, רק יותר יפה ושמח... אני בעד. כל טוב.
 

נועם*

New member
יש משהו במה שאתה אומר...

אני עד עכשיו הייתי נגד... אבל אתה מעלה ממש נקודות נכונות. ושחושבים על זה, זה באמת יכול להיות נחמד, ככה אתה לא מרגיש שונה מכל הסובבים....
 

InnerKid

New member
ההשוואה לחרדים במאה שערים מזעזעת

הלכת קצת רחוק מדי... מאה שערים ושכמותה, אולי כמה שהיא חשובה לתושביה, יוצרת בידול של האוכלוסיה החרדית מהלא חרדית ואני מאמין ואף מקווה שזה לא מה שאתה מנסה לתאר כשאתה מדבר על רובע ורוד. אין לך מה להשוות בין אנשים שחיים באזור משלהם כי הם צריכים חנויות משלהם, וזאת מכיוון שהם לא יכולים לקנות במקום אחר (כי זה לא לפי חוקי הדת שלהם), ושהם צריכים את בתי הכנסת שלהם, ושהם מצמצמים את העולם של הילדים שלהם לעולם שלהם בלבד כדי יתערו בסביבה החילונית ה"כופרת" וה"חוטאת" כדי שלא יכפרו גם הם, ואפשר כמובן להביא עוד המון דוגמאות, לבין אנשים שאין להם שום בעיה דתית, קיומית, רעיונית, אידיאולוגית לחיות גם במקום אחר, מלבד אולי נוחות חברתית, שגם לדעתי האישית, בנוסף לתרומות שלה יכולה להביא לסוג מסויים של בידול מהאוכלוסיה. עכשיו כדאי לבדוק אם אנחנו מעוניינים להיות חלק מהאוכלוסיה, או להתבדל מהאוכלוסיה, ואולי בכלל כדאי לבדוק האם יש אי אילו בעיות קיומיות או אידיאולוגיות עם התרבות הסטרייטית.
 

1Unlimited

New member
אל תגיד "הומואים"

תגיד "אגזוזנים" תגיד "נושכי כריות" תקרא להם "אוחזי כיורים" (מממ...) מה הבעיה שלך ? למה טרחת עד לכאן ? מניפי הדגל אלו האנשים שיצאו לחופש. החופש להיות מה שהם ולא להתחבא (כמוך), אז צא מהבועה או שלא ותשמור את המילים האלה לעצמך. באמת לא במקום.
 

amir100

New member
לא מסכים לנימה....

כן מסכים לעניין של רובע ורוד. לדעתי רובע כזה יזיק ולא יועיל , כי הוא רק ידגיש את ההבדל בין הומואים לבין שאר האזרחים. בדיוק כמו שהרבה אזרחים לא מרגישים הזדהות עם גטאות של חרדים , בדיוק אותו הדבר יהיה עם רובע של הומואים ואפילו יותר גרוע. ותחשבו על זה.
 

אופק L

New member
שוב ושוב אתה משתמש במילה גטו, ושוב

אני אסביר שלדעתי זה פשוט לא הגיוני להשוות בין הדברים. ברובע הוורוד אנשים בוחרים לגור - אף אחד לא דוחף אותם לשם וסוגר אותם מאחורי גדרות וכלבי טרף. ומדוע לדבר על שכונות של חרדים? בארה"ב בניו ג´רסי יש שכונות גדולות של יהודים שבכלל לא מקיימים את הדת, חוגגים חג מולד, מתארחים בבתים של שכנים נוצריים ועדיין זו נחשבת שכונה יהודית עם בתי ספר יהודים ותנועות נוער יהודיות. מה הבעיה בעצם? הרי גם כשפותחים בתי קפה לגייז מבדילים את עצמנו משאר האוכלוסיה לא? כשכותבים עיתון עבור גייז? ובכלל כשאומרים את המילה "גייז" - זו כבר הבדלה משאר האוכלוסיה לא? מדוע שלא יסגרו את תיאו ובמקומו יפתחו קפולסקי? מה יש לך לחפש בצ´אפס? מי שלא מרגיש הזדהות עם שכונות חרדיות - שלא יגור שם, בדיוק כמו שיש אנשים שאוהבים אווירה כפרית ויעדיפו לגור בקיבוץ ולא במרכז תל אביב, וכמו שיש מאמינים בהאיים שיעדיפו לגור בחיפה ליד המקדש שלהם. לרובע כזה לא יהיו גבולות, הוא לא יסומן במפות וביום שבת לא יסגרו אותו לתנועה כמו בשכונות חרדיות. לרובע כזה יהיה ייחודיות, צבע, אומנות, סגנון - בדיוק כמו שהוא היום (שנקין-המלך ג´ורג´-נחלת בנימין-אלנבי). בכל מקום בעולם רובע כזה לא הזיק ורק בישראל הוא יזיק? בלאו הכי יש כאן גייז, אי אפשר לגרש אותם מהארץ או להעביר אותם למעברות בנגב - אז שיחיו בשקט היכן שהם רוצים.
 

Yaniv-DC

New member
אז למה צריך לקרוא לזה "רובע"?

אם אתה אומר שהמקומות האלה כבר קיימים ושלא יסומנו מפות ולא יתחמו גבולות, אז על מה המהומה? כפי שכתבתי קודם, כאן יש דוגמא מוצלחת מאוד.. אין הגדרה של רובע, אבל יצא שיש כאן ריכוז של מועדונים ופאבים ומסעדות וגלריות וווטאבר... אז הומואים התחילו להגיע ולגור פה. לא צריך לקרוא לזה רובע, ובטח לא ורוד (צבע דוחה במיוחד אגב...)
 

*GormE*

New member
הביטויים שבהם אתה משתמש-

"אתם", "שלכם", הסמיילי השובב אחרי שאמרת את המילה "ישבן", כי הרי זו מילה מיוחדת כשמדובר בהומואים, לא? הריחוק הרב שאתה מגלה מחברה זו די תמוה. מעניין אם אתה מתייחס כך לכל סוג זר של אשיות שאתה פוגש. אישה? ערס? פריק? בלאקר? סטיליסט? זקן? ערבי? או אפילו את ההורים שלך? חוסר ההבנה וחוסר הרצון בהבנה גורר שנאה עיוורת, וכפי שעמוס עוז אמר- שרק אדם שריק מתוכן, שאין בו מחשבות משל עצמו שהוא אגר במהלך חייו -לא יכול להבין שיש דבר שכזה "עולם פנימי" ועוד עולם פנימי עשיר אצל אנשים אחרים. ולכן האדם הזה מוכן להקריב עצמו לשנאה עיוורת ואף לפוצץ עצמו בכדי להרוג יהודים, או אפילו הומואים. אין הבדל. תיזהר עם הכינויים שבהם אתה משתמש. זו ההתחלה.
 

Ms. Librety

New member
כן גם לי זה

קורה... חברות שלי עוברות לידי ומשתעלות ואומרות לי פריקית.... וכאלה....
 
למעלה