בגדים שמעבר לים...

ClickRisk

New member
בגדים שמעבר לים...

אשמח לקבל מעט פרטים : 1. לא מזמן פורסם קישור באחד הפורומים כאן בתפוז, לאתר Mother Care, לחבילת בגדים לתינוק בעלות של כ 900 ש"ח, האם למישהו יש את הקישור ? 2. האם למישהו יש ניסיון עם שליחת חבילה לארץ באתר Mother Care ? 3. האם Mother Care נחשבים לבעלי מוצרים איכותיים, כאלה שהמחיר וההמתנה שווה את ההזמנה מחו"ל ? 4. מישהו יודע האם יש להם בגדים אורגניים ? 5. האם יש אתרים גדולים, מוכרים, אמינים ומומלצים נוספים לבגדי תינוקות איכותיים, שניתן להזמין דרך האינטרנט ? תודה רבה.
 
אין לי ממש ניסיון מבחינת ייבוא

אבל אני יודעת שחברת MOTHER CARE היא חברה מאוד טובה מניסיון. אתרים נוספים נראה לי שגאפ, אולדנייבי, CHILDREN'SPLACE הם חברות טובות אבל מבחינת להזמין דרך האתר שלהם אין לי ניסיון, למרות שאני מתכננת לפני פסח לנסות ולהזמין. אולי את יודעת אם צריך לשלם מיסים כל שהם כשמזמינים בחו"ל?
 

minimousegi

New member
קודם כל בחו"ל יש יותר מודעות לבגדים אורגנים

אז כן...בנוגע ל"שווי" אני יכולה להגיד לך שבגדים שקניתי בחול בד"כ היו יותר איכותיים אבל זה הכל תלוי במה שיש לך להשקיע...ואם את רוצה כי בכל זאת שקונים במקומות טובים בארץ הבגדים גם איכותיים (מחיר יקר בד"כ) אני לא שלחתי עתם שלחתי עם חברות אחרות והמיסוי תלוי במחיר שאת קונה (לא זוכרת בדיוק כמה...) תכתבי בגוגול baby clothiing תמצאי כ"כ הרבה שם...לא חסר!
 

ספונית

New member
מס

אם את אורמת להם לרשום שערך הקניה הוא לא עולה על 50 דולר את לא משלמת כלום.
 

ginge1

New member
בגדים אורגניים יש בקוטן

עיצובים מקסימים ומקוריים ובדים רכים ונעימים ממש התלבהתי מהאיכות מצאתי אותם ב www.do-be.co.il וההפתעה הגדולה - המכנסיים גדלים עם הילד. במקום לקנות מכנס ל3 חודשים זה משמש אותי לתקופה הרבה יותר ארוכה
 
למעלה