באגזילה - בעיות בהקמת התשתית

הנסיך.

New member
באגזילה - בעיות בהקמת התשתית

אני כרגע אמון על התקנת BUGZILLA בארגוני. ההתקנה היא בסביבת WIN וצלחתי כמס שלבים בהתקנה אך עדיין חסרים לי שלבים כדי שאוכל להפעיל את המערכת ולעבוד אתה... האם יש פה מישהו שאולי יוכל לשפוך קצת אור בנושא? (כרגע אני תקוע עם התקנה של המודולים ההכרחיים של PERL) PPM כבר מותקן ורץ. אבל ההוספה של המודולים שלו לא ברורה לי.. תודה מראש רון.
 

erandd

New member
שלח מסר לXSLF או SCROLLLOCK

שניהם עובדים עם התוכנה הזו
 

ScrollLock

New member
אני??? באגזילה???

אמנם אני בעניין של כאבים* אבל לא מהכיוון הזה... באגזילה? עשיתי רע למישהו? יש אינסוף מאמרים והוראות לגבי ההתקנה של הערימת סקריפטים הזאת. אני בטוח שיש מי שיוכל לעזור יותר ממני. כל מה שצריך זה הרבה הרבה סבלנות ועוד יותר מזה - PERL. *כאבי גב וראש
 

xslf

New member
אני עובדת עם באגזילה בתור משתמשת

לא התקנתי אותה מעולם, במיוחד לא על חלונות. מה עם ההוראות שכאן? http://www.bugzilla.org/docs214/html/win32.html הן עוזרות? אם לא- כדאי שתפנה לקבוצות הדיון של מוזילה (ביוזנט, השרת הוא mozilla.org)
 

erandd

New member
טוב לא צאיך להילחץ ../images/Emo98.gif

חשבתי שאולי תוכלו לעזור
 

xslf

New member
במחשבה שנייה

אם תפרט יותר במה אתה מסתבך (אתה משתמש ב- iis או באפאצ'י לחלונות? מה בדיוק הבעייה?) אולי יהיו לנו רעיונות.
 

הנסיך.

New member
אז ככה...

הבעיה העיקרית שלי כרגע היא ההתקנה של המודולים של PERL... אני משתמש בAPACHE לחלונות (WIN2K אם זה משנה, וכן, יש לי אדמיניסטרטור על המחשב :) כמו כן MYSQL הותקן בהצלחה (ככה לפחות הוא טוען) והורדתי ACTIVE PERL לסביבת WIN32 וגם הוא מותקן... הענין הוא שמשום מה איני מצליח להתקין את המודולים לPERL שמצויין בעמוד הSTEP BY STEP INSTALLATION של באגזילה. אני הגעתי לעמוד הזה משם קיויתי להתקין את המודולים שאני צריך, אבל כשאני נותן לו את הPATH לכתובת הזו, למודול המתאים אנימקבל הודעה שקובץ הPPD המבוקש לא נמצא.... תודה מראש (שוב) ותודה למי שכבר ענה.... רון.
 
למעלה