אתם קולטים את האבסורד?

אתם קולטים את האבסורד?

אנחנו הראשונים שסגרנו את השמים ונלחמנו מאד יפה במגפה ובכל זאת אנו לא רשומים ברשימה הירוקה של המדינות שניתן לנסוע אליהן. ת'אמת? זה קצת מגיע לנו. מדיניות ה"לי זה לא יקרה". תגבה מאיתנו מחיר גבוה הפעם. אשדוד וטבריה מופצצת בנגיפי קורונה. מאות מודבקים חדשים מדי יום, זה כבר לא עניין של מה בכך. כי עדיין אתה רואה הרבה אנשים מסתובבים ברחוב ללא מסיכה. אתמול עברתי במקרה ליד מסעדה בשכונת התקווה ועמדתי נדהם מלא סועדים יושבים צמודים זה לצד זה ואף הדלפק היה מלא בולסי פיתות ממולאות בשווארמה.. אחד מהבולסים אמר למוכר:"תשים לי הרבה סחוג זה הורג את הקורונה".
מלצרים מסתובבים עם מגשים עמוסים ולאף אחד לא מזיז שכל יום נוספים 500 נדבקים חדשים. איפה הפיקוח המוגבר? הרי אמרו שיכפ]ילו את מחיר הקנסות. וכאילו לעצבן אותנו קראתי עכשיו ידיעה טריה שבסין גילו נגיף חדש חדיש ולא מוכר. האם מקורו מהעטלפים האכילים שם? אין לי מושג, אבל זה מזכיר לי את: "שוב חוזר הניגון"...
 
מדיניות ממשלת הקורונה

שהוקמה לטפל בנגיף אבל מטפלת בכסאות חינם ושכר מופרז. ובסין זה חזירים כעת.ובהמשך שפעת התולעים..לא רק שהולכים על גחונם אלא גם אלה שעל 2 רגליים..
 
אם כבר למות בסין...

אז לעשות את זה כשסינית קטנה ועסיסית יושבת לך על הברכיים כוסית וויסקי שיבאס ביד ימין, לא אגלה לכם היכן דחופה יד שמאל.
ועל הז#ן של פפו אם ישלה או אינלה קורונה.
 

אספרסו2

New member
קרוב למליון ישראלים יכולים לנסוע לאירופה

כל אלו שמחזיקים בדרכון אירופי,אי אפשר למנוע מהם להיכנס לאירופה. מה שקורה עכשיו בישראל מזכיר את איטליה לפני המגיפה,צפוי נוכח המנטליות הישראלית.
 
רוב הישראלים שהכינו מבעוד מועד דרכונים פורטוגליים או רומנים

לא עשו זאת מטעמי קורונה. אלא דאגו לעצמם לערי מקלט אתה יודע, במקרה ונותקף מכל החזיתות על ידי מליארדי מוסלמים.
אני באופן אישי מעדיף להתפוצץ על הישמעאלים המנובלים עם אטום או שניים.
במקום לברוח כמו איזה עכבר מאוס לפורטוגל. שאגב גם שם במילא ימתינו להם מליוני פליטים סורים עצבנים וכועסים על הטרנספר שנכפה עליהם.
 

אספרסו2

New member
אז אתה תתפוצץ

והאירופים הישראלים ישדרגו את איכות החיים במנעמי אירופה. נראה שברור מי מפיק את הרווח לטווח הקרוב והרחוק.
 
למעלה