בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם

מצב
הנושא נעול.

eranfra

New member
רכבות שעולות באש זאת תחזוקה לקויה.
אין צורך לסיים תואר באוניברסיטה בשביל לומר זאת.
רכבות עולות באש ,תן לי תאריכים !!! בבקשה
ותגיד לי מה קורה בעולם או שגם אתה יורה לכל עבר.
 

JayZed

New member
רכבות עולות באש ,תן לי תאריכים !!! בבקשה
ותגיד לי מה קורה בעולם או שגם אתה יורה לכל עבר.
תכסוך את השטויות.
עזוב רכבות שעולות באש והשוואות עם חו"ל עכשיו - רק מלהכנס לתוך רכבת או אפילו להסתכל עליהה מבחוץ אפשר לראות מה שווה התחזוקה של ר"י. הרכבות נראות כמו בית שימוש, מטונפות ומסריחות מבפנים, פאנלים חסרים על ימין ועל שמאל, הכל מקרקש ומתאנח. לא צריך להיות מכונאי כדי לראות את זה. אותם ה-IC3 (היותר ישנים) באירופה נראים כמו חדשים עדיין, ואותם ה-DD בגרמניה נקיים ומבריקים, בעוד שברכבת מערכים חדשים לגמרי נראים כאילו הקיאה אותם המפלצת מלוך נס לפני ממש כמה דקות...
 

mister K

New member
תכסוך את השטויות.
עזוב רכבות שעולות באש והשוואות עם חו"ל עכשיו - רק מלהכנס לתוך רכבת או אפילו להסתכל עליהה מבחוץ אפשר לראות מה שווה התחזוקה של ר"י. הרכבות נראות כמו בית שימוש, מטונפות ומסריחות מבפנים, פאנלים חסרים על ימין ועל שמאל, הכל מקרקש ומתאנח. לא צריך להיות מכונאי כדי לראות את זה. אותם ה-IC3 (היותר ישנים) באירופה נראים כמו חדשים עדיין, ואותם ה-DD בגרמניה נקיים ומבריקים, בעוד שברכבת מערכים חדשים לגמרי נראים כאילו הקיאה אותם המפלצת מלוך נס לפני ממש כמה דקות...
יעקב, אין על התיאורים שלך!
 
תכסוך את השטויות.
עזוב רכבות שעולות באש והשוואות עם חו"ל עכשיו - רק מלהכנס לתוך רכבת או אפילו להסתכל עליהה מבחוץ אפשר לראות מה שווה התחזוקה של ר"י. הרכבות נראות כמו בית שימוש, מטונפות ומסריחות מבפנים, פאנלים חסרים על ימין ועל שמאל, הכל מקרקש ומתאנח. לא צריך להיות מכונאי כדי לראות את זה. אותם ה-IC3 (היותר ישנים) באירופה נראים כמו חדשים עדיין, ואותם ה-DD בגרמניה נקיים ומבריקים, בעוד שברכבת מערכים חדשים לגמרי נראים כאילו הקיאה אותם המפלצת מלוך נס לפני ממש כמה דקות...
יעקב, תיאורים בול
הרכבות נהיו ממש מגעילות
 

kobiz99

New member
תכסוך את השטויות.
עזוב רכבות שעולות באש והשוואות עם חו"ל עכשיו - רק מלהכנס לתוך רכבת או אפילו להסתכל עליהה מבחוץ אפשר לראות מה שווה התחזוקה של ר"י. הרכבות נראות כמו בית שימוש, מטונפות ומסריחות מבפנים, פאנלים חסרים על ימין ועל שמאל, הכל מקרקש ומתאנח. לא צריך להיות מכונאי כדי לראות את זה. אותם ה-IC3 (היותר ישנים) באירופה נראים כמו חדשים עדיין, ואותם ה-DD בגרמניה נקיים ומבריקים, בעוד שברכבת מערכים חדשים לגמרי נראים כאילו הקיאה אותם המפלצת מלוך נס לפני ממש כמה דקות...
כך נראה הניקיון שנמסר למיקור חוץ
את הרכבות בישראל לא מנקים עובדי רכבת.
 

easylivin

New member
כך נראה הניקיון שנמסר למיקור חוץ
את הרכבות בישראל לא מנקים עובדי רכבת.
ניקיון חיצוני.
או לצורך הדיוק, ג'יפה חיצונית. שמכסה את כל מערכי הקומותיים, שלא נשטפו במשך שנים (גורם יודע-דבר מסר שבגלל "חיסכון במים"). אבל דווקא בזה לא הייתי מאשים ישר את העובדים. מי שאמורה לקבוע ולאכוף את רמת הניקיון, זאת ההנהלה והעובדים אמורים כמובן לבצע את המוטל עליהם או ללכת הבית, בין אם מדובר בחברה חיצונית או בעובדי רכבת מן המניין. כעת בחזרה לנושא השירשור: ההתעמרות בנוסעי הרכבת שזכו ליחס של בהמות (שלא יתפלאו שהם מתחילים גם להתנהג כך, כשמתעללים בהם); ולצפצוף מתמשך על שלטון החוק, התפרעות והפרת צווי בית משפט. מעניין כמה זמן יתנו לזה להימשך הפעם, ולאן יתנו לזה להגיע.
 

kobiz99

New member
ניקיון חיצוני.
או לצורך הדיוק, ג'יפה חיצונית. שמכסה את כל מערכי הקומותיים, שלא נשטפו במשך שנים (גורם יודע-דבר מסר שבגלל "חיסכון במים"). אבל דווקא בזה לא הייתי מאשים ישר את העובדים. מי שאמורה לקבוע ולאכוף את רמת הניקיון, זאת ההנהלה והעובדים אמורים כמובן לבצע את המוטל עליהם או ללכת הבית, בין אם מדובר בחברה חיצונית או בעובדי רכבת מן המניין. כעת בחזרה לנושא השירשור: ההתעמרות בנוסעי הרכבת שזכו ליחס של בהמות (שלא יתפלאו שהם מתחילים גם להתנהג כך, כשמתעללים בהם); ולצפצוף מתמשך על שלטון החוק, התפרעות והפרת צווי בית משפט. מעניין כמה זמן יתנו לזה להימשך הפעם, ולאן יתנו לזה להגיע.
בעיניין הניקיון פנה להנהלת הרכבת.
את צווי בית המשפט אנו לא מפרים. הוצא צוו והעובדים עובדים לפי הצוו.
 

easylivin

New member
בעיניין הניקיון פנה להנהלת הרכבת.
את צווי בית המשפט אנו לא מפרים. הוצא צוו והעובדים עובדים לפי הצוו.
שקר וכזב:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4126535,00.html ככל הנראה, אי-ציוט מלא ומיידי לצו בית המשפט כלשונו המדוייקת, "יעזור" לכם מאוד בערעור על ההחלטה.
המשיכו כך ותגיעו רחוק. "העם איתכם". לסיום הערב, ציטוט נחמד לקינוח: ביציאה להפסקה המשיך עו"ד כהן בביקורתו על אדרעי ואמר לה: "את יכולה לקחת בחזרה את הכסף שלך".
 

Zמבוש

New member
בעיניין הניקיון פנה להנהלת הרכבת.
את צווי בית המשפט אנו לא מפרים. הוצא צוו והעובדים עובדים לפי הצוו.
מדוע אתה משקר פורע חוק ?
אתם עברינים לכל דבר ועיניין מה קישור זה אומר עבריין ?http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4126470,00.html אתם שם עובדי הרכבת העברינים גדולים על גבם של החיילים , בחילה לקבל ממך ומיו"ר הועד שלך וחברך שהתשלך כאן בכל אחד תמשיך לעוות את שמי אני אמצא איך להחזיר לך
 

אורי404

New member
כך נראה הניקיון שנמסר למיקור חוץ
את הרכבות בישראל לא מנקים עובדי רכבת.
יתר התחזוקה ככל הידוע לי היא של "רכבת ישראל"
אולי הניקיון הוא בידי מיקור חוץ. אבל יתר התחזוקה היא בידי "רכבת ישראל".
 

kobiz99

New member
יתר התחזוקה ככל הידוע לי היא של "רכבת ישראל"
אולי הניקיון הוא בידי מיקור חוץ. אבל יתר התחזוקה היא בידי "רכבת ישראל".
בא תלמד אותי משהוא על התחזוקה ברכבת ישראל.
יש דברים שאתה לא יודע או מנסה לא לדעת. רכבת ישראל סובלת מחוסר מתמיד של ציוד נייד וכנ"ל מעובדי תחזוקה. כדי לתת מקסימום רכבות ביממה ואין רזרוות תפעוליות רוב הצי הנייד משרת את הציבור מצאת החמה עד צאת הנשמה, ולא מגיע לתחזוקה הדרושה כל כך. כח אדם גם כן במשורה. זה מה שהביאנו הלום. נערי האוצר הם שמכתיבים רכש נייד וקליטת כח אדם. מדוע אתם לא מתנפלים עליהם.
 

tanj

New member
כך נראה הניקיון שנמסר למיקור חוץ
את הרכבות בישראל לא מנקים עובדי רכבת.
מעניין למה...
לזה לא קוראים מיקור חוץ. לזה קוראים עובדי קבלן. אבל על עובדי הנקיון אתם לא נלחמים. מעניין למה...
 

JayZed

New member
כך נראה הניקיון שנמסר למיקור חוץ
את הרכבות בישראל לא מנקים עובדי רכבת.
אל תיתמם. אני לא מדבר על בקבוקי שתיה ושקיות
חטיפים שהושארו ברכבת, שתכלס זה מה שקבלני המשנה אחראים עליו. דווקא מהבחינה הזאת הרכבת סבבה לגמרי. מה שאני מדבר עליו זו תחזוקה נטו: פאנלים חסרים וכבלים חשופים, רעשים וקרקושים של חלקים שלא מחוזקים, דלתות שירותים שלא עובדות, מדפים עקומים ושקעים מפורקים. את כל הנ"ל ראיתי ושמעתי ברכבת *אחת* בנסיעה של חצי שעה אתמול. גם הצבע הדהוי והלכלוך המאסיבי מפרסומות שהוסרו ע"ג הצד החיצוני של הרכבות הוא באחריות הרכבת, ולא קבלן המשנה. אז אל תקפצו ותצעקו ששזה בגלל מיקור חוץ, דווקא הנקיון שממוקר הוא בסדר גמור.
 

אורי404

New member
תכסוך את השטויות.
עזוב רכבות שעולות באש והשוואות עם חו"ל עכשיו - רק מלהכנס לתוך רכבת או אפילו להסתכל עליהה מבחוץ אפשר לראות מה שווה התחזוקה של ר"י. הרכבות נראות כמו בית שימוש, מטונפות ומסריחות מבפנים, פאנלים חסרים על ימין ועל שמאל, הכל מקרקש ומתאנח. לא צריך להיות מכונאי כדי לראות את זה. אותם ה-IC3 (היותר ישנים) באירופה נראים כמו חדשים עדיין, ואותם ה-DD בגרמניה נקיים ומבריקים, בעוד שברכבת מערכים חדשים לגמרי נראים כאילו הקיאה אותם המפלצת מלוך נס לפני ממש כמה דקות...
בהחלט (תגובה לJ-Z)
 

Zמבוש

New member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
לחבר ועד הרכבת
אז קודם בירכותי כי אתה החלטת להחשף , שאלות לי אליך אדוני הנכבד , מדוע אתם חברי הועד לא מכניסים תחת חסותכם את המאבטחים הנושאים את לוגו ר"י ומכניסים אותם כעובדים גאים של רכבת ישראל על כל הזכויות ? מדוע כל פעם שיש לכם בעיות עם ההנהלה ציבור הלקוחות שלכם (אנחנו ) סובלים מכם ? מדוע שלא תעשו בחינת ביצוע בין עובדי הרכבת הנאמנים והמצוינים לבין עובדי הקבלן בומברדיה ? בוא נחזה אנחנו הציבור בתוצאות שתשיגו ואני מבטיח אישית כי אני אטריד אישית את השר באם אראה הבדל בניכם לבין עובדי מיקור החוץ לטובתכם , מדוע שלא תבחנו את עובדי בומברדיה ואולי תצליחו לאגד אותכם לתוך רכבת ישראל , הרי לא חסמו לכם את גיוסיי העובדים משום מה נכון , אתה צודק זכותו של העובד למחות ולשבות ,אך לא בשירות חיוני כזה ולא בצורה שאתם עושים ,מצטער לומר לך כי לעניות דעתי אתם ביריונים ולא מלאכים טהורים וצחורי כנף ,
 

kobiz99

New member
לחבר ועד הרכבת
אז קודם בירכותי כי אתה החלטת להחשף , שאלות לי אליך אדוני הנכבד , מדוע אתם חברי הועד לא מכניסים תחת חסותכם את המאבטחים הנושאים את לוגו ר"י ומכניסים אותם כעובדים גאים של רכבת ישראל על כל הזכויות ? מדוע כל פעם שיש לכם בעיות עם ההנהלה ציבור הלקוחות שלכם (אנחנו ) סובלים מכם ? מדוע שלא תעשו בחינת ביצוע בין עובדי הרכבת הנאמנים והמצוינים לבין עובדי הקבלן בומברדיה ? בוא נחזה אנחנו הציבור בתוצאות שתשיגו ואני מבטיח אישית כי אני אטריד אישית את השר באם אראה הבדל בניכם לבין עובדי מיקור החוץ לטובתכם , מדוע שלא תבחנו את עובדי בומברדיה ואולי תצליחו לאגד אותכם לתוך רכבת ישראל , הרי לא חסמו לכם את גיוסיי העובדים משום מה נכון , אתה צודק זכותו של העובד למחות ולשבות ,אך לא בשירות חיוני כזה ולא בצורה שאתם עושים ,מצטער לומר לך כי לעניות דעתי אתם ביריונים ולא מלאכים טהורים וצחורי כנף ,
ז מבוש הוא לא כתב שהוא חבר ועד ברכבת
תקרא טוב מה הוא כתב
 

easylivin

New member
בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם
נתחיל מזה שאין אמת מוחלטת ,אי אפשר להוכיח שרוב העם עם העובדים או הממשלה . לעניין עצמו ,ישנם גם פה בפורום אנשים שאינם עובדים או מרשים לעצמם לחשוב מנקודת מחשבה של מנהלים . ואני שואל עבדתם פעם ברכבת כנהגים או במוסך ??? בטח שלא ,אז למה אתם באים בטענות ,בטח שזה קל להקליד באינטרנט תגובות,אבל לעבוד ברכבת ??? קשה יותר. זכות יסוד של כל חברה דמוקרטית היא לשבות ,את זה צריך לכבד ,אפשר להתווכח האם זה טוב הפרטה או לא ,מעבר לזה כמו לנסות לשבור את העובדים זה מגוחך ,כה לחיי עובדי רכבת ישראל ,אתם עובדים מגיע לכם זכיות !!!.
"אי אפשר להוכיח"

המשפט הזה מעיד מצויין שאתה בעצמך מכיר במציאות, שהיא הפוכה ממה שאתה טוען, אך מיתמם בדיוק כמו גילה. העם מאס בכוחו המוגזם ובהתנהלותו הבריונית של הועד הספציפי הזה, ומבחינתו שיפטרו כבר את כ-ו-ל-ם. זה מה שרוב המגיבים תופשים היום "כצדק חברתי", ולא את הסיסמאות שלך שאין שום קשר בינן לבין השביתה הזאת. אגב, סימן נוסף לכך שחלק מעובדי הרכבת יש הרבה זמן פנוי היום: מציפים כרגע את הטוקבקים בתגובות הזויות שלא נראו בהם מעולם (כל מי שעוקב אחרי טוקבקים יסכים, או שישקר לעצמו ולאחרים).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה