אתר חדש לנ.ת.ע

  • פותח הנושא Juvy
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

Juvy

New member
אתר חדש לנ.ת.ע

אתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
 
באתר החדש יש פרטים על הקו האדום המכין

אתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
באתר החדש יש פרטים על הקו האדום המכין
מסלול, תדירות ודרכי תשלום.
אין פרטים על תאריך ההפעלה ועל השינויים הצפויים בעקבות ההפעלה.

באתר גם מופיע במפורש שתאריך ההפעלה של קו הרק"ל האדום יהיה בשנת 2020.
 
בשביל מה?

באתר החדש יש פרטים על הקו האדום המכין
מסלול, תדירות ודרכי תשלום.
אין פרטים על תאריך ההפעלה ועל השינויים הצפויים בעקבות ההפעלה.

באתר גם מופיע במפורש שתאריך ההפעלה של קו הרק"ל האדום יהיה בשנת 2020.
בשביל מה?
לא חבל על הכסף הרי אפשר להסתפק באוטובוסים רגילים עד שזה יהיה מוכן למה לבנות פרוייקט שיהיה מיותר לאחר שהקו יהיה מוכן? ולפי הניסיון עם המטרונית גם זה לא ייקח להם מעט זמן או מעט כסף...
 
אחרי שקו הרק"ל יפעל יהיה אפשר להשתמש

בשביל מה?
לא חבל על הכסף הרי אפשר להסתפק באוטובוסים רגילים עד שזה יהיה מוכן למה לבנות פרוייקט שיהיה מיותר לאחר שהקו יהיה מוכן? ולפי הניסיון עם המטרונית גם זה לא ייקח להם מעט זמן או מעט כסף...
אחרי שקו הרק"ל יפעל יהיה אפשר להשתמש
באוטובוסי ה-BRT בקווים אחרים - BRT השרון, הקו הכחול או הקו הכתום למשל או אפילו להעבירם לחיפה, כך שהאוטובוסים לא מיותרים.
ולגבי התשתית על הקרקע, לא ברור מה בדיוק הפרויקט הזה כולל. גם אם יכשירו מסלול BRT (ואני בספק אם זה מה שיקרה), המסלול יוכל לשמש גם אוטובוסים אחרים וגם את אוטובוסי ה-BRT שיחליפו את קו 567, כך שגם עבודות תשתית, אם יתבצעו, לא יהיו מיותרות.
המוטיבציה מאחורי הקו האדום המכין היא שבזמן העבודות על תחנות קו הרק"ל יהיו שיבושים בתנועה בציר שמעל לקו ולכן יש צורך לצמצם את התנועה בציר כולל תנועת אוטובוסים ולכן קו של אוטובוסי BRT יחליף מספר קווים של אוטובוסים רגילים.
לכן השימוש באוטובוסים רבי קיבולת בכלל לא מיותר. ולגבי עבודות התשתית אנחנו לא יודעים מה מתוכנן להתבצע ומה יתבצע בפועל.
 
אבל מה עם לוחות הזמנים...

אחרי שקו הרק"ל יפעל יהיה אפשר להשתמש
באוטובוסי ה-BRT בקווים אחרים - BRT השרון, הקו הכחול או הקו הכתום למשל או אפילו להעבירם לחיפה, כך שהאוטובוסים לא מיותרים.
ולגבי התשתית על הקרקע, לא ברור מה בדיוק הפרויקט הזה כולל. גם אם יכשירו מסלול BRT (ואני בספק אם זה מה שיקרה), המסלול יוכל לשמש גם אוטובוסים אחרים וגם את אוטובוסי ה-BRT שיחליפו את קו 567, כך שגם עבודות תשתית, אם יתבצעו, לא יהיו מיותרות.
המוטיבציה מאחורי הקו האדום המכין היא שבזמן העבודות על תחנות קו הרק"ל יהיו שיבושים בתנועה בציר שמעל לקו ולכן יש צורך לצמצם את התנועה בציר כולל תנועת אוטובוסים ולכן קו של אוטובוסי BRT יחליף מספר קווים של אוטובוסים רגילים.
לכן השימוש באוטובוסים רבי קיבולת בכלל לא מיותר. ולגבי עבודות התשתית אנחנו לא יודעים מה מתוכנן להתבצע ומה יתבצע בפועל.
אבל מה עם לוחות הזמנים...
קשה לי להאמין שיקימו קו כזה עד 2017 ,אני מתכוון לתשתית חוץ מזה שזה סיפור מאד מאד לא זול בהתחשב במספר הרשויות שיהיה צריך להתעסק איתם לאורך הקו.
המטרונית חרגה מתקציבה ועלתה הרבה מאד כסף שהיא נוהלה ע"י חברה עירונית כאן מדובר על חברה ממשלתית מה שעוד יותר יקשה את הסיפור.
 
אבל אנו לא יודעים אילו תשתיות יקימו

אבל מה עם לוחות הזמנים...
קשה לי להאמין שיקימו קו כזה עד 2017 ,אני מתכוון לתשתית חוץ מזה שזה סיפור מאד מאד לא זול בהתחשב במספר הרשויות שיהיה צריך להתעסק איתם לאורך הקו.
המטרונית חרגה מתקציבה ועלתה הרבה מאד כסף שהיא נוהלה ע"י חברה עירונית כאן מדובר על חברה ממשלתית מה שעוד יותר יקשה את הסיפור.
אבל אנו לא יודעים אילו תשתיות יקימו
אולי עיקר "התשתית" תהיה הנחת תחנות לטעינת רב-קו ולמכירת כרטיסים על מדרכה סמוכה לנת"צ או מת"צ קיים ולא יעשו שום עבודה להקמת מסלולים חדשים?
אם באמת הייתה כוונה להקים מת"צים חדשים היו צריכים להתחיל בהקמתם כבר מזמן.
 

cwen

New member
המטרונית כללה החלפת תשתיות, סלילה מחדש

אבל מה עם לוחות הזמנים...
קשה לי להאמין שיקימו קו כזה עד 2017 ,אני מתכוון לתשתית חוץ מזה שזה סיפור מאד מאד לא זול בהתחשב במספר הרשויות שיהיה צריך להתעסק איתם לאורך הקו.
המטרונית חרגה מתקציבה ועלתה הרבה מאד כסף שהיא נוהלה ע"י חברה עירונית כאן מדובר על חברה ממשלתית מה שעוד יותר יקשה את הסיפור.
המטרונית כללה החלפת תשתיות, סלילה מחדש
בניה מחדש של דברים, גשרים גם, לא?

זה סדר גודל הרבה יותר רציני ממה שמתוכנן לקו האדום המקדים.
 
אי אפשר להסתפק באוטובוסים רגילים כבר עכשיו

בשביל מה?
לא חבל על הכסף הרי אפשר להסתפק באוטובוסים רגילים עד שזה יהיה מוכן למה לבנות פרוייקט שיהיה מיותר לאחר שהקו יהיה מוכן? ולפי הניסיון עם המטרונית גם זה לא ייקח להם מעט זמן או מעט כסף...
אי אפשר להסתפק באוטובוסים רגילים כבר עכשיו
אז תאר לעצמך מה יקרה בזמן שיכרו את מנהרות הרקלת?

הקו האדום המקדים הוא הכרחי. וצריך לפתוח אותו אתמול.
 

cordyceps

New member
שוב בנוגע לקו הכחול

אתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
שוב בנוגע לקו הכחול
לא ממש הבנתי עד עכשיו מה זה אומר
"תוואי זה מתחבר בצומת חולון לצירי העדפה לתחבורה ציבורית, החוצים את תל אביב-יפו לאורכה. כך תתאפשר נסיעה רציפה (ללא מעבר) ונוחה מצומת ביל"ו אל לב העיר תל-אביב – יפו."


אז ימשיך עד לה תל אביב או יעצור בצומת חולון?
 
כנראה הכוונה לכך שהאוטובוסים של הקו הכחול

שוב בנוגע לקו הכחול
לא ממש הבנתי עד עכשיו מה זה אומר
"תוואי זה מתחבר בצומת חולון לצירי העדפה לתחבורה ציבורית, החוצים את תל אביב-יפו לאורכה. כך תתאפשר נסיעה רציפה (ללא מעבר) ונוחה מצומת ביל"ו אל לב העיר תל-אביב – יפו."


אז ימשיך עד לה תל אביב או יעצור בצומת חולון?
כנראה הכוונה לכך שהאוטובוסים של הקו הכחול
או חלק מהם ימשיכו בציר ההעדפה בתוך תל אביב שלא יהיה מסלול BRT טהור, אלא ישמש גם אוטובוסים נוספים.
דבר דומה מתוכנן גם למסלול ה-BRT בשרון.
אוטובוסי BRT של הקו הורוד יסעו על מסלול ה-BRT בכפר סבא יחד עם אוטובוסי BRT שישמשו לקו כפר סבא תל אביב דרך כביש 4 (ויחליפו את קו 567) ובקטעים שבין צומת רעננה לתל אביב יסעו יחד עם כלי רכב אחרים.
כך גם אוטובוסי ה-BRT של הקו הורוד יסעו על מסלול ה-BRT ברעננה ובהרצליה יחד עם אוטובוסי BRT שיתחילו את מסלולם בצומת רעננה וימשיכו בכביש 2 עד תל אביב (ויחליפו את קו 501) יחד עם כלי רכב אחרים.
כך בעצם מסלול ה-BRT של הקו הורוד (בין כפר סבא למרינה בהרצליה) ישמש גם לאוטובוסים רבי קיבולת בשני קווים נוספים שחלק ממסלולם לא יהיה מסלול BRT ייעודי.

זה כנראה מה שמתוכנן גם לאוטובוסים רבי קיבולת שינועו במסלול הקו הכחול.
 

cordyceps

New member
הגיוני תודה

כנראה הכוונה לכך שהאוטובוסים של הקו הכחול
או חלק מהם ימשיכו בציר ההעדפה בתוך תל אביב שלא יהיה מסלול BRT טהור, אלא ישמש גם אוטובוסים נוספים.
דבר דומה מתוכנן גם למסלול ה-BRT בשרון.
אוטובוסי BRT של הקו הורוד יסעו על מסלול ה-BRT בכפר סבא יחד עם אוטובוסי BRT שישמשו לקו כפר סבא תל אביב דרך כביש 4 (ויחליפו את קו 567) ובקטעים שבין צומת רעננה לתל אביב יסעו יחד עם כלי רכב אחרים.
כך גם אוטובוסי ה-BRT של הקו הורוד יסעו על מסלול ה-BRT ברעננה ובהרצליה יחד עם אוטובוסי BRT שיתחילו את מסלולם בצומת רעננה וימשיכו בכביש 2 עד תל אביב (ויחליפו את קו 501) יחד עם כלי רכב אחרים.
כך בעצם מסלול ה-BRT של הקו הורוד (בין כפר סבא למרינה בהרצליה) ישמש גם לאוטובוסים רבי קיבולת בשני קווים נוספים שחלק ממסלולם לא יהיה מסלול BRT ייעודי.

זה כנראה מה שמתוכנן גם לאוטובוסים רבי קיבולת שינועו במסלול הקו הכחול.
הגיוני תודה
מה שתיארתי לעצמי
 

cordyceps

New member
כמו כן "עודף ביקושים" כבר ב 2040

אתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
כמו כן "עודף ביקושים" כבר ב 2040
כמו שאני ורבים פה חשבנו עשור אחרי ההקמה כבר הרכבת הקלה תתחיל לסבול מעודף ביקושים
האמת הייתי נותן את הניהול של הפרויקט הזה לכמה מחברי הפורום שמבינים יותר מהמנכל המקורב והשר שמינה אותו.שכונה.
תזכירו לי מי אחראי לקיצור הרציפים בתחנות התת קרקעיות?
בידיוק על זה מדברים שנערי האוצר מחרעים לילדים שלנו את העתיד
 

darkshadow1

New member
עוד פרטים שמצאתי:

אתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
עוד פרטים שמצאתי:
-כתוב שגם הקו הצהוב וגם הקו הסגול יוקמו כרק"ל.
-כתוב שגם הקו החום יוקם כרק"ל, על אף תחזית נוסעים נמוכה יחסית לקווים האחרים.
-מצויינים מספרי תחנות עבור כל הקווים. המצב בקו הירוק הזוי משהו: 64 תחנות על פני 39 קילומטרים של מסילה. אני משער שמי שירצה לנסוע מצד אחד לצד השני יצטרך לעבור כ-45 תחנות.
-מציינים גם תחזית נוסעים. משום מה בקו האדום כתוב 1.2 מיליון נוסעים בשנה, אני משער שזאת טעות והמספר הנכון הוא 120 מיליון. אם זה אכן המספר הנכון, מדובר על 315 מיליון נסיעות בשנה ברכבות הקלות.
 
120 מיליון נשמע הגיוני מה שלא כל כך הגיוני

עוד פרטים שמצאתי:
-כתוב שגם הקו הצהוב וגם הקו הסגול יוקמו כרק"ל.
-כתוב שגם הקו החום יוקם כרק"ל, על אף תחזית נוסעים נמוכה יחסית לקווים האחרים.
-מצויינים מספרי תחנות עבור כל הקווים. המצב בקו הירוק הזוי משהו: 64 תחנות על פני 39 קילומטרים של מסילה. אני משער שמי שירצה לנסוע מצד אחד לצד השני יצטרך לעבור כ-45 תחנות.
-מציינים גם תחזית נוסעים. משום מה בקו האדום כתוב 1.2 מיליון נוסעים בשנה, אני משער שזאת טעות והמספר הנכון הוא 120 מיליון. אם זה אכן המספר הנכון, מדובר על 315 מיליון נסיעות בשנה ברכבות הקלות.
120 מיליון נשמע הגיוני מה שלא כל כך הגיוני
זה שאם מחשבים את כל הנוסעים בכל הקווים מגיעים לקצת פחות מ350 מיליון ,בחלוקה לשנה זה קצת פחות ממיליון איש ביום, נניח בשנת 2030 בהנחה אופטימית שכל המערכת תהייה מוכנה.
זה פחות מרבע מכמות התושבים במטרופלין ובנכנסים למטרופולין, כלומר הצפי הוא די פסימי.
 

darkshadow1

New member
זאת לא הערכה פסימית בכלל.

120 מיליון נשמע הגיוני מה שלא כל כך הגיוני
זה שאם מחשבים את כל הנוסעים בכל הקווים מגיעים לקצת פחות מ350 מיליון ,בחלוקה לשנה זה קצת פחות ממיליון איש ביום, נניח בשנת 2030 בהנחה אופטימית שכל המערכת תהייה מוכנה.
זה פחות מרבע מכמות התושבים במטרופלין ובנכנסים למטרופולין, כלומר הצפי הוא די פסימי.
זאת לא הערכה פסימית בכלל.
אתה צריך לזכור שבמקביל למערכת הזאת יסעו לא מעט אנשים גם ברכבות כבדות ובאוטובוסים רגילים. ברכבת התחתית בלונדון למשל נוסעים כ-1,200 מיליון נוסעים בשנה, וזה בעיר עם 12 מיליון תושבים לעומת 3.5 מיליון תושבים בגוש דן, כך שביחס למספר התושבים מדובר בכמות נסיעות ממש זהה.
 

amit1270

New member
"רכבת קלה בת"א אין, ג'ובים לאנשי הליכוד

אתר חדש לנ.ת.ע
בשעה טובה החליפה נתע את אתר הבית המצ'וקמק שהחזיקה באתר חדש ונוצץ.
מוזמנים לסקור אותו ולבדוק אם ישנן אי-אילו תגליות.
"רכבת קלה בת"א אין, ג'ובים לאנשי הליכוד
רכבת קלה בתל אביב - אין, ג'ובים לאנשי הליכוד - יש

מה משותף לגיסתו של גדעון סער, פעיל הליכוד איקי כהן ויו"ר סניף הליכוד בהרצליה? ■ החברה הממשלתית נ.ת.ע, זרוע ההקמה של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, נהפכה למכבסת המינויים של מפלגת השלטון - והנהגים במרכז ייתקעו בפקקים לעוד עשור

תחקיר TheMarker
 

אוהד11

New member


"רכבת קלה בת"א אין, ג'ובים לאנשי הליכוד
רכבת קלה בתל אביב - אין, ג'ובים לאנשי הליכוד - יש

מה משותף לגיסתו של גדעון סער, פעיל הליכוד איקי כהן ויו"ר סניף הליכוד בהרצליה? ■ החברה הממשלתית נ.ת.ע, זרוע ההקמה של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, נהפכה למכבסת המינויים של מפלגת השלטון - והנהגים במרכז ייתקעו בפקקים לעוד עשור

תחקיר TheMarker
 
וכתבה נוספת על התנהלות נת"ע

"רכבת קלה בת"א אין, ג'ובים לאנשי הליכוד
רכבת קלה בתל אביב - אין, ג'ובים לאנשי הליכוד - יש

מה משותף לגיסתו של גדעון סער, פעיל הליכוד איקי כהן ויו"ר סניף הליכוד בהרצליה? ■ החברה הממשלתית נ.ת.ע, זרוע ההקמה של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, נהפכה למכבסת המינויים של מפלגת השלטון - והנהגים במרכז ייתקעו בפקקים לעוד עשור

תחקיר TheMarker
וכתבה נוספת על התנהלות נת"ע
 

easylivin

New member
וכתבה נורמלית, לשם שינוי.

וכתבה נוספת על התנהלות נת"ע
וכתבה נורמלית, לשם שינוי.
האצבע המאשימה מופנית ובצדק מוחלט לכיוון האוצר, לא מרכז הליכוד ולא נעליים.

"חשבנו שהאיש התחלק על השכל", אמר לנו השבוע בכיר בנת"ע, בחיים האוצר לא היה מאשר דבר כזה". במקום 200 מנהלים מחו"ל הציעו לסטד שלושה יועצים והבטחה להגדיל את כוח האדם המקצועי בחברה. סטד חשב כמה ימים והשיב בנימוס: לא תודה. עד היום לא הצליחה נת"ע למצוא מנהל הקמה לקו."

ברור שעם גישה כזאת, 2017 זה לא מועד ריאלי וגם 2020 כבר לא בטוח בכלל.
 
כתבה לא כל כך ברורה...

"רכבת קלה בת"א אין, ג'ובים לאנשי הליכוד
רכבת קלה בתל אביב - אין, ג'ובים לאנשי הליכוד - יש

מה משותף לגיסתו של גדעון סער, פעיל הליכוד איקי כהן ויו"ר סניף הליכוד בהרצליה? ■ החברה הממשלתית נ.ת.ע, זרוע ההקמה של פרויקט הרכבת הקלה בגוש דן, נהפכה למכבסת המינויים של מפלגת השלטון - והנהגים במרכז ייתקעו בפקקים לעוד עשור

תחקיר TheMarker
כתבה לא כל כך ברורה...
יש לי הרגשה שפשוט מתחיל ספין כדי לקחת את ההקצאות הכספיות מהחברה הזאת לטובת התקציב המדשדש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה