באילו תוצאות הסתיים הדיון בכנסת על תח"צ בשבת?

מצב
הנושא נעול.

stratomaximus

New member
באילו תוצאות הסתיים הדיון בכנסת על תח"צ בשבת?
מישהו יודע? מישהו מחברי הפורום נכח שם?
 

urilei

New member
באילו תוצאות הסתיים הדיון בכנסת על תח"צ בשבת?
מישהו יודע? מישהו מחברי הפורום נכח שם?
האוהד באדום נכח שם
ועוד מישהו שאיננו מן הפורום ומנסה לקדם את הנושא שני הנ"ל לא השתתפו באופן פעיל בדיון הבנתי שהח"כים שהגיעו לייצג את הצד השפוי עשו עבודתם נאמנה ועושה רושם שיש לשם שינוי תוצאות. השבוע שעבר אני והאוהד באדום נפגשנו עם ח"כ רן כהן בתל אביב ועדכנּו אותו לגבי התפוסה באוטובוסים והשינויים שחלו בפועל (דחיית השירות) אני שמח לראות שיש תוצאות למאמצים שלנו
 

amit1270

New member
האוהד באדום נכח שם
ועוד מישהו שאיננו מן הפורום ומנסה לקדם את הנושא שני הנ"ל לא השתתפו באופן פעיל בדיון הבנתי שהח"כים שהגיעו לייצג את הצד השפוי עשו עבודתם נאמנה ועושה רושם שיש לשם שינוי תוצאות. השבוע שעבר אני והאוהד באדום נפגשנו עם ח"כ רן כהן בתל אביב ועדכנּו אותו לגבי התפוסה באוטובוסים והשינויים שחלו בפועל (דחיית השירות) אני שמח לראות שיש תוצאות למאמצים שלנו
יישר כוח
 
האוהד באדום נכח שם
ועוד מישהו שאיננו מן הפורום ומנסה לקדם את הנושא שני הנ"ל לא השתתפו באופן פעיל בדיון הבנתי שהח"כים שהגיעו לייצג את הצד השפוי עשו עבודתם נאמנה ועושה רושם שיש לשם שינוי תוצאות. השבוע שעבר אני והאוהד באדום נפגשנו עם ח"כ רן כהן בתל אביב ועדכנּו אותו לגבי התפוסה באוטובוסים והשינויים שחלו בפועל (דחיית השירות) אני שמח לראות שיש תוצאות למאמצים שלנו
אכן נוכחתי שם ואני לא מעודד
חברי הכנסת גילו המון רגשות כלפי היללות של אופיר קרני (סמנכ"ל הכספים ב"דן") אשר טען שזה לא רווחי בשבילהם ושככה הם לא יכולים לנהל חברה. רק חבל שלחברות ציבוריות ולמשרדי הממשלה יש את הזמן והכסף להסיע סמנכ"לים ולעשות לובים בכנסת ומי שנדפק מזה הוא האדם הפשוט... לצערי, הדרך היחידה למנוע ממשרד התחבורה לאשר את הבקשה של דן זה תרעומת ציבורית ואני לא רואה אותה קיימת כיום. השאלה כלל אינה שאלת דת-מדינה, אלא השאלה היא האם משרד התחבורה וחברות התחבורה רואות אותנו כשיקולים רווחים טהורים או כאזרחים שצריכים לקבל שירות.
 

amit1270

New member
אכן נוכחתי שם ואני לא מעודד
חברי הכנסת גילו המון רגשות כלפי היללות של אופיר קרני (סמנכ"ל הכספים ב"דן") אשר טען שזה לא רווחי בשבילהם ושככה הם לא יכולים לנהל חברה. רק חבל שלחברות ציבוריות ולמשרדי הממשלה יש את הזמן והכסף להסיע סמנכ"לים ולעשות לובים בכנסת ומי שנדפק מזה הוא האדם הפשוט... לצערי, הדרך היחידה למנוע ממשרד התחבורה לאשר את הבקשה של דן זה תרעומת ציבורית ואני לא רואה אותה קיימת כיום. השאלה כלל אינה שאלת דת-מדינה, אלא השאלה היא האם משרד התחבורה וחברות התחבורה רואות אותנו כשיקולים רווחים טהורים או כאזרחים שצריכים לקבל שירות.
אחת התגובות צריכה להיות
הבאת מקרים של קווים לא רווחיים שפועלים ואף אחד לא חושב לסגוק (ולא חסרים כאלה). זה בנוסף לטיעון המרכזי שאומר שהאוטובוסים לא נסעו ריקים (לפחות לטענת כמה גולשים כאן).
 

amit1270

New member
אחת התגובות צריכה להיות
הבאת מקרים של קווים לא רווחיים שפועלים ואף אחד לא חושב לסגוק (ולא חסרים כאלה). זה בנוסף לטיעון המרכזי שאומר שהאוטובוסים לא נסעו ריקים (לפחות לטענת כמה גולשים כאן).
*לסגוק=לסגור
 

raminec

New member
אחת התגובות צריכה להיות
הבאת מקרים של קווים לא רווחיים שפועלים ואף אחד לא חושב לסגוק (ולא חסרים כאלה). זה בנוסף לטיעון המרכזי שאומר שהאוטובוסים לא נסעו ריקים (לפחות לטענת כמה גולשים כאן).
אני לא רואה את החוכמה שבלהציג קווים לא רוחיים
כדוגמה. מה שצריך לעשות זה להסביר את השירות לאזרח שבהפעלת תח"צ גם בשעות שהיא אינה רווחית למפעיל בנוסף לכך שזה חלק מהזכיון של חברת האוטובוסים להפעיל את כל האשכול כולו. זו עסקת חבילה שבסה"כ רווחית. זה לא הוגן/חוקי שחברה מסויימת תחליט על דעת עצמה לבטל חלק מהאוטובוסים רק על מנת לגדיל את הרווחיות שלה ללא אישור של משרד התחבורה.
 

846

Active member
אכן נוכחתי שם ואני לא מעודד
חברי הכנסת גילו המון רגשות כלפי היללות של אופיר קרני (סמנכ"ל הכספים ב"דן") אשר טען שזה לא רווחי בשבילהם ושככה הם לא יכולים לנהל חברה. רק חבל שלחברות ציבוריות ולמשרדי הממשלה יש את הזמן והכסף להסיע סמנכ"לים ולעשות לובים בכנסת ומי שנדפק מזה הוא האדם הפשוט... לצערי, הדרך היחידה למנוע ממשרד התחבורה לאשר את הבקשה של דן זה תרעומת ציבורית ואני לא רואה אותה קיימת כיום. השאלה כלל אינה שאלת דת-מדינה, אלא השאלה היא האם משרד התחבורה וחברות התחבורה רואות אותנו כשיקולים רווחים טהורים או כאזרחים שצריכים לקבל שירות.
זוהי אחת התוצאות של הרפורמה
אם בעבר החברות הגדולות קיבלו יותר סובסידיה ע"מ לתת יותר שרות לנוסעים, אז היום לא... מקבלים פחות ומנסים לקצץ איפה שאפשר ומי שניפגע זה האזרח הקטן.
 
זוהי אחת התוצאות של הרפורמה
אם בעבר החברות הגדולות קיבלו יותר סובסידיה ע"מ לתת יותר שרות לנוסעים, אז היום לא... מקבלים פחות ומנסים לקצץ איפה שאפשר ומי שניפגע זה האזרח הקטן.
לא, זה לא קשור לרפורמה
זה קשור למשרד התחבורה שלא קובע מדיניות ברורה בנוגע לתח"צ, ואפילו עוד לא החליט האם תח"צ זה בכלל חשוב. לא יכול להיות שכל הקווים שפועלים לפני צאת השבת רווחים רק במוצאי שבת (בייחוד כשזו שעה שמשתנה). עוד לא שמעתי על קבוצה של קווים שמתחילים להיות רווחים בשעה מאוד מסויימת. זו הייתה החלטה להקווים יחדיו (כלומר פתאום כל הקווים האלו הפכו יחדיו לא רווחים בשבת). זו הסיבה שכשמשנים מסלול של קו או מבטלים אותו או מורידים \ מעלים את התדירות שלו זה נוגע רק לו ולא לקבוצה שלמה של קווים. למעשה הטיעון של חוסר הרווחיות זה הטיעון הכי הזוי שדן יכולה לבוא איתו, ומה שעוד יותר הזוי זה שאנשים באמת אוכלים את זה.
 
לא, זה לא קשור לרפורמה
זה קשור למשרד התחבורה שלא קובע מדיניות ברורה בנוגע לתח"צ, ואפילו עוד לא החליט האם תח"צ זה בכלל חשוב. לא יכול להיות שכל הקווים שפועלים לפני צאת השבת רווחים רק במוצאי שבת (בייחוד כשזו שעה שמשתנה). עוד לא שמעתי על קבוצה של קווים שמתחילים להיות רווחים בשעה מאוד מסויימת. זו הייתה החלטה להקווים יחדיו (כלומר פתאום כל הקווים האלו הפכו יחדיו לא רווחים בשבת). זו הסיבה שכשמשנים מסלול של קו או מבטלים אותו או מורידים \ מעלים את התדירות שלו זה נוגע רק לו ולא לקבוצה שלמה של קווים. למעשה הטיעון של חוסר הרווחיות זה הטיעון הכי הזוי שדן יכולה לבוא איתו, ומה שעוד יותר הזוי זה שאנשים באמת אוכלים את זה.
צריך לבדוק את הקשר בין
משקיע חרדי מיסתורי שמתעניין ב40%+ ממניות דן לבין ההחלטה "לשמור שבת".
 
לא, זה לא קשור לרפורמה
זה קשור למשרד התחבורה שלא קובע מדיניות ברורה בנוגע לתח"צ, ואפילו עוד לא החליט האם תח"צ זה בכלל חשוב. לא יכול להיות שכל הקווים שפועלים לפני צאת השבת רווחים רק במוצאי שבת (בייחוד כשזו שעה שמשתנה). עוד לא שמעתי על קבוצה של קווים שמתחילים להיות רווחים בשעה מאוד מסויימת. זו הייתה החלטה להקווים יחדיו (כלומר פתאום כל הקווים האלו הפכו יחדיו לא רווחים בשבת). זו הסיבה שכשמשנים מסלול של קו או מבטלים אותו או מורידים \ מעלים את התדירות שלו זה נוגע רק לו ולא לקבוצה שלמה של קווים. למעשה הטיעון של חוסר הרווחיות זה הטיעון הכי הזוי שדן יכולה לבוא איתו, ומה שעוד יותר הזוי זה שאנשים באמת אוכלים את זה.
אמרתי את זה בשתי עיניים לגלעד ארדן
אמרתי לו לדרוש סקרים אובייקטיביים על סמך פוטנציאל נוסעים ולא סקרים חד צדדיים שעושה חברת דן בעצמה לפי מה שנוח לה. אם היו נתונים לי 100 אלף שקל ואומרים לי שזה לצורך קידום הנושא הזה, הייתי עושה סקר במכון רציני אמיתי ודואג לפרסם זאת בכל אמצעי התקשורת... הבעיה היא שאנחנו הנוסעים והאזרחים נותנים את הכסף הזה לדן והיא מתשמשת בו כנגדנו.
 

בועז ל

New member
אמרתי את זה בשתי עיניים לגלעד ארדן
אמרתי לו לדרוש סקרים אובייקטיביים על סמך פוטנציאל נוסעים ולא סקרים חד צדדיים שעושה חברת דן בעצמה לפי מה שנוח לה. אם היו נתונים לי 100 אלף שקל ואומרים לי שזה לצורך קידום הנושא הזה, הייתי עושה סקר במכון רציני אמיתי ודואג לפרסם זאת בכל אמצעי התקשורת... הבעיה היא שאנחנו הנוסעים והאזרחים נותנים את הכסף הזה לדן והיא מתשמשת בו כנגדנו.
עזוב סקרים, אף אחד לא מתרגש מהם.
סקרים וחוות דעת הפכו בעת האחרונה לכלי שתוצאתו נקבעת מראש עפ"י רצון המזמין. המזמין, במקרה זה, נגוע באינטרסים פוליטיים, כמו גם המזמין העתידי - אם יהיה כזה. להערכתי, מאחר והנושא הפך לפוליטי נטו, הוא גם ייפתר באמצעים פוליטיים ולא מקצועיים. חוץ מזה, קבל ח"ח על פעילותך הפוליטית לטובת העניין.
 

JayZed

New member
זוהי אחת התוצאות של הרפורמה
אם בעבר החברות הגדולות קיבלו יותר סובסידיה ע"מ לתת יותר שרות לנוסעים, אז היום לא... מקבלים פחות ומנסים לקצץ איפה שאפשר ומי שניפגע זה האזרח הקטן.
אין פה שום קשר לרפורמה. פינס דיבר אמת,
הקווים האלו לרוב מלאים בעמידה, יצא לי לנסוע בקו 18 לפני צאת השבת. דן משקרים מבלי להסמיק, מסיבות שכניראה נובעות מלחץ פוליטי. עוד דבר שברור כשמש הוא שיום ביומו הם מפעילים קווים בשעות מסויימות ביום בתפוסה הרבה פחות רווחית מהשעות המדוברות; מעניין למה הם לא בוכים על זה ולא מתעקשים להפסיק את תנועת האוטובוסים כל יום בין 10:00 ל-13:00 ואחרי 21:00?.. כל העניין הזה מריח לא טוב בכלל.
 

amirv

New member
אין פה שום קשר לרפורמה. פינס דיבר אמת,
הקווים האלו לרוב מלאים בעמידה, יצא לי לנסוע בקו 18 לפני צאת השבת. דן משקרים מבלי להסמיק, מסיבות שכניראה נובעות מלחץ פוליטי. עוד דבר שברור כשמש הוא שיום ביומו הם מפעילים קווים בשעות מסויימות ביום בתפוסה הרבה פחות רווחית מהשעות המדוברות; מעניין למה הם לא בוכים על זה ולא מתעקשים להפסיק את תנועת האוטובוסים כל יום בין 10:00 ל-13:00 ואחרי 21:00?.. כל העניין הזה מריח לא טוב בכלל.
רק תבדוק מה התדירות של דן אחרי 21:00
הם לא מתעקשים ולא בטיח, הם רק מורידים את התדירות לאט לאט עד שאף נוסע לא ירצה לחכות בתחנה. אחרי שמונה בערב תדירות הקווים של דן צונחת בבום
 
רק תבדוק מה התדירות של דן אחרי 21:00
הם לא מתעקשים ולא בטיח, הם רק מורידים את התדירות לאט לאט עד שאף נוסע לא ירצה לחכות בתחנה. אחרי שמונה בערב תדירות הקווים של דן צונחת בבום
תופעה מעצבנת מאוד!
מה שמרתיח הוא שהקווים נוסעים מפוצצים כמו בבוקר (ואף יותר) עקב הירידה הדרסטית בתדירות. אתמול יצא לי לחזור עם קו 18 שיצא בסביבות 22:15 (להערכתי - עליתי בדרך) מרכבת מרכז ובקושי ניתן היה להכניס קיסם לאוטובוס...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה