בהשראת Forest Girl- על שדים וקופסאות

בהשראת Forest Girl- על שדים וקופסאות

forest girl- מצטערת מראש אם הסיפור הזה יפחיד אותך, אבל זה הזכיר לי את זה...

מכירים את הסיפור על קופסאת הדיבוק? (Dybbuk box)
אותו סיפור עליו התבסס הסרט The possession - סיפור אמיתי שקרה לפני מספר שנים, לפיו סוחר עתיקות אחד רכש תיבת יין יהודית עתיקה במכירה באיביי.
התיבה העתיקה נראתה תמימה למראה והכילה בפנים מספר חפצים ייחודיים, ביניהן מתקן לנר, אבן עליה חקוקה המילה "שלום", קצוות שיער ועוד כמה כלים שנראו כאילו שייכים לטקס או ריטואל כלשהו.
בכל אופן, אותו סוחר החליט לתת את התיבה במתנה לאמו, וכאשר הציג לה אותה לראשונה והיא פתחה את התיבה, היא הרגישה משהו מרושע יוצא מתוכה, וחטפה התקף לב. מאז, הרבה מאוד דברים מוזרים קרו- סיוטי לילה, נורות שהתנפצו מעצמן, עיניים אדומות והמון חרקים שהציפו את התיבה בפתאומיות בן לילה.
בכל אופן, אותו סוחר נפטר מהתיבה ומכר אותה באיביי לשני סטודנטים שחשבו שזה מגניב ומשעשע שיהיה להם חפץ רדוף בבית, ומהר מאוד גם אצלם החלו לקרות דברים איומים כמו נשירת שיער, מכשירי חשמל שהתקלקלו מעצמם, סיוטים, חרקים ועיניים אדומות מדם. אחד הסטודנטים תיעד את כל הרשמים שלו מהתיבה בבלוג אותו פתח באינטרנט, ופרופסור אחד שעקב באדיקות אחר הפרסומים החליט לרכוש אותה ממנו לאחר שפירסם אותה למכירה אף הוא. ושוב- מזל רע, עיניים אדומות, סיוטי לילה, המון מכשירי חשמל מקולקלים ומידע שאבד במחשבים לנצח... לבסוף הוא החליט ליצור קשר עם הבעלים המקוריים של התיבה - אישה זקנה שהתחננה בפניו שלא יפתח את התיבה. הוא התעניין בסיפור ושאל מדוע, והיא סיפרה לו שהיתה לה קרובת משפחה בשם חאבלה, שמתה בפולין בתקופת השואה. במהלך אותה תקופה היה זה נפוץ לערוך סיאנסים, כך שבמהלך סיאנס של חאבלה וחבריה הם העלו ישות רעה ומזיקה, וכלאו אותה לבסוף בתיבה. הפרופסור החליט לקחת את התיבה ולבודד אותה. הוא הניח אותה בנכס ששייך למשפחתו, שם לדבריו היא נמצאת עד עצם היום הזה.

לצפיה בסרטון בנושא: [URL]http://www.youtube.com/watch?v=8p7EGigGQOE[/URL]
קיים גם סרט דוקומנטרי באורח מלא של סדרה בשם paranormal witness, ועוד שפע של מידע על איך להתגונן מפני פריטים רדופים, אם מישהו מתעניין בנושא.
 
למעלה