בהמשך לתגובתך..מיכל

  • פותח הנושא sh12
  • פורסם בתאריך

sh12

New member
בהמשך לתגובתך..מיכל

כדי לקיים את הרצף אז הנה לך: האמת היא שעד לא מזמן יצאת עם בחור ו... בסופם של הדברים (ולמרות שהוא אינו רווק אלא בסטטוס די דומה לשלנו) זה לא הסתדר בסוף בגלל כל מני בעיות שלי שלו..וכו` בשורה התחתונה אני רוצה להכיר משהו אחר ומשום מה נראה לי שרווק לא יסתדר עם המגבלות שמהווה הסטטוס שלי. נראה לי שגרוש/אלמן יבין את הצרכים ואת סידרי העדיפיות טוב יותר? אולי אני מפחדת מלהתחיל קשר חדש? יתכן מאוד תכתבי על עצמך, האם את בקשר, תעודדי. ;-)
 

מיכל לב

New member
אני לא בטוחה שאם..

אספר על עצמי תתעודדי.. ובכל זאת משהו אישי: תראי אני יכולה לספר לך שגם אני העסקתי את עצמי בתהיות כאלה ואחרות ולכן אני מבינה את החששות. הייתי במערכות יחסים שונות ומה שאני למדתי זה שאין נוסחאות וכמה שיותר ננסה לכפות על המציאות אמונות נוקשות כך נופתע ובגדווללללללל !!! המציאות עולה על כל דמיון. אני כרגע לא חיה בזוגיות מפני שאני מונחית ע``י אמונה שלכל דבר ישנה סיבה, אני צריכה עוד להבין ולהפנים את שהיה ורק אז אצא לדרך חדשה... שמן הסתם גם בה תצפה לי הפתעה. אלא החיים ואם את שואלת אותי טוב שכך! אז מה נשאר לנו בנתיים? כמו תמיד להרגיש, לחוות ולאהוב (גם את עצמנו)
 

זו-היא

New member
כן, לכל דבר יש סיבה...

קראתי את התכנים שנכתבו עד כה, וזאת פעם ראשונה שאני נכנסת לפורום, וזאת מפני שהיה לי חשוב להגיב, לאמר, לשתף, ראשית לאיילת והאחרות שפוחדות לפני דרך חדשה של חד הוריות עם שני ילדים..זה רק נהיה יותר טוב עם הזמן, כמו שכתבו פה כבר, זה מאוד משמעותי איך את רואה את זה ומה את משדרת לילדים? אז מה את רואה? אישה לפני התחלה חדשה והתחלות תמיד מרתקות,ויש לך שני ילדים שזה מצב מאושר פי אלף מלהיות לבד...כן, כן, תחשבי על זה. כששני ילדיי קדחו מחום (והם קטנים) ולא ישנתי לילות וראיתי כוכבים ולא בשמיים חשבתי מה יכול להיות יותר גרוע? והתשובה היא שאין לי אותם. כך שהתחברתי למצב ההוא עם העייפות התשישות והפחדים ממקום אחר ממקום שבורכתי באור גדול וזה ילדים ובורכתי ביכולת לטפל בהם. כן, לכל דבר יש סיבה מיכל וגם אני הולכ עם זה, לגירושין יש סיבה ואני למדה יום יום את מה שהיה ואת עצמי בעיקר, זה למעשה תיקון, תיקון לקראת משהו טוב יותר, ונכון שיש ימים של בדידות, ושאלות ענקיות על החיים אבל טוב שיש לנו בכלל שאלות וטוב בכלל שאנו חיות, בינינו לא משעמם ככה סתם לקבל את הדברים כמובן מאליו, לפחות מעניין לנו, ילדים, חוויות, דייטים, משברים, התמודדויות, גברים, ובכלל אנשים של החיים ואנחנו כולנו הרי ילדים של החיים. שיהיה לנו אהבה ורק טוב מלוא הטנא. כי מגיע לנו.
 

מיכל לב

New member
אם אין אני לי מי לי?!

קראתי את תשובתך לאיילת וממש נהנתי.אחות יקרה התשובות בתוכך והן נפלאות וטובות, אז תקשיבי לקולך הוא ערב לא פחות. :cool: חג שמח כבר אמרתי?
 

sh12

New member
הלו..הלו..

בוקר טוב לך שמחתי לראות את תגובתך כמו שאת מבינה אני מתכתבת בפורום מהעבודה שלי ולכן במשך כל השישי/שבת לא ``הייתי``. ובכל אופן תודה על הנתינה והעידוד. בברכת חג שמח ומלא שלך :)
 
למעלה