באר שבע - נתניה בשעתיים - יומן נסיעה.

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
באר שבע - נתניה בשעתיים - יומן נסיעה.

באר שבע - נתניה בשעתיים - יומן נסיעה.
עליתי על 380 בשעה 5:34, ברכבת מרכז ירדתי בשעה 6:45, המתנתי דקה ל601, הגעתי איתו מהר לפולג (ללא כל פקק), אך לא שמתי לב לשעון. המתנתי עוד 3 דקות ל48א והגעתי איתו ליעד בשעה 7:35.

יצא שהקדמתי כהוגן :) שעתיים נסיעה זה הזמן שאני מצפה לנסיעה בין ב"ש לנתניה.

בחזור עליתי על 15 בשעה 16:00, החלפתי ל601 (מרוב עייפות לא היה לי כח לחכות ל605 למרות שידעתי שתוך כמה דקות הוא מגיע). אני משער ש605 עקף אותנו בדרך, גם ראיתי אותו בתחנה כלשהי על כביש החוף, ממש צמוד לפולג. היו פקקים באיזור צומת הרצליה והסירה, התעוררתי פה ושם לכמה שניות, קלטתי מה קורה מסיבי ונרדמתי בהרף עין (כל כל הנסיעה על 601). אני לאט יודע מה מפרט המנוע, אבל הוא מזכיר ברעש את ה303 המהנים. לא בכל רעש המנוע, אבל בחלקים של מעבר להילוך נמוך מהילוך גבוה. בקיצור אחלה של מנוע בשביל הירדמות טובה. לנמיר פינת ז'בוטינסקי הגעתי בשעה 16:11 דקות,ף חציתי כמו שאני רגיל לחצות כבישים... גם ככה היה שם עומס והמכוניות עמדו. הגעתי לרציף של 380 תוך 3 דקות ועליתי על 380 של שעה 17:15. למרות העומס באיילון ובירידה לכביש 1 (שם כבר נרדמתי והתעוררתי לסירוגין עד שהנהג התיישר על 100 ונרדמתי סופית). לכניסה לעיר הגענו ב18:35, בסורוקה ירדתי ב18:40 וב18:50 כבר הייתי בבית.

אם הייתי לוקח את הרכבת של 16:20 מבית יהושוע, הייתי מגיע לרכבת צפון בב"ש בשעה 18:29 לפי הלו"ז. הולך ברגל כ-20-25 דקות (הייתי גם ממש עייף, לא היה לי כוחות ללכת מרוב עייפות). והייתי מגיע פחות או יותר הביתה באותו הזמן.
 

S a m B o o k i

New member
"נמיר פינת ז'בוטינסקי הגעתי בשעה 16:11 דקות"

באר שבע - נתניה בשעתיים - יומן נסיעה.
עליתי על 380 בשעה 5:34, ברכבת מרכז ירדתי בשעה 6:45, המתנתי דקה ל601, הגעתי איתו מהר לפולג (ללא כל פקק), אך לא שמתי לב לשעון. המתנתי עוד 3 דקות ל48א והגעתי איתו ליעד בשעה 7:35.

יצא שהקדמתי כהוגן :) שעתיים נסיעה זה הזמן שאני מצפה לנסיעה בין ב"ש לנתניה.

בחזור עליתי על 15 בשעה 16:00, החלפתי ל601 (מרוב עייפות לא היה לי כח לחכות ל605 למרות שידעתי שתוך כמה דקות הוא מגיע). אני משער ש605 עקף אותנו בדרך, גם ראיתי אותו בתחנה כלשהי על כביש החוף, ממש צמוד לפולג. היו פקקים באיזור צומת הרצליה והסירה, התעוררתי פה ושם לכמה שניות, קלטתי מה קורה מסיבי ונרדמתי בהרף עין (כל כל הנסיעה על 601). אני לאט יודע מה מפרט המנוע, אבל הוא מזכיר ברעש את ה303 המהנים. לא בכל רעש המנוע, אבל בחלקים של מעבר להילוך נמוך מהילוך גבוה. בקיצור אחלה של מנוע בשביל הירדמות טובה. לנמיר פינת ז'בוטינסקי הגעתי בשעה 16:11 דקות,ף חציתי כמו שאני רגיל לחצות כבישים... גם ככה היה שם עומס והמכוניות עמדו. הגעתי לרציף של 380 תוך 3 דקות ועליתי על 380 של שעה 17:15. למרות העומס באיילון ובירידה לכביש 1 (שם כבר נרדמתי והתעוררתי לסירוגין עד שהנהג התיישר על 100 ונרדמתי סופית). לכניסה לעיר הגענו ב18:35, בסורוקה ירדתי ב18:40 וב18:50 כבר הייתי בבית.

אם הייתי לוקח את הרכבת של 16:20 מבית יהושוע, הייתי מגיע לרכבת צפון בב"ש בשעה 18:29 לפי הלו"ז. הולך ברגל כ-20-25 דקות (הייתי גם ממש עייף, לא היה לי כוחות ללכת מרוב עייפות). והייתי מגיע פחות או יותר הביתה באותו הזמן.
"נמיר פינת ז'בוטינסקי הגעתי בשעה 16:11 דקות"
התכוונת 17:11 דק' כמובן.
 

S a m B o o k i

New member


גם רכבת מרכז זה נמיר ארלוזרוב ולא ז'בוטינסקי.

צודק, לא שמתי לב לזה.
 

olli3

New member
מנהל
מי שיורד בפינת ארלוזורוב מפספס את האוטובוס...

גם רכבת מרכז זה נמיר ארלוזרוב ולא ז'בוטינסקי.
מי שיורד בפינת ארלוזורוב מפספס את האוטובוס...
מי שיורד בפינת ז'בוטינסקי, מספיק את האוטובוס.

לכן הגעתי לרכבת מרכז וירדתי בנמיר פינת ז'בוטינסקי.
 
הקטע שלנמיר אין פינה עם ז'בוטינסקי

מי שיורד בפינת ארלוזורוב מפספס את האוטובוס...
מי שיורד בפינת ז'בוטינסקי, מספיק את האוטובוס.

לכן הגעתי לרכבת מרכז וירדתי בנמיר פינת ז'בוטינסקי.
הקטע שלנמיר אין פינה עם ז'בוטינסקי
אבל זה סתם ירידה לקטנות, לא יודע בשביל מה הם הזכירו את זה
 

oschlick

New member
יורדים בנמיר/ז'בוטינסקי וחותכים דרך החניון.

|x|אופס סליחה, אתה מתכוון זבוטינסיק תל אביב
יורדים בנמיר/ז'בוטינסקי וחותכים דרך החניון.
הרבה יותר קצר גם מבחינת מרחק וגם מבחינת המתנה ברמזורים. לא הרבה יודעים את זה
 

mister K

New member
מספיקים אם רצים ריצת אמוק.

מי שיורד בפינת ארלוזורוב מפספס את האוטובוס...
מי שיורד בפינת ז'בוטינסקי, מספיק את האוטובוס.

לכן הגעתי לרכבת מרכז וירדתי בנמיר פינת ז'בוטינסקי.
מספיקים אם רצים ריצת אמוק.
וגם לא כל הקווים עוצרים בפינת ז'בוטינסקי.
התחנה בפינת ארלוזרוב יותר קרובה וגם עוצרים שם כל הקווים. הבעיה היא הרמזור.
 

olli3

New member
מנהל
בדיוק וכלל לא רצתי, הלכתי הליכה מהירה.

מספיקים אם רצים ריצת אמוק.
וגם לא כל הקווים עוצרים בפינת ז'בוטינסקי.
התחנה בפינת ארלוזרוב יותר קרובה וגם עוצרים שם כל הקווים. הבעיה היא הרמזור.
בדיוק וכלל לא רצתי, הלכתי הליכה מהירה.
אם הייתי הולך לאט יותר הייתי מפספס אותו, הגעתי לרציף בדיוק לפני הוא רצה לסגור את הדלת (עוד לא התחיל לסגור).

הבעיה היא הרמזור וגם הפקק שלפני הרמזור, אך לא רק. אלא גם חציית הכביש שם קשה יותר, התנועה שם הרבה יותר ערה ולא עומדת במקום.

ואם נכנס לקטנות, זה מרחק הליכה זהה לרציף של 380. משום מה גוגל לא רוצה להוביל אותי דרך החניון, אבל זה מה שהוא מציע: http://goo.gl/maps/WKEo

מארלוזורוב, יש לזכור שהתחנה נמצאת אחרי הפניה לרחוב דפנה... הנה הדרך שגוגל מציעה: http://goo.gl/maps/WKEo

בשני המקרים זה יוצא 400 מטרים, במקרה הראשון כמו שציינתי גוגל לא יודעת שאתה יכול לחתוך דרך החניון.
 

cwen

New member
מי שצריך לתחנות של המסוף צריך לרדת

בדיוק וכלל לא רצתי, הלכתי הליכה מהירה.
אם הייתי הולך לאט יותר הייתי מפספס אותו, הגעתי לרציף בדיוק לפני הוא רצה לסגור את הדלת (עוד לא התחיל לסגור).

הבעיה היא הרמזור וגם הפקק שלפני הרמזור, אך לא רק. אלא גם חציית הכביש שם קשה יותר, התנועה שם הרבה יותר ערה ולא עומדת במקום.

ואם נכנס לקטנות, זה מרחק הליכה זהה לרציף של 380. משום מה גוגל לא רוצה להוביל אותי דרך החניון, אבל זה מה שהוא מציע: http://goo.gl/maps/WKEo

מארלוזורוב, יש לזכור שהתחנה נמצאת אחרי הפניה לרחוב דפנה... הנה הדרך שגוגל מציעה: http://goo.gl/maps/WKEo

בשני המקרים זה יוצא 400 מטרים, במקרה הראשון כמו שציינתי גוגל לא יודעת שאתה יכול לחתוך דרך החניון.
מי שצריך לתחנות של המסוף צריך לרדת
איפה שירדת, בז'בוטינסקי. ברור. התחנה של ארלוזורוב מתאימה למי שצריך לתחנות שבצד השני של על פרשת דרכים.
 

משה343

New member
רבה,יומן נסיעה מעניין! האם אתה חושב ש..

באר שבע - נתניה בשעתיים - יומן נסיעה.
עליתי על 380 בשעה 5:34, ברכבת מרכז ירדתי בשעה 6:45, המתנתי דקה ל601, הגעתי איתו מהר לפולג (ללא כל פקק), אך לא שמתי לב לשעון. המתנתי עוד 3 דקות ל48א והגעתי איתו ליעד בשעה 7:35.

יצא שהקדמתי כהוגן :) שעתיים נסיעה זה הזמן שאני מצפה לנסיעה בין ב"ש לנתניה.

בחזור עליתי על 15 בשעה 16:00, החלפתי ל601 (מרוב עייפות לא היה לי כח לחכות ל605 למרות שידעתי שתוך כמה דקות הוא מגיע). אני משער ש605 עקף אותנו בדרך, גם ראיתי אותו בתחנה כלשהי על כביש החוף, ממש צמוד לפולג. היו פקקים באיזור צומת הרצליה והסירה, התעוררתי פה ושם לכמה שניות, קלטתי מה קורה מסיבי ונרדמתי בהרף עין (כל כל הנסיעה על 601). אני לאט יודע מה מפרט המנוע, אבל הוא מזכיר ברעש את ה303 המהנים. לא בכל רעש המנוע, אבל בחלקים של מעבר להילוך נמוך מהילוך גבוה. בקיצור אחלה של מנוע בשביל הירדמות טובה. לנמיר פינת ז'בוטינסקי הגעתי בשעה 16:11 דקות,ף חציתי כמו שאני רגיל לחצות כבישים... גם ככה היה שם עומס והמכוניות עמדו. הגעתי לרציף של 380 תוך 3 דקות ועליתי על 380 של שעה 17:15. למרות העומס באיילון ובירידה לכביש 1 (שם כבר נרדמתי והתעוררתי לסירוגין עד שהנהג התיישר על 100 ונרדמתי סופית). לכניסה לעיר הגענו ב18:35, בסורוקה ירדתי ב18:40 וב18:50 כבר הייתי בבית.

אם הייתי לוקח את הרכבת של 16:20 מבית יהושוע, הייתי מגיע לרכבת צפון בב"ש בשעה 18:29 לפי הלו"ז. הולך ברגל כ-20-25 דקות (הייתי גם ממש עייף, לא היה לי כוחות ללכת מרוב עייפות). והייתי מגיע פחות או יותר הביתה באותו הזמן.
רבה,יומן נסיעה מעניין! האם אתה חושב ש..
שישנם דרומיים נוספים שנוסעים יום יום לאזור נתניה ?
אם ברכב פרטי או אם ברכבת או אוטובוס ?
שאלה נוספת מדוע קו ב"ש נתניה אינו חזק כמו קו ב"ש-חיפה
או ב"ש-עפולה ? האם אין הענות לנסיעה לאזור נתניה ולא דווקא
לעיר נתניה עצמה אלה לאזור באופן כללי ?

אני שמתי לב ע"פ הטרמפים שיוצאים ע"י סטודנטים מבאר שבע שיש לא מעט
שעובדים באזורי תעשיית אייטק ברחובות , פתח תקווה וצומת רעננה .
 

olli3

New member
מנהל
יש, ממה שהבנתי.

רבה,יומן נסיעה מעניין! האם אתה חושב ש..
שישנם דרומיים נוספים שנוסעים יום יום לאזור נתניה ?
אם ברכב פרטי או אם ברכבת או אוטובוס ?
שאלה נוספת מדוע קו ב"ש נתניה אינו חזק כמו קו ב"ש-חיפה
או ב"ש-עפולה ? האם אין הענות לנסיעה לאזור נתניה ולא דווקא
לעיר נתניה עצמה אלה לאזור באופן כללי ?

אני שמתי לב ע"פ הטרמפים שיוצאים ע"י סטודנטים מבאר שבע שיש לא מעט
שעובדים באזורי תעשיית אייטק ברחובות , פתח תקווה וצומת רעננה .
יש, ממה שהבנתי.
יש כמה שעושים זאת קבוע, אבל הרוב לצורכי השתלמויות/קורסים וכו'.

שימוש נעשה ברכבת בלבד משום מה (מבחינת תח"צ) וברכב פרטי, לרוב בשיתוף נסיעה (רכב מלא).
 

משה343

New member
מעניין אם היה קו מב"ש לאזורי התעשייה בערים...

יש, ממה שהבנתי.
יש כמה שעושים זאת קבוע, אבל הרוב לצורכי השתלמויות/קורסים וכו'.

שימוש נעשה ברכבת בלבד משום מה (מבחינת תח"צ) וברכב פרטי, לרוב בשיתוף נסיעה (רכב מלא).
מעניין אם היה קו מב"ש לאזורי התעשייה בערים...
כמו רחובות , פתח תקווה [קריית אריה], רעננה [צומת] ועוד כאלו שאולי אני לא מכיר
אז היתה הענות לעזוב את הרכב או הרכבת ?
כיום אפילו לרחובות שהיא הקרובה מכולם אין גישה נוחה עם אוטובוס
בגלל שהוא מאסף ומיגיע .
 

olli3

New member
מנהל
החשיבה שלך היא חשיבה לא ליסנגית.

מעניין אם היה קו מב"ש לאזורי התעשייה בערים...
כמו רחובות , פתח תקווה [קריית אריה], רעננה [צומת] ועוד כאלו שאולי אני לא מכיר
אז היתה הענות לעזוב את הרכב או הרכבת ?
כיום אפילו לרחובות שהיא הקרובה מכולם אין גישה נוחה עם אוטובוס
בגלל שהוא מאסף ומיגיע .
החשיבה שלך היא חשיבה לא ליסנגית.
מי שעובד במקומות מרוחקים מהבית, לרוב זה בדרגות שאתה זכאי לרכב ליסיניג. מעטים אלו שעושים זאת ברכבם הפרטי על חשבונם. זה לא משתלם לביצוע.

קו לכביש גהה נחוץ ביותר ולא רק בעבור יוממים.

אוטובוס כללי בין באר שבע לראשל"צ צריך להיות באמצעות קו שיסע על כביש 6 וירד ל431. קו ישיר שיפעל מספר פעמים במהלך היום או פעם ביום לכל כיוון (בדומה ל360 לאשדוד). לגבי רחובות ונס ציונה, לטעמי אין טעם שיכנס לערים אלו. מספיק הירידה במחלף ראשונים ומשם החלפה לקו מבין יותר מידי קווים לנס ציונה ורחובות.
 

משה343

New member
היתה בזמנו תוכנית למטרודן להפעיל קו לצומת ר..

החשיבה שלך היא חשיבה לא ליסנגית.
מי שעובד במקומות מרוחקים מהבית, לרוב זה בדרגות שאתה זכאי לרכב ליסיניג. מעטים אלו שעושים זאת ברכבם הפרטי על חשבונם. זה לא משתלם לביצוע.

קו לכביש גהה נחוץ ביותר ולא רק בעבור יוממים.

אוטובוס כללי בין באר שבע לראשל"צ צריך להיות באמצעות קו שיסע על כביש 6 וירד ל431. קו ישיר שיפעל מספר פעמים במהלך היום או פעם ביום לכל כיוון (בדומה ל360 לאשדוד). לגבי רחובות ונס ציונה, לטעמי אין טעם שיכנס לערים אלו. מספיק הירידה במחלף ראשונים ומשם החלפה לקו מבין יותר מידי קווים לנס ציונה ורחובות.
היתה בזמנו תוכנית למטרודן להפעיל קו לצומת ר..
לצומת רעננה .
משום מה זה לא יצא לפועל עד כה לצערי .
יתכן וקו כזה שיסע על כביש ויכנס רק עד מחלף ראשונים כמו שציינת
ויצא וימשיך הלאה על כביש 6 לאזור ראש העין כפר סבא רעננה
אני חושב אם יהיה קו כזה ושרות משלים של תחבורה אל מקומות התעסוקה
מי שיש לו רכב ליסיניג יחשוב אולי להשאיר אותו לאשתו או לבעל
ויסעו בתח"צ .

לגבי 360 פשש לא ידעתי שהוא מהיר כלכך עם מעט עצירות, עד כה לא יצא
לי לנסוע איתו . נראה גם שיש לו רק 2 נסיעות ביום מב"ש וביום חמישי 3 נסיעות .
 

S a m B o o k i

New member
360 לא עובד מספיק בכלל!

החשיבה שלך היא חשיבה לא ליסנגית.
מי שעובד במקומות מרוחקים מהבית, לרוב זה בדרגות שאתה זכאי לרכב ליסיניג. מעטים אלו שעושים זאת ברכבם הפרטי על חשבונם. זה לא משתלם לביצוע.

קו לכביש גהה נחוץ ביותר ולא רק בעבור יוממים.

אוטובוס כללי בין באר שבע לראשל"צ צריך להיות באמצעות קו שיסע על כביש 6 וירד ל431. קו ישיר שיפעל מספר פעמים במהלך היום או פעם ביום לכל כיוון (בדומה ל360 לאשדוד). לגבי רחובות ונס ציונה, לטעמי אין טעם שיכנס לערים אלו. מספיק הירידה במחלף ראשונים ומשם החלפה לקו מבין יותר מידי קווים לנס ציונה ורחובות.
360 לא עובד מספיק בכלל!
אם כבר מדברים על 360 ,בימי ראשון הדחיפות והתורים אליו הם משהו לא נגמר.
וחוץ מזה התדירות שלו זוועה.
 

טשאפק

New member
רק אנשים מעטים מוכנים לבזבז

רבה,יומן נסיעה מעניין! האם אתה חושב ש..
שישנם דרומיים נוספים שנוסעים יום יום לאזור נתניה ?
אם ברכב פרטי או אם ברכבת או אוטובוס ?
שאלה נוספת מדוע קו ב"ש נתניה אינו חזק כמו קו ב"ש-חיפה
או ב"ש-עפולה ? האם אין הענות לנסיעה לאזור נתניה ולא דווקא
לעיר נתניה עצמה אלה לאזור באופן כללי ?

אני שמתי לב ע"פ הטרמפים שיוצאים ע"י סטודנטים מבאר שבע שיש לא מעט
שעובדים באזורי תעשיית אייטק ברחובות , פתח תקווה וצומת רעננה .
רק אנשים מעטים מוכנים לבזבז
זמן ארוךבנסיעות לעבודה וחזרה, באופן יומיומי ולאורך תקופה ארוכה.

המרחק מב"ש לאיזור התעשייה פולג בנתניה הוא הרבה מעבר למרחק היוממות המקובל על רוב מכריע של העובדים. אם לא מדובר בנסיעה יומיומית, אז זה משהו אחר: הכרתי למשל באר שבעי שעבד בסלקום, ונסע פעם בשבוע (ברכבת) למשרד המרכזי של החברה, בנתניה - דרך של כשעתיים ורבע לכל כיוון, מדלת לדלת. גם סטודנט שלומד בב"ש ועובד במרכז עושה בדר"כ את הדרך רק פעמיים-שלוש בשבוע, לא פעמיים ביום.

לפני כמה ימים דיברתי עם אשה, שהייתה נוסעת לעבודה פעמיים-שלוש בשבוע נסיעה ארוכה יחסית, של קרוב לשעה (מצפון הנגב למרכז, ברכב). בגלל העתקת מגורי המשפחה למרחק גדול עוד יותר, של שעה וחצי נסיעה, היא מתכננת להישאר ללון במרכז שני לילות בשבוע, במקום לנסוע הלוך ושוב באותו יום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה