בבקשה תעזרו לי ! לא יכול להיות שיש מורים כאלה

Bateli e

New member
בבקשה תעזרו לי ! לא יכול להיות שיש מורים כאלה

מושחטים. במשך שנת יב' שלמדתי בשנה שעברה הייתה לי מורה שטנית לתנ"ך. הגעתי לשיעוריה ותמיד זכרה לי אם פספסתי שיעור אחד או 2. במבחן הראשון שעשיתי אצלה קיבלתי את הציון הכי גבוה ובמשך השנה כשפתחתי קצת את הפה עליה כי היא עושה דברים דווקא, פרנציפים וכל הנלווה לכך, היא בדקה את המבחנים שלי וכל הזמן הורידה לי נקודות על דברים שממש לא נראו לי שגויים. ניסיתי לערער, ניסיתי לדבר, לא היה לי עם מי. רק לקירות. בכל אופן, היא הגישה אותי במגן בציון 40 וקיבלתי בבחינת בגרות בתנ"ך 56!!!. יש לציין שהמורה הזו כל הזמן הייתה עושה אפליות עליי וחיפשה אותי על כל דבר קטן. העובדה שקיבלתי את הציון הזה בבחינה בלי ללמוד אפילו יותר מידי מעידה על כך שהיו לי את היכולות והחששות שלי לגבי זה שהיא פיברקה את הניקוד במבחני נהיו ריאליסטיות. מה אני יכולה לעשות במצב הזה?? כי לוותר לה אני ממש לא מוכנה. המון תודה, בתאל.
 
אני חייבת להגיד לך שאני מזועזעת מההודעה שלך

פתחת עליה את הפה??? היא המורה שלך. אם את לא תתייחסי אליה בכבוד אין שום סיבה שהיא תתייחס אליך בכבוד. למי ניסית לערער על הציונים שלך? רק למורה? למרכזת המקצוע? למנהל/ת? בנוגע לבגרות - לפי מה שאני מבינה קיבלת ציון נמוך כי לא למדת, כך שאת יכולה להלין רק על עצמך. מה את יכולה לעשות? לגשת למועד חורף והפעם ללמוד כמו שצריך. בהצלחה
 

Bateli e

New member
בתחילת השנה, ישבתי ושתקתי.

קיבלתי את ההערות הבוטות, את ההתנהגות המגעילה, אבל בזמן שהיא כבר פתחה דברים אישיים וכל הכיתה הסתכלה עלי כי הבינה במה מדובר. כבר לא יכלתי לעמוד בזה. היא פגעה בי כל כך הרבה כל השנה. הציון הזה הוא דווקא טוב בעיני בזמן שהייתה לי שנה נורא קשה וגם בזמן שהלכתי לרכזת השכבה, בכדי שתבדוק לי היא בעצמה את המבחן, זה לא קרה בגלל שלאף אחד לא כל כך איכפת ויש את הזמן להקדיש כשצריך אותו. לי נראה שהיא הורידה לי ציונים בכוונה וגם ילד הכיתה עזרו לי לבדוק את המבחן והצדיקו אותי בטענה שלי. דיברתי עם הרכזת, עם המזכירה של המנהל, עם המנהל בעצמו שבסופו של דבר הבטיח שהוא ידבר איתה ולא עשה שום דבר בנידון לפני בחינת הבגרות מהטענה ש - "כבר סוף שנה ואין מה לעשות לגבי זה". ממש גועל נפש.
 

motyka

New member
יש מה לעשות

ללמוד תנ"ך לבד או באחת המסגרות האקסטרניות ולגשת במועד חורף/קיץ הקרוב פעם נוספת דרך בת הספר כנבחן משנה. אם תוציאי ציון של 72 ומעלה - הממוצע יהיה חיובי והבעיה תיפתר.
 

69הרצל69

New member
המורה לא טעתה במיוחד

אם הוצאת 56!!! בבגרות אז אין לך מה להלין עליה שהגישה אותה על 40. אתה נשמע כמו הרבה תלמידים שחושבים שהמורים צריכים לשרת אותם כל היום.
 

Bateli e

New member
דבר ראשון אני בת

ודבר שני, אין לך מושג כמה המורה הזו אימללה אותי ואת שאר התלמידים במשך השנה. פשוט אני ועוד מישהי היחידות שהיה להן אומץ לומר את דעתן. הציון הזה התקבל אחרי שהיא הוציאה לי את כל החשק ללמוד.
 

69הרצל69

New member
תראי לא התכוונת לפגוע בך

לי גם הייתה מורה לא מי יודע מה לתנ"ך בתיכון שאף עשתה טעות בסיכום הנקודות במתכונת, ומכיוון שהיא החזירה את המבחנים מאוחר מידי אז לא יכולתי לערער, משעשיתי רוב השנה היה לימוד אצמעי דרך ספרי מיקוד והוצאתי 84. אם את עדיין לומדת בתיכון, אז אני מציא לך לבקש מבית הספר ללמוד תנ"ך יחד עם כתה נמוכה יותר שכמובן לא תהיה עם אותה מורה. אין מה לעשות אם את רוצה בגרות מלאה את חייבת להתאמץ עכשיו. בהצלחה!
 
ללמוד להתנהג עם בעל סמכות.

אף אחד לא אוהב שמעליבים אותו. ומתחצפים אליו. ובעל סמכות יכול גם לתת לזה ביטוי כואב.
 
למעלה