אתן פה כבר שבוע ולא ידעתי

אתן פה כבר שבוע ולא ידעתי../images/Emo4.gif

אני שייכת לפה? ממש במקרה גיליתי פורום חדש, וואלה כבר חשבתי שהתגברתי ואני רצה עם ההריון הזה קדימה והנה אני מוצאת את עצמי קוראת כאן הודעות של שמות מוכרים מהעבר (הלא רחוק) ומגלה שבעצם ההריון הנוכחי יהיה לעולם תלוי בשני אלו שקדמו לו. זה כנראה לא עובר, הפחד, החשש, התקווה שהפעם זה באמת יצליח. 3/4 מההריון הזה אני חיה בהכחשה שיש בכלל הריון, הפחד התהומי מה"עין הרע" קיבל אצלי קביעות. רק לשם סדר אני אספר קצת, יש לי שני ילדים מקסימים משני הריונות בריאים וקלים (11,7), עברתי לידה מוקדמת לפני 12 שנים בשל עובר עם מום. ובשנתיים אחרונות=הפרוייקט, מגורים בחו"ל במרכזו של העולם השלישי, הריון אחד מתחיל יפה עד שבוע 8 שאז מתגלה שפסק הדופק וצריך גרדה. חודשיים אח"כ הריון שני שמלווה כמובן ביותר חששות אך עם מחשבה שפעמיים אין סיבה שזה ייקרה ולא יכול להיות, אפילו הרופא חושש ולא לוקח צ'אנס אלא מנסה עם זריקות להמשיך את הדופק שלא ייפסק. זה אמנם עזר להגיע לשבוע 10 אך גם פסק. כאן הגענו למבוי סתום, כי הרופא- הרים ידים, אנחנו בטיזי לוך, אין בדיקות, אין רופאים מערביים ואני רוצה תינוק בן-זקונים. חקרנו, בדקנו, התרוצצנו (בעיקר אני כמובן, אך השותף ביצע שליחויות) ומצאנו רופא שהסכים שאכנס שוב להריון ושננסה עם כל מה שהוא יכול שזה יצליח, בעיקר בזכות האמונה והתקווה ואכן, זה ממשיך שבוע 28 מסתיים מחר, הבטן יפה ועגולה, עד כה כל הבדיקות מצויינות, רק הנק' הקטנה שבלב עוד מהבהבת..... עוד חודשיים וחצי להגשמת החלום. שאלוהים יעזור. שמחה שיש לי שותפות מאחלת לכולנו הריונות בלי צל ורק טוב.
 

הוא היא

New member
מתי תורי

כן, נראה לי שאת שייכת לפה.... גם את פנים שמוכרות לי!! מאחלת לך שההריון יהיה תקין ונפלא. את כבר ממש קרובה לסוף!!!!!!! עוד מעט וקצת הנקודה הקטנה שמהבהבת תהפוך לקרן אור נהדרת.
 

happy

New member
מתי תורי אהובה../images/Emo24.gif

ברוכה הבאה וכמו שאומרים עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. בטח שאת שייכת גם לפורום הזה.
 
איזה בלאגן עשיתי בפורום של הריון|סל

טוב, לא ממש באשמתי אבל השמות של שני הפורומים בהחלט מטעים ויוצרים בלבול. העיקר שאנחנו פה ואני בהחלט רואה את מקומו הנכון של הפורום הזה, מאחר ואין להשוות הריון רגיל, טבעי,ארוך ובריא והריון שעוברים אחרי אירוע של אבדן. הלוואי ולא נצטרך פורמים מהסוג הזה, אבל כנראה שכל עכבה לטובה.
 
למעלה