בבקשה תעזרו לי

angel Mom

New member
בבקשה תעזרו לי../images/Emo4.gif

בצהריים שלחתי הודעה חדשה באאוטלוק אקספרס בצירוף מלאאאא תמונות שהתוכנה הציעה להקטין. הבעיה היא שהוא לא מצליח לשלוח לי את ההודעה בכלל ואני לא מצליחה למחוק את ההודעות יוצאות. בכל פעם שאני נכנסת לתיקיה "דואר יוצא" כל המחשב נתקע לי בגלל הגודל של ההודעה. איך אני עוקפת את זה? בלי לפתוח את האוטלוק?????
 

Y. Welis

New member
שיטה קצת מתוסבכת

אבל יעילה. צריך לפני הכל למצוא את תיקיית האיכסון של אאוטלוק אקספרס. בד"כ בנתיב הזה
c:\Documents and Settings\USER\Local Settings\Application Data\Identities\מספר ארוך​
במקום USER לעיל יופיע שם המשתמש/חשבון שלך. * בתיקיה עם השם הארוך (יתכן שיהיו יותר מאחת - צריך למצוא את זו עם הקבצים המאוחרים ביותר) צריך למצוא קובץ בשם 'תיבת דואר יוצא.dbx' (באנג - outgoing.dbx), ולהעביר אותו למקום אחר. * אח"כ צריך למצוא קובץ קטן (נאמר עד 50 קילובייט) עם הסיומת dbx מאותה תיקיה, ולשנות את שמו (*אחרי* שיועתק) לאותו שם קובץ שהועבר (תיבת דואר יוצא.dbx). * להפעיל את האאוטלוק ולראות מה השתנה.
 

angel Mom

New member
אחרי שביצעתי את כל ההוראות לעיל

ההאוטלוק נפתח לי ובתיקיית דואר יוצא אין שום דואר שתוקע לי את התיבה. ההאוטלוק לא מצליח להתחבר. מה לעשות עם התיקיה שגזרתי מתוק התקיה של ההאוטלוק? למחוק? איך זה שאחרי שהוצאתי את תיקית דואר יוצא יש לי שוב פעם אותה תיקיה? צריך למצוא קובץ קטן (נאמר עד 50 קילובייט) עם הסיומת dbx מאותה תיקיה, ולשנות את שמו (*אחרי* שיועתק) לאותו שם קובץ שהועבר (תיבת דואר יוצא.dbx). * להפעיל את האאוטלוק ולראות מה השתנה. את החלק הנל לא ביצעתי.
 

Y. Welis

New member
כנראה שהוא יצר אותה אוטומטית

כך שאין צורך לבצע את השלב האחרון. באשר לחיבור - זה תלוי בהגדרות החשבון. כדאי לוודא מול הספק (אתר התמיכה או טלפון) שהפרטים נכונים.
 

angel Mom

New member
תודה על העזרה - אבל

עשיתי שיחזור מערכת ואני חושבת שזה פתר את הבעיה.... תיקיית דואר יוצא ריקה עכשיו והכל עובד כמו תמיד. תודה .
 
למעלה