בהצלחה לכל הרחובותיים בפרימריז!

yoavl1

New member
בהצלחה לכל הרחובותיים בפרימריז!

היום בפריימריז של הליכוד התמודדו שני חברי מרכז הליכוד, בני העיר, על מקום בכנסת. תוצאות יהיו רק מחר, אך אנחנו מחזיקים אצבעות לעמי פיינשטיין ולשלמה יפרח . במפלגת העבודה,יתקיימו מחר הבחירות לרשימה בכנסת. גם שם מתמודדים שני רחובותים. בני לוין , יו"ר ותיקי מפלגת העבודה, אשר מתמודד כמועמד יחיד בסקטור הגימלאים ולכן מקומו במקום ה-33 כבר מובטח. ומיכאל מיש לפידות המתמודד מחר על המקום ה-23 נגד ח"כ אבי יחזקאל מראשל"צ, שמעון בן ארי מנס ציונה ואמנון זך מאזור. בשינוי, זכה עו"ד אילן לייבוביץ´ להיות מדורג במקום ה-13 ברשימת שינוי לכנסת. ריאלי? לא כל כך, אבל תמיד יש סיכוי. בש"ס עדיין סוערות הרוחות. מקומו של הרחובותי ח"כ רחמים מלול עדיין לא מובטח לו כי עובדיה קצת מבולבל לאחרונה. יהיה טוב. אתם מוזמנים להביע דעתכם בשרשור הזה, לגבי הנאמר כאן. יואב
 

yoavl1

New member
דו"ח מצב - הרחובותים בפריימריז.

בליכוד לא הצליחו עמי פיינשטיין ושלמה יפרח להתברג ברשימה לכנסת. בעבודה הפסידמיכאל לפידות בקרב על המקום ה-24 נגד ח"כ אבי יחזקאל ואילובני לוין "זכה" במקום ה-35,לאחר שהיה מועמד יחיד במחוז הגימלאים. מאחר ועו"ד אילן לייבוביץ´ נמצא במקום ה-13 הלא כל כך ריאלי בשינוי, כנראה שהח"כ הרחובותי היחיד שנזכה לראות יהיה ח"כ רחמים מלול מש"ס, שממשיך לשמור אמונים לעובדיה יוסף, על אף הנטישה ההמונית. יואב.
 

yoavl1

New member
תוצאות הבחירות בעבודה.

ח"כ אבי יחזקאל - 2,967 קולות אמנון זך - 796 קולות מיכאל לפידות - 586 קולות שמעון בן ארי - 242 קולות משה חבני - 61 קולות
 
למה 13 לא ריאלי?

רוב הסקרים היום מנבעים לשינוי בסביבות ה- 12 מנדטים. יש סיכוי טוב שהוא יכנס.
 

yoavl1

New member
אתה צודק...אבל....

ההערכות הן שלקראת יום הבחירות הרבה מאוד קולות יזרמו מן המפלגות הקטנות אל הליכוד והעבודה, שכן אנשים עוד לא התרגלו לעובדה שמצביעים רק בפתק אחד, ומי שרוצה את שרון ייאלץ להצביע ליכוד ולא שינוי, וכנ"ל לגבי תומכי מצנע. אנשים חושבים שהם יכולים להצביע מרצ או שינוי ולתמוך במצנע, אבל לא כך הדבר. מלבד זאת בסקרים האחרונים, שינוי הגיעה ל-9-10 מנדטים. בכל אופן שיהיה בהצלחה לליבוביץ´.
 
למעלה