אתר חדש וסרטון בנושא ה"הפלרה"

Sun Hello

New member
אתר חדש וסרטון בנושא ה"הפלרה"

http://www.youtube.com/watch?v=xewTTgtTtvk ההפלרה – "תרגיל ההונאה הגדול ביותר שנעשה מאז ומעולם על המספר הגדול ביותר של אנשים" (פרופ' אלברט שץ, מדען בעל שיעור-קומה עולמי, חתן פרס נובל לרפואה) הפקנו סרטון שמסביר בצורה משעשעת ורצינית את נושא ה"הפלרה": כדי להימנע מתביעות משפטיות ומקנסות, החברות המזהמות משלמות למדענים ואנשי ממשל כדי שיתמכו בטענתן שהחומרים הרעילים שהן פולטות לא מזיקים- ואפילו מועילים לבריאות. אחת היוזמות בתחום זה היא ה"הפלרה": קשה להאמין, אבל לצערנו זו עובדה: משרד הבריאות כופה על חברת מקורות ועל הרשויות המקומיות לקנות מחברת "כימיקלים לישראל" (בבעלות משפחת עופר) את הפסולת הרעילה של מפעלי הכימיקלים שלהם, ולהכניס את החומרים הללו למי השתיה של התושבים – וכל זאת בתירוץ ההזוי שהפלואוריד שנמצא בפסולת הזו מועיל לשיניים (לכן הם מכנים את התהליך "הפלרה"). הפסולת כוללת שורה של חומרים המככבים ברשימת החומרים המסרטנים ורשימת החומרים המסוכנים. למידע נוסף: www.meshanim.com אתר חדש שפתחנו על פגיעה בחסויים: www.apotropus.co.il "זה יותר קל מלשדוד בנק" (האפוטרופוס הכללי לשעבר עמרם בלום, מתוך הכתבה "השוד הקל ביותר בישראל", ידיעות אחרונות) העלינו אתר אינטרנט המרכז מידע בנושא האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, והקומבינה החוקית שמאפשרת את ניצול האנשים החלשים ביותר: ניצולי שואה, נכים וקשישים, שמוגדרים כ"חסויים" - חסרי זכויות משפטיות וכלכליות, ממונים להם אפוטרופוסים שיכולים להפקיר אותם ללא עזרה וחסרי כל לגנוב את כל כספם, ואף גוף לא עושה דבר בעניין. בין הגופים המעורבים בניצול "חסויים": אגף האפוטרופוס הכללי וכונס הנכסים במשרד המשפטים, הקרן לטיפול בחסויים, עמותות/תאגידי אפוטרופוסות ומשרדי עורכי דין שמציעים שירותי אפוטרופוסות וגוזלים את כספי החסויים (כגון עמותת מט"ב-ש.פ.ר ומשרד עורכי הדין גולדשמידט-צנטלר-דבורין), שירותי הרווחה, פקידי סעד, עובדים סוציאליים, מוסדות רפואיים ופסיכיאטריים, ועוד. אם אתם מכירים "חסויים" אנא שימו לב למצבם ובידקו האם הם מנוצלים על ידי האפוטרופוסים שלהם.
 

Uri Yurman

New member
דופקים כאן את כל הציבור ואנחנו שותקים...

רק רציתי להוסיף משהו על המאבק בהפלרת המים. מדובר פה בנושא שבו דופקים את כולנו, ממש את כל הציבור, אבל אף אחד לא מודע לזה בכלל. יש נושאים בהם האזרחים נדפקים אבל מודעים לזה (לפחות חלקית), כמו הפערים הכלכליים, האבטלה, וכו'. במקרה של הפלרת המים - הציבור לא יודע. נוצרה אשליה כאילו הפלואור בריא לנו, אבל האמת היא שהחומר שמכניסים לנו למים הוא מזיק מעין כמוהו. ממליץ לכולם לראות את הסטון ולהבין קצת על מה מדובר. 10 דקות ששוות את זה. בנוסף, הייתי שמח אם תעבירו הלאה, ובכך בעצם תיקחו חלק במאבק הציבורי, ובהפעלת הלחץ על בעלי העניין. תודה
 

שינוי13

New member
אנחנו שותקים כי היום כל אחד..

עושה לביתו, לעצמו, כבר לאף אחד לא איכפת מהאחר, מהחברה, וכך אנחנו נראים..
 

Uri Yurman

New member
לדעתי לרוב האנשים לא איכפת מספיק אפילו מעצמם

עובדה - הם קורעים את התחת בעבודה קשה כדי שיהיה להם כסף בשביל לצרוך עוד ועוד דברים שהם לא צריכים ולהיכנס לחובות ומשכנתאות וזה, ואז כשכבר נשאר להם טיפה טיפה זמן לעצמם ולמשפחה, הילדים בקושי מכירים אותם, החברים שלהם בקושי מצליחים לשמור על קשר, והם ממציאים דבר כזה שנקרא "חופשה" אותו עושים איזה פעמיים-שלוש בשנה במקרה הטוב, שזה הזמן שבו נחים. אה, כמובן, גם אז צריך לעשות את זה בהמון כסף, לקנות כרטיס טיסה לחו"ל וכו'.. סורי על החפירה אבל זה בוער בעצמותי!
 
למעלה