בבני ברק דורשים: עוד מפרקיות

מצב
הנושא נעול.
סע ב-43 או ב-143 אחר"צ לכיוון בת ים...
אחר כך תגיד לי אם לדעתך הם לא זקוקים למפרקיות..
עשיתי זאת כמה פעמים עד חולון בשעות הכי עמוסות
כשהחיילים והסטודנטים יוצאים. 43 מפרקי חצי ריק, לא מפרקי מצליח להתמלא בסוף אלוף שדה או בשלום. ב-143 מפרקי תמיד יש מקומות ישיבה, לפחות עד חולון.
 

mister K

New member
עשיתי זאת כמה פעמים עד חולון בשעות הכי עמוסות
כשהחיילים והסטודנטים יוצאים. 43 מפרקי חצי ריק, לא מפרקי מצליח להתמלא בסוף אלוף שדה או בשלום. ב-143 מפרקי תמיד יש מקומות ישיבה, לפחות עד חולון.
143 אחר"צ נוסע מפוצץ כבר מבר אילן.
 

עלה13

New member
יש כמה קווים שלא זקוקים למפרקיות וניתן להוציא
מהם. קו 38 לא זקוק למפרקית בשעות השפל 10-14 קו 42 לא זקוק למפרקית קו 43 חוץ משעות הבוקר לא זקוק למפרקית
הפתרון הוא לא לקחת מקו מסויים...
מפרקיות, אלה רכישת מפרקיות, יש מקום לעוד 100 אוטובוסים מפרקיים במטרופולין תל אביב, מקו 42 לקחת מפרקיות זו טעות, ללא קשר לעמדתה של עריית תל אביב, אם מדובר בקו מטרופוליני שעובר מס' ערים, חברת דן יכולה להפעיל גם אם יש התנגדות של עיריה, ערית תל אביב יכולה להתנגד למפרקיות שנוסעות בתחומה, או ברחובות קטנים יש קווים שלא יכולים לפעול ללא רבי קיבולת ויש מס' קווים תל אביבים שצריכם לעבור למפרקיות בכל שעות השרות כ קו 1, 10 ,61 63,10 אם יעבור למפרקית, בתוך שנה א/נשים יסעו בו בעמידה וכמובן שקווים שנובעים היום כ18 25 40 42 82 צריכים לעבוד בכל שעות השרות במפרקיות, זה רק עניין שאנשים צריכים להיות כמו בקר באוטובוס אלה בשרות. הראירגון בתחבורה הוא מצויין לתחבורה הפעימה הראשונה מוכיחה את הצורך ואת הפתרון הנכון לתחבורה ציבורית היום, קווים מטרופוליניים ברבי קיבולת, עירוניים, ברגילים ושכונתיים במיניבוסים, זה מיושם טוב למעט הקטע של המפרקיות ואין קשר לערית תל אביב, דן יכולה להפעיל בקווים 18 ו25 שהשתתפו בפעימה הראשונה מפרקיות בקווים אלו מתחילת השרות ועד סופו, בקטע הזה דן לא פעלה כראוי, מפני שאילו נהגה כך ובמצב של חוסר במפרקיות ביחס לעבר, היה מורגש הלחץ והצורך ועריית תל איבי היתה מבינה שהחלוקה של הראירגון למורופוליני רב קיבולת, עירוני - רגיל ושכונתי מיניבוס היא נוסחה שצריך לעבוד לפיה מעבר לכך, אילו היו רזרוות של מפרקיות, דן יכלה להשכיר לרכבת קווים בתקופת השבתות או כשל כלשהוא, אני זוכר באחד הטיולים בלונדון כאשר רכבת התחתית שבקה למשך שעתיים, עוד לפני שהקול ברמקול הודיעה על כך כשעלינו מהטיוב, חיכו שורת של מעל ל10 קומותיים עמדו א/נשים עלו ללא תשלום ובתוך מס' דקות הצליחו להתגבר על עשרות אלפי נוסעים.
 
הפתרון הוא לא לקחת מקו מסויים...
מפרקיות, אלה רכישת מפרקיות, יש מקום לעוד 100 אוטובוסים מפרקיים במטרופולין תל אביב, מקו 42 לקחת מפרקיות זו טעות, ללא קשר לעמדתה של עריית תל אביב, אם מדובר בקו מטרופוליני שעובר מס' ערים, חברת דן יכולה להפעיל גם אם יש התנגדות של עיריה, ערית תל אביב יכולה להתנגד למפרקיות שנוסעות בתחומה, או ברחובות קטנים יש קווים שלא יכולים לפעול ללא רבי קיבולת ויש מס' קווים תל אביבים שצריכם לעבור למפרקיות בכל שעות השרות כ קו 1, 10 ,61 63,10 אם יעבור למפרקית, בתוך שנה א/נשים יסעו בו בעמידה וכמובן שקווים שנובעים היום כ18 25 40 42 82 צריכים לעבוד בכל שעות השרות במפרקיות, זה רק עניין שאנשים צריכים להיות כמו בקר באוטובוס אלה בשרות. הראירגון בתחבורה הוא מצויין לתחבורה הפעימה הראשונה מוכיחה את הצורך ואת הפתרון הנכון לתחבורה ציבורית היום, קווים מטרופוליניים ברבי קיבולת, עירוניים, ברגילים ושכונתיים במיניבוסים, זה מיושם טוב למעט הקטע של המפרקיות ואין קשר לערית תל אביב, דן יכולה להפעיל בקווים 18 ו25 שהשתתפו בפעימה הראשונה מפרקיות בקווים אלו מתחילת השרות ועד סופו, בקטע הזה דן לא פעלה כראוי, מפני שאילו נהגה כך ובמצב של חוסר במפרקיות ביחס לעבר, היה מורגש הלחץ והצורך ועריית תל איבי היתה מבינה שהחלוקה של הראירגון למורופוליני רב קיבולת, עירוני - רגיל ושכונתי מיניבוס היא נוסחה שצריך לעבוד לפיה מעבר לכך, אילו היו רזרוות של מפרקיות, דן יכלה להשכיר לרכבת קווים בתקופת השבתות או כשל כלשהוא, אני זוכר באחד הטיולים בלונדון כאשר רכבת התחתית שבקה למשך שעתיים, עוד לפני שהקול ברמקול הודיעה על כך כשעלינו מהטיוב, חיכו שורת של מעל ל10 קומותיים עמדו א/נשים עלו ללא תשלום ובתוך מס' דקות הצליחו להתגבר על עשרות אלפי נוסעים.
לדעתי לא שווה לדן לרכוש מפרקיות בשל הרע-ארגון
לפי הרה-ארגון המפרקיות יוצאו מרוב הקווים.
 

עלה13

New member
לדעתי לא שווה לדן לרכוש מפרקיות בשל הרע-ארגון
לפי הרה-ארגון המפרקיות יוצאו מרוב הקווים.
הראירגון מחלק את הקווים....
לקווים מטרופוליים, ערוניים ושכונתיים, בעיריית תל אביב מחזיק תיק התחבורה רוצה להוריד את המפרקיות בתוך העיר (דגש על רוצה), לא חושב שחולדאי חושב מפרקי או לא הוא חושב על תחבורה ראויה בעיר ובמטרופולין, עריית גבעתיים מתנגדת נחרצות למפרקי ואין לה ממש סיבה, היא עושה בעיקר בגלל הספור של הוצאת המפרקיות המזהמות בגל הראשון, בכל אופן מה שמכתיב זה השטח, נניח שיש הנחיה מחר בבוקר להפסיק שימוש במפרקיות במטרופולין תל אביב (קווים 18 25 40 42) הכאוס יהיה גדול, תהיה ירידה בנסיעות בתחבורה ציבורית וירידות בקווים רבים. א/נשים נוסעים ברבי קיבולת בשל מספר סיבות, תכולה, מרחב, תחלופה גדולה ותדירות, לא קשור לכך שיש מס' פעמים ביום שהאוטובוס לא מלא, א/נשים הם לא חיות וא/נשים רוצים תחושת שייכות, קו 4 5 16 לא יכול להיות כזה אין להם שום דבר שנוסע/ת יכולים להזהות אותו (הבעיתיות הגדולה בסוג הרכב שנוסע או בנוסף תדירות), אפילו מוניות השרות על בעיית הנהגים שלה נותנים יותר (תדירות, נסיעות בסוף שבוע, עליה וירידה בכל מקום), ראה את המיניבסים ואת היחסים של הנוסעים/נהגים, וההרגלים שהפתתחו, משום שאופי הקווים, המסלול, כלי הרכב, הכריזה מחמיאים לנוסעים ומאפשרים לתושבים מבוגרים לעלות מתוך הרחובות הקטנים. הראירגון יכול להציל את התחבורההציבורית בארץ, איזה כלי ינוע בכל אחת נתון לדיון, בנתיים הבעיתיות היא לא רק בעיריות אצמם אלה, לא פחות ואף יותר בחברות המפעילות, דן אומנם עשתה דרך ואפשר לתת לא קופלימנטים, אך היא לא הולכת עד הסוף, היא יכולה הרבה יותר, גם אם הציוד הקיים וזה לא קשור לעיריה או לסוג אוטובוס. אילו דן היתה מייסמת את הריארגון בכך שהיתה מפעילה את קווים 18 25 (לדעתי גם את 10) במפרקיים לאורך כל השרות מתחילתו ועד סופו (מבלי לפגוע בקווים 40 42 כפי שהם היום), גם במחיר פגיע בצימצום מפרקיות בקווים אחרים ומפעילה את מסך הכתוביות והכריזה בכל האוטובוסים, מצבה כחברת תחבורה ציבורית היה הרבה יותר טוב והיא היתה מבטיחה את לקוחיתיה גם בעידן רכבת קלה/תחתית, אי הישום הזה מאמיד אותה בבעיה גם מבחינת ציבור הנוסעים וגם מבחינת ההתמודדות מול הראשיות. אפשר לתקן את זה.
 
הראירגון מחלק את הקווים....
לקווים מטרופוליים, ערוניים ושכונתיים, בעיריית תל אביב מחזיק תיק התחבורה רוצה להוריד את המפרקיות בתוך העיר (דגש על רוצה), לא חושב שחולדאי חושב מפרקי או לא הוא חושב על תחבורה ראויה בעיר ובמטרופולין, עריית גבעתיים מתנגדת נחרצות למפרקי ואין לה ממש סיבה, היא עושה בעיקר בגלל הספור של הוצאת המפרקיות המזהמות בגל הראשון, בכל אופן מה שמכתיב זה השטח, נניח שיש הנחיה מחר בבוקר להפסיק שימוש במפרקיות במטרופולין תל אביב (קווים 18 25 40 42) הכאוס יהיה גדול, תהיה ירידה בנסיעות בתחבורה ציבורית וירידות בקווים רבים. א/נשים נוסעים ברבי קיבולת בשל מספר סיבות, תכולה, מרחב, תחלופה גדולה ותדירות, לא קשור לכך שיש מס' פעמים ביום שהאוטובוס לא מלא, א/נשים הם לא חיות וא/נשים רוצים תחושת שייכות, קו 4 5 16 לא יכול להיות כזה אין להם שום דבר שנוסע/ת יכולים להזהות אותו (הבעיתיות הגדולה בסוג הרכב שנוסע או בנוסף תדירות), אפילו מוניות השרות על בעיית הנהגים שלה נותנים יותר (תדירות, נסיעות בסוף שבוע, עליה וירידה בכל מקום), ראה את המיניבסים ואת היחסים של הנוסעים/נהגים, וההרגלים שהפתתחו, משום שאופי הקווים, המסלול, כלי הרכב, הכריזה מחמיאים לנוסעים ומאפשרים לתושבים מבוגרים לעלות מתוך הרחובות הקטנים. הראירגון יכול להציל את התחבורההציבורית בארץ, איזה כלי ינוע בכל אחת נתון לדיון, בנתיים הבעיתיות היא לא רק בעיריות אצמם אלה, לא פחות ואף יותר בחברות המפעילות, דן אומנם עשתה דרך ואפשר לתת לא קופלימנטים, אך היא לא הולכת עד הסוף, היא יכולה הרבה יותר, גם אם הציוד הקיים וזה לא קשור לעיריה או לסוג אוטובוס. אילו דן היתה מייסמת את הריארגון בכך שהיתה מפעילה את קווים 18 25 (לדעתי גם את 10) במפרקיים לאורך כל השרות מתחילתו ועד סופו (מבלי לפגוע בקווים 40 42 כפי שהם היום), גם במחיר פגיע בצימצום מפרקיות בקווים אחרים ומפעילה את מסך הכתוביות והכריזה בכל האוטובוסים, מצבה כחברת תחבורה ציבורית היה הרבה יותר טוב והיא היתה מבטיחה את לקוחיתיה גם בעידן רכבת קלה/תחתית, אי הישום הזה מאמיד אותה בבעיה גם מבחינת ציבור הנוסעים וגם מבחינת ההתמודדות מול הראשיות. אפשר לתקן את זה.
אתה מציע לחזק קווים לאזור אחד
על חשבון כל שאר האזורים? זו לא הצעה הגיונית. במיוחד שבקווים שציינת לדן אין תחרות עם חברות אחרות. וקו 10 לא צריך מפרקיות. בטח שלא קו 4.
 

עלה13

New member
אתה מציע לחזק קווים לאזור אחד
על חשבון כל שאר האזורים? זו לא הצעה הגיונית. במיוחד שבקווים שציינת לדן אין תחרות עם חברות אחרות. וקו 10 לא צריך מפרקיות. בטח שלא קו 4.
לגבי קו 4...
לדעתי צריך לבטל אותו, לאריך את קו 16 לעתידים דרך בן יבודה ורוקח ולפעול כמפרקי, קו 4 יהיה מיותר. קו 5 צריך לדעתי לפעולבאוטובוס רגיל בדגם בתקן יורו 5, קו 10 עם השינוי והארכה עד לסינמה סיטי, הופך אותו למטרופוליני והוא מצדיק רב קיבולת. דברנו על ראירגון וראירגון אמור להיות בהמשך בכל המדינה, דברתי על הקווים של חברת דן, אני חושב שקו 55 של קווים אמור לפעול כאוטופס ב קיבולת מפרקי, הרעיון של הרא אירגון לחלוקה לקווים מטרופוליניים, עירוניים ושכונתיים וצמצום מס' הקווים הוא מצוין ונכון להתמודדות מול מצב התחבורה הציבורית היום, צריך לישם אותו נכון, קווים מטרופוליניים ינוע בצירים ראשיים על נת"צ הם לא צריכים לנוע ברחובות קטנים, הפעימה הראשונה בראירגון הוציאה את קו 18 מהצירים הבעייתים שלו, אין בעיה שרב קיבולת ינוע בצירים כאבן גבירול, קינג ד'ורג', אלנבי, בן יהודה, דיזנגוף, ארלוזרוב, שאול המלך על נת"צ בלבד ואני מאמין שגם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ומחזיק תיק התחבורה יסכימו לכך, קו 63 שנכנס לגבעתיים אכן נע בצירים צרים כרחוב רמב"ם, אפשר לשנות נתיב ולהשלים במיניבוס. אנחנו מדברים על מטרופולין תל אביב וגוש דן שבהם פועלות עיקריות, דן, אגד, קווים, מטרופולין, עם מטרופולין בגדול אין בעיה, יש להם ציוד חדש, אינטרנט אלחוטי, יורו 5, חברת קווים משמתמשים בציוד ישן, הם בהחלט יכולים להשתלב בראיארגון, לאחד קווים ולשדרג את קו 55 עם רב קיבולת, גם אגד יכולה להשתלב ולתת מענה למטרופולין ולגוש. לגבי תחרות, היום ניתן במרכז תל אביב לנוע בדן, קווים ומטרופולין בכרטיס חופשי חודשי וסטודנטאלי, התחרות היא בעיקר בתדירות וסוג כלי, מטרופלין תמיד תהווה חלופה ראשונה (ציוד חדש, אינטרנט אלחוטי), דן (ציוד סביר, תדירות סבירה עד סבירה מינוס), שניה וקווים אחרונה (תדירות וציוד לא הכי טובים בלשון המעטה), אגד לא בעניין, אבל אילו היא היתה חלק התרומה שלה היתה בעיקר בקווים שמגיעים לאוניברסיטת תל אביב. כל מה שצריך זה ישום של הראירגון, ציוד חדש, שימוש ברבי קיבולת בקווים מטרופוליניים, הטמעת הכריזה והכתוביות, לוחות זמנים בתחנות בשביל שבמטרופולין תל אביב, במרכז תל אביב מהגוש אליו וממנו לגוש תהיה תחבורה טובה שתתן שירות מצויין למשתמשים ותייצג אותנו טוב בעולם.
 
לגבי קו 4...
לדעתי צריך לבטל אותו, לאריך את קו 16 לעתידים דרך בן יבודה ורוקח ולפעול כמפרקי, קו 4 יהיה מיותר. קו 5 צריך לדעתי לפעולבאוטובוס רגיל בדגם בתקן יורו 5, קו 10 עם השינוי והארכה עד לסינמה סיטי, הופך אותו למטרופוליני והוא מצדיק רב קיבולת. דברנו על ראירגון וראירגון אמור להיות בהמשך בכל המדינה, דברתי על הקווים של חברת דן, אני חושב שקו 55 של קווים אמור לפעול כאוטופס ב קיבולת מפרקי, הרעיון של הרא אירגון לחלוקה לקווים מטרופוליניים, עירוניים ושכונתיים וצמצום מס' הקווים הוא מצוין ונכון להתמודדות מול מצב התחבורה הציבורית היום, צריך לישם אותו נכון, קווים מטרופוליניים ינוע בצירים ראשיים על נת"צ הם לא צריכים לנוע ברחובות קטנים, הפעימה הראשונה בראירגון הוציאה את קו 18 מהצירים הבעייתים שלו, אין בעיה שרב קיבולת ינוע בצירים כאבן גבירול, קינג ד'ורג', אלנבי, בן יהודה, דיזנגוף, ארלוזרוב, שאול המלך על נת"צ בלבד ואני מאמין שגם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ומחזיק תיק התחבורה יסכימו לכך, קו 63 שנכנס לגבעתיים אכן נע בצירים צרים כרחוב רמב"ם, אפשר לשנות נתיב ולהשלים במיניבוס. אנחנו מדברים על מטרופולין תל אביב וגוש דן שבהם פועלות עיקריות, דן, אגד, קווים, מטרופולין, עם מטרופולין בגדול אין בעיה, יש להם ציוד חדש, אינטרנט אלחוטי, יורו 5, חברת קווים משמתמשים בציוד ישן, הם בהחלט יכולים להשתלב בראיארגון, לאחד קווים ולשדרג את קו 55 עם רב קיבולת, גם אגד יכולה להשתלב ולתת מענה למטרופולין ולגוש. לגבי תחרות, היום ניתן במרכז תל אביב לנוע בדן, קווים ומטרופולין בכרטיס חופשי חודשי וסטודנטאלי, התחרות היא בעיקר בתדירות וסוג כלי, מטרופלין תמיד תהווה חלופה ראשונה (ציוד חדש, אינטרנט אלחוטי), דן (ציוד סביר, תדירות סבירה עד סבירה מינוס), שניה וקווים אחרונה (תדירות וציוד לא הכי טובים בלשון המעטה), אגד לא בעניין, אבל אילו היא היתה חלק התרומה שלה היתה בעיקר בקווים שמגיעים לאוניברסיטת תל אביב. כל מה שצריך זה ישום של הראירגון, ציוד חדש, שימוש ברבי קיבולת בקווים מטרופוליניים, הטמעת הכריזה והכתוביות, לוחות זמנים בתחנות בשביל שבמטרופולין תל אביב, במרכז תל אביב מהגוש אליו וממנו לגוש תהיה תחבורה טובה שתתן שירות מצויין למשתמשים ותייצג אותנו טוב בעולם.
הבעיה עם קווים ארוכים מדי היא שהם נוטים לא
לעמוד בלו"ז באמצע המסלול ולהתקבץ לזוגות ושלשות.
 

מבשרת333

New member
אתה מציע לחזק קווים לאזור אחד
על חשבון כל שאר האזורים? זו לא הצעה הגיונית. במיוחד שבקווים שציינת לדן אין תחרות עם חברות אחרות. וקו 10 לא צריך מפרקיות. בטח שלא קו 4.
כמקורבת לנושא...
אין שום צורך להאריך או לקצר או לערוך שינוי בקווים 5 4 ו-63. אילו קווים מצויינים של 'דן', לגבי קו 4 הוא כלל לא עמוס מפאת העובדה שמדובר במסלול קצר. קו- 10 לא נחשב לקו עמוס אלא רק בשעות מסויימות. הקווים שבאמת רצוי לתגבר הם כל הארבעימים של 'דן' וקווים 18 25 ו-27
 

אורי404

New member
כמקורבת לנושא...
אין שום צורך להאריך או לקצר או לערוך שינוי בקווים 5 4 ו-63. אילו קווים מצויינים של 'דן', לגבי קו 4 הוא כלל לא עמוס מפאת העובדה שמדובר במסלול קצר. קו- 10 לא נחשב לקו עמוס אלא רק בשעות מסויימות. הקווים שבאמת רצוי לתגבר הם כל הארבעימים של 'דן' וקווים 18 25 ו-27
אם ארבעימים זה כולל את 49, אז בהחלט כן
אבל מתבקשים גם שיפורים אחרים, עבור תושבי רמת גן, גבעתיים ועבור אזור רמת החי"ל ועתידים. על האחרון, נקווה, שעם המפעיל הבא יהיו השינויים המתבקשים בשדרוג מסלולי הקווים ובהוספת נסיעות. את קו 49 מתבקש לתגבר וגם לשפר עבור אזור גבעתיים ורמת גן בהוספת נסיעות בעיקר, אך גם בהוספת קווים חדשים ושדרוג חלק מן הקווים הקיימים.
 

מבשרת333

New member
אם ארבעימים זה כולל את 49, אז בהחלט כן
אבל מתבקשים גם שיפורים אחרים, עבור תושבי רמת גן, גבעתיים ועבור אזור רמת החי"ל ועתידים. על האחרון, נקווה, שעם המפעיל הבא יהיו השינויים המתבקשים בשדרוג מסלולי הקווים ובהוספת נסיעות. את קו 49 מתבקש לתגבר וגם לשפר עבור אזור גבעתיים ורמת גן בהוספת נסיעות בעיקר, אך גם בהוספת קווים חדשים ושדרוג חלק מן הקווים הקיימים.
אכן גם 49 זקוק לשידרוג בתדירויות המאוסות
גם קו 127 ו-243 המאד לא ברור לי מה פשר קיומו.
 

אורי404

New member
אכן גם 49 זקוק לשידרוג בתדירויות המאוסות
גם קו 127 ו-243 המאד לא ברור לי מה פשר קיומו.
עד כמה, שהבנתי קווים 127 ו-243 הם מן
קווים ייעודיים לבית עלמין ירקון. אבל אם קו כחלופה או מספר שונה, היה טוב אם היה למשל את קו 127 לכיוון שכונת אם המושבות, שהיא אזור מגורים גדול.
 

מבשרת333

New member
עד כמה, שהבנתי קווים 127 ו-243 הם מן
קווים ייעודיים לבית עלמין ירקון. אבל אם קו כחלופה או מספר שונה, היה טוב אם היה למשל את קו 127 לכיוון שכונת אם המושבות, שהיא אזור מגורים גדול.
הבנת נכון,ואכן היה טוב לו היו משלבים ב127
את אם המושבות, כך היה נחסך קו-38. ולגבי 243 לא יודעת...מי נוסע בו בכלל??? הוא קו ארוך מייגע ומתסכל ובאופן חסר הגיון.
 
לדעתי לא שווה לדן לרכוש מפרקיות בשל הרע-ארגון
לפי הרה-ארגון המפרקיות יוצאו מרוב הקווים.
הרה-ארגון כבר הרג את המפרקיות בקו 18
רואים פחות ופחות נוסעים בקו 18 ובעקבות זאת יותר ויותר אוטובוסים קצרים בקו. המפרקיות התחילו להתפזר בצורה די אקראית בקווים 18, 25, 26 ו-125. כל המוצא הגיון בשיבוצים מוזמן לשפוך אור.
 

מבשרת333

New member
הרה-ארגון כבר הרג את המפרקיות בקו 18
רואים פחות ופחות נוסעים בקו 18 ובעקבות זאת יותר ויותר אוטובוסים קצרים בקו. המפרקיות התחילו להתפזר בצורה די אקראית בקווים 18, 25, 26 ו-125. כל המוצא הגיון בשיבוצים מוזמן לשפוך אור.
אנדי שמעתי ש'דן' שוקלים להחזיר את המסלול
הקודם של 18 עקב ירידה בנוסעים. זו רק שמועה מנהג מסויים.
 

עלה13

New member
אנדי שמעתי ש'דן' שוקלים להחזיר את המסלול
הקודם של 18 עקב ירידה בנוסעים. זו רק שמועה מנהג מסויים.
קו 18...
בקו זה יש להחליף את קטע ויצמן דוד המלך עם קו 82 ולהפעיל את קו 18 עם מפרקיות בלבד ובתירות גבוהה, הנוסעים יחזרו ויתווספו חדשים, הירידה היא בשל השינוי משאול המלך לדוד המלך, אני מכיר את הנושא ושלחתי מכתב לדן על כך. דן יכולה להתעקש על השארת 18 25 כקווים מפרקיים לאורך כל השרות, היא יכולה לרתום את הציבור לכך, בשלב ראשון הפעלת הקו במפרקיות בלבד לאורך כל השרות ובמקביל לצאת בדרישה לנת"צ לאורך המסלול.
 

euronitzan

New member
הרה-ארגון כבר הרג את המפרקיות בקו 18
רואים פחות ופחות נוסעים בקו 18 ובעקבות זאת יותר ויותר אוטובוסים קצרים בקו. המפרקיות התחילו להתפזר בצורה די אקראית בקווים 18, 25, 26 ו-125. כל המוצא הגיון בשיבוצים מוזמן לשפוך אור.
קו 18 קוצץ מחלקים קריטיים
ומסלול יעיל אשר היה ייחודי לו - חיבור בין הרכבת, לשאול המלך לפרישמן ופינסקר, לתחילת בן יהודה ולתחילת אלנבי. אין עוד קו בת"א שעשה את כל המסלול (והחיבורים) הנ"ל. העיקר שהוא קצר וסימטרי ולכן נראה טוב על הנייר.
 

עלה13

New member
הרה-ארגון כבר הרג את המפרקיות בקו 18
רואים פחות ופחות נוסעים בקו 18 ובעקבות זאת יותר ויותר אוטובוסים קצרים בקו. המפרקיות התחילו להתפזר בצורה די אקראית בקווים 18, 25, 26 ו-125. כל המוצא הגיון בשיבוצים מוזמן לשפוך אור.
לא הראירגון הרג את המיפרקיות ואת קו 18...
במקרה זה חברת דן עשתה זו, דן הפעילה שיקול לא טוב ווים 18 ו25 נסעו לפני הראירגון ועדיין נוסעים במיפרקיות, היא הייתה צריכה להיערך אליו, היא עשתה זאת מצוין עם המיניבוסים, אילו הייתה מפעילה מיפרקיות בלבד בקווים 18 ו25, היינו רואים עליה בכמות הנוסעים והקלה בקווים אחרים, הראירגון מצוין, הוא מחלק את הקווים למטרופוליני, עירוני ומקומי, עירית תל אביב בכל בקשת שינוי מצהירה שהיא יכולה לעשות זאת רק בהסכמת חברת האוטובוסים ומשרד התחבורה, כל הקלפים היו לדן. אילו הייתי אמור לייעץ לדן לגבי הפעימה הראשונה נכון לעכשיו, זה היה כך א. החלפת המסלול בין קווים 18 ו82 בקטע וייצמן דוד המלך. ב. הפעלת הקווים 18 ו25 בקווים מפרקיים בלבד מהנסיעה הראשונה ועד האחרונה + תדירות גבוהה בשעות שיא. ג. הטמעת הכריזה והכתוביות בכל הקווים של הפעימה הראשונה קרי רגילים ומיפרקיות. לאחר היישום לצאת אל הציבור ובמקביל לפנות לעריית תל אביב ומשרד התחבורה ליצירת נתצ"ים. ערית תל אביב תבין שהיא צריכה להשלים עם מס' קווים מפרקיים ברחובות אלנבי, בן יהודה, קינג ג'ורג ואבן גבירול ושהנוסחה של הראירגון היא בסיס לתחבורה ציבורית ראויה במטרופלין ובעיר. עירית תל אביב מעוניינת להוציא את המפרקיות ממרכז העיר, היא תתפשר למס' קווים שיערכו בהם התאמות מסלול לנוע במיפרקיות, אני חושב שהבסיס הוא על תוואי (עם התאמות) של 1 10 16 (הארכה עד לרידינג או עתידים וביטול קו 4) 18 25 40 61 63 (תיקון מסלול קיים בגבעתיים: החלפת רמב"ם בכצנלסון ועליית הנוער ודרך מנחם בגין) 82 קווים אילו אינם נעים על צירים של רחובות קטנים, הקווים האלו בתוך שנה יהפכו לפופולריים ומבוקשים ויחסכו אלפי כניסות של רכבים לעיר ויהיו כלכליים לחברה.
 

מבשרת333

New member
לא הראירגון הרג את המיפרקיות ואת קו 18...
במקרה זה חברת דן עשתה זו, דן הפעילה שיקול לא טוב ווים 18 ו25 נסעו לפני הראירגון ועדיין נוסעים במיפרקיות, היא הייתה צריכה להיערך אליו, היא עשתה זאת מצוין עם המיניבוסים, אילו הייתה מפעילה מיפרקיות בלבד בקווים 18 ו25, היינו רואים עליה בכמות הנוסעים והקלה בקווים אחרים, הראירגון מצוין, הוא מחלק את הקווים למטרופוליני, עירוני ומקומי, עירית תל אביב בכל בקשת שינוי מצהירה שהיא יכולה לעשות זאת רק בהסכמת חברת האוטובוסים ומשרד התחבורה, כל הקלפים היו לדן. אילו הייתי אמור לייעץ לדן לגבי הפעימה הראשונה נכון לעכשיו, זה היה כך א. החלפת המסלול בין קווים 18 ו82 בקטע וייצמן דוד המלך. ב. הפעלת הקווים 18 ו25 בקווים מפרקיים בלבד מהנסיעה הראשונה ועד האחרונה + תדירות גבוהה בשעות שיא. ג. הטמעת הכריזה והכתוביות בכל הקווים של הפעימה הראשונה קרי רגילים ומיפרקיות. לאחר היישום לצאת אל הציבור ובמקביל לפנות לעריית תל אביב ומשרד התחבורה ליצירת נתצ"ים. ערית תל אביב תבין שהיא צריכה להשלים עם מס' קווים מפרקיים ברחובות אלנבי, בן יהודה, קינג ג'ורג ואבן גבירול ושהנוסחה של הראירגון היא בסיס לתחבורה ציבורית ראויה במטרופלין ובעיר. עירית תל אביב מעוניינת להוציא את המפרקיות ממרכז העיר, היא תתפשר למס' קווים שיערכו בהם התאמות מסלול לנוע במיפרקיות, אני חושב שהבסיס הוא על תוואי (עם התאמות) של 1 10 16 (הארכה עד לרידינג או עתידים וביטול קו 4) 18 25 40 61 63 (תיקון מסלול קיים בגבעתיים: החלפת רמב"ם בכצנלסון ועליית הנוער ודרך מנחם בגין) 82 קווים אילו אינם נעים על צירים של רחובות קטנים, הקווים האלו בתוך שנה יהפכו לפופולריים ומבוקשים ויחסכו אלפי כניסות של רכבים לעיר ויהיו כלכליים לחברה.
זה ממש לא נכון... מי שאחראי על שינוי קו 18
וכל שאר פעימות הרה אירגון, זהו אך ורק משרד התחבורה. 'דן' לא רצו בשינוי, הם אך ורק בעד נתצ"ים והשארת הקווים הרווחיים במתכונתם המוכרת לכל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה