אתמול בחרו בשיר של אירלנד לאירו-בזיון 2010

jonbaum

New member
אתמול בחרו בשיר של אירלנד לאירו-בזיון 2010

הנה הלינק.
 

thesheep

New member
יוחזרו דרוויש!

אני אצטט את התגובה הכי נאותה לעניין: "It's quite evident that cash-strapped RTE don't want to foot the cost of hosting another ESC, so every year one bad act after another gets put into a cannon and fired at whatever country is hosting it for that year."
 

Volldemort

New member
אני דווקא ממש ממש (ממש!) אהבתי!

זאת בלדה מהסוג שאירלנד היו שולחים לאירוויזיון לפני 10-15 שנה, ואהבתי במיוחד את הקטע מעבר עם החליל. אגב- הזמרת ששרה את השיר כבר ניצחה באירוויזיון עבור אירלנד בשנת 1993, עם השיר הזה: http://www.youtube.com/watch?v=NoNMRoM3a4w
 

jonbaum

New member
השנים לא הטיבו עמה....

לדעתי השיר (החדש) הוא משעמם, היא שרה בצורה זוועתית (מזייפת בלי סוף). זהו "אירוע" שמזמן פג תוקפו. כמו שהכבש אמר, נתנחם בעובדה שרשות השידור האירית לא תצטרך לבזבז סכומי עתק בשנה הבאה על אירוח האירו-בזיון.
 

Volldemort

New member
דווקא לדעתי זה שיר טוב

היא באמת מזייפת ואכן השנים כיערו אותה בטירוף
(רק לי היא הזכירה את עוגיפלצת בגרסא הג'ינג'ית שלו?) אבל עדיין- בתור חובב אירוויזיון וחובב אירלנד- וכיוצא בזאת חובב אירלנד באירוויזיון, כל פיסת מוזיקה שיוצאת מהאי הירוק לטובת האירוע מתקבלת אצלי בברכה. ולמרות ההתדמית "המדהימה" שיש לאירוויזיון בארץ, בשאר אירופה האירוויזיון נחשב לאירוע יחסית פופולרי- בשבדיה למשל נערך מדי שנה קדם מפואר שנפרש על פני חודשיים וכולל את מיטב הזמרים במדינה, כנ"ל לגבי נורבגיה, רוסיה, פורטוגל וכו'.
 
למעלה