בגד קצת מוכתם

עופר 123

New member
בגד קצת מוכתם

הייתי אתמול ב- Plus Size Fashion Weekend. היה מרגש לראות מאות נשים ואלפי בגדים יפים מכל הסוגים והמינים, בכל הצבעים והעיצובים. היתה תחושה של גאווה, שלא מחביאות ולא מתחבאות, שאין מה להתבייש במידות הגדולות, אלא להיפך - תביאו בגדים מוצלחים ולא את השחור-שחור הזה.

נכון, היו תלונות קצת על הארגון, תאי המדידה הלא נוחים, הצפיפות, המחירים ועוד קצת, אבל זה אירוע ראשון, ואני בטוח שמכאן רק יעלו וישתפרו. כל הכבוד לכל העושות במלאכה, ועם קצת מזל זה יהיה לאירוע של כמה פעמים בשנה, עם מלא מלא בגדים מוצלחים.

ועם זאת, היה שם כתם על הבגד. אני מניח שלא רק לי צרם להיכנס ולראות פרסום של הרצאה של "לרזות בסטייל" עם אולגה רז. דיאטה. עוד דיאטה, אשה שמתפרנסת מחלומות של נשים לרדת במשקל, ועוד עומדת בפוסטר עם סרט מדידה, לא פחות.

אני לא יודע על מה בדיוק חשבו המארגנות כשהכניסו את הדיאטנית ללו"ז ולפרסום. מי שרוצה לעסוק בענייני קילוגרמים - בסדר, זה עניינה שלה, אבל למה צריך דיאטנית באירוע של בגדים במידות גדולות? מה הטעם בזה? למה דווקא עכשיו, למה דווקא במסגרת הזו? זה היה כל כך מיותר, ופגע ב(אין לי מילה אחרת, קצת איבדתי את המילים בשעת לילה זו), אמינות. בזמן שיש צילומים מהממים, דוגמניות נהדרות במידות בגדולות ובגדים לכל שמנה ושמנה - אין מקום לעיסוק הזה בדיאטות ובפרסומים לדיאטנית.

שוב, שאפו על האירוע, כל הכבוד על העשייה, אבל בפעם הבאה, תשאירו את הדיאטות והדיאטניות בחוץ. זה לא המקום, זו לא העת.
 
ואם נסכם כמה נקודות שעלו בקבוצה בפייסבוק...

אז עלה טיעון שכדי לארגן אירוע כזה ושהכניסה בו תהיה בחינם, אז חייבים למצוא ספונסרים - ובמקרה הזה לא נמצאו ספונסרים מרשתות הביגוד הרגילות, וגם לא מאלו של המידות הגדולות. אולי המארגנות חשבו שההרצאה תהיה יותר ברמה של טיפים לאורח חיים בריא ופחות לדיאטה.

מצד שני, אולי בפעם הבאה יהיה ראוי למצוא דרכים אחרות לממן את האירוע - החל מדמי כניסה נמוכים, וכלה בהכנסה של סוחרים אחרים שישלמו על האפשרות למכור באירוע שמושך כ"כ הרבה קהל.
 
למעלה