בהמשך לזלזול של אגד בנוסעים, נושא הטענת רב קו

tapuzo

New member
בהמשך לזלזול של אגד בנוסעים, נושא הטענת רב קו

ביטול הנפקת כרטיסי נייר באגד,שרשור מאוחד 2
בהמשך לזלזול של אגד בנוסעים, נושא הטענת רב קו
בהמשך לנושא של ביטול הפתקית שלא מאפשר לראות כמה נסיעות נשארו ומה זמן המעבר בחיפה וירושלים

למה אי אפשר להטעין את כרטיסי הרב קו במקומות אחרים כמו סופרמרקטים, דוכני פיס, סניפי הדואר או מכונות אוטומטיות?
זה ממש לא צריך לעניין אותנו כמה הנהגים מרויחים מהטענת כרטיסים ומכירת חופשי חודשי.
אם ביטלו את הכרטיסיות היה צריך להציב עמדות הטענת רב קו אוטומטיות.
 

tapuzo

New member
הבעיה העיקרית כמובן

בהמשך לזלזול של אגד בנוסעים, נושא הטענת רב קו
בהמשך לנושא של ביטול הפתקית שלא מאפשר לראות כמה נסיעות נשארו ומה זמן המעבר בחיפה וירושלים

למה אי אפשר להטעין את כרטיסי הרב קו במקומות אחרים כמו סופרמרקטים, דוכני פיס, סניפי הדואר או מכונות אוטומטיות?
זה ממש לא צריך לעניין אותנו כמה הנהגים מרויחים מהטענת כרטיסים ומכירת חופשי חודשי.
אם ביטלו את הכרטיסיות היה צריך להציב עמדות הטענת רב קו אוטומטיות.
הבעיה העיקרית כמובן
הנהגים לא מקבלים כרטיסי אשראי.
אם היו מכונות או עמדות הטענה אחרות אפשר היה להטעין עם כרטיס אשראי.
 

scooby5

New member
אני לא חושב שזה קשור לאגד

בהמשך לזלזול של אגד בנוסעים, נושא הטענת רב קו
בהמשך לנושא של ביטול הפתקית שלא מאפשר לראות כמה נסיעות נשארו ומה זמן המעבר בחיפה וירושלים

למה אי אפשר להטעין את כרטיסי הרב קו במקומות אחרים כמו סופרמרקטים, דוכני פיס, סניפי הדואר או מכונות אוטומטיות?
זה ממש לא צריך לעניין אותנו כמה הנהגים מרויחים מהטענת כרטיסים ומכירת חופשי חודשי.
אם ביטלו את הכרטיסיות היה צריך להציב עמדות הטענת רב קו אוטומטיות.
אני לא חושב שזה קשור לאגד
 

tapuzo

New member
אני לקוח של אגד מבחינתי זה קשור באגד

אני לא חושב שזה קשור לאגד
אני לקוח של אגד מבחינתי זה קשור באגד
הגיע זמן שמשרד התחבורה יתחיל לטפל בבעיות ציבור המשתמשים באוטובוסים במקום לכסת"ח פניות במשך שנים.
כל הזמן מרגישים רק הרעה במצב התחבורה הציבורית. פחות קוים, פחות אוטובוסים, מבטלים פיתקית מידע,
אין איפה להטעין באשראי, אין מפות קוים ולוח זמנים בתחנות, במקום מפות קוים הדביקו מספרי קוים כמו עולם שלישי,
אין קו 1-800 לתלונות ושאלות רק בתשלום.
.
מספיק נמאס כמה אפשר לשקר לציבור על "שיפורים" כשזה כל הזמן רק פגיעה נוספת בתחבורה הציבורית וברמת השירות..
 

olli3

New member
מנהל
אז תפנה לאגד והם יפנו אותך למשרד התחבורה.

אני לקוח של אגד מבחינתי זה קשור באגד
הגיע זמן שמשרד התחבורה יתחיל לטפל בבעיות ציבור המשתמשים באוטובוסים במקום לכסת"ח פניות במשך שנים.
כל הזמן מרגישים רק הרעה במצב התחבורה הציבורית. פחות קוים, פחות אוטובוסים, מבטלים פיתקית מידע,
אין איפה להטעין באשראי, אין מפות קוים ולוח זמנים בתחנות, במקום מפות קוים הדביקו מספרי קוים כמו עולם שלישי,
אין קו 1-800 לתלונות ושאלות רק בתשלום.
.
מספיק נמאס כמה אפשר לשקר לציבור על "שיפורים" כשזה כל הזמן רק פגיעה נוספת בתחבורה הציבורית וברמת השירות..
אז תפנה לאגד והם יפנו אותך למשרד התחבורה.
כמה פעמים יסבירו כאן שאף מפעיל תח"צ לא אחראי על כל הדברים האלו ושהכל כפוף להחלטות משרד התחבורה?

אז אתה לקוח של אגד, שהיא רק הקבלן המבצע בעצם, הכפוף להוראות מגבוה. מה כבר אגד יכולה לעשות?
 

25306yosef

New member
אגד יכולה להתקין מכונות אוטומטיות

אז תפנה לאגד והם יפנו אותך למשרד התחבורה.
כמה פעמים יסבירו כאן שאף מפעיל תח"צ לא אחראי על כל הדברים האלו ושהכל כפוף להחלטות משרד התחבורה?

אז אתה לקוח של אגד, שהיא רק הקבלן המבצע בעצם, הכפוף להוראות מגבוה. מה כבר אגד יכולה לעשות?
אגד יכולה להתקין מכונות אוטומטיות
מדוע לא מתקינים מכונות אוטומטיות כמו ברכבת ישראל / הכרמלית בחיפה / הרק"ל בירושלים ?

אם ברכבת ישראל / כרמלית / רק"ל אפשר, אז גם בקואופרטיב אגד אפשר, וגם בחברת אגד תעבורה בע"מ אפשר, ולמעשה אפשר אצל כל מפעילי התח"צ וללא יוצא מן הכלל. הבעיה היא לא שאי אפשר, אלא בגלל שמשרד התחבורה אינו מחייב את מפעילי התח"צ. ההחלטה של משרד התחבורה היא למעשה החלטה שלא לחייב את מפעילי התח"צ להצבת מכונות אוטומטיות, ולא החלטה שההטענה תתאפשר אצל הנהגים בלבד כפי שאתה טוען.
 
בקשר למפות ומידע בתחנות

אני לקוח של אגד מבחינתי זה קשור באגד
הגיע זמן שמשרד התחבורה יתחיל לטפל בבעיות ציבור המשתמשים באוטובוסים במקום לכסת"ח פניות במשך שנים.
כל הזמן מרגישים רק הרעה במצב התחבורה הציבורית. פחות קוים, פחות אוטובוסים, מבטלים פיתקית מידע,
אין איפה להטעין באשראי, אין מפות קוים ולוח זמנים בתחנות, במקום מפות קוים הדביקו מספרי קוים כמו עולם שלישי,
אין קו 1-800 לתלונות ושאלות רק בתשלום.
.
מספיק נמאס כמה אפשר לשקר לציבור על "שיפורים" כשזה כל הזמן רק פגיעה נוספת בתחבורה הציבורית וברמת השירות..
בקשר למפות ומידע בתחנות
בשבוע האחרון פרסם משרד התחבורה חוברת בקשר לכך בתקנות.
חוברת תקנות 7142

נקווה רק ששלטי המידע יוצבו בהקדם
 
אלמנטים גרפיים אינם מהווים תחליף למפה

בקשר למפות ומידע בתחנות
בשבוע האחרון פרסם משרד התחבורה חוברת בקשר לכך בתקנות.
חוברת תקנות 7142

נקווה רק ששלטי המידע יוצבו בהקדם
אלמנטים גרפיים אינם מהווים תחליף למפה
כבר שנים רבות (אם בכלל היתה אי פעם) שאין בירושלים מפה עם קווי התחבורה הציבורית. כוונתי למפה של כל רחובות העיר שעליה מסומנים כל תחנות האוטובוס והקווים.
כל קשוקושי הצבעים הללו הם בזבוב מקום ונייר. במקרה הטוב אפשר אולי לשים אותם בתוך האוטובוס אך לא כתחליף למפה.
 
מסכימה עם כל מילה ואות

אני לקוח של אגד מבחינתי זה קשור באגד
הגיע זמן שמשרד התחבורה יתחיל לטפל בבעיות ציבור המשתמשים באוטובוסים במקום לכסת"ח פניות במשך שנים.
כל הזמן מרגישים רק הרעה במצב התחבורה הציבורית. פחות קוים, פחות אוטובוסים, מבטלים פיתקית מידע,
אין איפה להטעין באשראי, אין מפות קוים ולוח זמנים בתחנות, במקום מפות קוים הדביקו מספרי קוים כמו עולם שלישי,
אין קו 1-800 לתלונות ושאלות רק בתשלום.
.
מספיק נמאס כמה אפשר לשקר לציבור על "שיפורים" כשזה כל הזמן רק פגיעה נוספת בתחבורה הציבורית וברמת השירות..
מסכימה עם כל מילה ואות
 

25306yosef

New member
זה בהחלט כן קשור לאגד

אני לא חושב שזה קשור לאגד
זה בהחלט כן קשור לאגד
ולמעשה זה קשור לכל מפעילי התח"צ בישראל.

למיטב ידיעתי, משרד התחבורה אינו אוסר על מפעילי התח"צ להציב מכונות אוטומטיות (על חשבונן כמובן), ולכן זה בהחלט כן קשור לאגד ולמעשה לכל מפעילי התח"צ. הקשר היחידי של משרד התחבורה לדבר הוא בכך שהוא אינו מחייב את מפעילי התח"צ להציב מכונות אוטומטיות לטובת משתמשי התח"צ.

עיין ערך רכבת ישראל, הכרמלית בחיפה, הרק"ל בירושלים, אצל כולם יש מכונות אוטומטיות לטובת משתמשי התח"צ. אבל אצל אלה שיש להם מכונות אוטומטיות הנהגים אינם עוסקים בעיסקי כספים ובנקאות ובוודאי שאינם מקבלים מנקו ותוספות שכר עבור העיסוק בעיסקי הכספים והבנקאות.
 
אי אפשר להשוות את הרכבת, הכרמלית והרק"ל

זה בהחלט כן קשור לאגד
ולמעשה זה קשור לכל מפעילי התח"צ בישראל.

למיטב ידיעתי, משרד התחבורה אינו אוסר על מפעילי התח"צ להציב מכונות אוטומטיות (על חשבונן כמובן), ולכן זה בהחלט כן קשור לאגד ולמעשה לכל מפעילי התח"צ. הקשר היחידי של משרד התחבורה לדבר הוא בכך שהוא אינו מחייב את מפעילי התח"צ להציב מכונות אוטומטיות לטובת משתמשי התח"צ.

עיין ערך רכבת ישראל, הכרמלית בחיפה, הרק"ל בירושלים, אצל כולם יש מכונות אוטומטיות לטובת משתמשי התח"צ. אבל אצל אלה שיש להם מכונות אוטומטיות הנהגים אינם עוסקים בעיסקי כספים ובנקאות ובוודאי שאינם מקבלים מנקו ותוספות שכר עבור העיסוק בעיסקי הכספים והבנקאות.
אי אפשר להשוות את הרכבת, הכרמלית והרק"ל
לאוטובוסים. מספר התחנות של שלושתם ביחד קטן בהרבה ממספר תחנות האוטובוס או ממספר האוטובוסים של מפעילות האוטובוסים.
והצבת מכונות אוטומטיות בתחנות מרכזיות ומסופים בלבד זה פתרון חלקי מאוד.
לכן, פרויקט כזה חייב להיות בהובלת משרד התחבורה שצריך גם לדאוג שתהיה התאמה ואחידות בין המפעילים השונים.
 

Y. Welis

New member
זה בהחלט קשור לאגד, כי בדן בשבוע שעבר קיבלתי

אני לא חושב שזה קשור לאגד
זה בהחלט קשור לאגד, כי בדן בשבוע שעבר קיבלתי
פתקית. אגב המכשיר שלהם הרבה יותר COOL מזה של אגד. אופייני לדן, אגב. מצער שהם לא מפעילים תחבורה ציבורית בירוש'.
 

דניאל 130

New member
ההבדל בין אגד לדן הוא

זה בהחלט קשור לאגד, כי בדן בשבוע שעבר קיבלתי
פתקית. אגב המכשיר שלהם הרבה יותר COOL מזה של אגד. אופייני לדן, אגב. מצער שהם לא מפעילים תחבורה ציבורית בירוש'.
ההבדל בין אגד לדן הוא
שדן לא מסוגלים להפעיל לבדם את התחבורה הציבורית בכל גוש דן,הם זקוקים לעזרה של
קווים,מטרופולין,ו...סורפרייז,סורפרייז אגד! המפעיל השני בגודלו בגוש דן!
לעומת זאת,לדן אין כל יכולות להפעיל את התחבורה הציבורית בירושלים,מה שיש לאגד בגדול
עם כל החסרונות והביקורת.
דן לא מסוגלת להפעיל את כל קווי הלילה בגוש דן.
דן לא מסוגלת להפעיל את קווי 96 ו-97 מבני ברק לפארק דרום ולגני התערוכה(מטרופולין מפעילה במקומה)
דן לא מסוגלת להפעיל את כל קווי התחבורה בבת-ים,והיא איבדה את המונופול המוחלט שהיה לה בעיר זו
וכיום נתח השוק בעיר הוא חצי-חצי בינה לבין אגד,כשבעבר היחס בבת-ים היה 80/20 לטובתה.
דן היא חברה קטנטונת והיא בטלה בשישים לעומת היכולות והקפי הפעילות של אגד,שהיא החברה הארצית
היחידה במדינה.
דן בסך הכול הם המפעיל הראשון בגודלו בתל-אביב,רמת-גן וגבעתיים,,,,,וזהו!
 
נסחפת...

ההבדל בין אגד לדן הוא
שדן לא מסוגלים להפעיל לבדם את התחבורה הציבורית בכל גוש דן,הם זקוקים לעזרה של
קווים,מטרופולין,ו...סורפרייז,סורפרייז אגד! המפעיל השני בגודלו בגוש דן!
לעומת זאת,לדן אין כל יכולות להפעיל את התחבורה הציבורית בירושלים,מה שיש לאגד בגדול
עם כל החסרונות והביקורת.
דן לא מסוגלת להפעיל את כל קווי הלילה בגוש דן.
דן לא מסוגלת להפעיל את קווי 96 ו-97 מבני ברק לפארק דרום ולגני התערוכה(מטרופולין מפעילה במקומה)
דן לא מסוגלת להפעיל את כל קווי התחבורה בבת-ים,והיא איבדה את המונופול המוחלט שהיה לה בעיר זו
וכיום נתח השוק בעיר הוא חצי-חצי בינה לבין אגד,כשבעבר היחס בבת-ים היה 80/20 לטובתה.
דן היא חברה קטנטונת והיא בטלה בשישים לעומת היכולות והקפי הפעילות של אגד,שהיא החברה הארצית
היחידה במדינה.
דן בסך הכול הם המפעיל הראשון בגודלו בתל-אביב,רמת-גן וגבעתיים,,,,,וזהו!
נסחפת...
 
בנושא הזה אני לא חושב שזה קשור לאגד

בהמשך לזלזול של אגד בנוסעים, נושא הטענת רב קו
בהמשך לנושא של ביטול הפתקית שלא מאפשר לראות כמה נסיעות נשארו ומה זמן המעבר בחיפה וירושלים

למה אי אפשר להטעין את כרטיסי הרב קו במקומות אחרים כמו סופרמרקטים, דוכני פיס, סניפי הדואר או מכונות אוטומטיות?
זה ממש לא צריך לעניין אותנו כמה הנהגים מרויחים מהטענת כרטיסים ומכירת חופשי חודשי.
אם ביטלו את הכרטיסיות היה צריך להציב עמדות הטענת רב קו אוטומטיות.
בנושא הזה אני לא חושב שזה קשור לאגד
עד כמה שאגד היא חברה מונופוליסטית ומושחתת. עדיין נושא הוצאת זיכיונות להטענת ב קו לידיים חיצוניות. תלוי במשרד התחבורה.

ומקווה שיחזירו את הפתקיות, כי ביטול הפתקית והגבלת מתן המידע. זאת אחת הפעולות הכי בזויות ומושחתות. שאגד ביצעה עד היום.

המטרה העיקרית שלה זאת היא פשוט לגנוב כסף ממשתשמים.
 

Y. Welis

New member
קשור - ב'דן' יש פתקיות בכל גוש דן.

בנושא הזה אני לא חושב שזה קשור לאגד
עד כמה שאגד היא חברה מונופוליסטית ומושחתת. עדיין נושא הוצאת זיכיונות להטענת ב קו לידיים חיצוניות. תלוי במשרד התחבורה.

ומקווה שיחזירו את הפתקיות, כי ביטול הפתקית והגבלת מתן המידע. זאת אחת הפעולות הכי בזויות ומושחתות. שאגד ביצעה עד היום.

המטרה העיקרית שלה זאת היא פשוט לגנוב כסף ממשתשמים.
קשור - ב'דן' יש פתקיות בכל גוש דן.
 
כדאי שתקרא תוכן לפני שמגיבים

קשור - ב'דן' יש פתקיות בכל גוש דן.
כדאי שתקרא תוכן לפני שמגיבים
נושא הפתקים בטח קשור לאגד, וזאת החלטה שלהם להסתיר מידע בכוונה תחילה מהלקוחות.
סביר מתוך מטרה להונות את הלקוחות בהמשך.

נושא הוצאת מכירת כרטיסים לקיוסקים וזכיינים. זה לא קשור לאגד ומשרד התחבורה צריך לקדם את זה.
 
עמדות הטענה

בהמשך לזלזול של אגד בנוסעים, נושא הטענת רב קו
בהמשך לנושא של ביטול הפתקית שלא מאפשר לראות כמה נסיעות נשארו ומה זמן המעבר בחיפה וירושלים

למה אי אפשר להטעין את כרטיסי הרב קו במקומות אחרים כמו סופרמרקטים, דוכני פיס, סניפי הדואר או מכונות אוטומטיות?
זה ממש לא צריך לעניין אותנו כמה הנהגים מרויחים מהטענת כרטיסים ומכירת חופשי חודשי.
אם ביטלו את הכרטיסיות היה צריך להציב עמדות הטענת רב קו אוטומטיות.
עמדות הטענה
לא הבנתי הקשר לביטול הכרטיסים שהרי גם אם יהיו עוד עמדות הטענה מחוץ לאוטובוסים עדיין אצטרך לדעת באיזו שעה בדיוק לסיים הקניות וכו כדי לנצל הרב קו וזה לא יהיה.
אבל היוזמה לכשעצמה מעולה.
 
למעלה