בדיקות ובחירת תורם

נתלי7

New member
בדיקות ובחירת תורם

היי :) יכול להיות שכתבו על זה קודם... אבל אשמח בכל זאת לעזרה / הפניות. אני שואלת את עצמי איך לחפש תורם זרע. כלומר: לפני שנה עשו לי את כל הבדיקות הגנטיות והן יצאו תקינות. אני נכנסת לבנקי זרע בעולם (אלו שמאושרים על ידי משרד הבריאות), ויש כל מיני קריטריונים ואני לא יודעת מה לסמן. נניח: CMV...
יש כאן נשים שהזמינו מחו"ל ויוכלו קצת לעזור לי עם זה? תודה :)
 

jiminit2

New member
אמנם עברו הרבה שנים מאז...

מה שהנחה אותי בבחירת תורם מחו"ל היה שיהיה תורם פתוח לכן זו האופציה הראשונה שסימנתי, אחרי כן, בחרתי לפי מראה חיצוני... צבעים כמו שלי. משם הרשימה הצטמצמה בהרבה והתחלתי לעבור על תיאור התורם והמידע הרפואי שניתן. לגבי CMV - בזמנו טענו בבנק הזרע שזה לא קריטריון שאמור לשנות ומכיוון שהבדיקות הגנטיות שלי יצאו תקינות הסתפקתי בבדיקות הבסיסיות שבנק הזרע שם ביצע לכולם.
 

journe y

New member
כן

ממליצה לך קודם לבחור דרך איזה בי״ח בארץ את מעוניינת לייבא מחו״ל, כי כל בי״ח יש לו בי״ח ספציפיים בחו״ל שאיתם הוא עובד ואז גם ישנה הנחה על המחיר הנקוב באתר. בכל אתר יש קרטריוני בחירה מעט שונים, אבל בגדול זה אותו הדבר. יש כאלה אתרים שאת מכניסה את הארץ שהתרומה מיועדת אליה (ישראל) ואז הוא נותן תוצאות בהתאם לקריטריונים המקובלים במדינת ישראל. ככל שהחיפוש שלך יותר ממוקד כך התוצאות שתקבלי פחותות. הכי חשוב לדעת אם את מעונייינת בתורם פתוח או סגור. אם אין לך איזשהן בעיות רפואיות ומחלות גנטיות ידועות אזי די בבדיקות הרגילות שעוברים התורמים ואין הכרח בבדיקות מורחבות. יש גם סוגי זרע, שטוף ולא שטוף. השטוף יקר יותר ויותר מתאים להזרעה. בדיעבד, אני חושבת שעושים מזה עניין יותר גדול ממה שזה. כולה זרע. זה מאוד יקר, אפילו מאוד מאוד מאוד יקר, לא בטוחה שזה שווה את זה ואני ייבאתי מחו״ל. צריך לזכור שגם לביח שבארץ צריך לשלם עמלה עבור הליווי והטיפול בייבוא, היטלים ומיסים וכו׳.
 
למעלה