בואו נעשה שכל אחד יספר...

UnworthyElement

New member
בואו נעשה שכל אחד יספר...

על הגיל שבו התחילו המחשבות של "אולי...יכול להיות". וגם מה זה היה בעיקר.. אני אתחיל..בערך בגיל 11, או כיתה ו´, ו..וול,זה לא היה רציני במיוחד, ולא העסיק אותי הרבה אבל אני כן זוכרת שישבתי עם חברה טובה על איזה ספסל ובהינו באנשים, תוך כדי שיחה, שבה שתינו חשבנו שאולי אנחנו ביסקסואליות (עקב בהייה ממושכת בבנות) והיא אמרה שבעצם, זה שהיא בוהה בבנות לא אומר שהיא ביסקסואליות, כי לבנות יש גוף יפה, בניגוד לבנים אז בעצם זה לא אומר כלומדבר. זה בערך מה שהיא אמרה. למישהו יש זכרונות לחלוק איתנו?:) אה,כן, שלוםם לכולם ושתהיה לכולנו שנה...שונה ממה שהיה בשנה שעברה, שלא נשתעמם:)
 

free S bee

New member
אצלי הכל התחיל אחרי שראיתי

כתבה ב"ידיעות אחרונות" על זונות ממין זכר, זה היה בסוף כיתה ו´, אם אני לא טועה... בהתחלה חשבתי שאולי אני אנסה את זה פעם אחת, ולאט לאט ראיתי שאני נמשך יותר לפנטזיה הזאת, מאשר לפנטזיות אחרות על בנות (אני מאמין שזה היה קורה גם אם לא הייתי קורא את הכתבה הזו), וזה הרבה זמן התבשל לי בראש, ובכיתה ט´ כבר ידעתי שאני הומו. לפי דעתי הנטייה המינית מתפתחת כבר בגיל מאוד צעיר, אבל יש כאלה שמתעסקים עם זה בגיל ההתבגרות, ויש כאלה שפשוט מדחיקים את זה...
 

Unicorn Fairy

New member
היי דר"כ אני חדשה, ומזל"ט על הפורום

אז ככה, בוא נראה... אצלי זה לא בדיוק התחיל מתישהו או משהו כזה, זה פשוט בא בשלבים עד שעיכלתי את זה... כלומר, אני ביסקסואלית, לא לסבית. אני חושבת שהפעם הראשונה שזה בא לי בבום היה אחרי הפעם הראשונה עם בחורה, אחרי שזה היה כל כך טוב והיה לי מוזר שזה היה טוב. זה בעצם מה שממש הבהיר לי שזה מה שאני ושאני מקסימה כמו שאני. והאמת, כמה ימים אחרי זה באתי לאבא שלי וסיפרתי לו "אבא, אני ביסקסואלית". כאילו, זה לא שהוא היה מעז לזרוק אותי מהבית... הוא אבא אוהב כזה (עד שהוא מתחיל עם הקיזות שלו). ואמא סיפרתי לפני חודש רק (אחרי שנה וקצת שאבא יודע) כי אמא לא מבינה כמוהו... אז אני בעצם מחוץ לארון... הרחבתי יותר מידי לא? בכל אופן... ברכות על הפורום החדש וברכות לשנה החדשה! אוהבת את כולם!!! (אוי זאת תמונה נוראית שלי... למה שמתי אותה?)
 

fayd הפשוש

New member
אמממ נו זה קצת מביך נו טוב כאז ככה:

גיל שבע כן אתם בטח אומרים לעצמכם "מה זה לא יכול להיות בגיל כל כך צעיר" וכ"ו אבל אני זה התחיל אצלי ביגלל שבערך בגיל שבע התחילו לי מחשבות מיניות (כן אני יודע חרמן קטן שכמותי) בהתחלה זה באמת היה רק בנות (נו מה אתם רטוצים? גדלתי בבית הכי לא ליבראלי בעולם!) אבל אז היצתרף לעיניין גבר אז זה היה בת וגבר ואז נישאר רק הגבר! ביכלל לא אני החלטתי שאני הומו הגוף שלי החליט בישבילי מיקרה שקרה כך קרה: דבר ראשון חשוב לציין שהנסיון הראשון שלי במין היה בגיל 10 (אבל זה היה אונס כך שאני לא מחשיב את זה לא לידאוג היה מישפט הכל בסדר שניי הנערים הללו קיבלו את מה שהגיע להם אבל בכל זאת זה לא היה הדבר הכי נעים בעולם) הנסיון האמיתי שלי היה בגיל 12 היה טוב ונחמד וכ"ו אבל אז בגיל 13 היה לי אפשרות לנסות את זה אם בחורה ו.... מה שתיפקד אם גברים לא ממש תיפקד אם נשים! אם אתם מבינים למה אני מיתכוון..... טוב זה הכל! עכשיו אנשים אחרים!!!!
 

SMOLANIT1

New member
כך זה התחיל...

בכיתה ה´ חברה שלי ישנה אצלי בבית, לשתינו היה משעמם ואיכשהו דיברנו על נשיקות צרפתיות. בשלב מסויים החלטנו לנסות איך זה להתנשק
התנשקנו... וזה עשה לי משהו... מכאן התחילו המחשבות על ההעדפות המיניות שלי
 

p o l i

New member
m

בכתה ז התחלתי להתעניין בבנים ובכיתה ח בבנות
 

Gal-Mo0D

New member
כל החברים בשישי בערב

גילו פלייבוי (כיתה ו´) וכולם הסתכלו על הבנות הערומות והתרגשו נורא... אני לעומת זאת הסתכלתי על הבנים מתרגשים והתרגשתי נורא
 

theshadow3

New member
חהחה..

"אני לעומת זאת הסתכלתי על הבנים מתרגשים והתרגשתי נורא". מצחיק.... אין לי מושג לגבי מתי...זה ישמע טיפשי אבל נראה לי באינטרנט (אתם יודעים) - בתמונות אני הסתכלתי על הבנים ולא על הבנות.
 

resputin

New member
הפעם הראשונה ש...

הבנתיש אני מעוניין בבנים זה היה מאוחר יחסית, גיל 15, כשהבנתי שאני רוצה את חבר שלי (שהוא שרירי וחלק כזה.. גם גלח.. נו, תענוג לעיניים..) אותו ערב גם הייתי איתו.. נסיון נחמד, למרות שהוא לא היה מוכן להגיע לחדירה, הוא פחד שאני אכאיב לו. חמוד.
 

UnworthyElement

New member
מסתבר שכן....:)

חח, לא במיוחד אבל כשיש כל כך הרבה פיתחות לדברים אנשים שבטוחים בעצמם בגילאי 13-14 זה לא כזה נדיר...הו וול. אבל 15 זה לא מאוחר, זה סתם גיל שנשמע זקן :}
 

לירונר

New member
כיתה ה...

הייתי פעם אצל היועצת, לאיזו שיחה, ואז אמרתי לעצמי בלב "לירון, שהיא לא תגלה עליך, אז תזהר"
 
מהשנייה שגיליתי מה זה "הומואים"

וזה אומר גיל 5-6 ככה.. למרות שבהתחלה חשבתי שהומואים חייבים להיות סוג קיצוני של שוביניסטים, כי ההגדרה שנתנו לי היתה די עקומה. אמרו לי, שאלה אנשים שלא אוהבים בנות אז הם מעדיפים להיות עם בנים..
 
למעלה