בהחלט ברכות לפתיחת הפורום

QueenOfMagic

New member
בהחלט ברכות לפתיחת הפורום

לא חשבתי שיצוץ פורום כזה...אחרי הכל זה כמעט בושה להגיד דבר כזה. אני בת 21 ואני מודה לא בא לי ילדים כי זה נשמע לי ברוטלי ללדת ולעבור את ההריון הזה בזמן שהבעל אם יש אחד יפתח קריירה.. ואז הסיוט לא ניגמר כי את בבית מטפלת בילדים (ככה זה אצל האחיות שלי). ואני גם רוצה קריירה ואפילו אחת שלא מומלץ שיהיו ילדים בקריירה הזו.. קרימינולוגית... נראה איך יילך פה אני אבקר פה מדי פעם..
 

mikush2

New member
את לא חושבת שאת צעירה מדי

בשביל להחליט כאלו החלטות? אני בגילך בכלל לא התעסקתי בשאלות ודברים כאלו. ואני זוכרת שכשהייתי רואה את אחותי עם הילדים וכל הקושי שבגידולם, זה היה מבהיל אותי קצת, אבל מעולם לא חשבתי שלא ארצה ילדים משל עצמי. ומה זה קשור לקריירה? גם לי יש קריירה ויש עוד הרבה נשים שיש להן ילדים וקריירה. בכל מקרה, מה שצריך להוביל אותך בחיים זה מה יעשה לך את החיים שלך טובים יותר ומאושרים במעט שנים יחסית שיש לנו פה בעולם. וקצת אופטימיות לא תזיק...
 

גין דו

New member
למה צעירה מדי?

אני חושבת שזה מאוד נכון להתחיל לגבש החלטות מגיל צעיר. לשקול את הדברים, ולהתחיל לגבש עמדות. אם היא כיום תחליט כי היא לא מעוניינת בילדים, לא אומר שבגיל יותר מאוחר היא לא תוכל לשנות את דעתה.
 

QueenOfMagic

New member
יש לי דיעה מאוד מגובשת בעיניין

מגיל מאוד מאוד צעיר... אז ככה שאם זה לא השתנה עד עכשיו אני לא רואה מתי כן. דבר שני אני צעירה מדי בשביל ניתוח קשירת חצוצרות ולמניעה לכל החיים מללדת. אז נכון לא הלכתי לרופא שיקשור לי את החצוצרות כדי שלא תהיה לי אפילו את האפשרות להחרט. אבל אם אשנה את דעתי אני אשנה אותה. אלוהים יודע מה יקרה מחר. לא עשיתי שומדבר בילתי הפיך אני רק לא מעוניינת בעול הנפשי והכלכלי שילד עלול להיות עליי..
 
למעלה