אתם שומעים להקות פאנק מהארץ?

Sham 69

New member
שמות .. יש הרבה ..

הרבה מאוד יחסית .. ובכלל Chaos Rabak Bar Minan Useless ID Man ALIVE Pointless Moment להקת בצ`פר דיר יאסין הפוסי של לוסי השכל שאין לי פרט שולי קוקו בלוף כוח אח``י 21נפשי ויש עוד .. עוד הרבה .. מי שרוצה להוסיף . שיוסיף ..
 

shinji

New member
על איזה אתה ממליץ?!

בטח אני לא אמצא שירים להוריד....
 

Sham 69

New member
אמממממ ..

Useless ID את בהחלט תמצאי .. הם הפכו להיות הצלחה בינלאומית וגם להקה בשם DxPxAx ששכחתי להזכיר מקודם .. להקת הארדקור מצויינת .. גם אותם תמצאי .. וגם את Man ALIVE פרט שולי תחפשי ב www.pratshuli.co.il או שזה com .. לא זוכר ותחפשי להקות ב www.gutzy.com ואני אישית ממליץ על יוזלס איידי, די פי איי, בצ`פר, בר מינן, כאוס ראבאק .. ועוד להקה מצויינת שלא כתבתי בהודעה הקודמת .. Astroglides שמנגנים סרף-קור, אני אישית רק עכשיו התחלתי לשמוע אותם .. ואהבתי.
 

shinji

New member
למה אתה אתה עדיין קורא לי ``את``

פעם אחרונה שהורדתי מכנסיים הייתי בטוח שאני זכר!
 

Sham 69

New member
חחחח ..

עזוב ... לא יודע למה .. אני פשוט מכיר אחת באייסיקיו שפעם היה לה כינוי דומה לשלך
 

Sham 69

New member
www.gutzy.com

יענה לכם על כל השאלות .. למרות שאני לא יודע בדיוק אם תמצאו שם שירים .. דרך אגב, תוכלו למצוא לראות ולשמוע את הלהקות הנ``ל בהופעות במועדון בת``א שנקרה לג`נדרי (אני בטוח שכולכם מכירים, מועדון לפריקים מסריחים) בכל מקרה .. תחפשו ..
 

חולוני

New member
חה חה חה

רק רציתי לציין שפרט שולי זאת הלהקה הכי גרועה שאי פעם שמעתי. הם אפילו לא ברמת חובבנים. הורדתי כמה שירים שלהם ופשוט צחקתי עליהם ואז נכנסתי לפורום באתר שלהם ושמתי לב שהם מדברים בינם לבין עצמם כי לאף אחד לא איכפת מהם. ובצדק. וגם מתי שמישהו נכנס הוא או מתחיל לקלל אותם או ממליץ להם לקחת כמה שיעורי נגינה און דה האוס. פשוט גרועים.
 

Sham 69

New member
הם בסדר, פשוט חרא של איכות האמפים

אם תשמע אותם בהופעה אם יישמעו לך יותר נורמאלי .. והפורום כבר נסגר, לא? אני הייתי infected_RECTUM שם
 

חולוני

New member
איזה בסדר..

הלהקה הכי גרועה ששמעתי בחיים שלי. ושלא נדבר על הליריקסים המצחיקים שלהם. מרחם עליהם.
 

OPERATi0N_iVY

New member
הליריקס שלהם מצוינים יא אידיוט....

הם כותבים ישר ולעניין בלי כל המוטיבים המכוערים שאתה שומע אצל נירוונה...
 

Sham 69

New member
הליריקס שלהם באמת נחמד

בלי זיבולים. ויש בהם גם דברים מצחיקים .. בלי חרא ושטויות כמו ``אני הומו ואני רוצה למות`` וחרא כזה
 

voodoo

New member
ליריקס מתוחכם

האמת שרציתי לפרסם בהודעה חדשה עליהם אבל לא אמדתי בפיתוי ...למרות שאני כן יעשה גם 8-p אזזז רוצים לירקיס שהוא באמת חכם ? אתם יודעים הומור בריטי כזה שנהנה לרדת עליך ואין לך שום מושג שהם עשו את זה ...וגם דו משמעות ובעצם ממש הכל dickies הומור בריטי משובח ביותר עכשיו במדיה דרק...אמממ קצת פירסומת אבל בהחלט ממולצים אני ממליץ על killer klowns from outer space, monster island,golden boy, noboody but me,donut man ובעצם רוב השירים שלהם מאוד מוצלחים רק צריך לחפש את ההומור כי הוא לא גלוי כמו שנראה ..לפעמים כן בעצם...ולא לרדת עליהם מי שלא אוהב !!! אפשר בעדינות בכל זאת היא אחת הלהקות היותר אהובות עלי ואני יראה את זה בתור עלבון אישי ....(רק אם תגזימו מידי בשנאתכם) אחרת סבבה מוסיקה זה דבר קולקטיבי... -=voodoo=- בהחלט הולך לישון!
 

Sham 69

New member
........

ליריקס יכול להיות מתוחכם .. אבל כשזה מגיע לרמת תחכום ממש פלצנית מתרוממת ומסריחה זה כבר מעצבן .. במקום להעביר את הפרטים החשובים בשיר מוסיפים עוד כל מיני דברים מסריחים .. ``אמא שלי לסבית``, ``אבא שלי מביא לי לאכול חרא כל יום בשש בבוקר``, ``סבא שלי קומוניסט`` וכו` ..
 

voodoo

New member
לא בדיוק ( וד``א אני לא ישן! )

אוקיי כי אני מחכה לאיזו תוכנית אבל הנקודה היא שהdickies יורדים על מסעות הצלב פוליטקה דת ( בעיקר ישו והנצרות ) בצורה כזאת מתוחכמת ( לא פלצנית !!) כי זה פשוט מצחיק לאללה שמבינים את העיקרון שלהם ...בקיצר ככה פאנק צריך להיות ( לדעתי לפחות) ..אחד שלא דופק חשבון! ולא אכפת לו מה חושבים אחרים... -=voodoo=-
 
למעלה