את מי לא הייתם רוצים לראות במפגשים?

קוואנט

New member
את מי לא הייתם רוצים לראות במפגשים? ../images/Emo13.gif

האם כנטוריסטיות/ים יש א/נשים שלא מתאים לראות במפגשים? לדגומה - הורים, אחים, ילדים, בני המשפחה הקרובה? או אולי חברים טובים? אולי אנשים מהעבודה? או שמא הכל הולך, ולא תהיה מבוכה גם מן האנשים היותר קרובים אליכן/ם, או קולגות במשרד? מה דעתכן/ם? נטוריסטים עד הסוף, או עד שזה מגיע לאנשים בקירבה מסויימת?
 
השאלה היא אם זה על בסיס שווה

אני מניחה שיכול להיות רגע של מבוכה עם מפגש עם מישהו מהילדים, שאולי חוץ מהקטנה לא ממש מודעים למה ההורים עושים, או שכנים או חברים לעבודה (משני הסוגים האלו יצא לי להפגש בפשוט בהפתעה), אבל אם כולנו ערומים, אז מן הסתם זה יכול להיות אפילו נחמד. הפתעה טובה ועוד איזה קירבה מיוחדת כזו. הבעיה הגדולה שלי היא במקומות לא סגורים - יש חשש להפגש עם מישהו מהסביבה העוינת כשהוא על תקן המציצן מבחוץ. זו הסיבה שבחוף זיקים או ניצנים אפילו אם אני אמצע פעם נטוריסטים כנראה לא אצטרף (ונראה לי ממילא שזה סתם מיתוס), ובחוף געש בפעם היחידה שהייתי התלבשנו וברחנו כשהתחילה הטיילת הלא נעימה של כל דרי החוף הקבועים (והלבושים)
 

פסלית

New member
צריך לעשות גבול בין ילדים למבוגרים אני בהלם

אני אישית אוהבת להיות ערומה בגעש ותל ברוך אבל שילדים עוברים אני מכסה את גופי ועוד להזמין ילדים למסיבת פורים? זה מוגזם על גבול הפדופיליה
 
אנא הרגעי מההלם

הילדים שלי כולם מבוגרים, ומכיוון שחוץ מהקטנה (הביטוי קטנה הוא יחסי - גם היא כבר בוגרת לפי החוק) הם כבר לא בבית, יכול להיות מצב של מפגש לא מתוכנן ולכך התייחסתי. הם לא נמשכים לנטוריזם, אז לא יצא לנו להפגש. אבל אני חייבת להגיד לך, שהסיבה היחידה שהם לא נחשפו לעירום טבעי בבית, הוא כי אנחנו גרים בישוב מאד שמרני ועם דלתות פתוחות שכל העולם נכנס ויוצא אצלנו, אז לא רציתי להביך אותם ליד החברים שלהם כשהיו קטנים. לפסטיבל פשוט מגיעות משפחות נחמדות וצעירות עם ילדים קטנים. הם ערומים וגם ההורים וגם הסביבה, וזה מאד טבעי ויפה ולא מיני. כל אני גם חושבת שניתן להגיע לחוף נטוריסטי מוגן ממציצים עם כל המשפחה וזה יפה וטבעי. למסיבה אכן עדיף בלי הילדים - יותר בגלל הסיגריות והרעש והשעה המאוחרת , מאשר בגלל העירום.
 

פסלית

New member
שאלהואני רצינית לגברים עומד וזה טבעי לא מוגזם

לא בטוחה שיש הורים שרוצים שהילדים שלהם היו חשופים למצב כזה
 
נכון שזה טבעי ועדיין במעט מאד המפגשים שהייתי

(פסטיבלים ומפגשים לא רשמיים בלבד ) לא ראיתי אף אחד עם זקפה, לפי הבנתי , וירחיבו אלו שכן מגיעים למפגשי העמותה, במפגשים הרשמיים מקפידים על כללי התנהגות מסויימים, כולל הקפדה על צנעא בענייני מין - וזה אומר שהגברים לא מסתובבים עם זקפה. כל הרעיון של הנטוריזם הוא שעירום לא קשור למין, אלא להוה הבעית של האדם.
 

tamirzak1

New member
רק פעם אחת היתה לי הפתעה בחוף נודיסטי

פגשתי שם את...רופא השיניים שלי. אבל כמו שהוא היה שם , כך גם אני . מה שנקרא "יד לוחצת יד". עקרונית כל מי שיגיע יימצא במצבי ולכן אין לי במה להתבייש במקום כזה. מי שבא ברוך הבא.
 

Saladin

New member
אין אפשרות לקבל קישור לתמונה שהופיעה בראשי?

 
התמונה לא קשורה לפורום

וגם לא הוצבה שם ע"י מי מהפורום. את יצר המציצנות שלך תספק במקום אחר.
 

Saladin

New member
רק תיקון אחד.

לא יצר המציצנות, אלא יצר החרמנות.
 

Saladin

New member
איזה מין פורום נודיסטים זה?

נראה כמו פורום פיוריסטים.
 

קוואנט

New member
זה פורום של...

אנשים שלא מתרגשים מקצת עור, ומגיעים אחוזי דיבוק למצוא איזו תמונה מהעמוד הראשי...
 

Saladin

New member
היי, אתה יכול לבוא בטענות רק לעורכי תפוז.

הם ששמו את התמונה. ובמחשבה שנייה, אולי אתה צריך להכיר להם טובה שהם מנסים להביא אנשים לפורום שאתה מנהל אותו, לא משנה באיזו דרך.
 

כפיר 38

New member
לי זה לא מפריע בכלל לפגוש אנשים...

הם באים מאותה סיבה שאני בא - אני מדבר על האירועים הסגורים שכלל עוד לא הייתי בהם , אבל בחופים של הנודיסטים - מה שיש לי ניסיון יותר טוב - גם לא אבוש במישהו קרוב או חבר או כדומה , מאחר ועירום הוא טיבעי לאנשים האמתיים ולא כאלה עם הפוזות - אז מקסימום אשאל - מה קורה - לא ידעתי שגם אתה או את בעניין וסבבה - ונזרום כבר בשיחה הלאה...
 
למעלה