בבני ברק דורשים: עוד מפרקיות

מצב
הנושא נעול.

BlackSmoke

New member
לא הראירגון הרג את המיפרקיות ואת קו 18...
במקרה זה חברת דן עשתה זו, דן הפעילה שיקול לא טוב ווים 18 ו25 נסעו לפני הראירגון ועדיין נוסעים במיפרקיות, היא הייתה צריכה להיערך אליו, היא עשתה זאת מצוין עם המיניבוסים, אילו הייתה מפעילה מיפרקיות בלבד בקווים 18 ו25, היינו רואים עליה בכמות הנוסעים והקלה בקווים אחרים, הראירגון מצוין, הוא מחלק את הקווים למטרופוליני, עירוני ומקומי, עירית תל אביב בכל בקשת שינוי מצהירה שהיא יכולה לעשות זאת רק בהסכמת חברת האוטובוסים ומשרד התחבורה, כל הקלפים היו לדן. אילו הייתי אמור לייעץ לדן לגבי הפעימה הראשונה נכון לעכשיו, זה היה כך א. החלפת המסלול בין קווים 18 ו82 בקטע וייצמן דוד המלך. ב. הפעלת הקווים 18 ו25 בקווים מפרקיים בלבד מהנסיעה הראשונה ועד האחרונה + תדירות גבוהה בשעות שיא. ג. הטמעת הכריזה והכתוביות בכל הקווים של הפעימה הראשונה קרי רגילים ומיפרקיות. לאחר היישום לצאת אל הציבור ובמקביל לפנות לעריית תל אביב ומשרד התחבורה ליצירת נתצ"ים. ערית תל אביב תבין שהיא צריכה להשלים עם מס' קווים מפרקיים ברחובות אלנבי, בן יהודה, קינג ג'ורג ואבן גבירול ושהנוסחה של הראירגון היא בסיס לתחבורה ציבורית ראויה במטרופלין ובעיר. עירית תל אביב מעוניינת להוציא את המפרקיות ממרכז העיר, היא תתפשר למס' קווים שיערכו בהם התאמות מסלול לנוע במיפרקיות, אני חושב שהבסיס הוא על תוואי (עם התאמות) של 1 10 16 (הארכה עד לרידינג או עתידים וביטול קו 4) 18 25 40 61 63 (תיקון מסלול קיים בגבעתיים: החלפת רמב"ם בכצנלסון ועליית הנוער ודרך מנחם בגין) 82 קווים אילו אינם נעים על צירים של רחובות קטנים, הקווים האלו בתוך שנה יהפכו לפופולריים ומבוקשים ויחסכו אלפי כניסות של רכבים לעיר ויהיו כלכליים לחברה.
18 הפך לקו איטי ולא יעיל
הקטע מהכרמלית לשדרות ירושלים לוקח לעתים חצי שעת נסיעה
 
לא הראירגון הרג את המיפרקיות ואת קו 18...
במקרה זה חברת דן עשתה זו, דן הפעילה שיקול לא טוב ווים 18 ו25 נסעו לפני הראירגון ועדיין נוסעים במיפרקיות, היא הייתה צריכה להיערך אליו, היא עשתה זאת מצוין עם המיניבוסים, אילו הייתה מפעילה מיפרקיות בלבד בקווים 18 ו25, היינו רואים עליה בכמות הנוסעים והקלה בקווים אחרים, הראירגון מצוין, הוא מחלק את הקווים למטרופוליני, עירוני ומקומי, עירית תל אביב בכל בקשת שינוי מצהירה שהיא יכולה לעשות זאת רק בהסכמת חברת האוטובוסים ומשרד התחבורה, כל הקלפים היו לדן. אילו הייתי אמור לייעץ לדן לגבי הפעימה הראשונה נכון לעכשיו, זה היה כך א. החלפת המסלול בין קווים 18 ו82 בקטע וייצמן דוד המלך. ב. הפעלת הקווים 18 ו25 בקווים מפרקיים בלבד מהנסיעה הראשונה ועד האחרונה + תדירות גבוהה בשעות שיא. ג. הטמעת הכריזה והכתוביות בכל הקווים של הפעימה הראשונה קרי רגילים ומיפרקיות. לאחר היישום לצאת אל הציבור ובמקביל לפנות לעריית תל אביב ומשרד התחבורה ליצירת נתצ"ים. ערית תל אביב תבין שהיא צריכה להשלים עם מס' קווים מפרקיים ברחובות אלנבי, בן יהודה, קינג ג'ורג ואבן גבירול ושהנוסחה של הראירגון היא בסיס לתחבורה ציבורית ראויה במטרופלין ובעיר. עירית תל אביב מעוניינת להוציא את המפרקיות ממרכז העיר, היא תתפשר למס' קווים שיערכו בהם התאמות מסלול לנוע במיפרקיות, אני חושב שהבסיס הוא על תוואי (עם התאמות) של 1 10 16 (הארכה עד לרידינג או עתידים וביטול קו 4) 18 25 40 61 63 (תיקון מסלול קיים בגבעתיים: החלפת רמב"ם בכצנלסון ועליית הנוער ודרך מנחם בגין) 82 קווים אילו אינם נעים על צירים של רחובות קטנים, הקווים האלו בתוך שנה יהפכו לפופולריים ומבוקשים ויחסכו אלפי כניסות של רכבים לעיר ויהיו כלכליים לחברה.
עם תחילת הרה-ארגון עבדו בקו 18 רק מפרקיות
כשהנוסעים החלו להתמעט, גם המפרקיות החלו להתמעט, ובצדק. לדעתי היה מוטב ש-18 יסע דרך שאול המלך, פרישמן ופינסקר, בן יהודה, אלנבי, ואז למונטיפיורי כמו ולכרמלית.
 

עלה13

New member
עם תחילת הרה-ארגון עבדו בקו 18 רק מפרקיות
כשהנוסעים החלו להתמעט, גם המפרקיות החלו להתמעט, ובצדק. לדעתי היה מוטב ש-18 יסע דרך שאול המלך, פרישמן ופינסקר, בן יהודה, אלנבי, ואז למונטיפיורי כמו ולכרמלית.
זה בדיוק הבעיה, לוקח זמן,,,
עד שקו מעצב עצמו, אתה מצדיק את עמדתי, אילו היו ממשכים רק במפרקיות הנוסעים היו חוזרים, אני נוסע בקו 18 והוא מלא ברוב הנסיעות, אגב נוסעים רבים, לא עולים על אוטובוס רגיל בקו 18 ומחכים לאוטובוס הבא, חלקם מתייאשים ועוברים לאופניים או חוזרים לרכב, אם בדן לא יבינו שרבי קיבולת הם לא רק פתרון נכון להתמודדות עם היקף ועם הבעיה והיא משהו שנוסעים מרגישים איתו נוח (זה לא קשור לזה שיש במהלך היום רגיעה), א/נשים יעדיפו תחבורה אחרת, אופניים, רכב, רכבת(פחות רלוונטי היום). לגבי המיפרקיות היום זה מקובל בערים רבות בעולם, אמסטרדם לונדון, פריס הם רק חלק יש ערים באירופה ואמריקה שהמפרקיות הם סוג התחבורה העיקרי בתוך בעיר ובצורה דומה לראירגון כאן, הבעיה היא לא הראירגון, הוא מצויין אלה דבר ראשון של חברות האוטובוסים, העיריות ומשרד התחבורה, מי שבאמת יכול ליצור שינוי זה התנהלות נכונה של חברת האוטובוסים ודן עשתה הרבה, אך עדיין מקבלת החלטות שגויות. ולא מייסמת את הרעיון של הראירגון במלואו. לגבי קו 18 זה לא המסלול (למרות שניתן לשפר אותו), זה התדירות וסוג הרכב.
 
זה בדיוק הבעיה, לוקח זמן,,,
עד שקו מעצב עצמו, אתה מצדיק את עמדתי, אילו היו ממשכים רק במפרקיות הנוסעים היו חוזרים, אני נוסע בקו 18 והוא מלא ברוב הנסיעות, אגב נוסעים רבים, לא עולים על אוטובוס רגיל בקו 18 ומחכים לאוטובוס הבא, חלקם מתייאשים ועוברים לאופניים או חוזרים לרכב, אם בדן לא יבינו שרבי קיבולת הם לא רק פתרון נכון להתמודדות עם היקף ועם הבעיה והיא משהו שנוסעים מרגישים איתו נוח (זה לא קשור לזה שיש במהלך היום רגיעה), א/נשים יעדיפו תחבורה אחרת, אופניים, רכב, רכבת(פחות רלוונטי היום). לגבי המיפרקיות היום זה מקובל בערים רבות בעולם, אמסטרדם לונדון, פריס הם רק חלק יש ערים באירופה ואמריקה שהמפרקיות הם סוג התחבורה העיקרי בתוך בעיר ובצורה דומה לראירגון כאן, הבעיה היא לא הראירגון, הוא מצויין אלה דבר ראשון של חברות האוטובוסים, העיריות ומשרד התחבורה, מי שבאמת יכול ליצור שינוי זה התנהלות נכונה של חברת האוטובוסים ודן עשתה הרבה, אך עדיין מקבלת החלטות שגויות. ולא מייסמת את הרעיון של הראירגון במלואו. לגבי קו 18 זה לא המסלול (למרות שניתן לשפר אותו), זה התדירות וסוג הרכב.
בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים

לגבי כמות הנוסעים, נראה לי שאנחנו נוסעים או נתקלים בקו בשעות שונות. כשאני נתקל בו זה בד"כ בבוקר מוקדם או לאחר 20:00+מוצ"ש, והוא הרבה יותר ריק ממה שהיה פעם.
 

עלה13

New member
בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים

לגבי כמות הנוסעים, נראה לי שאנחנו נוסעים או נתקלים בקו בשעות שונות. כשאני נתקל בו זה בד"כ בבוקר מוקדם או לאחר 20:00+מוצ"ש, והוא הרבה יותר ריק ממה שהיה פעם.
דעה שונה זה לגיטימי, לגבי מוצאי שבת...
לפני הראירגון קו 25 נסע באוטובוס רגיל בשישי שבת עכשיו הוא נוסע במפרקי בשישי שבת וכן 125 ו26 נוסעים מידי פעם במפרקיות, אני חושב שמאז ש25 (אם אני לא טועה גם 40 42 נוסעים במפרקיות ביום שבת בניגוד ללפני הראירגון) נוסע עם מפרקית במוצאי שבת ואכן בשל השינוי בקטע שאול המלך הנוסעים מתחלקים בין הקווים
 

euronitzan

New member
זה בדיוק הבעיה, לוקח זמן,,,
עד שקו מעצב עצמו, אתה מצדיק את עמדתי, אילו היו ממשכים רק במפרקיות הנוסעים היו חוזרים, אני נוסע בקו 18 והוא מלא ברוב הנסיעות, אגב נוסעים רבים, לא עולים על אוטובוס רגיל בקו 18 ומחכים לאוטובוס הבא, חלקם מתייאשים ועוברים לאופניים או חוזרים לרכב, אם בדן לא יבינו שרבי קיבולת הם לא רק פתרון נכון להתמודדות עם היקף ועם הבעיה והיא משהו שנוסעים מרגישים איתו נוח (זה לא קשור לזה שיש במהלך היום רגיעה), א/נשים יעדיפו תחבורה אחרת, אופניים, רכב, רכבת(פחות רלוונטי היום). לגבי המיפרקיות היום זה מקובל בערים רבות בעולם, אמסטרדם לונדון, פריס הם רק חלק יש ערים באירופה ואמריקה שהמפרקיות הם סוג התחבורה העיקרי בתוך בעיר ובצורה דומה לראירגון כאן, הבעיה היא לא הראירגון, הוא מצויין אלה דבר ראשון של חברות האוטובוסים, העיריות ומשרד התחבורה, מי שבאמת יכול ליצור שינוי זה התנהלות נכונה של חברת האוטובוסים ודן עשתה הרבה, אך עדיין מקבלת החלטות שגויות. ולא מייסמת את הרעיון של הראירגון במלואו. לגבי קו 18 זה לא המסלול (למרות שניתן לשפר אותו), זה התדירות וסוג הרכב.
18 הסתדר מצוין עם אותה תדירות
וסוג רכב קודם, כל מה שהשתנה בהתחלה וגרם להתמעטות הנוסעים הוא השינוי במסלול. אמנם, לא היה מזיק להעלות את התדירות בערב מ15 דקות ל9, אבל זה תקף ל18 הישן.
 

עלה13

New member
18 הסתדר מצוין עם אותה תדירות
וסוג רכב קודם, כל מה שהשתנה בהתחלה וגרם להתמעטות הנוסעים הוא השינוי במסלול. אמנם, לא היה מזיק להעלות את התדירות בערב מ15 דקות ל9, אבל זה תקף ל18 הישן.
אני מסכים שישנה ירידה...
ושינוי המסלול בעיקר בקטע שאול המלך גרם לירידה, אך לשינוי בכלי יש משמעות, קו 18 הישן, היה עמוס אכן, אך הייתה בעיה בתדירות ושלבו פעמים רבות אוטובוס רגיל, צריך להחליף את המסלול של 18 ו82 בקטע שאול המלך ויצמן ולנוע בקו 18 רק עם מפרקיות והנוסעים יחזרו. נוסעים רבים מדרום ולב תל אביב נוסעים בקו 25 והולכים ברגל או מחליפים קו, דן לא צריכה לפתור בעיה ביצירת בעיה חדשה,
 

מבשרת333

New member
זה בדיוק הבעיה, לוקח זמן,,,
עד שקו מעצב עצמו, אתה מצדיק את עמדתי, אילו היו ממשכים רק במפרקיות הנוסעים היו חוזרים, אני נוסע בקו 18 והוא מלא ברוב הנסיעות, אגב נוסעים רבים, לא עולים על אוטובוס רגיל בקו 18 ומחכים לאוטובוס הבא, חלקם מתייאשים ועוברים לאופניים או חוזרים לרכב, אם בדן לא יבינו שרבי קיבולת הם לא רק פתרון נכון להתמודדות עם היקף ועם הבעיה והיא משהו שנוסעים מרגישים איתו נוח (זה לא קשור לזה שיש במהלך היום רגיעה), א/נשים יעדיפו תחבורה אחרת, אופניים, רכב, רכבת(פחות רלוונטי היום). לגבי המיפרקיות היום זה מקובל בערים רבות בעולם, אמסטרדם לונדון, פריס הם רק חלק יש ערים באירופה ואמריקה שהמפרקיות הם סוג התחבורה העיקרי בתוך בעיר ובצורה דומה לראירגון כאן, הבעיה היא לא הראירגון, הוא מצויין אלה דבר ראשון של חברות האוטובוסים, העיריות ומשרד התחבורה, מי שבאמת יכול ליצור שינוי זה התנהלות נכונה של חברת האוטובוסים ודן עשתה הרבה, אך עדיין מקבלת החלטות שגויות. ולא מייסמת את הרעיון של הראירגון במלואו. לגבי קו 18 זה לא המסלול (למרות שניתן לשפר אותו), זה התדירות וסוג הרכב.
עלה ירוק- שינוי מסלול שייך למשרד התחבורה
זהו הגוף הממונה המורה לחברות התח"צ לייישם מהלכים.
 

עלה13

New member
עלה ירוק- שינוי מסלול שייך למשרד התחבורה
זהו הגוף הממונה המורה לחברות התח"צ לייישם מהלכים.
אבל גם לעיריה ולחברת האוטובוסים...
יש מה לומר בנידון, הבעיה שאין ממש תוכנית אמיתית לאירגון המסלולים, הראירגון עשה עבודה מצוינת, הפעמימה הראשונה היא נצויינת (הלא נאמר שתהיה תקופת השתגדלות לגבי המסלולים, נלמדו מהשטח, צריך לתקן, רק חבל שלא עשו הבחנה בכלי, מטרופוליני - רב קיבולת, עירוני - עירוני, שכונתי - מיניבוס בהנחיות ובפרסום (הראו אוטובוס עירוני ומיניבוס, היה צריך להיות תמונה של מפרקי גם, זה היה פוטר הרבה בעיות.
 
בבני ברק דורשים: עוד מפרקיות
דיון מיוחד התקיים היום בוועדה לפניות הציבור שבראשות ח"כ הרב אורי מקלב, אודות התלונות הרבות נגד חברת 'דן' בבני ברק ובפתח תקוה. אורי שטרן | ו' בשבט התשע"א 18:23 "אין ספק שיש פער גדול מאד בין הרצוי למצוי בתחבורה הציבורית בבני ברק ובפתח תקווה", אמר יו"ר הוועדה לפניות הציבור בכנסת, ח"כ הרב אורי מקלב בדיון על השירות הניתן על ידי חברת 'דן' בערים אלה, "תפקידנו לצמצם את הפערים האלה. גם חברת 'דן' מעוניינת בכך. אם אנסה לסכם את התלונות הרבות שהגיעו אלינו, אי העמידה בלוחות הזמנים גורמת לרוב הבעיות ויש לה השלכות קשות גם על הצפיפות. אני קורא לחברת 'דן' לפרסם את לוחות הזמנים, אם אפשר גם בתחנות, ואז לא יהיה להם פקח אחד אלא כל הציבור יוכל לפקח. כיום לצערי אנשים אינם יודעים למי לפנות כשיש להם שאלות". הוועדה יזמה זימון ישיבות מקצועיות שתתכנסנה בקביעות בהשתתפות משרד התחבורה, 'דן' ונציגי התושבים על מנת למצוא יחד פתרונות. "היתרון של העיר בני ברק", הוסיף יו"ר הוועדה ח"כ אורי מקלב, "שהזמנים שלה שונים מבמקומות אחרים. היום בבני ברק מתחיל קצת יותר מאוחר. בשעה 13:00 בצהריים, כשבתל אביב אין עומס, בבני ברק דווקא יש. גם בשעה 21:00 כשבבני ברק כולם חוזרים מיום לימודים בישיבות אין לחץ בתל אביב. אפשר להשאיל אוטובוסים בשעות אלה מקווים פחות לחוצים בעיר אחרת". הוועדה שמעה את עדויותיהם של תושבי פתח תקווה ובני ברק שהתלוננו על זמני המתנה ארוכים במיוחד לאוטובוסים שנוסעים בין פתח תקווה לבני ברק ועל הצפיפות באוטובוסים. בין השאר התלוננו על כך שהובטח להם להוסיף אוטובוסים מפרקיים על מנת להקל את הצפיפות, דבר שנעשה לטענתם רק לאחרונה, ומעט מדי. היו תלונות רבות על אי עמידה בלוחות הזמנים שכתוצאה מכך הנוסעים אינם יודעים מתי לצפות לאוטובוס. דובר 'דן' איתן פיקסמן אמר שלא הייתה בקשה אחת של עיריית בני ברק שלא נענתה מיד. "בני ברק אינה דומה לשום עיר אחרת", אמר, "בני ברק צריכה להיות הדגל של עידוד השימוש בתחבורה ציבורית. אנו יושבים בוועדות התנועה עם העירייה ויושבים עם ועדי שכונות ואני מתחיב לשבת עם קבוצות אנשים כל רבעון כי אתם הלקוחות ואנו משרתי ציבור. הכל בר תיקון. אנחנו מברכים על יוזמת יו"ר הוועדה לכנס את הדיון על מנת שנהיה מודעים לצרכים ועל מנת שהנוסעים ידעו שיש כתובת". "כמדינה אנו מבקשים להרחיב את השימוש בתחבורה הציבורית", אמר היו"ר מקלב, אבל חייבים לספק לציבור שירות טוב, מהיר ואמין. משתמשי התחבורה הציבורית קושרים בה את גורלם. זו לא חנות שאפשר להחליף. אדם בוחר את מקום מגוריו, פרנסתו וחינוך ילדיו על פי התחבורה המזומנת לו. מדובר באוכלוסיות שאין להן כל אלטרנטיבה לאוטובוס כי אין אפילו רכב אחד במשפחה".
דווקא בזמן האחרון ראיתי קצת מפרקיות
בחלק מהנסיעות של 92, ואפילו ראיתי את מפרקית 459 נוסעת על 292 בלילה. לגבי החרדים ודגל השימוש בתח"צ- זה באמת נכון, ואפשר ללמוד מהם הרבה בעניין זה. לגבי רון חולדאי- חלק גדול מקווי בני ברק אינם עוברים בתל אביב וניתן לשים בהם מפרקיות. אני לא כ"כ מכיר את הקווים הפנימיים בב"ב, אבל אני יודע שקו 5 וגם 2 (או רק אחד מהם) עמוסים, אז אין קשר בין חולדאי לחוסר במפרקיות. גם יש קווים שמגיעים לבני ברק ולא לתל אביב אלא שלא כולם זקוקיטם למפרקית. למשל 18ב לא צריך מפרקית. ובכלל, התלונה של החרדים על צפיפות לא מוצדקת תמיד. קו 45 לא צפוף. קו 54 לא צפוף.
 

oshri5917

New member
דווקא בזמן האחרון ראיתי קצת מפרקיות
בחלק מהנסיעות של 92, ואפילו ראיתי את מפרקית 459 נוסעת על 292 בלילה. לגבי החרדים ודגל השימוש בתח"צ- זה באמת נכון, ואפשר ללמוד מהם הרבה בעניין זה. לגבי רון חולדאי- חלק גדול מקווי בני ברק אינם עוברים בתל אביב וניתן לשים בהם מפרקיות. אני לא כ"כ מכיר את הקווים הפנימיים בב"ב, אבל אני יודע שקו 5 וגם 2 (או רק אחד מהם) עמוסים, אז אין קשר בין חולדאי לחוסר במפרקיות. גם יש קווים שמגיעים לבני ברק ולא לתל אביב אלא שלא כולם זקוקיטם למפרקית. למשל 18ב לא צריך מפרקית. ובכלל, התלונה של החרדים על צפיפות לא מוצדקת תמיד. קו 45 לא צפוף. קו 54 לא צפוף.
תגובות בעניין הקוים
קו 43 ניתן להעביר ממנו לקו 67 מפרקיות אבל זה עדיין לא יפתור עומס בקוים אחרים קו 38 יש לוט טור אחד בבוקר על מפרקית בשעה שהוא עמוס מפתח תקוה קו 292 יש לבטל למעט מספר נסיעות ביום שישי ולתגבר את קו 192 בתדירות ובמפרקיות
 
תגובות בעניין הקוים
קו 43 ניתן להעביר ממנו לקו 67 מפרקיות אבל זה עדיין לא יפתור עומס בקוים אחרים קו 38 יש לוט טור אחד בבוקר על מפרקית בשעה שהוא עמוס מפתח תקוה קו 292 יש לבטל למעט מספר נסיעות ביום שישי ולתגבר את קו 192 בתדירות ובמפרקיות
אני ראיתי
את 38 מפרקי גם בצהריים מכיוון ת"א, הקו האחרון שנוסע דרך קרית אריה, יוצא מהכרמלית בסביבות השעה 2 פלוס מינוס וגם יש 57 קבוע בערב שהוא מפרקי- האחרון שיואצ בשעה 19:30 מעתידים, גם בזבוז משאבים.
 

אורי404

New member
דווקא בזמן האחרון ראיתי קצת מפרקיות
בחלק מהנסיעות של 92, ואפילו ראיתי את מפרקית 459 נוסעת על 292 בלילה. לגבי החרדים ודגל השימוש בתח"צ- זה באמת נכון, ואפשר ללמוד מהם הרבה בעניין זה. לגבי רון חולדאי- חלק גדול מקווי בני ברק אינם עוברים בתל אביב וניתן לשים בהם מפרקיות. אני לא כ"כ מכיר את הקווים הפנימיים בב"ב, אבל אני יודע שקו 5 וגם 2 (או רק אחד מהם) עמוסים, אז אין קשר בין חולדאי לחוסר במפרקיות. גם יש קווים שמגיעים לבני ברק ולא לתל אביב אלא שלא כולם זקוקיטם למפרקית. למשל 18ב לא צריך מפרקית. ובכלל, התלונה של החרדים על צפיפות לא מוצדקת תמיד. קו 45 לא צפוף. קו 54 לא צפוף.
איציק, אתה טועה על קו 45
יש שעות, שהוא עמוס מכיוון בני ברק לתל אביב. כה מלא, שבגבעתיים אין ממש אפשרות עליו.
 

אורי404

New member
אוקיי
לא ידעתי, אני בדרך כלל רואה אותו בתל אביב או בגבעת שמואל-שדרת קציר-קרית אונו
בתוך תל אביב יש לו אלטרנטיבות
אבל בשעות הבוקר בקטע בני ברק-מרכז תל אביב הקו עמוס. כנ"ל בקטע תל השומר - גם שם יש לקו 45 אלטרנטיבות, כמו למשל השירות הטוב (ואף טוב מאוד לדעתי) של קווים 35, 64, 70 - קווים שאני אוהב לנסוע בקטעים השונים. יש בהם הרבה נהגים טובים. אוטובוסים חדשים (האחרון מתייחס לקו 70 בעיקר, אך גם לקו 35) ולרב למרות העומס פועלים בזמנים ללא איחורים.
 

מבשרת333

New member
בתוך תל אביב יש לו אלטרנטיבות
אבל בשעות הבוקר בקטע בני ברק-מרכז תל אביב הקו עמוס. כנ"ל בקטע תל השומר - גם שם יש לקו 45 אלטרנטיבות, כמו למשל השירות הטוב (ואף טוב מאוד לדעתי) של קווים 35, 64, 70 - קווים שאני אוהב לנסוע בקטעים השונים. יש בהם הרבה נהגים טובים. אוטובוסים חדשים (האחרון מתייחס לקו 70 בעיקר, אך גם לקו 35) ולרב למרות העומס פועלים בזמנים ללא איחורים.
כןןןן בקו 64 נהגים מקסימים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה