בבקשה פורי חוק

hen1xc

New member
בבקשה פורי חוק

http://news.walla.co.il/?w=/1/1843866 אפשר להבין מה קרה רק בגלל הכותבת ולא התוכן בטח אלו באו לסיים את מה שמשליכי רימוני הרסס על שוטרים הדירות שלכם שוות את כל השוטרים שיכולים להיפגע מזה? אתם יודעים כמה שוטרים היו יכולים להגיע לטיפול נמרץ ואף לבית הקברות בגלל ההפגנות המוגזמות שלכם וזה שווה חיים של בן אדם? בגלל זה יש חוק במדינה הזו ולחסום את משכן המחוקקים זה עוד מעשה טיפשי בואו תשחיטו את גן הורדים תעשו פיקניק במנחת אלדר תרססו את המנורה תכתבו כאן היה ביתי בטח למה לא בכיף הכל בשביל שיהיה לי דירה בת"א...
 

naf86

New member
גם וושינגטון היה "פורע חוק"

גם האנשים שעשו את המהפיכה הצרפתית. ברגע שמי שאחראי על החוק משתין עליך בקשת, חייבים לעשות משהו. מה איתך? למה אתה לא ברחוב, הרי עוד 5 שנים גם אתה תהיה באותו מצב.. או שאתה פשוט לא מבין את המצב..
 

hen1xc

New member
הבעיה שאתם לא עושים את זה נכון

תראו את הרופאים קודם כל היו עיצומים אחרי זה שביתה של יום אחד בתכונת שבת כמובן אחרי כך עוד שביתה אחר כך שביתת רעב אי אפשר סתם ככה לחסום כבישים אתם פוגעים בשאר האוכלוסייה תעוררו קצת סולידריות אבל הכי חשוב זה תמיד להתחיל בקטן ואז לצבור תאוצה התקשורת מסקרת אותכם כל שעה עגולה בחדשות אבל רימוני רסס? לא קצת הגזמה תאמיני לי שיש שמה שוטרים שהם בעדכם אבל חלק מתפקידו של שוטר זה לא לקחת צד בהפגנות זה דיוק אותו דבר מה שהיה בהתנחלות אבל אמל"ח מה אתם הגיהאד? אותו אחד שזרק את הרימון אני לא מקנא בו - הוא הולך לשבת בכלא ! לא ישר חוסמים כבישים גם לצאת בצורה מכפירה מועדת הכספים של הכנסת סבבה אבל יש צורה יש תרבות דיון....
 

naf86

New member
תספיק עם ה"אתם"

חוצמזה, איפה בדיוק נמצאים עכשיו הרופאים עם המחאה שלהם? אהה כן, במבוי סתום. אתה לא מבין עד כמה המצב בישראל גרוע. לדעתי, הצעירים בישראל לא עושים מספיק רעש. כי אם המצב ימשיך ככה עוד כמה שנים, המשק יתמוטט. אי אפשר להיות במדינה בה אנשים לא יכולים לסגור את החודש. אי אפשר לחיות במדינה בה לאנשים אין סיכוי לקנות בית, ומתקשים אפילו לשלם שכר דירה.
 

hen1xc

New member
הרי אם ייקחו לעשירים את הכסף

אתם תשתקו והם יתחילו עם הרעש חוצמיזה שמעת על פרוייקט הגז המדינה שמה את ידה על מיליארדי שקלים בפרוייקט הגז וקיצצה לעשירים בהרבה מאוד למרות שהם הביאו את המכשור והזיכיון לחיפוש גז עדיין לוקחים להם גם אתה אם יום אחד תעלה על איך להביא במכה אחת 100M דולר לא תרצה שייקחו לך 50 % כי זה הון פרטי שלך תתחילו להעלות מודעות בקרב כולם ולא דרך חסימת כבישים חסימת כבישים זו הדרך הכי קלה גם אני יכול ללכת לצומת הקרובה לביתי עם עוד חמישה חברים תראו שזה מאבק של כל המדינה אבל בדרכים חוקיות !
 

naf86

New member
למה לקחת מהעשירים את הכסף?

למדינה יש זכות למסות את העשירים. הם צריכים לעשות את זה בצורה מאוזנת שיכניס להם הרבה הכנסות מצד אחד, ולא יבריח את העשירים מצד שני. הרי עשיר שיש לו 100 מיליון שקל להשקעה, המדינה רוצה שהוא ישקיע אותם בישראל ולא במדינה אחרת. הגז זה אמנם השקעה של אנשים עשירים, אבל זה משאב ששיך למדינה. המדינה מרשה לעשירים להוציא ולמכור את המשאב ששיך לה תמורה לאחוזים מסוימים.
 

hen1xc

New member
נכון

העשירים גם התרעמו על כך אבל כאילו יש להם ברירה יש עוד הרבה תחומים שאפשר לדון בהם אבל אין לי כרגע זמן...
 
למעלה