בבקשה מה דעתכם

karen2004

New member
בבקשה מה דעתכם

אני בחורה בת 31 הכרתי לפני מספר חודשים בחור בן 32 ללא ניסיון מיני-מעולם לא הייתה לא חברה או אפילו ידידה. מדובר בגבר ללא חברים שכל עולמו זה עבודתו. מאוד מוזרה לי עובדת היותו בתול וחסר ניסיון,אנחנו יוצאים כחודשיים ומבחינתו אני רואה שהוא מאוד משתוקק לסקס,ניסינו כמה פעמים ופשוט לא הלך....הוא לא הצליח לחדור. מאוד התבעסתי ודי גם נרתעתי והרגשתי מאוד מוזר.מקרה זה גרם לי להסתגר ולא לרצות לנסות, הוא מבחינתו מאוד רוצה שנתקרב אחד לשני אבל אותי דבר זה מאוד מרחיק. שאלתי היא מה דעתכם?מה עליי לעשות?האם התנהגותו ועצם היותו בתול נורמלית? דבר נוסף שאני רוצה לציין שהוא ראה שהתחלתי קצת להרתע מהנושא בשיא חוצפתו אמר:נראה ל שאחכה ,זה מאוד מתסכל אותי עדיף שנפרד אני רוצה לצבור ניסיון בנושא המיני.ששאלתי מה אתה מתכיון לעשות הוא אמר :ללכת למשהי.... אני מאוד מבולבלת ולא יודעת מה לעשות .
 
וובכן :

תשמעי, בגילך (בגילנו) זה קצת בעיה... את מצפה למישהו עם ניסיון לפחות כמו שלך שהרי את לא בת 18. לדעתי - סקס - הוא סוג של תקשורת לכל דבר - ואם אין תקשורת אז יש בעיה. לא ציינת איך אתם מתנהלים ביום יום מעבר לסקס - טוב לכם ביחד ? כיף לכם ? יש לכם נושאי שיחה משותפים ? האם אתם מקיימים שגרת יום יום שכזו בכלל ? אם התשובה היא לא לחלק מן השאלות הללו - אז מה אתם בכלל עושים ביחד ? אם התשובה היא כן - ואת נמצאת עם אדם שטוב לך איתו והבעיה היחידה היא סקס - אז עובדים על זה ביחד, לאט לאט (במידה ויש רצון). אבל לדעתי - מתוך הכתוב - את לא צריכה להיות במערכת יחסים שמתחילה בהמון הרמות גבה מצידך.
 

נימרודל

New member
נכון מאד

ואני אוסיף ואומר לקרן- לי אישית מאד משונה לשמוע על בחור בגילו שמעולם לא היה במע' יחסים, ואפילו חברים אין לו. לפי דעתי את מכניסה ראש בריא למיטה חולה. אם יש לו בעיות תקשורת או בעיות עם אנשים, זה לא מתפקידך להוציא אותו מהגולם שלו, אלא תפקידו של פסיכולוג.
 

2 Mיכל

New member
אני אומרת להיפרד

כי אם הניסיון המיני שלו שחיכה בשקט 32 שנה חשוב לו יותר מהקשר שלו איתך אז אין לך מה להיות איתו, מה גם שהבעיות הן בו ולא בך. (וחוץ מזה בטח אחרי כמה חודשים שתשכבו הוא ירצה התנסויות נוספות, כי הרי הוא צריך להשלים פערים של גיל הנעורים. לא כי הוא מגעיל פשוט כי ככה זה הסקרנות).
 
למעלה