את השיר הבא אני רוצה להקדיש ליפה פנקר ז"ל..

את השיר הבא אני רוצה להקדיש ליפה פנקר ז"ל..

בחורה מדהימה שאת קסמיה השאירה בכל מקום בו הייתה ומתנדבת מוכשרת! וזה השיר: ליאור נרקיס - אתן לך שנים "רציתי אותך לעולם ראיתי בך טוב שיש באדם כימעט הכול כבר עשיתי גשרים לך בניתי נתיב מיוחד לחיי . איתך ימים כו יפים, ליהיות לצידך כול הזמן בחיים כשאת בי נוגעת ברוך משגעת, זאת אהבת עולמים [פיזמון] אתן לך שנים, כול דקה מחיי אבנה לך ארמון על גיבעה מול הים יש לך ים עד לאושר צניעות, בך ביושר לא הפסיק לאהוב לעולם אתן לך שנים, כול דקה מחיי אבנה לך ארמון על גיבעה מול הים יש לך ים עד לאושר צניעות, בך ביושר לא הפסיק לאהוב לעולם חלמתי אותך שוב איתי, ראיתי גן עדן ניפתח למולי פיתאום השמש זורחת כי את לי סולחת כמו אור שנידלק בחיי חשבתי הכול הישתנה פיתאום מיתעורר מחלום כה נורא אור של בוקר הופיע סיוט שוב מגיע המציאות שוב חוזרת אלי אתן לך שנים, כול דקה מחיי אבנה לך ארמון על גיבעה מול הים יש לך ים עד לאושר צניעות, בך ביושר לא הפסיק לאהוב לעולם אתן לך שנים, כול דקה מחיי אבנה לך ארמון על גיבעה מול הים יש לך ים עד לאושר צניעות, בך ביושר לא הפסיק לאהוב לעולם אתן לך שנים, כול דקה מחיי אבנה לך ארמון על גיבעה מול הים יש לך ים עד לאושר צניעות, בך ביושר לא הפסיק לאהוב לעולם אתן לך שנים, כול דקה מחיי אבנה לך ארמון על גיבעה מול הים יש לך ים עד לאושר צניעות, בך ביושר לא הפסיק לאהוב לעולם" יפה לעד תישאר לך פינה חמה אצלי בלב באהבה רבה לעד לידור.ס
 
תיקון למילים של השיר..

"רציתי אותך לעולם ראיתי בך טוב שיש באדם כמעט הכל כבר עשיתי קשרים לך בניתי נתיב מיוחד לחיי איתך ימים כה יפים להיות לצידך כל הזמן בחיים כשאת בי נוגעת, ברוך משגעת זאת אהבת עולמים אתן לך שנים, כל דקה מחיי אבנה לך ארמון על גבעה מול הים יש בך ים מלא אושר צניעות בך ויושר לא אפסיק לאהוב לעולם חלמתי אותך שוב איתי ראיתי גן עדן נפתח למולי פתאום השמש זורחת כי את לי סולחת כמו אור שנדלק בחיי חשבתי הכל השתנה פתאום מתעורר מחלום כה נורא אור של בוקר הופיע סיוט שוב מגיע המציאות שוב חוזרת אלי אתן לך שנים... "
 

FireRescue

New member
אכן הייתה בחורה מדהימה.

יצא לי להכיר אותה אישית. הייתה בחורה שלא ידע עצב... כל הזמן הייתה מפזרת רק חיוכים לכל כיוון:( מי שלא יודע יפה פנקר הייתה צופת אש בשרותי כבאות איילון ונהרגה בתאונת דרכים בראשון לציון. יהיה זיכרה ברוך!
 
למעלה