בואו נסכם ארבעה פרקים

i c u 2

New member
בואו נסכם ארבעה פרקים


הדמות הכי טובה עד עכשיו הדמות המאכזבת הסצנה הכי מצחיקה הדמות שחסרה לנו מהעונה הראשונה הפרקים הבאים ישתפרו או לא?
בהצלחה וסופ"ש רגוע וגשום לכולם
 

שיר m

Well-known member
יאללה:)

הדמות הכי טובה עד עכשיו: כולם טובים... קצר הדמות המאכזבת: נראה לי שאין... הסצנה הכי מצחיקה: נקרעתי מהעוגה בצורת מפת פרו:) הדמות שחסרה לנו מהעונה הראשונה: אחותו של מוטי הפרקים הבאים ישתפרו או לא? בטח
 

shovaly23

New member
עונה

הדמות הכי טובה עד עכשיו:קצר הדמות המאכזבת:איציק הסצנה הכי מצחיקה:המונולוג של קצר וניוטון במטוס לפני ההמראה,כיסאות רחוקים. הדמות שחסרה לנו מהעונה הראשונה:עמית הפרקים הבאים ישתפרו או לא?בנתיים בונים עלילה,מאמין שככל שיתקדם הפרקים המתח יתחיל לגדול.
 

Daniel Bryan

New member
בכיף ובכיף


הדמות הכי טובה עד עכשיו- קצר וניוטון. הדמות המאכזבת- אממ כולם מעולים, נגיד ששיר שכרגע לא ממש משמעותית בעלילה. הסצנה הכי מצחיקה- הסצנות במטוס, של ניוטון עם הנערות הליווי באמסטרדם.. גם ראיתי תקציר לפרק הבא ויש שמה סצנה קורעת, לא נספר יותר מזה
הדמות שחסרה לנו מהעונה הראשונה- קובי, עמית הפרקים הבאים ישתפרו או לא? לדעתי הפרקים גדולים ובונים עלילות מצויינות, נגיד שכן, יש כמה דברים שאני לא יכול לחכות לראות מה יהיה הסוף..
 

Drenthe

New member
אממ

הדמות הכי טובה עד עכשיו: קצר. הדמות המאכזבת: שיר. הסצנה הכי מצחיקה: כשניוטון מציג את עצמו כ"פילנתרופ" בסצנה עם נערת הליווי. הדמות שחסרה לנו מהעונה הראשונה: עמית האמת. הפרקים הבאים ישתפרו או לא? זה לא יהיה כמו בעונה הראשונה, אבל אני חושב שהעונה תהיה בסדר.
 
למעלה