אתן מרגישות לפעמים שצריך תואר

אתן מרגישות לפעמים שצריך תואר

בלוגיסטיקה כדי להיות אימא לארבעה ויותר? זה הולך ככה: שני הקטנים צריכים חיסון, טיפת החלב פתוחה רק ביום שני ורביעי, אז אולי יום שני? אבל לא! ביום שני יש רופא שיניים לבת, וזה כל הבוקר. אז אחרי הצהרים. לא, אחרי הצהריים לבן הגדול יש אסיפת הורים. טוב אולי יסי ילך? לא, לאודליה יש חוג התעמלות. טוב, אז יום רביעי. לא, יום רביעי הזה יוסי לומד ואני צריכה לסיים עבודה דחופה. טוב, אז יום שני הבא. לא! אי אפשר. יש יומולדת לסבתא. ומתי נלך לעשות לגדול את הבדיקה שהיינו אמורים לעשות לפני חודשיים? אולי בגילגול הבא... תודה לאל שבשנה שעברה היה לנו שכל לקנות רכב שני. טרנטה, אבל מסיע לחוגים, לרופא ולבית מרקחת כמו גדול.
 
אנחנו צריכות לקבל נקודות זיכוי

בלימודים אקדמיים על הלוגיסטיקה שאנחנו מתעסקות ביום-יום. רק היום: שלושת הגדולות חוזרות מבית הספר בשעה רבע ל-12, אני בקניות. חוזרת הביתה בסביבות 13 כדי לשים את הקניות במקום ורצה להביא את הקטנה מהגן, מכינה להן ארוחת צהריים. ברבע לשלוש שחף ועדן הולכות לחוג. חוזרות. אלמוג הולכת לחוג בחמש. ברבע לשש אני הולכת עם כולן לקחת את אלמוג וממשיכים משם לבקר את סבא וסבתא. בשש וחצי יוצאים לכיוון הבית חזרה כי יש לי בשבע וחצי אסיפת הורים של עדן ובשמונה בערב אצל שחף. אני מספיקה איכשהו את שתי האסיפות לא להחמיץ והתנדבתי לשתי הכיתות להנהגה כיתתית. מחר יש אסיפת הורים בערב אצל אלמוג.
 
לא סתם אומרים../images/Emo140.gif

בינה יתרה נתנה לאישה
 
וגם אלה שאין להן,../images/Emo8.gif

מפתחות אותה במהלך החיים... אבל "סידורי עבודה" של אימא לארבעה ויותר זה אתגר לוגיסטי שלא היה מבייש כל קצין מבצעים מצטיין.
 
ניהול לפי צורך

קראתי פעם, לפני שנים, שאמהות הן מנהלות מאד טובות. להיות אמא זה להגיב ולתפקד לפי צורך, לא לבזבז זמן, לארגן ולסנכרן. בקיצור, זה ממש הפגנת יכולת ניהול משובחת. להרבה מנהלים "אמיתיים" אין את זה.
 
ולכי תסבירי את זה לכל המראיינים

שדחו אותי לכל מיני עבודות ניהול משרד. כל מה שהם ראו מול העיניים שלהם כשקראו 3 או 4 ילדים זה "הילד חולה, היא לא מגיעה לעבודה" מי צריך אותה בכלל. לא עניין אותם כל הנסיון והמקצועיות שלי בתחום ניהול משרד ולא חשבו על זה שלתמרן עם שלושה-ארבעה ילדים יכול להביא אותי לניהול יעיל של המשרד. שלא לדבר על הנהלת חשבונות של הבית...
 
נכון, זה ממש מעצבן

אלק פמיניזם, הנשים מתקבלות לעבודה רק אם הן מוכנות לשחק בדיוק לפי הכללים של הגברים, להתנהג כמו גברים, לעבוד שעות עבודה ארוכות כמו גברים ולעשות את כל יתר השטויות שהגברים עושים, וחלילה להן להביא ילדים, אוי ואובי. אחרת לא יקחו אותם לעבודה. ממש שחרור האישה.
 
למעלה