בבני ברק דורשים: עוד מפרקיות

מצב
הנושא נעול.

בת אריה

New member
בבני ברק דורשים: עוד מפרקיות
דיון מיוחד התקיים היום בוועדה לפניות הציבור שבראשות ח"כ הרב אורי מקלב, אודות התלונות הרבות נגד חברת 'דן' בבני ברק ובפתח תקוה. אורי שטרן | ו' בשבט התשע"א 18:23 "אין ספק שיש פער גדול מאד בין הרצוי למצוי בתחבורה הציבורית בבני ברק ובפתח תקווה", אמר יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, ח"כ הרב אורי מקלב בדיון על השירות הניתן על ידי חברת 'דן' בערים אלה, "תפקידנו לצמצם את הפערים האלה. גם חברת 'דן' מעוניינת בכך. אם אנסה לסכם את התלונות הרבות שהגיעו אלינו, אי העמידה בלוחות הזמנים גורמת לרוב הבעיות ויש לה השלכות קשות גם על הצפיפות. אני קורא לחברת 'דן' לפרסם את לוחות הזמנים, אם אפשר גם בתחנות, ואז לא יהיה להם פקח אחד אלא כל הציבור יוכל לפקח. כיום לצערי אנשים אינם יודעים למי לפנות כשיש להם שאלות". הוועדה יזמה זימון ישיבות מקצועיות שתתכנסנה בקביעות בהשתתפות משרד התחבורה, 'דן' ונציגי התושבים על מנת למצוא יחד פתרונות. "היתרון של העיר בני ברק", הוסיף יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב, "שהזמנים שלה שונים מבמקומות אחרים. היום בבני ברק מתחיל קצת יותר מאוחר. בשעה 13:00 בצהריים, כשבתל אביב אין עומס, בבני ברק דווקא יש. גם בשעה 21:00 כשבבני ברק כולם חוזרים מיום לימודים בישיבות אין לחץ בתל אביב. אפשר להשאיל אוטובוסים בשעות אלה מקווים פחות לחוצים בעיר אחרת". הוועדה שמעה את עדויותיהם של תושבי פתח תקווה ובני ברק שהתלוננו על זמני המתנה ארוכים במיוחד לאוטובוסים שנוסעים בין פתח תקווה לבני ברק ועל הצפיפות באוטובוסים. בין השאר התלוננו על כך שהובטח להם להוסיף אוטובוסים מפרקיים על מנת להקל את הצפיפות, דבר שנעשה לטענתם רק לאחרונה, ומעט מדי. היו תלונות רבות על אי עמידה בלוחות הזמנים שכתוצאה מכך הנוסעים אינם יודעים מתי לצפות לאוטובוס. דובר 'דן' איתן פיקסמן אמר שלא הייתה בקשה אחת של עיריית בני ברק שלא נענתה מיד. "בני ברק אינה דומה לשום עיר אחרת", אמר, "בני ברק צריכה להיות הדגל של עידוד השימוש בתחבורה ציבורית. אנו יושבים בוועדות התנועה עם העירייה ויושבים עם ועדי שכונות ואני מתחיב לשבת עם קבוצות אנשים כל רבעון כי אתם הלקוחות ואנו משרתי ציבור. הכל בר תיקון. אנחנו מברכים על יוזמת יו"ר הוועדה לכנס את הדיון על מנת שנהיה מודעים לצרכים ועל מנת שהנוסעים ידעו שיש כתובת". "כמדינה אנו מבקשים להרחיב את השימוש בתחבורה הציבורית", אמר היו"ר מקלב, אבל חייבים לספק לציבור שירות טוב, מהיר ואמין. משתמשי התחבורה הציבורית קושרים בה את גורלם. זו לא חנות שאפשר להחליף. אדם בוחר את מקום מגוריו, פרנסתו וחינוך ילדיו על פי התחבורה המזומנת לו. מדובר באוכלוסיות שאין להן כל אלטרנטיבה לאוטובוס כי אין אפילו רכב אחד במשפחה".
 

אוהד11

New member
בבני ברק דורשים: עוד מפרקיות
דיון מיוחד התקיים היום בוועדה לפניות הציבור שבראשות ח"כ הרב אורי מקלב, אודות התלונות הרבות נגד חברת 'דן' בבני ברק ובפתח תקוה. אורי שטרן | ו' בשבט התשע"א 18:23 "אין ספק שיש פער גדול מאד בין הרצוי למצוי בתחבורה הציבורית בבני ברק ובפתח תקווה", אמר יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, ח"כ הרב אורי מקלב בדיון על השירות הניתן על ידי חברת 'דן' בערים אלה, "תפקידנו לצמצם את הפערים האלה. גם חברת 'דן' מעוניינת בכך. אם אנסה לסכם את התלונות הרבות שהגיעו אלינו, אי העמידה בלוחות הזמנים גורמת לרוב הבעיות ויש לה השלכות קשות גם על הצפיפות. אני קורא לחברת 'דן' לפרסם את לוחות הזמנים, אם אפשר גם בתחנות, ואז לא יהיה להם פקח אחד אלא כל הציבור יוכל לפקח. כיום לצערי אנשים אינם יודעים למי לפנות כשיש להם שאלות". הוועדה יזמה זימון ישיבות מקצועיות שתתכנסנה בקביעות בהשתתפות משרד התחבורה, 'דן' ונציגי התושבים על מנת למצוא יחד פתרונות. "היתרון של העיר בני ברק", הוסיף יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב, "שהזמנים שלה שונים מבמקומות אחרים. היום בבני ברק מתחיל קצת יותר מאוחר. בשעה 13:00 בצהריים, כשבתל אביב אין עומס, בבני ברק דווקא יש. גם בשעה 21:00 כשבבני ברק כולם חוזרים מיום לימודים בישיבות אין לחץ בתל אביב. אפשר להשאיל אוטובוסים בשעות אלה מקווים פחות לחוצים בעיר אחרת". הוועדה שמעה את עדויותיהם של תושבי פתח תקווה ובני ברק שהתלוננו על זמני המתנה ארוכים במיוחד לאוטובוסים שנוסעים בין פתח תקווה לבני ברק ועל הצפיפות באוטובוסים. בין השאר התלוננו על כך שהובטח להם להוסיף אוטובוסים מפרקיים על מנת להקל את הצפיפות, דבר שנעשה לטענתם רק לאחרונה, ומעט מדי. היו תלונות רבות על אי עמידה בלוחות הזמנים שכתוצאה מכך הנוסעים אינם יודעים מתי לצפות לאוטובוס. דובר 'דן' איתן פיקסמן אמר שלא הייתה בקשה אחת של עיריית בני ברק שלא נענתה מיד. "בני ברק אינה דומה לשום עיר אחרת", אמר, "בני ברק צריכה להיות הדגל של עידוד השימוש בתחבורה ציבורית. אנו יושבים בוועדות התנועה עם העירייה ויושבים עם ועדי שכונות ואני מתחיב לשבת עם קבוצות אנשים כל רבעון כי אתם הלקוחות ואנו משרתי ציבור. הכל בר תיקון. אנחנו מברכים על יוזמת יו"ר הוועדה לכנס את הדיון על מנת שנהיה מודעים לצרכים ועל מנת שהנוסעים ידעו שיש כתובת". "כמדינה אנו מבקשים להרחיב את השימוש בתחבורה הציבורית", אמר היו"ר מקלב, אבל חייבים לספק לציבור שירות טוב, מהיר ואמין. משתמשי התחבורה הציבורית קושרים בה את גורלם. זו לא חנות שאפשר להחליף. אדם בוחר את מקום מגוריו, פרנסתו וחינוך ילדיו על פי התחבורה המזומנת לו. מדובר באוכלוסיות שאין להן כל אלטרנטיבה לאוטובוס כי אין אפילו רכב אחד במשפחה".
לגבי הפעלת מפרקיות שיאשימו את ראש עירית ת"א
שדרש להוציא את המפרקיות מקווים רבים ככל האפשר, אחד מהם הוא קו 62 שנוסע בתוככי בני ברק. לגבי לוחות זמנים - כאשר רחוב רבי עקיבא סתום, איך אפשר להקפיד על לוחות זמנים, וכך גם ברחובות אחרים.
 
בבני ברק דורשים: עוד מפרקיות
דיון מיוחד התקיים היום בוועדה לפניות הציבור שבראשות ח"כ הרב אורי מקלב, אודות התלונות הרבות נגד חברת 'דן' בבני ברק ובפתח תקוה. אורי שטרן | ו' בשבט התשע"א 18:23 "אין ספק שיש פער גדול מאד בין הרצוי למצוי בתחבורה הציבורית בבני ברק ובפתח תקווה", אמר יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, ח"כ הרב אורי מקלב בדיון על השירות הניתן על ידי חברת 'דן' בערים אלה, "תפקידנו לצמצם את הפערים האלה. גם חברת 'דן' מעוניינת בכך. אם אנסה לסכם את התלונות הרבות שהגיעו אלינו, אי העמידה בלוחות הזמנים גורמת לרוב הבעיות ויש לה השלכות קשות גם על הצפיפות. אני קורא לחברת 'דן' לפרסם את לוחות הזמנים, אם אפשר גם בתחנות, ואז לא יהיה להם פקח אחד אלא כל הציבור יוכל לפקח. כיום לצערי אנשים אינם יודעים למי לפנות כשיש להם שאלות". הוועדה יזמה זימון ישיבות מקצועיות שתתכנסנה בקביעות בהשתתפות משרד התחבורה, 'דן' ונציגי התושבים על מנת למצוא יחד פתרונות. "היתרון של העיר בני ברק", הוסיף יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב, "שהזמנים שלה שונים מבמקומות אחרים. היום בבני ברק מתחיל קצת יותר מאוחר. בשעה 13:00 בצהריים, כשבתל אביב אין עומס, בבני ברק דווקא יש. גם בשעה 21:00 כשבבני ברק כולם חוזרים מיום לימודים בישיבות אין לחץ בתל אביב. אפשר להשאיל אוטובוסים בשעות אלה מקווים פחות לחוצים בעיר אחרת". הוועדה שמעה את עדויותיהם של תושבי פתח תקווה ובני ברק שהתלוננו על זמני המתנה ארוכים במיוחד לאוטובוסים שנוסעים בין פתח תקווה לבני ברק ועל הצפיפות באוטובוסים. בין השאר התלוננו על כך שהובטח להם להוסיף אוטובוסים מפרקיים על מנת להקל את הצפיפות, דבר שנעשה לטענתם רק לאחרונה, ומעט מדי. היו תלונות רבות על אי עמידה בלוחות הזמנים שכתוצאה מכך הנוסעים אינם יודעים מתי לצפות לאוטובוס. דובר 'דן' איתן פיקסמן אמר שלא הייתה בקשה אחת של עיריית בני ברק שלא נענתה מיד. "בני ברק אינה דומה לשום עיר אחרת", אמר, "בני ברק צריכה להיות הדגל של עידוד השימוש בתחבורה ציבורית. אנו יושבים בוועדות התנועה עם העירייה ויושבים עם ועדי שכונות ואני מתחיב לשבת עם קבוצות אנשים כל רבעון כי אתם הלקוחות ואנו משרתי ציבור. הכל בר תיקון. אנחנו מברכים על יוזמת יו"ר הוועדה לכנס את הדיון על מנת שנהיה מודעים לצרכים ועל מנת שהנוסעים ידעו שיש כתובת". "כמדינה אנו מבקשים להרחיב את השימוש בתחבורה הציבורית", אמר היו"ר מקלב, אבל חייבים לספק לציבור שירות טוב, מהיר ואמין. משתמשי התחבורה הציבורית קושרים בה את גורלם. זו לא חנות שאפשר להחליף. אדם בוחר את מקום מגוריו, פרנסתו וחינוך ילדיו על פי התחבורה המזומנת לו. מדובר באוכלוסיות שאין להן כל אלטרנטיבה לאוטובוס כי אין אפילו רכב אחד במשפחה".
אני יודע שתזלזלו
אבל אני מצדיע לחרדים. בכל הקשור לתח"צ הם יודעים לעבוד ומגיעים להישגים. דוגמאות: 1. קווי מהדרין. 2. קווים משכונות אל שכונות דוגמת 402 3. תדירות מדהימה (במוצ"ש אני סופר לפעמים אוטובוסים בתדירות של כל דקה בקווי י-ם-בני ברק) 4. שימוש באוטובוסים חדישים בלי סיפורים 5. מה שראינו בכתבה המצורפת בהודעה שמעליי לשם השוואה לנו במעלה אדומים היו דרישות כמעט זהות (חוץ מהמהדרין:) ובינתיים לא קיבלנו כמעט כלום
 

droriko

New member
בבני ברק דורשים: עוד מפרקיות
דיון מיוחד התקיים היום בוועדה לפניות הציבור שבראשות ח"כ הרב אורי מקלב, אודות התלונות הרבות נגד חברת 'דן' בבני ברק ובפתח תקוה. אורי שטרן | ו' בשבט התשע"א 18:23 "אין ספק שיש פער גדול מאד בין הרצוי למצוי בתחבורה הציבורית בבני ברק ובפתח תקווה", אמר יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, ח"כ הרב אורי מקלב בדיון על השירות הניתן על ידי חברת 'דן' בערים אלה, "תפקידנו לצמצם את הפערים האלה. גם חברת 'דן' מעוניינת בכך. אם אנסה לסכם את התלונות הרבות שהגיעו אלינו, אי העמידה בלוחות הזמנים גורמת לרוב הבעיות ויש לה השלכות קשות גם על הצפיפות. אני קורא לחברת 'דן' לפרסם את לוחות הזמנים, אם אפשר גם בתחנות, ואז לא יהיה להם פקח אחד אלא כל הציבור יוכל לפקח. כיום לצערי אנשים אינם יודעים למי לפנות כשיש להם שאלות". הוועדה יזמה זימון ישיבות מקצועיות שתתכנסנה בקביעות בהשתתפות משרד התחבורה, 'דן' ונציגי התושבים על מנת למצוא יחד פתרונות. "היתרון של העיר בני ברק", הוסיף יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב, "שהזמנים שלה שונים מבמקומות אחרים. היום בבני ברק מתחיל קצת יותר מאוחר. בשעה 13:00 בצהריים, כשבתל אביב אין עומס, בבני ברק דווקא יש. גם בשעה 21:00 כשבבני ברק כולם חוזרים מיום לימודים בישיבות אין לחץ בתל אביב. אפשר להשאיל אוטובוסים בשעות אלה מקווים פחות לחוצים בעיר אחרת". הוועדה שמעה את עדויותיהם של תושבי פתח תקווה ובני ברק שהתלוננו על זמני המתנה ארוכים במיוחד לאוטובוסים שנוסעים בין פתח תקווה לבני ברק ועל הצפיפות באוטובוסים. בין השאר התלוננו על כך שהובטח להם להוסיף אוטובוסים מפרקיים על מנת להקל את הצפיפות, דבר שנעשה לטענתם רק לאחרונה, ומעט מדי. היו תלונות רבות על אי עמידה בלוחות הזמנים שכתוצאה מכך הנוסעים אינם יודעים מתי לצפות לאוטובוס. דובר 'דן' איתן פיקסמן אמר שלא הייתה בקשה אחת של עיריית בני ברק שלא נענתה מיד. "בני ברק אינה דומה לשום עיר אחרת", אמר, "בני ברק צריכה להיות הדגל של עידוד השימוש בתחבורה ציבורית. אנו יושבים בוועדות התנועה עם העירייה ויושבים עם ועדי שכונות ואני מתחיב לשבת עם קבוצות אנשים כל רבעון כי אתם הלקוחות ואנו משרתי ציבור. הכל בר תיקון. אנחנו מברכים על יוזמת יו"ר הוועדה לכנס את הדיון על מנת שנהיה מודעים לצרכים ועל מנת שהנוסעים ידעו שיש כתובת". "כמדינה אנו מבקשים להרחיב את השימוש בתחבורה הציבורית", אמר היו"ר מקלב, אבל חייבים לספק לציבור שירות טוב, מהיר ואמין. משתמשי התחבורה הציבורית קושרים בה את גורלם. זו לא חנות שאפשר להחליף. אדם בוחר את מקום מגוריו, פרנסתו וחינוך ילדיו על פי התחבורה המזומנת לו. מדובר באוכלוסיות שאין להן כל אלטרנטיבה לאוטובוס כי אין אפילו רכב אחד במשפחה".
חתיכת חארות
דן נותן להם משהו ששום חברה אחרת (חוץ מאגד) מסוגלת לתת להם . מרחב עזרא לרבי עקיבא למשל יש לך כל דקה אוטובוס , אז הזונות האלה עוד מתלוננים על זמני המתנה ארוכים ? אני בעד שמשרד התחבורה יעניש אותם כמו העניש את תושבי פתח תקווה ויכניס לבני ברק את קווים במקום דן , נראה אז את הטפילים האלה מדברים על זמני התמנה ארוכים .
 

euronitzan

New member
חתיכת חארות
דן נותן להם משהו ששום חברה אחרת (חוץ מאגד) מסוגלת לתת להם . מרחב עזרא לרבי עקיבא למשל יש לך כל דקה אוטובוס , אז הזונות האלה עוד מתלוננים על זמני המתנה ארוכים ? אני בעד שמשרד התחבורה יעניש אותם כמו העניש את תושבי פתח תקווה ויכניס לבני ברק את קווים במקום דן , נראה אז את הטפילים האלה מדברים על זמני התמנה ארוכים .
יש בעיה אחת עם הקווים העירוניים בב"ב
לכל קו בפני עצמו יש תדירות בינונית של כ10-15 דקות. הבעיה היא שמרבית הקווים שעושים מסלול דומה בבני ברק יוצאים פחות או יותר באותה דקה, מה שיוצר שיירה של 5-7 אוטובוסים (כשהראשון בה מלא בעמידה והיתר די ריקים), שלאחריה ישנן 10 דקות של המתנה עד לשיירה הבאה. סידור טוב יותר של לוחות הזמנים אמור לפתור בעיה זו ללא צורך במפרקיות. מעבר לכך, קו 92 אכן צריך העלאה בתדירות לנסיעה בכל 10 דקות.
 

droriko

New member
יש בעיה אחת עם הקווים העירוניים בב"ב
לכל קו בפני עצמו יש תדירות בינונית של כ10-15 דקות. הבעיה היא שמרבית הקווים שעושים מסלול דומה בבני ברק יוצאים פחות או יותר באותה דקה, מה שיוצר שיירה של 5-7 אוטובוסים (כשהראשון בה מלא בעמידה והיתר די ריקים), שלאחריה ישנן 10 דקות של המתנה עד לשיירה הבאה. סידור טוב יותר של לוחות הזמנים אמור לפתור בעיה זו ללא צורך במפרקיות. מעבר לכך, קו 92 אכן צריך העלאה בתדירות לנסיעה בכל 10 דקות.
אתה סתם כותב לפי תחושובת בטן נכון
הנה דוגמא ל-2 קווים שעושים פחות או יותר את אותו המסלול http://www.dan.co.il/search/lines_times.asp?linenumber=62-_-1234 http://www.dan.co.il/search/lines_times.asp?linenumber=72-_-1246
 

אורי404

New member
אתה סתם כותב לפי תחושובת בטן נכון
הנה דוגמא ל-2 קווים שעושים פחות או יותר את אותו המסלול http://www.dan.co.il/search/lines_times.asp?linenumber=62-_-1234 http://www.dan.co.il/search/lines_times.asp?linenumber=72-_-1246
נוגע לקווים 62 ו-72
אני חושב, שכוונתו של ניצן לקווים עם מסלולים שונים היא לקווים הפנימיים בבני ברק ולא לקווים 62 ו-72, שהצגת. מעבר לזה התדירות של קו 72 לא גבוהה במיוחד. במבט מרופרף ולא מספיק מעמיק, נראה שיש פיזור טוב בין זמני הקווים, כך שאין שני אוטובוסים שיוצאים באותם זמנים או בהפרשים של דקות.
 

מבשרת333

New member
נוגע לקווים 62 ו-72
אני חושב, שכוונתו של ניצן לקווים עם מסלולים שונים היא לקווים הפנימיים בבני ברק ולא לקווים 62 ו-72, שהצגת. מעבר לזה התדירות של קו 72 לא גבוהה במיוחד. במבט מרופרף ולא מספיק מעמיק, נראה שיש פיזור טוב בין זמני הקווים, כך שאין שני אוטובוסים שיוצאים באותם זמנים או בהפרשים של דקות.
 

euronitzan

New member
אתה סתם כותב לפי תחושובת בטן נכון
הנה דוגמא ל-2 קווים שעושים פחות או יותר את אותו המסלול http://www.dan.co.il/search/lines_times.asp?linenumber=62-_-1234 http://www.dan.co.il/search/lines_times.asp?linenumber=72-_-1246
אני טיפ טיפה מכיר את המערכת גם מבפנים
ונתת דוגמאות מצוינות שממחישות את הטענות שלי - קווים של פעם ב10-15 דקות, שעושים את אותו מסלול בדיוק ויוצאים בהפרש של 3 דקות אחד מהשני ברוב שעות היום. מעבר לזה, אתה יכול לסמוך על הציבור בבני ברק שהטענות שלו בנושאי הלו"ז בדוקות. כאשר עבדתי שם, אלו היו הטענות שגם אני שמעתי ברחוב ולפי מה שראיתי, כך היה גם במציאות.
 

droriko

New member
אני טיפ טיפה מכיר את המערכת גם מבפנים
ונתת דוגמאות מצוינות שממחישות את הטענות שלי - קווים של פעם ב10-15 דקות, שעושים את אותו מסלול בדיוק ויוצאים בהפרש של 3 דקות אחד מהשני ברוב שעות היום. מעבר לזה, אתה יכול לסמוך על הציבור בבני ברק שהטענות שלו בנושאי הלו"ז בדוקות. כאשר עבדתי שם, אלו היו הטענות שגם אני שמעתי ברחוב ולפי מה שראיתי, כך היה גם במציאות.
לא, אתה אמרת שהם יוצאים באותה הדקה
אפשר לראות מהנתונים שהבאתי שהמרחקים ברוב שעות היום נעים מ-5 ל-20 דקות (זה מצחיק שאתה ממשיך לשקר למרות שאני מראה לך את הנתונים)
 

droriko

New member
לא, אתה אמרת שהם יוצאים באותה הדקה
אפשר לראות מהנתונים שהבאתי שהמרחקים ברוב שעות היום נעים מ-5 ל-20 דקות (זה מצחיק שאתה ממשיך לשקר למרות שאני מראה לך את הנתונים)
שהמרחקים ביניהם*
 

droriko

New member
לא, אתה אמרת שהם יוצאים באותה הדקה
אפשר לראות מהנתונים שהבאתי שהמרחקים ברוב שעות היום נעים מ-5 ל-20 דקות (זה מצחיק שאתה ממשיך לשקר למרות שאני מראה לך את הנתונים)
ולא,אני לא סומך על הפינגוינים האלה
מרוב שהמדינה חינכה אותם רק לקבל מבלי לתת הם הפכו לילדים מפונקים שכל הזמן רק מקטרים, גם כשמרימים הרים וגבעות בשבילם .
 

mister K

New member
לא, אתה אמרת שהם יוצאים באותה הדקה
אפשר לראות מהנתונים שהבאתי שהמרחקים ברוב שעות היום נעים מ-5 ל-20 דקות (זה מצחיק שאתה ממשיך לשקר למרות שאני מראה לך את הנתונים)
אחותך משקרת...

מהיכרות אישית עם הגולש שאתה מכנה שקרן, אני מבטיח לך שהוא מבין הרבה יותר טוב ממך בנושא הזה ויודע בדיוק מתי יוצאים האוטובוסים. אני לא חולק על דעתך בנושא בכיינות החרדים, אבל היחס שלך לגולשים פה מגעיל אותי. בטח ובטח כשמדובר בגולש ותיק ממך שגם באמת מבין בנושא מכיוון שהתעסק בכך עד לא מזמן, ולא אומר דברים "בכאילו" כמוך. בכלל בימים האחרונים הפורום התמלא בכל מיני בכיינים וקוטרים מעצבנים שצצו להם משום מקום...
 
אחותך משקרת...

מהיכרות אישית עם הגולש שאתה מכנה שקרן, אני מבטיח לך שהוא מבין הרבה יותר טוב ממך בנושא הזה ויודע בדיוק מתי יוצאים האוטובוסים. אני לא חולק על דעתך בנושא בכיינות החרדים, אבל היחס שלך לגולשים פה מגעיל אותי. בטח ובטח כשמדובר בגולש ותיק ממך שגם באמת מבין בנושא מכיוון שהתעסק בכך עד לא מזמן, ולא אומר דברים "בכאילו" כמוך. בכלל בימים האחרונים הפורום התמלא בכל מיני בכיינים וקוטרים מעצבנים שצצו להם משום מקום...
נכון מאוד
רציתי לכתוב על הבעיות שיש בקו 92, ועל התלונות המוצדקות שיש לתושבים (ואני בתוכם) לדבי התדירות שלו - וזה ממש לא קשור לחרדים!! - אבל אופן הביטוי הירוד והמגעיל של דרוריקו הוציא לי את כל החשק.
 

droriko

New member
אחותך משקרת...

מהיכרות אישית עם הגולש שאתה מכנה שקרן, אני מבטיח לך שהוא מבין הרבה יותר טוב ממך בנושא הזה ויודע בדיוק מתי יוצאים האוטובוסים. אני לא חולק על דעתך בנושא בכיינות החרדים, אבל היחס שלך לגולשים פה מגעיל אותי. בטח ובטח כשמדובר בגולש ותיק ממך שגם באמת מבין בנושא מכיוון שהתעסק בכך עד לא מזמן, ולא אומר דברים "בכאילו" כמוך. בכלל בימים האחרונים הפורום התמלא בכל מיני בכיינים וקוטרים מעצבנים שצצו להם משום מקום...
למה מחקו לי את התגובה
אני מבין שזה בגלל שהיתה גסת רוח . טוב כנראה שהייתי צריך להשתמש במונחים עדינים יותר כמו "אחותך משקרת" ו"קוטר מעצבן"
 

מבשרת333

New member
חתיכת חארות
דן נותן להם משהו ששום חברה אחרת (חוץ מאגד) מסוגלת לתת להם . מרחב עזרא לרבי עקיבא למשל יש לך כל דקה אוטובוס , אז הזונות האלה עוד מתלוננים על זמני המתנה ארוכים ? אני בעד שמשרד התחבורה יעניש אותם כמו העניש את תושבי פתח תקווה ויכניס לבני ברק את קווים במקום דן , נראה אז את הטפילים האלה מדברים על זמני התמנה ארוכים .
שיקפת את המציאות droriko
 

oshri5917

New member
בבני ברק דורשים: עוד מפרקיות
דיון מיוחד התקיים היום בוועדה לפניות הציבור שבראשות ח"כ הרב אורי מקלב, אודות התלונות הרבות נגד חברת 'דן' בבני ברק ובפתח תקוה. אורי שטרן | ו' בשבט התשע"א 18:23 "אין ספק שיש פער גדול מאד בין הרצוי למצוי בתחבורה הציבורית בבני ברק ובפתח תקווה", אמר יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, ח"כ הרב אורי מקלב בדיון על השירות הניתן על ידי חברת 'דן' בערים אלה, "תפקידנו לצמצם את הפערים האלה. גם חברת 'דן' מעוניינת בכך. אם אנסה לסכם את התלונות הרבות שהגיעו אלינו, אי העמידה בלוחות הזמנים גורמת לרוב הבעיות ויש לה השלכות קשות גם על הצפיפות. אני קורא לחברת 'דן' לפרסם את לוחות הזמנים, אם אפשר גם בתחנות, ואז לא יהיה להם פקח אחד אלא כל הציבור יוכל לפקח. כיום לצערי אנשים אינם יודעים למי לפנות כשיש להם שאלות". הוועדה יזמה זימון ישיבות מקצועיות שתתכנסנה בקביעות בהשתתפות משרד התחבורה, 'דן' ונציגי התושבים על מנת למצוא יחד פתרונות. "היתרון של העיר בני ברק", הוסיף יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב, "שהזמנים שלה שונים מבמקומות אחרים. היום בבני ברק מתחיל קצת יותר מאוחר. בשעה 13:00 בצהריים, כשבתל אביב אין עומס, בבני ברק דווקא יש. גם בשעה 21:00 כשבבני ברק כולם חוזרים מיום לימודים בישיבות אין לחץ בתל אביב. אפשר להשאיל אוטובוסים בשעות אלה מקווים פחות לחוצים בעיר אחרת". הוועדה שמעה את עדויותיהם של תושבי פתח תקווה ובני ברק שהתלוננו על זמני המתנה ארוכים במיוחד לאוטובוסים שנוסעים בין פתח תקווה לבני ברק ועל הצפיפות באוטובוסים. בין השאר התלוננו על כך שהובטח להם להוסיף אוטובוסים מפרקיים על מנת להקל את הצפיפות, דבר שנעשה לטענתם רק לאחרונה, ומעט מדי. היו תלונות רבות על אי עמידה בלוחות הזמנים שכתוצאה מכך הנוסעים אינם יודעים מתי לצפות לאוטובוס. דובר 'דן' איתן פיקסמן אמר שלא הייתה בקשה אחת של עיריית בני ברק שלא נענתה מיד. "בני ברק אינה דומה לשום עיר אחרת", אמר, "בני ברק צריכה להיות הדגל של עידוד השימוש בתחבורה ציבורית. אנו יושבים בוועדות התנועה עם העירייה ויושבים עם ועדי שכונות ואני מתחיב לשבת עם קבוצות אנשים כל רבעון כי אתם הלקוחות ואנו משרתי ציבור. הכל בר תיקון. אנחנו מברכים על יוזמת יו"ר הוועדה לכנס את הדיון על מנת שנהיה מודעים לצרכים ועל מנת שהנוסעים ידעו שיש כתובת". "כמדינה אנו מבקשים להרחיב את השימוש בתחבורה הציבורית", אמר היו"ר מקלב, אבל חייבים לספק לציבור שירות טוב, מהיר ואמין. משתמשי התחבורה הציבורית קושרים בה את גורלם. זו לא חנות שאפשר להחליף. אדם בוחר את מקום מגוריו, פרנסתו וחינוך ילדיו על פי התחבורה המזומנת לו. מדובר באוכלוסיות שאין להן כל אלטרנטיבה לאוטובוס כי אין אפילו רכב אחד במשפחה".
יש חוסר במפרקיות עקב השבתות רבות של
מפרקיות SG בשנים האחרונות מאז חודש אוקטובר 2006 הושבתו 91 מפרקיות ונכנסו לשרות 71 מפרקיות בלבד זה אומר שיש 22 מפרקיות פחות בצי של חברת דן מאז תחילת חודש אוקטובר 2006 יצאו מהשרות עקב סיבות שונות המפרקיות 321,322,324,325,327,328,329,332,334 335,336,337,340,341,342,344,345,347,349,350,351,352,353,357,359,360,361,362,363,364,365,366 367,369,370,371,372,373,374,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391 392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408,409,410,412,415,416,417,418 419,420,421,422,423,424,425,427,436,443,448,454,474 453 סך הכל יצאו מהשרות 93 מפרקיות ונכנסו לשרות 540-609 וחזרה לשרות 478 סך הכל נכנסו 71 מפרקיות כיום יש בצי של חברת דן 179 מפרקיות לעומת 201 באוקטובר 2006 גם אז וגם היום המפרקיות פועלות על קוים 18,25,26,40,42,43,82,140 אז מאיפה יביאו מפרקיות לקווי בני ברק ?
 

בת אריה

New member
יש חוסר במפרקיות עקב השבתות רבות של
מפרקיות SG בשנים האחרונות מאז חודש אוקטובר 2006 הושבתו 91 מפרקיות ונכנסו לשרות 71 מפרקיות בלבד זה אומר שיש 22 מפרקיות פחות בצי של חברת דן מאז תחילת חודש אוקטובר 2006 יצאו מהשרות עקב סיבות שונות המפרקיות 321,322,324,325,327,328,329,332,334 335,336,337,340,341,342,344,345,347,349,350,351,352,353,357,359,360,361,362,363,364,365,366 367,369,370,371,372,373,374,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391 392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408,409,410,412,415,416,417,418 419,420,421,422,423,424,425,427,436,443,448,454,474 453 סך הכל יצאו מהשרות 93 מפרקיות ונכנסו לשרות 540-609 וחזרה לשרות 478 סך הכל נכנסו 71 מפרקיות כיום יש בצי של חברת דן 179 מפרקיות לעומת 201 באוקטובר 2006 גם אז וגם היום המפרקיות פועלות על קוים 18,25,26,40,42,43,82,140 אז מאיפה יביאו מפרקיות לקווי בני ברק ?
ממפעלי מ.א.ן, מרכבים והארגז.
 
יש חוסר במפרקיות עקב השבתות רבות של
מפרקיות SG בשנים האחרונות מאז חודש אוקטובר 2006 הושבתו 91 מפרקיות ונכנסו לשרות 71 מפרקיות בלבד זה אומר שיש 22 מפרקיות פחות בצי של חברת דן מאז תחילת חודש אוקטובר 2006 יצאו מהשרות עקב סיבות שונות המפרקיות 321,322,324,325,327,328,329,332,334 335,336,337,340,341,342,344,345,347,349,350,351,352,353,357,359,360,361,362,363,364,365,366 367,369,370,371,372,373,374,376,377,378,379,380,381,382,383,384,385,386,387,388,389,390,391 392,393,394,395,396,397,398,399,400,401,402,403,404,405,406,407,408,409,410,412,415,416,417,418 419,420,421,422,423,424,425,427,436,443,448,454,474 453 סך הכל יצאו מהשרות 93 מפרקיות ונכנסו לשרות 540-609 וחזרה לשרות 478 סך הכל נכנסו 71 מפרקיות כיום יש בצי של חברת דן 179 מפרקיות לעומת 201 באוקטובר 2006 גם אז וגם היום המפרקיות פועלות על קוים 18,25,26,40,42,43,82,140 אז מאיפה יביאו מפרקיות לקווי בני ברק ?
יש כמה קווים שלא זקוקים למפרקיות וניתן להוציא
מהם. קו 38 לא זקוק למפרקית בשעות השפל 10-14 קו 42 לא זקוק למפרקית קו 43 חוץ משעות הבוקר לא זקוק למפרקית
 

mister K

New member
יש כמה קווים שלא זקוקים למפרקיות וניתן להוציא
מהם. קו 38 לא זקוק למפרקית בשעות השפל 10-14 קו 42 לא זקוק למפרקית קו 43 חוץ משעות הבוקר לא זקוק למפרקית
סע ב-43 או ב-143 אחר"צ לכיוון בת ים...
אחר כך תגיד לי אם לדעתך הם לא זקוקים למפרקיות..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה