בואו נעבור למוזיקה - מי הזמר/ת/להקה האהובים?

riktal

New member
בואו נעבור למוזיקה - מי הזמר/ת/להקה האהובים?

אז אני אתחיל - הלהקה הכי אהובה עלי בעולם היא BON JOVI. אני תמיד אומרת שאני לא מבינה את כל אלה שמוכנים לשלם אלפי שקלים בשביל לראות את הזמרים והלהקות שמגיעות לישראל, אבל האמת היא שאם אי פעם BON JOVI יגיעו לארץ - אני אשלם כמה שירצו רק כדי לראות אותם חי! הלהקה מספר שתיים שלי - תתכוננו לזה....- THE BACKSTREET BOYS - כן, אני משוגעת עליהם ויש לי המון המון שירים שלהם בנגן. כבר שנים שאני מתה על הלהקה הזאת והשיר שלהם - זכרונות (רק מי ששמע את הגרסה של האלבום שהם הוציאו בארצות הברית בלבד - NEVER GONE מכיר את השיר הזה, כי בגרסה שיצאה בארץ הוא לא הופיע) הוא אחד השירים הכי מדהימים בעולם! בכלל - אני אוהבת מאוד מוזיקת פופ (אפשר לשמוע המון להקות בנים בנגן שלי) וקצת רוק, אבל תלוי של מי. אחת הלהקות הכי אהובות עלי כרגע נקראת: Nickleback - המון אנשים שעושים קליפים של PSYCH ליוטיוב משתמשים בשירים שלהם וככה זכיתי להכיר אותם והיום אני ממש ממש אוהבת את הלהקה הזאת (הם גם שרים את שיר הפתיחה של RAW, דרך אגב). באופן כללי אני אוהבת מוזיקה טובה. להבדיל מסוגי סרטים (אימה ופעולה) וסוגי סדרות (בעיקר מדע בדיוני) - במוזיקה אני אוהבת את כל מה שיפה בעיני. אפשר לשמוע על הנגן שלי את שרית חדד, לצד בון ג'ובי, רובים ושושנים, מייקל ג'קסון ועוד המון. אין סוג מסוים - הכל הולך כל עוד החלטתי שזה יפה.
 

enigma14

New member
אני יודעת שזה קצת מוזר עוד בגיל שלי (15 וחצי)

אבל אני אוהבת מוזיקת אייטיז!!!אין זמר ספציפי שאני אוהבת (לפעמים אני לא יודעת מי שר מה..) ואני אוהבת שירים כמו:HEAVEN,YOUR SONG,TIME AFTER TIME ויש גם את השיר הזה של קולטור קלאב "קמרה קמיליאון" או משהו כזה (אגב אם בוי ג'ורג' לא היה גבר היה לו פוטנציאל להיות בצורה ממש יפה,אפילו שהיום הוא נראה כמו פסטר אדמס עם איפור מוגזם...)אבל השיר הכי הכי הכי אהוב עליי הוא "NOTHING GONNA CHENG MY LOVE FOR YOU" בגרסא של גלן מדירוס,דיי קיטשי אבל שיר טוב!!
 

riktal

New member
תדעי לך זה בכלל לא מוזר

הרבה אנשים אוהבים את המוזיקה של שנות השמונים - כולל PSYCH! הם כל הזמן מדברים על ההווי של שנות השמונים כי ג'יימס, דולי ומגי גדלו בשנות השמונים (וגם אני, דרך אגב
). השיר הכי אהוב עליך הוא אחד השירים הכי יפים בעולם!!! אני מתה על השיר הזה!
 
למעלה