בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
בועז , נושא כיבוד החוק
הוא ראש וראשון אחרת אין כאן שום מערכת ואנחנו בכאוס מה יקרה אם היום במוצ"ש נוסעים יחליטו לנקום במנהל אחת התחנות ולהכותו עד זוב דם כי הוא מייצג עבורם את עובדי הרכבת ? כן בועז זה כבר קרה בעבר כאשר עובדי חברת החשמל פרצו בשביתה פראית (אבל המשיכו לייצר חשמל ) ואז קראו בראש חוצות ובחדשות להכות ,להפלות את המשפחות שלהם , להוציא את הילדים ממערכת החינוך ומהגנים , רק כפסע היה מעשי לינץ . כן זה קרה כאשר אותו וועד מיליטנטי החליט לא לכבד צוו של בית משפט , הרי היום זה יכול לחזור ,וזה יקרה בועז , הועד זרע רוח וקוצר סופה (שינאה ) , מה לעשות כך קורה כאשר מתעמרים עד בלי סוף בנוסעים . אני משוכנע כי קוביז מזדהה עם יו"ר הועד אחרת הוא היה כותב אחרת ומבין כי בסופו של יום אם לא יהייו נוסעים לא יהייו מקומות עבודה בכלל . מיקור החוץ לא אנחנו צריכים להתערב בו , זה לא תפקיד הנוסעים בסאגה הזאת ,אנחנו צריכים לקבל שרות טוב , מקום ישיבה גם בימים העמוסים , קרון נקי ולא ממורטט ,אנחנו הנוסעים נלחם עם הועד כאשר יובטחו לנו כל אלו ,כי אז נרצה להמשיך לקבל את השירות הטוב .
אני מסכים עם רובם המכריע של הדברים שכתבת
ועם זאת, כדאי לבצע הבחנה נוספת בין עובדים המזדהים כללית עם מטרת המאבק כנגד מיקור החוץ (שאכן, כפי שכתבת, אין זה מענייננו כנוסעים מקבלי שירות),אך בוחלים בשיטות הפעולה של הוועד המיליטנטי, לבין עובדים שהמאבק ואופיו האלים מקובל עליהם בכללותו. חבל מאוד שקוביז ואביתר אינם מבהירים את דעתם בסוגיה זו.
 

Zמבוש

New member
אני מסכים עם רובם המכריע של הדברים שכתבת
ועם זאת, כדאי לבצע הבחנה נוספת בין עובדים המזדהים כללית עם מטרת המאבק כנגד מיקור החוץ (שאכן, כפי שכתבת, אין זה מענייננו כנוסעים מקבלי שירות),אך בוחלים בשיטות הפעולה של הוועד המיליטנטי, לבין עובדים שהמאבק ואופיו האלים מקובל עליהם בכללותו. חבל מאוד שקוביז ואביתר אינם מבהירים את דעתם בסוגיה זו.
זה בדיוק מה שאני מצפה לשמוע
משתי אנשים אלו משום מה קשה להם לענות על זה כי הם גם יודעים כי הדבר אסור בתכלית האיסור
 
בחייך אבייתר
מעשיי הביריונות (לפי אישור ההנהלה ) של ועד העובדים משניאים את ציבור הלקוחות שלהם עליהם נמאס לבדוק כל יום האם הרכבת עובדת או שהיא בשביתה כי יו"ר הועד לא מצאה חולצה אחרת ואו על מי להתגולל הפעם . דיי נמאס מאותן משפחות אשר הוציאו לעובדים את השם הרע עם הנפוטיזם המוגזם שהכניסו לרכבת בדוק בבקשה את חמולת עוקייש ברכבת ישראל בדוק בבקשה את חמולת פרץ ברכבת ישראל אז באמת אבייתר ניתן להבין עובדים הרוצים לשמור על מקום עבודתם אך לא בצורה שהגברת הנ"ל עושה זאת , לא משתוללים בבית הדין ולא מפירים צווים שלו , אחרת נהפוך לאנרכיה וכאוס , האם אתה מוכן שכיום כל אזרח במדינה יקח דוגמה מראש ועד עובדי הרכבת ויעשה מה שהוא רוצה כאן ? אז באמת לא תהייה כאן מדינה . אם אתה בעד כאוס ואי כיבוד צווי בית משפט אחלה , אני ממחר יתחיל להכות כל עובד רכבת כי זה מה שבא לי , זה מותר לפי החוק החדש שקבעת כאן , לא ?
לי מפריע רק ענין מיקור החוץ כי:
אם הוא יאושר, הרי שהבריון כץ חייב לאשר לאגד לייבא 660 אוטובוסי מרצדס סיטארו מוגמרים מגרמניה וגם אותם יתחזקו גרמנים? הרי אין לכך סוף.. אם לרכבת מותר, גם לאגד ולדן מותר. הרכבת לא מרכיבה קרונות נוסעים בארץ אזי מדוע מכריח הבריון כץ את אגד ודן להרכיב אוטובוסים בישראל? ומדוע לא לעשות מיקור חוץ בבתי הספר? האם מורה גרמני ותיק לא יכול ללמד במקום מורה ישראלי חסר ניסיון בארץ? למה לא לתחזק את התלמידים עם מורים איכותיים יותר מצרפת, בריטניה או גרמניה? מי צריך מורים ישראלים?? אבל למען האמת: מיקור חוץ הוא בדיוק הדבר שדרוש לממשלת ישראל בעצמה כדי לעשות שלום עם אוייבנו. מי צריך את ביבי?????? בואו נעשה מיקור חוץ ונביא ראש ממשלה צרפתי או הולנדי.....לפחות אם נביא ראש ממשלה הולנדי - החשיש יהיה חוקי...(למרות שמעולם לא עישנתי חשיש), בשביל אלו שמעשנים. וכך הלאה והלאה..... אולי מיקור חוץ טוב גם לקיבוצים??? אולי נחליף את כל המדינה במיקור חוץ ונחזור לגולה??? הכי טוב בגולה !
 

בועז ל

New member
לי מפריע רק ענין מיקור החוץ כי:
אם הוא יאושר, הרי שהבריון כץ חייב לאשר לאגד לייבא 660 אוטובוסי מרצדס סיטארו מוגמרים מגרמניה וגם אותם יתחזקו גרמנים? הרי אין לכך סוף.. אם לרכבת מותר, גם לאגד ולדן מותר. הרכבת לא מרכיבה קרונות נוסעים בארץ אזי מדוע מכריח הבריון כץ את אגד ודן להרכיב אוטובוסים בישראל? ומדוע לא לעשות מיקור חוץ בבתי הספר? האם מורה גרמני ותיק לא יכול ללמד במקום מורה ישראלי חסר ניסיון בארץ? למה לא לתחזק את התלמידים עם מורים איכותיים יותר מצרפת, בריטניה או גרמניה? מי צריך מורים ישראלים?? אבל למען האמת: מיקור חוץ הוא בדיוק הדבר שדרוש לממשלת ישראל בעצמה כדי לעשות שלום עם אוייבנו. מי צריך את ביבי?????? בואו נעשה מיקור חוץ ונביא ראש ממשלה צרפתי או הולנדי.....לפחות אם נביא ראש ממשלה הולנדי - החשיש יהיה חוקי...(למרות שמעולם לא עישנתי חשיש), בשביל אלו שמעשנים. וכך הלאה והלאה..... אולי מיקור חוץ טוב גם לקיבוצים??? אולי נחליף את כל המדינה במיקור חוץ ונחזור לגולה??? הכי טוב בגולה !
עזוב מיקור חוץ, אביתר. נושא מיקור החוץ הוא
בהחלט נושא שהמאבק עליו מובן וראוי, למרות שלעבדך הנאמן אין מספיק כלים להכריע בו. עם זאת יש לי אליך שאלת כן או לא: האם אופי העיצומים שראינו מוועד הרכבת מקובל עליך?
 

amit1270

New member
לי מפריע רק ענין מיקור החוץ כי:
אם הוא יאושר, הרי שהבריון כץ חייב לאשר לאגד לייבא 660 אוטובוסי מרצדס סיטארו מוגמרים מגרמניה וגם אותם יתחזקו גרמנים? הרי אין לכך סוף.. אם לרכבת מותר, גם לאגד ולדן מותר. הרכבת לא מרכיבה קרונות נוסעים בארץ אזי מדוע מכריח הבריון כץ את אגד ודן להרכיב אוטובוסים בישראל? ומדוע לא לעשות מיקור חוץ בבתי הספר? האם מורה גרמני ותיק לא יכול ללמד במקום מורה ישראלי חסר ניסיון בארץ? למה לא לתחזק את התלמידים עם מורים איכותיים יותר מצרפת, בריטניה או גרמניה? מי צריך מורים ישראלים?? אבל למען האמת: מיקור חוץ הוא בדיוק הדבר שדרוש לממשלת ישראל בעצמה כדי לעשות שלום עם אוייבנו. מי צריך את ביבי?????? בואו נעשה מיקור חוץ ונביא ראש ממשלה צרפתי או הולנדי.....לפחות אם נביא ראש ממשלה הולנדי - החשיש יהיה חוקי...(למרות שמעולם לא עישנתי חשיש), בשביל אלו שמעשנים. וכך הלאה והלאה..... אולי מיקור חוץ טוב גם לקיבוצים??? אולי נחליף את כל המדינה במיקור חוץ ונחזור לגולה??? הכי טוב בגולה !
למה שתהיה בעיה עם תחזוקת האוטובוסים ע"י חברה
חיצונית? יש לא מעט מפעילים שעושים את זה גם בארץ. הרכבת לא מרכיבה קרונות וגם אגד ודן לא מרכיבות אוטובוסים. זה נעשה ע"י חברות "הארגז" ו"מרכבים". לממשלה מותר לקבוע מכסות ייבוא ולהגן על יצרנים ישראלים, אבל אפשר להתווכח על זה. אפשר גם להרכיב קרונות בארץ (כפי שנעשה) ואני לגמרי בעד.
 

Zמבוש

New member
לי מפריע רק ענין מיקור החוץ כי:
אם הוא יאושר, הרי שהבריון כץ חייב לאשר לאגד לייבא 660 אוטובוסי מרצדס סיטארו מוגמרים מגרמניה וגם אותם יתחזקו גרמנים? הרי אין לכך סוף.. אם לרכבת מותר, גם לאגד ולדן מותר. הרכבת לא מרכיבה קרונות נוסעים בארץ אזי מדוע מכריח הבריון כץ את אגד ודן להרכיב אוטובוסים בישראל? ומדוע לא לעשות מיקור חוץ בבתי הספר? האם מורה גרמני ותיק לא יכול ללמד במקום מורה ישראלי חסר ניסיון בארץ? למה לא לתחזק את התלמידים עם מורים איכותיים יותר מצרפת, בריטניה או גרמניה? מי צריך מורים ישראלים?? אבל למען האמת: מיקור חוץ הוא בדיוק הדבר שדרוש לממשלת ישראל בעצמה כדי לעשות שלום עם אוייבנו. מי צריך את ביבי?????? בואו נעשה מיקור חוץ ונביא ראש ממשלה צרפתי או הולנדי.....לפחות אם נביא ראש ממשלה הולנדי - החשיש יהיה חוקי...(למרות שמעולם לא עישנתי חשיש), בשביל אלו שמעשנים. וכך הלאה והלאה..... אולי מיקור חוץ טוב גם לקיבוצים??? אולי נחליף את כל המדינה במיקור חוץ ונחזור לגולה??? הכי טוב בגולה !
אביתר היקר
אתה לא עונה לשאלתי , חבל על ביזבוז הכוח והשחתת המילים וחשבתי כי המילה ביריון אסורה כאן משום מה לי מפריע לקיחת החוק בידיי ראש ועד עובדי הרכבת ואי ציות לחוק , איך אתה רוצה כי אאזין לדבריה כאשר היא עצמה פורעת חוק וסדר ?
 
אביתר היקר
אתה לא עונה לשאלתי , חבל על ביזבוז הכוח והשחתת המילים וחשבתי כי המילה ביריון אסורה כאן משום מה לי מפריע לקיחת החוק בידיי ראש ועד עובדי הרכבת ואי ציות לחוק , איך אתה רוצה כי אאזין לדבריה כאשר היא עצמה פורעת חוק וסדר ?
למדה מהבריון כץ. הוא הבריון האמיתי בכל הסיפור
והוא האיש שמרשה לעצמו לפגוע בפרנסת אלפי משפחות. ישראל כץ הוא בריון רק שאין לו שרירים אלא כרס.... הגב' אדרעי היא אשה ישרה המוציאה ל-2000 גברים את המיץ. היא מראה לכולם מי הגבר האמיתי ברכבת והם מתים מזה. זה הורס אותם כיצד אשה אחת משחקת לכולם בביצים ולא מתרגשת מאף אחד. הכרתי עד היום רק שני אנשים שיודעים לשלוט כמו שצריך בעובדי הרכבת: יוסי מור - המנכ"ל, וגילה אדרעי. חוץ מהשניים הללו, איש לא הצליח לשלוט בצורה חלקה.
 

Zמבוש

New member
למדה מהבריון כץ. הוא הבריון האמיתי בכל הסיפור
והוא האיש שמרשה לעצמו לפגוע בפרנסת אלפי משפחות. ישראל כץ הוא בריון רק שאין לו שרירים אלא כרס.... הגב' אדרעי היא אשה ישרה המוציאה ל-2000 גברים את המיץ. היא מראה לכולם מי הגבר האמיתי ברכבת והם מתים מזה. זה הורס אותם כיצד אשה אחת משחקת לכולם בביצים ולא מתרגשת מאף אחד. הכרתי עד היום רק שני אנשים שיודעים לשלוט כמו שצריך בעובדי הרכבת: יוסי מור - המנכ"ל, וגילה אדרעי. חוץ מהשניים הללו, איש לא הצליח לשלוט בצורה חלקה.
אביתר , אתה עדיין
לא עונה על השאלה , האם אתה מוכן כי מהיום אזרחי המדינה יקחו את החוק לידיים ויכו כל מה שזז ברכבת ? מי למד ממי זה ממש לא מעניין כעת ,כי הדרך של יו"ר עובדי הרכבת מביאה את הציבור להתנהגות זאת
 
אביתר , אתה עדיין
לא עונה על השאלה , האם אתה מוכן כי מהיום אזרחי המדינה יקחו את החוק לידיים ויכו כל מה שזז ברכבת ? מי למד ממי זה ממש לא מעניין כעת ,כי הדרך של יו"ר עובדי הרכבת מביאה את הציבור להתנהגות זאת
זו הדרך של כץ - להרביץ. לא של גילה.
הוא האלים בין שנייהם. לא היא. המאבק האמיתי כיום הוא בין כץ לאדרעי. כל יתר הדמויות הן משניות. אני מאחל לגילה ניצחון מזהיר ומהיר.
 

cwen

New member
זו הדרך של כץ - להרביץ. לא של גילה.
הוא האלים בין שנייהם. לא היא. המאבק האמיתי כיום הוא בין כץ לאדרעי. כל יתר הדמויות הן משניות. אני מאחל לגילה ניצחון מזהיר ומהיר.
אתה עדיין מתעלם מהשאלה
כולם מסכימים פה ש*מותר* לעובדים להאבק על דברים שחשובים בעיניהם. השאלה אם הדרך שבה הם עושים זאת נראית לך. מה אם אותה אשה בהריון שהתעלפה היתה מפילה את התינוק בגלל זה? האם באמת אין שום דרך אחרת למאבק? (כמו שהצעתי למשל, לתת לאנשים לנסוע בחינם).
 
אתה עדיין מתעלם מהשאלה
כולם מסכימים פה ש*מותר* לעובדים להאבק על דברים שחשובים בעיניהם. השאלה אם הדרך שבה הם עושים זאת נראית לך. מה אם אותה אשה בהריון שהתעלפה היתה מפילה את התינוק בגלל זה? האם באמת אין שום דרך אחרת למאבק? (כמו שהצעתי למשל, לתת לאנשים לנסוע בחינם).
הדרך הנכונה היא להשבית מיד השבתה כוללת
את כל הרכבת עד להודעה חדשה. הועד צריך לעצור את הרכבות מיד ולא להמתין עד שהבריון כץ יעשה זאת. מי שיעצור את הרכבות ראשון, יזכה במלחמה הזו. הבעיה היא שהשר כץ לא יהיה שר תחבורה בעוד שנה וקצת כי תהיינה בחירות ובמילא הליכוד הולך הביתה אבל הנזקים שהוא יוצר עכשיו ישפיעו על מאות עובדים עד ליום הפנסייה שלהם וגם בתלוש הפנסייה בעצמו אז למה להסכים לגחמות של האיש הזה? ישראל כץ לא ייכנס לדפי ההיסטוריה והוא יישכח מהר מהנראה לעין. אני בכל מקרה מדלג על שמו כאשר אני מלמד קורסים שעניינם תחבורה בגמולי השתלמויות.
 
הדרך הנכונה היא להשבית מיד השבתה כוללת
את כל הרכבת עד להודעה חדשה. הועד צריך לעצור את הרכבות מיד ולא להמתין עד שהבריון כץ יעשה זאת. מי שיעצור את הרכבות ראשון, יזכה במלחמה הזו. הבעיה היא שהשר כץ לא יהיה שר תחבורה בעוד שנה וקצת כי תהיינה בחירות ובמילא הליכוד הולך הביתה אבל הנזקים שהוא יוצר עכשיו ישפיעו על מאות עובדים עד ליום הפנסייה שלהם וגם בתלוש הפנסייה בעצמו אז למה להסכים לגחמות של האיש הזה? ישראל כץ לא ייכנס לדפי ההיסטוריה והוא יישכח מהר מהנראה לעין. אני בכל מקרה מדלג על שמו כאשר אני מלמד קורסים שעניינם תחבורה בגמולי השתלמויות.
מסכים איתך שצריך כעת לבצע השבתה כוללת
לי לא משנה מי יבצע את ההשבתה - הועד, ההנהלה או משרד התחבורה. אבל השבתה כללית של רכבת ישראל היא צורך חיוני כעת. רק השבתה כזו תאלץ להביא לפתרון יסודי וכולל לטובת כלל נוסעי ולקוחות רכבת ישראל, שרכבת ישראל קיימת עבורם. לגבי ישראל כץ, רק לפני חודשים מעטים שיבחת והיללת אותו וראית בו את הפתרון. אתה זה שהמלצת לכולנו לרשום ביומן את התאריך ההוא שחלף עבר לו...
 
מסכים איתך שצריך כעת לבצע השבתה כוללת
לי לא משנה מי יבצע את ההשבתה - הועד, ההנהלה או משרד התחבורה. אבל השבתה כללית של רכבת ישראל היא צורך חיוני כעת. רק השבתה כזו תאלץ להביא לפתרון יסודי וכולל לטובת כלל נוסעי ולקוחות רכבת ישראל, שרכבת ישראל קיימת עבורם. לגבי ישראל כץ, רק לפני חודשים מעטים שיבחת והיללת אותו וראית בו את הפתרון. אתה זה שהמלצת לכולנו לרשום ביומן את התאריך ההוא שחלף עבר לו...
חשבתי וטעיתי שהוא ייצא בסדר. יצא נאחס !
 

Zמבוש

New member
זו הדרך של כץ - להרביץ. לא של גילה.
הוא האלים בין שנייהם. לא היא. המאבק האמיתי כיום הוא בין כץ לאדרעי. כל יתר הדמויות הן משניות. אני מאחל לגילה ניצחון מזהיר ומהיר.
לאחר שתרגע בקולר של שב"ס ?
או לאחר שתועף מהרכבת ? תאכלס מה ימנע את מעצרה של גילה ביום א' ?
 
לאחר שתרגע בקולר של שב"ס ?
או לאחר שתועף מהרכבת ? תאכלס מה ימנע את מעצרה של גילה ביום א' ?
אתה תראה שהיא לא תיעצר ולא יקרה
דבר. גם אם הרכבת תשוב לעבודה סדירה, אזי בערב החג שוב יהיו שיבושים. אם לא גילה, יבוא מישהו אחר - לוחמני יותר. המאבק הזה לא ייפתר עד שלא יבוטל מיקור החוץ או עד שלא תובטחנה זכויות העובדים בצורה מקיפה ובכתב עד האחרון שבהם. לדעתי הקרב רק יתחיל מחר. הועד לבטח יגיש ערעור לעליון והסיפור הזה יימשך חודשים רבים. אני צופה שיבושים קשים בקו החדש לראשון-לציון ואף התבזות הבריון כץ במקום. אני חושב שהוא יעבור פאדיחה בעצמו ביום א' בקו החדש.....
 

Zמבוש

New member
אתה תראה שהיא לא תיעצר ולא יקרה
דבר. גם אם הרכבת תשוב לעבודה סדירה, אזי בערב החג שוב יהיו שיבושים. אם לא גילה, יבוא מישהו אחר - לוחמני יותר. המאבק הזה לא ייפתר עד שלא יבוטל מיקור החוץ או עד שלא תובטחנה זכויות העובדים בצורה מקיפה ובכתב עד האחרון שבהם. לדעתי הקרב רק יתחיל מחר. הועד לבטח יגיש ערעור לעליון והסיפור הזה יימשך חודשים רבים. אני צופה שיבושים קשים בקו החדש לראשון-לציון ואף התבזות הבריון כץ במקום. אני חושב שהוא יעבור פאדיחה בעצמו ביום א' בקו החדש.....
אבייתר כמה דברים
א'- אם גילה אדרעי לא תעצר בגין ביזוי צוו בית המשפט ,אזי זה משדר לעם היושב כאן כי מותר לקחת את החוק ליידים כל ועד כעת יעשה זאת ולא משנה כמה קיקיוני הוא יהייה , בזאת המדינה תכריז הפסקנו למשול , ב'- כיום עובדי רכבת ישראל נמצאים במצב של הפרת החוק , באם הרכבות של היום לא יופעלו כנדרש אזי הם יצפו להמון זועם שיפליא את מכותיו בו , וזאת לא לתפארת המליצה כי כבר יש איומים פיזיים כלפי אנשים מסוימים . זאת לא קריאה לאנשים לעשות זאת ,זאת כבר התארגנות של אנשים שכרגע הם מנוטרים , מצב זה קורה בגלל לקיחת החוק של ועד ועובדי הרכבת לידיהם ולציבור כבר נמאס מהתעלולים החדשים של הועד הזה , אתה מעודד מהאקשן ? רק חבל שכך . שר התחבורה מיישם החלטת ממשלה ולא צריך להתחנף לועד כל שהוא ,
 

gen1

New member
לי מפריע רק ענין מיקור החוץ כי:
אם הוא יאושר, הרי שהבריון כץ חייב לאשר לאגד לייבא 660 אוטובוסי מרצדס סיטארו מוגמרים מגרמניה וגם אותם יתחזקו גרמנים? הרי אין לכך סוף.. אם לרכבת מותר, גם לאגד ולדן מותר. הרכבת לא מרכיבה קרונות נוסעים בארץ אזי מדוע מכריח הבריון כץ את אגד ודן להרכיב אוטובוסים בישראל? ומדוע לא לעשות מיקור חוץ בבתי הספר? האם מורה גרמני ותיק לא יכול ללמד במקום מורה ישראלי חסר ניסיון בארץ? למה לא לתחזק את התלמידים עם מורים איכותיים יותר מצרפת, בריטניה או גרמניה? מי צריך מורים ישראלים?? אבל למען האמת: מיקור חוץ הוא בדיוק הדבר שדרוש לממשלת ישראל בעצמה כדי לעשות שלום עם אוייבנו. מי צריך את ביבי?????? בואו נעשה מיקור חוץ ונביא ראש ממשלה צרפתי או הולנדי.....לפחות אם נביא ראש ממשלה הולנדי - החשיש יהיה חוקי...(למרות שמעולם לא עישנתי חשיש), בשביל אלו שמעשנים. וכך הלאה והלאה..... אולי מיקור חוץ טוב גם לקיבוצים??? אולי נחליף את כל המדינה במיקור חוץ ונחזור לגולה??? הכי טוב בגולה !
איך אמור להתבצע תפעול מיקור החוץ
שלום! איך אמור להתבצע תיפעול מיקור החוץ ?האם העובדים יהיו עובדים זרים או שהקבלן "יבנה " צוות עובדים מקומי (מה שנראה לי יותר ) שיעברו הדרכה ע"י הקבלן .
 

easylivin

New member
לי אין את התשובות מהטעם הפשוט
שאיני מטעם או עובד רכבת ,אבל חבל שאין יחס של העובדים לפורום הזה וכל מה שנשמע פה זה נביחות כלפי העובדים שאתם בכלל לא עובדים ,למי יש זמן להגיב או לצלם אם לא למובטלים ,סטודנטים או גימלאים. שוב הייתי שמל לשמוע צד פורמלי של העובדים ולא צד אחד.
כי אלה שמתלוננים הם *נוסעים*!
שאלה לי אליך: האם אתה במקרה שף במקצוע? במידה ולא, אז לפי ההיגיון שלך מעתה ואילך אסור לך לדבר, ובטח שלא להתלונן על טעם האוכל שאתה מקבל! רק לטבחים מקצועיים מותר! מי שצריך לשפוט את איכות השירות שהרכבת מספקת, את היחס "החם" שהוא מקבל מהעובדים מדי יום (פקחים, מנהלי התחנות) וכולי, זה הציבור ולא רק לעובדי הרכבת יש זכות דיבור בעניין. יתרה מזה: עובדי הרכבת בכלל לא יכולים לשפוט את עצמם. ולהזכירך: את הרכבת מממנים כולנו מכספינו, הרכבת לא שייכת לאבא של העובדים אלא לציבור משלמי המסים כולו, כך שלכולם יש זכות דיבור בעניין. אם זה לא מעניין אותך מה יש לציבור להגיד אלא רק דעתם של עובדי הרכבת חשובה בעיניך, אז הבעיה היא כולה שלך ולא של הציבור. את הצד הפורמלי של העובדים כולם אין ביכולתך לשמוע למרבה הצער, כי הדוברת היחידה בשמם כרגע היא יו"ר הועד. סביר להניח שלא כולם בחברה חושבים בדיוק כמוה, אלא שללא ספק בכוחו של הועד להשתיק את הקולות האחרים. אולי יש כאלה שמתבטאים באופן אנונימי - מי יודע. נ.ב. השימוש במילה "נביחות" בהתייחסותך לאלה שלא חושבים כמוך מעידה באופן ברור על תרבות דיון נמוכה, אבל עדיין לא מאוחר לתקן.
 

easylivin

New member
כי אלה שמתלוננים הם *נוסעים*!
שאלה לי אליך: האם אתה במקרה שף במקצוע? במידה ולא, אז לפי ההיגיון שלך מעתה ואילך אסור לך לדבר, ובטח שלא להתלונן על טעם האוכל שאתה מקבל! רק לטבחים מקצועיים מותר! מי שצריך לשפוט את איכות השירות שהרכבת מספקת, את היחס "החם" שהוא מקבל מהעובדים מדי יום (פקחים, מנהלי התחנות) וכולי, זה הציבור ולא רק לעובדי הרכבת יש זכות דיבור בעניין. יתרה מזה: עובדי הרכבת בכלל לא יכולים לשפוט את עצמם. ולהזכירך: את הרכבת מממנים כולנו מכספינו, הרכבת לא שייכת לאבא של העובדים אלא לציבור משלמי המסים כולו, כך שלכולם יש זכות דיבור בעניין. אם זה לא מעניין אותך מה יש לציבור להגיד אלא רק דעתם של עובדי הרכבת חשובה בעיניך, אז הבעיה היא כולה שלך ולא של הציבור. את הצד הפורמלי של העובדים כולם אין ביכולתך לשמוע למרבה הצער, כי הדוברת היחידה בשמם כרגע היא יו"ר הועד. סביר להניח שלא כולם בחברה חושבים בדיוק כמוה, אלא שללא ספק בכוחו של הועד להשתיק את הקולות האחרים. אולי יש כאלה שמתבטאים באופן אנונימי - מי יודע. נ.ב. השימוש במילה "נביחות" בהתייחסותך לאלה שלא חושבים כמוך מעידה באופן ברור על תרבות דיון נמוכה, אבל עדיין לא מאוחר לתקן.
ובואו נתערב שפותח השירשור לא יגיב להודעה זו..
או שלא יגיב לעניין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה