בואי להיות בארבי אמיתית בעזרת צבעי השיער מסדרת "פול קאבר" של חברת "מון פלטין"

לרגל השקת ליין צבעי השיער המהפכני ״פול קאבר״, של חברת ״מון פלטין פרופשיונלז״ ביקשנו ממעצבי שיער מובילים להדגים לנו איך מתחברים בקלות לטרנד ה״בארבי״ בעזרת צבעי השיער המועשרים בפורמולה ייחודית ופורצת דרך שמטפחת את השיער מבלי לוותר על הסטייל.


צילום: אופיר סופר​


מגוון מוצרי "פול קאבר" החדשני, אמור לשנות את עולם צביעת השיער עם התכונות הייחודיות והתוצאות יוצאות הדופן שלו. סדרת צבעי השיער "פול קאבר" היא באמת "גיימצ'יינג'ר" וזה הזמן להבין למה:
  • שינוי צבע קבוע: עם "פול קאבר", ניתן להפוך כל צבע שיער קבוע לחצי קבוע, דבר אשר מציע גמישות ורבגוניות למעצבי שיער וללקוחות כאחד
  • מעל 400 גוונים: עם מגוון רחב של צבעים זמין, "פול קאבר" מאפשר אינסוף אפשרויות. מגוונים מרהיבים ונועזים ועד גוונים עדינים, ניתן לייצר עבור כל לקוחה את המראה הרצוי והמדויק ללא מאמץ
  • פורמולה משקמת: בניגוד לצבעי שיער מסורתיים, "פול קאבר" משקם ומזין את השיער בתהליך הצביעה ומשאיר אותו בריא וזוהר מאי פעם
  • תוצאות מהירות ואחידות: ניתן להשיג מראה מושלם ומקצועי תוך כ-7 דקות בלבד! הנוסחה המהירה של "פול קאבר" מבטיחה תוצאה צבעונית, עקבית ואחידה בכל פעם.
  • מרקם וטקסטורה פורצי דרך: המרקם הייחודי של "פול קאבר" מקל על המריחה והעבודה, ומספק למעצבי שיער שליטה מדויקת ותוצאות מדהימות
  • טרנדי ויוקרתי: "פול קאבר" מספק תוצאות טרנדיות ואופנתיות עם ברק משופר וגימור רך למגע, מה שגורם לשיער להיראות ולהרגיש נפלא
  • ביטוי לייחודיות שלך: עם "פול קאבר", אנשים יכולים לבטא את הסגנון האישי שלהם וליצור צבע שיער ייחודי משלהם, ולהבדיל את עצמם מה"עדר"
  • ידידותי לסביבה: חברת "מון פלטין פרופשיונלז" מקדשת את ערך הקיימות. "פול קאבר" תורם לאיכות הסביבה על ידי קידום שינויים אקולוגיים בתעשיית הטיפוח באמצעות אריזות מתכלות שאינן פוגעות בסביבה.


1692123272767.png
צילום: אופיר סופר

כדי לחגוג את ההשקה, ישבנו עם ניסים מזרחי, מנהל מותג "מון פלטין פרופשיונלז" בישראל, ששיתף את הסיפור מאחורי הקמת ליין מוצרי "פול קאבר".

בנוסף, מעצבי השיער הנודעים יובל אליהו וטל חיים הדגימו את התוצאות המדהימות של "פול קאבר" על דוגמניות מהממות, והציגו מהפך משיער דהוי וחסר ברק ללוקים רעננים, טרנדיים ובריאים. בהשראת הלהיט הקולנועי BARBIE שכבש את המסכים.


1692123733104.png
צילום: אופיר סופר​


חברת "מון פלטין פרופשיונלז" היא חברת טיפוח שיער מקצועית ומובילה בעלת ניסיון וותק של עשרות שנים בתחום, והיא מספקת מוצרים חדשניים ואיכותיים למכוני היופי המקצועיים בארץ וברחבי העולם, ונמצאים כבר ב 54 מדינות שונות. עם מחויבות למצוינות וקיימות, חברת "מון פלטין" ממשיכה לחולל מהפכה בתעשייה באמצעות פתרונות חדישים.

לפרטים נוספים.....
 

קבצים מצורפים

  • 1692123184572.png
    1692123184572.png
    KB 733.4 · צפיות: 0
למעלה