בא לי גם להחיות את הפורום

shaysx92

New member
מריל קסאי

כן אני יודע שאני חוזר על עצמי אבל מה לעשות שאין כלום במ' חוץ מריל קסאי חוץ מזה שהיא משחקת את אבוני היא גם הזמרת ששרה את שירי הפתיחה הסיום של הסדרה שגם זכו להערצה רבה.
 
זה לא נכון שאין כלום ב- מ':

יש את מאוס- הילדה הקטנה עם השיער הנוראי (חח) מגה- הטכנו הרשע מוז- מנהיגת היטושים ...
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gifנבחרים השבט המרושע שקדם לטכנוס וסגד לזוט ולשומר../images/Emo3.gif
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gifאני חושבת כבר שעה, ולא מוצאת כלום ב-ע'. למישהו יש רעיון?../images/Emo12.gif אם לא, נדלג ל-פ, בזה יש כמה...
 

מיכמיך3

New member
אני גם ניסיתי לחשוב מה יש ב-ע'

אבל באמת לא נראה לי שיש משהו ב-ע'. שנעבור ל-פ'? יאללה... פרייד.
 
עכבר- מאוס בעיברית

חח גם אני חושבת הרבה זמן על מילה ב- ע' וזה הדבר היחידי שעל לי לראש. חוץ מזה שהיו גם עכברים\ חולדות בביוב בקניון אז יש עוד משהו שמתקשר לזה חח. אפשר סוף סוף לעבור אות לא?
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gifלמרות שזה היה מאולץ (אין מה לעשות, לא בכל אות יש משהו מסתבר. אבל ח"ח על היצירתיות|4u|), נראה לי שפ' ../images/Emo13.gif והיות ומיכמיך כבר אמרה פרייד, אני אוסיף פוניקס מול, שזה השם של הקניון, ונוכל להמשיך לאות צ' ../images/Emo13.gif למישהו יש הצעות?
 
צ'וזן...

הנבחרים!!! הממשיכים של זוט או משו כזה... עמד בראשם החרא הזה איך קראו לו למכוער?נו הבלונדיני אה השומר!!!!! לא היה לו שם?טוב לא משנה.. הם היו רעים ומגעילים וברוך שפטרנו
עכשיו ק'...
 
השם האמיתי של השומר הוא ג'אפה

אבוני הייתה היחידה שלקראה לו בשם הזה ורק בעם אחת כשהם נפגשו בפעם הראשונה כשהוא נהייה השומר. היא היחידה שיודעת את השם שלו כי הם היו ביחד בלוקוס.
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gifהם גם היו ביחד בכיתה אם אני לא טועה לפי הפרה-טרייב בעונה 2...
 
וואלה נכון...

הוא הראשון שעמד על הכיסא וצעק "פאוור אנד כאוס" אחרי שזוט קם וצעק את זה, ואבוני הייתה בכיתה, אה וגם טרודי, הם כולם היו ביחד. ואם כבר מדברים על זה אז גם בריי היה איתם באותו בצפר אבל בכיתה מעליהם.
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gifקיילן פאריס מאויה (או משו כזה../images/Emo3.gif) השחקן שמשחק את מגה. למרות שנראה לי שיש דברים קלים יותר שיכולתי לומר. אהה, קלואי../images/Emo6.gif. טוב, אותה אני שונאת, אני נשארת עם קיילן ../images/Emo13.gif.
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gifהא! צריך לפתוח מועדון! יש למישהו משהו ב-ר' או שהכבוד הוא שלי? ../images/Emo9.gif
 
למעלה