"את עובדי הרכבת לא קונים עם משה פרץ"

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
"את עובדי הרכבת לא קונים עם משה פרץ"

"את עובדי הרכבת לא קונים עם משה פרץ"
הקרע בין עובדי הרכבת להנהלת החברה הולך ומעמיק. לטענת העובדים, ההנהלה מקבלת החלטות מבלי להתייעץ ולהתחשב ב-2,500 עובדי החברה. לאות מחאה קוראים בוועדי העובדים להחרים את המסיבה השנתית

ynet
 

droriko

New member
אין מנוס מלהפריט את הרכבת

"את עובדי הרכבת לא קונים עם משה פרץ"
הקרע בין עובדי הרכבת להנהלת החברה הולך ומעמיק. לטענת העובדים, ההנהלה מקבלת החלטות מבלי להתייעץ ולהתחשב ב-2,500 עובדי החברה. לאות מחאה קוראים בוועדי העובדים להחרים את המסיבה השנתית

ynet
אין מנוס מלהפריט את הרכבת
המצב הנוכחי לא יכול להמשיך. אלא אם יש לכם אלטרנטיבה אחרת איך לעשות רפורמה. בכל אופן הועד הנוכחי לא יכול להמשי במתכונתו.
 

amit1270

New member
איך בדיוק אתה מתכוון להפריט את הרכבת?

אין מנוס מלהפריט את הרכבת
המצב הנוכחי לא יכול להמשיך. אלא אם יש לכם אלטרנטיבה אחרת איך לעשות רפורמה. בכל אופן הועד הנוכחי לא יכול להמשי במתכונתו.
איך בדיוק אתה מתכוון להפריט את הרכבת?
לפי הדגם הבריטי? אולי יש לך רעיון אחר?

סתם לזרוק את המילה "הפרטה" לא אומר כלום אם אין מאחורי זה איזושהי מחשבה איך זה יכול להועיל. צריך לזכור שלא כל הפרטה היא טובה ויש שירותים שלא משתפרים בעקבותיה, ולא חסרות דוגמאות.
 

droriko

New member
בגלל זה כתבתי

איך בדיוק אתה מתכוון להפריט את הרכבת?
לפי הדגם הבריטי? אולי יש לך רעיון אחר?

סתם לזרוק את המילה "הפרטה" לא אומר כלום אם אין מאחורי זה איזושהי מחשבה איך זה יכול להועיל. צריך לזכור שלא כל הפרטה היא טובה ויש שירותים שלא משתפרים בעקבותיה, ולא חסרות דוגמאות.
בגלל זה כתבתי
שאם יש לכם אלטרנטיבה אחרת לרפורמה תעלו אותה, כי המצב היום לא יכול להימשך. אני בספק אם יש עוד מדינה מערבית שהועד של הרכבת הוא ועד כוחני שסוחט כספים על ידי איומים בשביתה+ מאיים לשבות על כל גחמה אפשרית כמו במקרה הנ״ל. איך זה מתנהל בהולנד? גרמניה? צרפת? אני מנחש שלא כמו אצלנו.
 

amit1270

New member
ככל הידוע לי, בצרפת הוועדים חזקים מאוד

בגלל זה כתבתי
שאם יש לכם אלטרנטיבה אחרת לרפורמה תעלו אותה, כי המצב היום לא יכול להימשך. אני בספק אם יש עוד מדינה מערבית שהועד של הרכבת הוא ועד כוחני שסוחט כספים על ידי איומים בשביתה+ מאיים לשבות על כל גחמה אפשרית כמו במקרה הנ״ל. איך זה מתנהל בהולנד? גרמניה? צרפת? אני מנחש שלא כמו אצלנו.
ככל הידוע לי, בצרפת הוועדים חזקים מאוד
לפני כמה שנים הייתה שביתה ברכבת התחתית בפריז ששיתקה את כל העיר למשך זמן רב.
 

droriko

New member
והמשכורות שלהם גבוהות כמו פה?

ככל הידוע לי, בצרפת הוועדים חזקים מאוד
לפני כמה שנים הייתה שביתה ברכבת התחתית בפריז ששיתקה את כל העיר למשך זמן רב.
והמשכורות שלהם גבוהות כמו פה?
כמובן ביחס ליוקר המחיה.
 

droriko

New member
צריכה להיות חקיקה חזקה בתחום

אין לי מושג
צריכה להיות חקיקה חזקה בתחום
שלעובדים אסור לשבתות אלא אם יש באמת פגיעה קשה בזכויות שלהם.

ולקצץ משמעותית בביורוקרטיה כדי שהם לא יוכלו לעשות שביתה איטלקית.
 

droriko

New member
40 אלף שקל תוספת??

"את עובדי הרכבת לא קונים עם משה פרץ"
הקרע בין עובדי הרכבת להנהלת החברה הולך ומעמיק. לטענת העובדים, ההנהלה מקבלת החלטות מבלי להתייעץ ולהתחשב ב-2,500 עובדי החברה. לאות מחאה קוראים בוועדי העובדים להחרים את המסיבה השנתית

ynet
40 אלף שקל תוספת??
ובשביל שקט תעשייתי של 3 שנים??(שגם זה בספק לי מה שאנחנו רואים)

ועוד אחרי זה עמוד שדרה כותב לי "רוצה מחירים יותר שפויים?אז שמשרד התחבורה התחבורה ישלם כסף לרכבת בשביל לממן את זה" הנה הכסף שלך!
 
אתה ממשיך להכניס לי מילים לפה

40 אלף שקל תוספת??
ובשביל שקט תעשייתי של 3 שנים??(שגם זה בספק לי מה שאנחנו רואים)

ועוד אחרי זה עמוד שדרה כותב לי "רוצה מחירים יותר שפויים?אז שמשרד התחבורה התחבורה ישלם כסף לרכבת בשביל לממן את זה" הנה הכסף שלך!
אתה ממשיך להכניס לי מילים לפה
אז עכשיו אני מבקש שתמצא את ההודעה שלי שבה כתבתי את מה שהכנסת למכרעות ותביא קישור אליה, אחרת אבקש שתבקש מהמנהלים למחוק את ההודעה ולתקן את הודעתך כך שתתאר במדוייק את מה שכתבתי.
אתה סלפן בלתי נלאה.
 
תיקון: למרכאות

אתה ממשיך להכניס לי מילים לפה
אז עכשיו אני מבקש שתמצא את ההודעה שלי שבה כתבתי את מה שהכנסת למכרעות ותביא קישור אליה, אחרת אבקש שתבקש מהמנהלים למחוק את ההודעה ולתקן את הודעתך כך שתתאר במדוייק את מה שכתבתי.
אתה סלפן בלתי נלאה.
תיקון: למרכאות
 
צריך לסגור את הרכבת ולפטר את כל העובדים

"את עובדי הרכבת לא קונים עם משה פרץ"
הקרע בין עובדי הרכבת להנהלת החברה הולך ומעמיק. לטענת העובדים, ההנהלה מקבלת החלטות מבלי להתייעץ ולהתחשב ב-2,500 עובדי החברה. לאות מחאה קוראים בוועדי העובדים להחרים את המסיבה השנתית

ynet
צריך לסגור את הרכבת ולפטר את כל העובדים
אחרי חודש לפתוח מחדש עם עובדים חדשים.
כמובן שלדאוג לפתרון זמני באוטובוסים

בחודש אוגוסט אפשר לעשות את זה, מדובר על חודשהחופשות
 

droriko

New member
הבעיה היא

צריך לסגור את הרכבת ולפטר את כל העובדים
אחרי חודש לפתוח מחדש עם עובדים חדשים.
כמובן שלדאוג לפתרון זמני באוטובוסים

בחודש אוגוסט אפשר לעשות את זה, מדובר על חודשהחופשות
הבעיה היא
שהעובדים החדשים לא יהיו מספיק מיומנים
 

cwen

New member


הבעיה היא
שהעובדים החדשים לא יהיו מספיק מיומנים

בדיוק. לוקח זמן להכשיר אנשי מקצוע. אני מנחשת שאת רובם לא ניתן להחליף מעכשיו לעכשיו בכל מקרה.
 
מאוד נוח להטיל את האחריות והאשמה על העובדים

ועדיין יגרמו פחות נזק למדינה ולנוסעים
מאשר אלה שעכשיו נמצאים
מאוד נוח להטיל את האחריות והאשמה על העובדים
את תרבות הארגון קובעים קודם כל הבעלים וההנהלה.
גם כוחם של העובדים נקבע על ידי הבעלים וההנהלה.
את הבעיות ברכבת לא צריך לחפש אצל העובדים אלא קודם כל אצל הבעלים (מדינת ישראל באמצעות ממשלת ישראל באמצעות משרדי התחבורה והאוצר) ואצל הנהלת הרכבת.
מי שסבור שהרכבת תיראה אחרת עם עובדים אחרים שוגה באשליות.
למדינה ולהנהלת הרכבת נוח להציג שעירים לעזאזל שלציבור קל לשנוא.

על ההסכם השערורייתי שכביכול נועד לקנות שקט תעשייתי ברכבת שר התחבורה והנהלת הרכבת חתמו. אותו שר שהבטיח לסגור את הרכבת באוגוסט 2012 ובמקום זאת חתם על הסכם כניעה מביש.
את הטענות צריך להפנות למחזיקים בסמכות. ועד עובדים תפקידו לדאוג לעובדים. לארגון, הבעלים וההנהלה צריכים לדאוג.
 

amit1270

New member
הבעלים (המדינה) יצר מפלצת

מאוד נוח להטיל את האחריות והאשמה על העובדים
את תרבות הארגון קובעים קודם כל הבעלים וההנהלה.
גם כוחם של העובדים נקבע על ידי הבעלים וההנהלה.
את הבעיות ברכבת לא צריך לחפש אצל העובדים אלא קודם כל אצל הבעלים (מדינת ישראל באמצעות ממשלת ישראל באמצעות משרדי התחבורה והאוצר) ואצל הנהלת הרכבת.
מי שסבור שהרכבת תיראה אחרת עם עובדים אחרים שוגה באשליות.
למדינה ולהנהלת הרכבת נוח להציג שעירים לעזאזל שלציבור קל לשנוא.

על ההסכם השערורייתי שכביכול נועד לקנות שקט תעשייתי ברכבת שר התחבורה והנהלת הרכבת חתמו. אותו שר שהבטיח לסגור את הרכבת באוגוסט 2012 ובמקום זאת חתם על הסכם כניעה מביש.
את הטענות צריך להפנות למחזיקים בסמכות. ועד עובדים תפקידו לדאוג לעובדים. לארגון, הבעלים וההנהלה צריכים לדאוג.
הבעלים (המדינה) יצר מפלצת
הוועדים החזקים (מדי) הם תוצאה של חולשת הממשלה. האחריות ליצירת הבעיה היא בהחלט של הממשלה (יותר נכון ממשלות קודמות), אבל מה שצריך זה לתקן את טעויות העבר, ולא למצוא אשמים, ואם הממשלה או ההנהלה מנסות לפעול כדי לאזן את כוחו המופרז של הוועד, לא צריך לבוא אליהם בטענות.
 

droriko

New member
לא רק שהם לא מצליחים לעשות את זה

הבעלים (המדינה) יצר מפלצת
הוועדים החזקים (מדי) הם תוצאה של חולשת הממשלה. האחריות ליצירת הבעיה היא בהחלט של הממשלה (יותר נכון ממשלות קודמות), אבל מה שצריך זה לתקן את טעויות העבר, ולא למצוא אשמים, ואם הממשלה או ההנהלה מנסות לפעול כדי לאזן את כוחו המופרז של הוועד, לא צריך לבוא אליהם בטענות.
לא רק שהם לא מצליחים לעשות את זה
זה נראה שהם גם לא ממש מנסים. להסכם עם הרכבת אפשר לתת רק שם אחד-פרוטקשיין.


אגב ב״ממשלות קודמות״ אתה גם מכליל את ה-5(!) שנים של כץ בממשלה הקודמת?
 

amit1270

New member
4 שנים

לא רק שהם לא מצליחים לעשות את זה
זה נראה שהם גם לא ממש מנסים. להסכם עם הרכבת אפשר לתת רק שם אחד-פרוטקשיין.


אגב ב״ממשלות קודמות״ אתה גם מכליל את ה-5(!) שנים של כץ בממשלה הקודמת?
4 שנים
אני לא פוטר אותו מאחריות, אבל לא יכול להטיל עליו את מלוא האחריות או האשמה, כי זה ממש לא נוצר בתקופתו.
 

droriko

New member
צודק טעות שלי

4 שנים
אני לא פוטר אותו מאחריות, אבל לא יכול להטיל עליו את מלוא האחריות או האשמה, כי זה ממש לא נוצר בתקופתו.
צודק טעות שלי
ו-4 שנים זה מספיק זמן מכדי לזרוק את האחריות על אלה שלפניו
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה