בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם

מצב
הנושא נעול.

Zמבוש

New member

הביריון הזה תקף אותי בצורה ברוטלית, ומחקת את ההודעות שלי ואת ההודעות שלו. צריך לחסום את הבנאדם הזה, על תרבות דיון כמו שלו (בדיוק אפילו), זרקו את הגברת אדרעי מביה"ד לעבודה באמצע הדיון.
זה הרי בדיוק מה שאני שואל
את הנהלת החדר , הנ"ל שלח נאצות וחרפות במסרים פרטיים ניבל את פיו עד שנחסם על ידיי
 

בועז ל

New member

הביריון הזה תקף אותי בצורה ברוטלית, ומחקת את ההודעות שלי ואת ההודעות שלו. צריך לחסום את הבנאדם הזה, על תרבות דיון כמו שלו (בדיוק אפילו), זרקו את הגברת אדרעי מביה"ד לעבודה באמצע הדיון.
שלחתי לך מסר.
 

cwen

New member
יש לי הצעה לכל מי שבא בטענות לעובדים !!!
תצטרפו לרכבת ,לכו לעבוד כמנוענעים ,חשמלאים , נהגי קטר של רכבת משא וצריך תשנו הכל מפנים , הרי אתם יותר חכמים מכולם ,אז לכו לשנות ,כמו שמתלוננים על המשטרה תתנדבו למשמר האזרחי ,הרי כולם במדינה יודעים לפתור תעלומות ברגע . אל תתבכיינו ותזרקו ססמאות שזה עבור קרובי משפחה,זה חברה חיצונית . בהצלחה . http://www.rail.co.il/HE/jobcenter/Pages/home.aspx
בוא תנסה להבין משהו
הבעיה היא לא עם עצם השביתה. גם אם יש כאן אנשים שחושבים שהשביתה אינה מוצדקת - הויכוח הוא לא על האם נכון לשבות. הויכוח הוא על איך|סדגש שובתים. הצעתי כמה הצעות לשביתה שלא היו פוגעות בציבור בכלל (נסיעה בחינם, שהיתה פוגעת בדיוק בהנהלה) או פוגעות במידה (התראה מראש). מדוע היה הכרח להתעלל בכוונה תחילה בנוסעים? איך היית מגיב אילו אותה אשה בהריון שהתעלפה בגלל פעולות הרכבת היתה מפילה את התינוק? מה אם מישהו היה מקבל התקף לב?
 

adf666

New member
יש לי הצעה לכל מי שבא בטענות לעובדים !!!
תצטרפו לרכבת ,לכו לעבוד כמנוענעים ,חשמלאים , נהגי קטר של רכבת משא וצריך תשנו הכל מפנים , הרי אתם יותר חכמים מכולם ,אז לכו לשנות ,כמו שמתלוננים על המשטרה תתנדבו למשמר האזרחי ,הרי כולם במדינה יודעים לפתור תעלומות ברגע . אל תתבכיינו ותזרקו ססמאות שזה עבור קרובי משפחה,זה חברה חיצונית . בהצלחה . http://www.rail.co.il/HE/jobcenter/Pages/home.aspx
מספיק לבלבל את השכל.
האם עובדי הרכבת עובדים קשה יותר ממכונאים נגדים שנמצאים בקבע? האם הם עובדים קשה יותר מאחיות ורופאים שקורסים תחת העומס של מערכת הבריאות? האם הם עובדים קשה יותר מכבאים? הציבור תמך ויתמוך במאבק של כל אחת מהקבוצות שתיארתי למעלה באם ירצו להאבק על זכויותיהם ויש כאלה מבינהם כמו אנשי הקבע שלהם אין ועד כוחני שדואג להם. יחד עם זאת, ראה איך עובדי הרכבת השניאו את עצמם על הציבור. הציבור שונא את הרכבת, שונא את העובדים ושונא את השירות שניתן. אני סבור שחלק גדול מהיוממים ברכבת יסכימו לכך שהרכבת תושבת לגמרי למשך חודשיים וזאת במטרה להעיף את כל העובדים הבייתה ולהביא עובדים חדשים ולתת להם הכשרה. נמאס לנו. מספיק עם תאוות הבצע ומספיק עם הקומבינות.
 

easylivin

New member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
לתשומת לבכם, מתוך החלטת בית הדין בעניין
"שביתת העובדים במקרה דנן הינה בלתי חוקית מאחר שעניינה במחאה נגד החלטת ממשלה בדבר ביצוע תחזוקת הקרונות החדשים על ידי היצרן. מדובר בשביתה פוליטית אסורה", כתבה השופטת אפרת לסקר בהחלטתה. "השביתה לא נועדה לתכלית ראויה – התייחסות לתנאי עבודתם של העובדים או חתימה על הסכם קיבוצי. לאור ההשלכות של החלטה זו, אלא אך ורק במגמה לבטל את החלטת הממשלה בעניין מיקור החוץ.. לפיכך מדובר בשביתה בלתי לגיטימית שיש למונעה.. שביתת העובדים כנגד החלטת הממשלה, מטרתה העיקרית אינה הגנה על תנאי עבודה, הינה שביתה פוליטית והיא אסורה". השופטת אף מתחה ביקורת קשה על אופי העיצומים הקיצוני שנקט ועד עובדי הרכבת אתמול, וציינה כי את זכות השביתה יש לממש בהתאם לחוק, בתום לב ובאופן מידתי. "מתיאורי אירועי השביתה עולה כי המשיבים הפעילו סנקציות במהלכן פגעו באופן חמור ביותר וללא תקדים בציבור הנוסעים ובבטיחותם", כתבה השופטת לקסר, "התברר שהעובדים עצרו רכבות במהלך נסיעה כאשר הנוסעים נותרו למעשה 'כלואים' בהן ללא אפשרות לרדת ביעד המבוקש, נוסעים נאלצו עקב כך לצעוד ברגל על גבי הפסים תוך סיכון חייהם.. מדובר במעשים פוגעניים, בלתי חוקיים ובלתי מידתיים בעליל". http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/289/749.html א. הפסיקה מרוקנת מכל תוכן את האג'נדה של ועד העובדים, ומבטלת לחלוטין את הטענות כאילו שמדובר במאבק חברתי על תנאי העסקה. לא כך הוא הדבר. ב. מי שמתעלם מפסיקת בית המשפט ופועל בניגוד אליה הוא עבריין, פשוטו כמשמעו ועל כל המשתמע מכך. ועל זה לא ייתכן שום ויכוח. על פסיקה אפשר לערער בערכאות משפטיות, אלא שבינתיים יש לכבד את ההחלטה ולפעול לפיה, עד אשר יתקבל הערעור אם בכלל.
 

AlanSmith

New member
לתשומת לבכם, מתוך החלטת בית הדין בעניין
"שביתת העובדים במקרה דנן הינה בלתי חוקית מאחר שעניינה במחאה נגד החלטת ממשלה בדבר ביצוע תחזוקת הקרונות החדשים על ידי היצרן. מדובר בשביתה פוליטית אסורה", כתבה השופטת אפרת לסקר בהחלטתה. "השביתה לא נועדה לתכלית ראויה – התייחסות לתנאי עבודתם של העובדים או חתימה על הסכם קיבוצי. לאור ההשלכות של החלטה זו, אלא אך ורק במגמה לבטל את החלטת הממשלה בעניין מיקור החוץ.. לפיכך מדובר בשביתה בלתי לגיטימית שיש למונעה.. שביתת העובדים כנגד החלטת הממשלה, מטרתה העיקרית אינה הגנה על תנאי עבודה, הינה שביתה פוליטית והיא אסורה". השופטת אף מתחה ביקורת קשה על אופי העיצומים הקיצוני שנקט ועד עובדי הרכבת אתמול, וציינה כי את זכות השביתה יש לממש בהתאם לחוק, בתום לב ובאופן מידתי. "מתיאורי אירועי השביתה עולה כי המשיבים הפעילו סנקציות במהלכן פגעו באופן חמור ביותר וללא תקדים בציבור הנוסעים ובבטיחותם", כתבה השופטת לקסר, "התברר שהעובדים עצרו רכבות במהלך נסיעה כאשר הנוסעים נותרו למעשה 'כלואים' בהן ללא אפשרות לרדת ביעד המבוקש, נוסעים נאלצו עקב כך לצעוד ברגל על גבי הפסים תוך סיכון חייהם.. מדובר במעשים פוגעניים, בלתי חוקיים ובלתי מידתיים בעליל". http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/289/749.html א. הפסיקה מרוקנת מכל תוכן את האג'נדה של ועד העובדים, ומבטלת לחלוטין את הטענות כאילו שמדובר במאבק חברתי על תנאי העסקה. לא כך הוא הדבר. ב. מי שמתעלם מפסיקת בית המשפט ופועל בניגוד אליה הוא עבריין, פשוטו כמשמעו ועל כל המשתמע מכך. ועל זה לא ייתכן שום ויכוח. על פסיקה אפשר לערער בערכאות משפטיות, אלא שבינתיים יש לכבד את ההחלטה ולפעול לפיה, עד אשר יתקבל הערעור אם בכלל.
אני מקוה שבית המשפט יעמיד אותם לדין. ויתן להם
עונש. הם עבריינים לכל דבר ועבריינים צריכים לקבל עונש, לרבות פיטרין קנסות ואפילו מאסר במידת הצורך. כמובן העונש אמור להקבע על ידי שיפוט אובייקטיבי ומקצועי - אבל ברגע שבית המשפט טוען שהייתה עבריינות אני מקווה שיימצא איתם את הדין על פי שיקול דעתו.
 
אני מקוה שבית המשפט יעמיד אותם לדין. ויתן להם
עונש. הם עבריינים לכל דבר ועבריינים צריכים לקבל עונש, לרבות פיטרין קנסות ואפילו מאסר במידת הצורך. כמובן העונש אמור להקבע על ידי שיפוט אובייקטיבי ומקצועי - אבל ברגע שבית המשפט טוען שהייתה עבריינות אני מקווה שיימצא איתם את הדין על פי שיקול דעתו.
אני בעד זכות עובדים לשבות
אני נגד הפרטה בדרך כלל, אבל מה שעובדי הרכבת לדעתי לא היה שביתה ולא סנקציות, זו היתה אנרכיה והתעללות בלקוחות שלהם, ביניהם לקוחות קבועים וותיקים. מקובל עלי שזכותם לשבות לא מקובלת עלי הדרך הנוראית הזאת.
 

adf666

New member
אני בעד זכות עובדים לשבות
אני נגד הפרטה בדרך כלל, אבל מה שעובדי הרכבת לדעתי לא היה שביתה ולא סנקציות, זו היתה אנרכיה והתעללות בלקוחות שלהם, ביניהם לקוחות קבועים וותיקים. מקובל עלי שזכותם לשבות לא מקובלת עלי הדרך הנוראית הזאת.
אני מקווה שבית הדין יתחיל להעניש אישית
את מקבלי ההחלטות בנוגע לשביתה הזאת.
 
לתשומת לבכם, מתוך החלטת בית הדין בעניין
"שביתת העובדים במקרה דנן הינה בלתי חוקית מאחר שעניינה במחאה נגד החלטת ממשלה בדבר ביצוע תחזוקת הקרונות החדשים על ידי היצרן. מדובר בשביתה פוליטית אסורה", כתבה השופטת אפרת לסקר בהחלטתה. "השביתה לא נועדה לתכלית ראויה – התייחסות לתנאי עבודתם של העובדים או חתימה על הסכם קיבוצי. לאור ההשלכות של החלטה זו, אלא אך ורק במגמה לבטל את החלטת הממשלה בעניין מיקור החוץ.. לפיכך מדובר בשביתה בלתי לגיטימית שיש למונעה.. שביתת העובדים כנגד החלטת הממשלה, מטרתה העיקרית אינה הגנה על תנאי עבודה, הינה שביתה פוליטית והיא אסורה". השופטת אף מתחה ביקורת קשה על אופי העיצומים הקיצוני שנקט ועד עובדי הרכבת אתמול, וציינה כי את זכות השביתה יש לממש בהתאם לחוק, בתום לב ובאופן מידתי. "מתיאורי אירועי השביתה עולה כי המשיבים הפעילו סנקציות במהלכן פגעו באופן חמור ביותר וללא תקדים בציבור הנוסעים ובבטיחותם", כתבה השופטת לקסר, "התברר שהעובדים עצרו רכבות במהלך נסיעה כאשר הנוסעים נותרו למעשה 'כלואים' בהן ללא אפשרות לרדת ביעד המבוקש, נוסעים נאלצו עקב כך לצעוד ברגל על גבי הפסים תוך סיכון חייהם.. מדובר במעשים פוגעניים, בלתי חוקיים ובלתי מידתיים בעליל". http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/289/749.html א. הפסיקה מרוקנת מכל תוכן את האג'נדה של ועד העובדים, ומבטלת לחלוטין את הטענות כאילו שמדובר במאבק חברתי על תנאי העסקה. לא כך הוא הדבר. ב. מי שמתעלם מפסיקת בית המשפט ופועל בניגוד אליה הוא עבריין, פשוטו כמשמעו ועל כל המשתמע מכך. ועל זה לא ייתכן שום ויכוח. על פסיקה אפשר לערער בערכאות משפטיות, אלא שבינתיים יש לכבד את ההחלטה ולפעול לפיה, עד אשר יתקבל הערעור אם בכלל.
תחי ההחלטה ובית הדין העבודה!!!!!
פה זה לא ועד העובדים מר אדוני, פה זה היכל הצדק האובייקטיבי, אני מאחל לכם את אותו "שטורונגול" בבית הדין הארצי לעבודה.
 

S o l l y

New member
לתשומת לבכם, מתוך החלטת בית הדין בעניין
"שביתת העובדים במקרה דנן הינה בלתי חוקית מאחר שעניינה במחאה נגד החלטת ממשלה בדבר ביצוע תחזוקת הקרונות החדשים על ידי היצרן. מדובר בשביתה פוליטית אסורה", כתבה השופטת אפרת לסקר בהחלטתה. "השביתה לא נועדה לתכלית ראויה – התייחסות לתנאי עבודתם של העובדים או חתימה על הסכם קיבוצי. לאור ההשלכות של החלטה זו, אלא אך ורק במגמה לבטל את החלטת הממשלה בעניין מיקור החוץ.. לפיכך מדובר בשביתה בלתי לגיטימית שיש למונעה.. שביתת העובדים כנגד החלטת הממשלה, מטרתה העיקרית אינה הגנה על תנאי עבודה, הינה שביתה פוליטית והיא אסורה". השופטת אף מתחה ביקורת קשה על אופי העיצומים הקיצוני שנקט ועד עובדי הרכבת אתמול, וציינה כי את זכות השביתה יש לממש בהתאם לחוק, בתום לב ובאופן מידתי. "מתיאורי אירועי השביתה עולה כי המשיבים הפעילו סנקציות במהלכן פגעו באופן חמור ביותר וללא תקדים בציבור הנוסעים ובבטיחותם", כתבה השופטת לקסר, "התברר שהעובדים עצרו רכבות במהלך נסיעה כאשר הנוסעים נותרו למעשה 'כלואים' בהן ללא אפשרות לרדת ביעד המבוקש, נוסעים נאלצו עקב כך לצעוד ברגל על גבי הפסים תוך סיכון חייהם.. מדובר במעשים פוגעניים, בלתי חוקיים ובלתי מידתיים בעליל". http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/289/749.html א. הפסיקה מרוקנת מכל תוכן את האג'נדה של ועד העובדים, ומבטלת לחלוטין את הטענות כאילו שמדובר במאבק חברתי על תנאי העסקה. לא כך הוא הדבר. ב. מי שמתעלם מפסיקת בית המשפט ופועל בניגוד אליה הוא עבריין, פשוטו כמשמעו ועל כל המשתמע מכך. ועל זה לא ייתכן שום ויכוח. על פסיקה אפשר לערער בערכאות משפטיות, אלא שבינתיים יש לכבד את ההחלטה ולפעול לפיה, עד אשר יתקבל הערעור אם בכלל.
הייתה אחרי זה פניה לעליון לא ?
או שזוהי הפסיקה האחרונה בנושא הזה?
 
הייתה אחרי זה פניה לעליון לא ?
או שזוהי הפסיקה האחרונה בנושא הזה?
היה ערעור לבית הדין הארצי לעבודה
שאם אני לא טועה הוא מקביל לבית המשפט המחוזי. בית המשפט העליון זה ערעור נוסף לפי החלטתם אני חושב אם גם בית הדין הארצי לעבודה ידחה אותם.
 

S o l l y

New member
היה ערעור לבית הדין הארצי לעבודה
שאם אני לא טועה הוא מקביל לבית המשפט המחוזי. בית המשפט העליון זה ערעור נוסף לפי החלטתם אני חושב אם גם בית הדין הארצי לעבודה ידחה אותם.
והייתה פסיקה בערעור הזה? או שעדיין לא?
 

Danny Blue

New member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
אני חושב שהתנהלות ההנהלה נכונה
אם ישראל כץ יחליט לסגור את הרכבת, ולפטר את העובדים, המשמעות הכלכלית היא אדירה מכיוון שצריך לשלם לעובדים פיצויי פיטורין (לאלו שמגיע להם). ורוב הסיכויים שאם יפתחו את הרכבת מחדש, אז רוב העובדים שיועסקו הם העובדים שפוטרו מלכתחילה. אם הועד יחליט בעצמו "לסגור" את הרכבת, וההנהלה לא תסכים לתנאי הועד, העובדים לא יקבלו משכורת ולבסוף יישברו כי בסופו של דבר הם לא יקבלו שכר, אם ההשבתה תהיה ארוכה מדי. כעת אפשר להגיד שההחלטה על מיקור החוץ היא החלטת ממשלה, ושביתות באותו הנושא הן שביתות לא חוקיות (פוליטיות, כך קבעה השופטת בעניין). הנהלת הרכבת כבר הציעה לעובדים הצעות מרחיקות לכת - הבטחת תעסוקה לכל העובדים בתחזוקה ועד הפנסיה וכו'. בסופו של דבר - העובדים, הם אלו שיאכלו את הכובע, כי התנהלותם בעייתית אפילו בעיני החוק. כל הכבוד להנהלה. ולכל שאר הנוסעים - סעו בזמן הקרוב באוטובוסים. ביחד נצליח לשבור את הועד הסורר הזה!
 

easylivin

New member
אני חושב שהתנהלות ההנהלה נכונה
אם ישראל כץ יחליט לסגור את הרכבת, ולפטר את העובדים, המשמעות הכלכלית היא אדירה מכיוון שצריך לשלם לעובדים פיצויי פיטורין (לאלו שמגיע להם). ורוב הסיכויים שאם יפתחו את הרכבת מחדש, אז רוב העובדים שיועסקו הם העובדים שפוטרו מלכתחילה. אם הועד יחליט בעצמו "לסגור" את הרכבת, וההנהלה לא תסכים לתנאי הועד, העובדים לא יקבלו משכורת ולבסוף יישברו כי בסופו של דבר הם לא יקבלו שכר, אם ההשבתה תהיה ארוכה מדי. כעת אפשר להגיד שההחלטה על מיקור החוץ היא החלטת ממשלה, ושביתות באותו הנושא הן שביתות לא חוקיות (פוליטיות, כך קבעה השופטת בעניין). הנהלת הרכבת כבר הציעה לעובדים הצעות מרחיקות לכת - הבטחת תעסוקה לכל העובדים בתחזוקה ועד הפנסיה וכו'. בסופו של דבר - העובדים, הם אלו שיאכלו את הכובע, כי התנהלותם בעייתית אפילו בעיני החוק. כל הכבוד להנהלה. ולכל שאר הנוסעים - סעו בזמן הקרוב באוטובוסים. ביחד נצליח לשבור את הועד הסורר הזה!
יפה דרשת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה