בבקשהההה תייעצו ליי :)

stav150

New member
בבקשהההה תייעצו ליי :)

איך גילית שאת/ה לסבית / הומו / בי ?
 

Widsith

New member
אני לא יודע אם "גילוי" זה המילה הנכונה

במקרה שלי לפחות. ידעתי מתישהו בגיל 11-12 שמשהו במה שאני נמשך אליו אצל אנשים מאוד שונה, ובהמשך התברר שזה הומוסקסואליות. אני לא כ''כ מאמין לזה שאנשים פתאום "מגלים" שהם נמשכים לגברים/נשים. בתוכנו כולנו יודעים היטב מה אנחנו רוצים ומה לא, העניין שאנחנו מפחדים להכיר בכך.
 

stav150

New member
לא סגורה על עצמי...

אני פשוט לא סגורה על עצמי אם אני לסבית או לא..
ורציתי לדעת איך אתם יודעים בפירוש אתם כן..
לסביות או הומואים או בי...
 

eliormagick

New member
תראי חמודה

להגדיר זהות מינית פנימית זה תהליך, תהליך שמצריך התבגרות(כן המילה הזאת מעצבנת אני יודע) תהליך של מעבר של דברים בחיים, צבירת ניסיון והתמודדות עם רגשות מסוימות שיעזרו לך להגדיר את זהותך המינית...
אם את לסבית או סטרייטית או כל דבר אחר רק את תהיי חכמה ותדעי לבד להגדיר בכוחות עצמך אחרי שתהיי בשלה ותעברי מספיק... יש אנשים שזה קורא להם בגיל 17, יש שזה קורא להם בגיל 25, יש בגיל 13 ויש גם בגיל 40 מגלים שהם פשוט הומואים או לסביות ומשנים את חייהם מהקצה לקצה... אני מציע שכדי שלא תגיעי לגיל מבוגר מתוסכלת עצובה ומשקרת לכל העולם תהיי כנה אך ורק עם עצמך תנהלי, הידיאולוג פנימי עם עצמך וכמובן שאת מוזמנת לשאול ולהתיעץ עם המקורות הנכונים שאין להם אינטרסים שתהיי סטרייטית או לסבית אלא שתהיי את ופשוט אל תפחדי... בסופו של דבר את מי שאת וכפי שצינתי את היחידה שתהיה רשאית להגדיר את עצמה ואת מה שהיא... סבלנות כלפי עצמך כנות עם עצמך ולא לפחד זה לדעתי האישית הדרך הנכונה למצוא את עצמך... מקווה שעזרתי ושיהיה לך בהצלחה:)
 
למעלה