א.מיניות - חשק מיני אבל חוסר משיכה, יש דבר כזה?(18+)

רjת

Member
לפעמים יש לי חשק מיני למרות שאין לי בן זוג וכמו שכתבתי פה נמשכתי מינית רק לשני גברים, אבל יש לי לפעמים רצון עז לשכב עם מישהו(תקראו לזה חשק מיני או במילה הפחות עדינה, חרמנות) רק שלא מרגישה משיכה. זה מתסכל. האם יש בכלל א.מיניים שכן חסר להם סקס אבל לא יכולים לממש אותה כי אין להם משיכה? והאם בכלל אפשר לקיים יחסים בלי משיכה?

*לא מחפשת לשכב עם זרים או כאלו עם וירטואליים אז בלי פניות לסטוץ*
 

k500

Active member
מנהל
חשק מיני הוא לא משיכה מינית, כלומר הם לא תמיד חופפים. א-מיניות מתקיימת לצד חשק מיני ברוב המקרים, כך שגם אם יש חשק מיני, לא תמיד הוא מופנה כלפי אחרים/ות. לעיתים יכולה להיות משיכה מינית בסיטואציות מסוימות או לאנשים מסוימים, כך שזה נע יותר לכיוון הא-פור.
יכולים להרגיש לפעמים גם משיכה ורצון לשכב אבל זה לא תמיד מתממש באמת. ישנן הרבה אפשרויות להרגיש משיכה מינית בדרכים מסוימות, יכול להיות שאת חווה חלק מהן בזמנים מסוימים כמו גלים שבאים והולכים וזה בסדר.
לקיים יחסים בלי משיכה אפשר, אני מניח שמי שנמצאים בזוגיות מעורבת, כזו שאחד מהשניים הוא/היא א-מיניים, חווה סיטואציה כזו אם מתקיימים ביניהם יחסים כאלה, שווה לשאול אותם.

לגבי ההערה בסוף, אם יש כאלה שפונים אלייך ומציעים הצעות לא לעניין, פני אליי בבקשה ואדאג שזה לא יחזור שנית. העניין תקף לכל מי שכאן וקיבל/ה הצעות שלא מתאימות לרוח המקום. תודה.
 

רjת

Member
לגבי ההערה בסוף, אם יש כאלה שפונים אלייך ומציעים הצעות לא לעניין, פני אליי בבקשה ואדאג שזה לא יחזור שנית. העניין תקף לכל מי שכאן וקיבל/ה הצעות שלא מתאימות לרוח המקום. תודה.
בינתיים לא קרה בנסיבות כאלו אבל תודה. אודיע לך אם זה יקרה בתקווה שלא יקרה.
 

רjת

Member
אני אוסיף עוד משהו שעדיין גורם לי להתלבטות ושציינתי זאת בעבר לפני שינוי הפורמט של תפוז.

תמיד המשיכות המיניות שלי היו כלפי גברים שאין לי סיכוי לממש אותן, אבל עם גברים שיצאתי או כאלו שהיו מעוניינים בי לא נמשכתי אליהם. אני תוהה אם זה מחסומים כלשהם. לצערי הפסיכוטרפיסטית שלי לא תבין כי אין הבנה אצל אנשי מקצוע בנושא הא.מיניות. הדבר היחיד שאני יודעת שיש לי חשקים מיניים כלפי גברים שאני נמשכת אליהם מינית בין אם הם גברים שנראים טוב(דוגמנים בין היתר) או גברים שיצא לי להכיר אישית אבל לא ברי להשגה לצערי.
 

k500

Active member
מנהל
נדמה לי שהזכרנו את זה בפעמים קודמות בהקשר של להיות Fraysexual, כלומר שיש משיכה למישהו אבל היא נעלמת ככל שמתקרבים. יכול להיות שזה באזור הזה.
 

k500

Active member
מנהל
נראה לי שכן. אם יש לך משיכה מינית מדי פעם ובמשיכה המינית הזאת את מתקרבת למישהו במסגרת מערכת היחסים ביניכם אבל בהתקרבות המשיכה נעלמת, זאת סיטואציה אפשרית. את לא חייבת להחליט שזה מה שאת מעתה והלאה, אבל יש לך את החופש לבחור אם זה מה שאת מרגישה בכל זמן שתרצי.
במנעד הא-מיני, אפשר להיות כמה דברים ולהזדהות עם כמה הגדרות. אם את חושבת שאת משהו אחד וגם משהו אחר ועוד כמה דברים ואת מרגישה שזה מה שאת, הכל אפשרי. זה מה שאני אוהב בא-מיניות, שהיא מגוונת ומאפשרת לנו להתבונן על אפשרויות רבות שאיתן אנחנו יכולים להזדהות ולהרגיש יותר מדוייקים כלפי עצמנו. הכל נתון לבחירה האישית של כל אחת ואחד :)
 

רjת

Member
ובנימה זו מתי יהיה מפגש שוב? לצערי לא יכולתי להיות פעם קודמת כי הבנתי שהשעה פחות נוחה לי.
 

k500

Active member
מנהל
עוד אין תאריך ידוע, אבל נחשוב על זה בקרוב וכמובן נודיע כאן ובקבוצות ווטסאפ.
 
למעלה